Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Un nou conglomerat auto - Stellantis

- - - - -
  • Please log in to reply
125 replies to this topic

#37
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 24.12.2005

View Post_R_A_D_U, on 01 noiembrie 2019 - 18:54, said:

Subaru este o cauza pierduta, nici nu stiu de ce se mai aminteste de acest producator auto... Un fel de "cel mai mare pictor mort la nastere".
Un producător care vinde 1,1 milioane mașini nu cred că poate fi numit cauză pierdută. Ba e chiar în creștere în ultimii ani, cu o estimare de 1,5 milioane până în 2025. Faptul că în Ro e inexistent (și aproape la fel și în Europa) nu-l face invizibil la nivel global.

Edited by asul, 01 November 2019 - 19:15.


#38
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008

View Postmax_01, on 01 noiembrie 2019 - 18:19, said:

Nevoia și nu plăcerea determina anumite firme auto sa fuzioneze sau sa se alieze(cazul Renault-Nissan) . Cei 6 coloși își vor face concurenta.
Sergio Marchionne zicea in 2010 ca, peste 25 de ani (de atunci, de cand a dat interviul) vor ramane foarte putini producatori auto de sine statatori, majoritatea reunindu-se prin varii fuziuni, nu pentru ca ar dori, ci de nevoie.

Edited by End-L-user, 01 November 2019 - 19:20.


#39
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016

View Postasul, on 01 noiembrie 2019 - 19:14, said:

Faptul că în Ro e inexistent (și aproape la fel și în Europa) nu-l face invizibil la nivel global.
E inexistent pentru ca n-au TDI cu I rosu si ALH.

#40
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018

View Postasul, on 01 noiembrie 2019 - 19:14, said:

Un producător care vinde 1,1 milioane mașini nu cred că poate fi numit cauză pierdută. Ba e chiar în creștere în ultimii ani, cu o estimare de 1,5 milioane până în 2025. Faptul că în Ro e inexistent (și aproape la fel și în Europa) nu-l face invizibil la nivel global.
Noi, totusi, stam in Europa. Ca aia au sau n-au TDI cu I (DI sau toate trei) cu rosu e fix pix. Sunt asa de multe incat calci pe ele ca pe dude. Altceva mai serios avem de discutat?  Totusi, in topic e vorba de o noua fuziune/alianta: FCA-PSA.

#41
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postabrakadaver07, on 01 noiembrie 2019 - 19:23, said:

E inexistent pentru ca n-au TDI cu I rosu si ALH.
Ai uitat vestitul BKP!

View PostPaz, on 01 noiembrie 2019 - 16:30, said:

Astia la televizor au zis ca la final vor ramane 6 colosi. Eu le-as interzice sa se mai fuzioneze. Sa-si faca in pana mea concurenta.
Serios? Cum ai face asta?
Poate pe planeta ta, Utopia, unde tu ești împărat/rege da, poate ai avea o șansă.

#42
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 24.12.2005

View Post_R_A_D_U, on 01 noiembrie 2019 - 19:26, said:

Noi, totusi, stam in Europa. Ca aia au sau n-au TDI cu I (DI sau toate trei) cu rosu e fix pix. Sunt asa de multe incat calci pe ele ca pe dude. Altceva mai serios avem de discutat?  Totusi, in topic e vorba de o noua fuziune/alianta: FCA-PSA.
Noi stăm în Europa, dar discuția despre Subaru (inițiată de tine) trebuie privită dintr-un unghi mai amplu. În final și fuziunea/cumpărarea din topic nu privește strict Europa, nu? Așa că dacă inițiezi o discuție pe un subiect acceptă și că nu totul se învârte în jurul unei țări/unui continent, fie el Europa sau America de Nord.

#43
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Post_R_A_D_U, on 01 noiembrie 2019 - 19:26, said:

Noi, totusi, stam in Europa. Ca aia au sau n-au TDI cu I (DI sau toate trei) cu rosu e fix pix. Sunt asa de multe incat calci pe ele ca pe dude. Altceva mai serios avem de discutat?  Totusi, in topic e vorba de o noua fuziune/alianta: FCA-PSA.
Conform spuselor tale, Dacia mătură pe jos cu Subaru, nu?
Și dacă ne referim la România, Dacia face legea peste absolut orice.

Cele mai proaste mașini sunt cumva cele mai puțin vândute?
Acum înțeleg care-i faza cu Rolls-Royce.
Bă, mi-a luat totuși ceva timp.
Dar mulțam că mi-ai deschis ochii!

Edited by ericmario, 01 November 2019 - 20:01.


#44
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Bai @ericmario, iar incepi? Parca mai ai niste postari cu Dacia... Omul zice bine acolo ce zice. Ce e asa mare smecherie sa recunosti ca Subaru aia sunt de cacat? In Europa sunt 0 barat, in sua - la fel! Adevarat, vand de 25 de bani la ei in tara...

#45
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018

View Postericmario, on 01 noiembrie 2019 - 19:57, said:

Conform spuselor tale, Dacia mătură pe jos cu Subaru, nu?
Și dacă ne referim la România, Dacia face legea peste absolut orice.

Cele mai proaste mașini sunt cumva cele mai puțin vândute?
Acum înțeleg care-i faza cu Rolls-Royce.
Bă, mi-a luat totuși ceva timp.
Dar mulțam că mi-ai deschis ochii!

View Postericmario, on 01 noiembrie 2019 - 19:57, said:

Conform spuselor tale, Dacia mătură pe jos cu Subaru, nu?
Și dacă ne referim la România, Dacia face legea peste absolut orice.

Cele mai proaste mașini sunt cumva cele mai puțin vândute?
Acum înțeleg care-i faza cu Rolls-Royce.
Bă, mi-a luat totuși ceva timp.
Dar mulțam că mi-ai deschis ochii!

View Postericmario, on 01 noiembrie 2019 - 19:57, said:

Conform spuselor tale, Dacia mătură pe jos cu Subaru, nu?
Și dacă ne referim la România, Dacia face legea peste absolut orice.

Cele mai proaste mașini sunt cumva cele mai puțin vândute?
Acum înțeleg care-i faza cu Rolls-Royce.
Bă, mi-a luat totuși ceva timp.
Dar mulțam că mi-ai deschis ochii!
Haida de... Nu te lua de marca nationala ca ti-o iei! Dacia are masini cinstite. Ce ai vrea sa iei de 6 mii? Apropo, cat costa o tristete d-aia de ii tii isonul?

#46
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmihalexmihalex, on 01 noiembrie 2019 - 20:21, said:

Bai @ericmario, iar incepi? Parca mai ai niste postari cu Dacia... Omul zice bine acolo ce zice. Ce e asa mare smecherie sa recunosti ca Subaru aia sunt de cacat? In Europa sunt 0 barat, in sua - la fel! Adevarat, vand de 25 de bani la ei in tara...
În SUA la fel?
De ce nu te informezi?
E gratis!
Ia uite aici ce creștere anuală are Subaru an de an în USA.
http://carsalesbase....es-data/subaru/

#47
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009
Privind din partea celalta a oceanului, ref. la Subaru de ex, cred ca sunt printre cele mai tari la mecanica, AWD, 4WD, masini de incredere si inca destul de multe pe sosele, mai ales prin partile de coasta sau unde sunt si clienti mai pretentiosi la performante lasand pe planul doi estetica interioara unde Subaru nu a stralucit niciodata, dar vizibil imbunatatila la modelele 2018-2019. Au si modele noi. Nu stiu cate modele europene de serie, din aceeasi clasa fac fata la Impreza. Faptul ca nu are productie de masa, cu avantajele si dezavatajele ei pentru cumparatori nu inseamna ca nu e firma semnificativa si (ca in cazul Mazda), mentine "nume" si prezenta prin calitate si prin ceva altfel decat Honda si mai ales Toyota (asta din urma cu masini traditional urate, dar cu renume la fiabilitate si atat).

Cumpararea FCA sau fuziunea nu priveste strict Europa dar influenta asupa Americii va fi minora pentru ca Chrysler/Dodge va produce in continuare in principal pentru piata americana masini care se cauta acolo (cam din topor, dar solide, cu consum si fiabilitate mai slabe decat aproape tot restul) nu in Europa. Masinutele PSA gen C, afara de 5 arata fragile si inca e greu de lamurit un american obisnuit ca un motor mai mic de 1,8 e bun la ceva, chiar turbo. Sa vina cu vreo electrica mai buna si mai ieftina decat Leaf asta nou. Tot asa, daca se apuca sa faca impreuna  masini specifice pentru Eu si pentru America, folosind fiecare in comun ceva ca lumea dar amestecat si ptr aia si ptr ceilalti nu cred ca merge.

#48
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View Postericmario, on 01 noiembrie 2019 - 20:28, said:

În SUA la fel?
De ce nu te informezi?
E gratis!
Ia uite aici ce creștere anuală are Subaru an de an în USA.
http://carsalesbase....es-data/subaru/
Te faci de rasul curcilor!  Omule, sigur nu esti defect? Trei la suta? Mai putin ca Skoda? Haide, bre, poti mai mult...

*Skoda in Europa...

#49
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
In 2018 aproape 4%. Dublu fata de VW

http://carsalesbase....ata/volkswagen/

#50
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Ups! Faci cum faci si tot [re]ajungi la matca... VAG e deocamdata cel mai vandut in lume. Si va fi mult timp incolo...

Daca tot facem comparatii, apoi haide sa le facem. Pe orice taram vrea pulla ta.  Ce e asa de greu de priceput ca asiaticii aia sunt rupti in cur?

#51
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Post_R_A_D_U, on 01 noiembrie 2019 - 20:26, said:

Haida de... Nu te lua de marca nationala ca ti-o iei! Dacia are masini cinstite. Ce ai vrea sa iei de 6 mii? Apropo, cat costa o tristete d-aia de ii tii isonul?
Colega, eu am o Mazda și un Peugeot, nu țin isonul nimănui, doar că nu-mi place minciuna.

View Postmihalexmihalex, on 01 noiembrie 2019 - 20:34, said:

Te faci de rasul curcilor!  Omule, sigur nu esti defect? Trei la suta? Mai putin ca Skoda? Haide, bre, poti mai mult...

*Skoda in Europa...
Defect eu? Poate tu!
Aaa, mai mult sau mai puțin pot ei, nu noi, că mașinile alea nu le producem noi.

Acum în oglindă, Skoda in US...

De ce nu există date cu Skoda în USA în ultimii ani?

Edited by ericmario, 01 November 2019 - 21:16.


#52
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View Postmihalexmihalex, on 01 noiembrie 2019 - 20:43, said:

Ups! Faci cum faci si tot [re]ajungi la matca... VAG e deocamdata cel mai vandut in lume. Si va fi mult timp incolo...

vand mult in tari bananiere. In SUA sunt perceputi ca fiind cea mai nefiabila marca de aia au si cota aia minuscula mai mica decat vinde Dacia in Europa ca sa fac comparatii tampite ca ale tale.

View Postericmario, on 01 noiembrie 2019 - 21:04, said:

De ce nu există date cu Skoda în USA în ultimii ani?

Astia nu prea au auzit de VW pe acolo darmite de Skoda. Noroc de dieselgate ca au mai aflat si americanii de vw

#53
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018
Blablabla... am mai auzit asta, "americanule"! Dar stai, si tu stai tot in tara bananiera. Sau crezi ca moldova face parte din zonele alea occidentale "cu apa calda"? Mamaaaa, ce snobism...

Bai, se pare ca haterii si-au iesit rau de tot din mana... Asta da aroganta, sa stai in cea mai saraca zona a tarii si sa vorbesti de zone bananiere... Bine asa, barosane!

#54
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View Postericmario, on 01 noiembrie 2019 - 21:04, said:

Colega, eu am o Mazda și un Peugeot, nu țin isonul nimănui, doar că nu-mi place minciuna.
...
Care minciuna bre? Iar incepi cu alea... Esti penibil...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate