Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Un nou conglomerat auto - FCA & PSA

- - - - -
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#1
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,462
  • Înscris: 24.12.2005
„Grupul PSA Peugeot-Citroen și Alianța Fiat-Chrysler vor fuziona și vor avea putere egală de decizie. Noul constructor va fi al patrulea ca mărime din lume după Grupul Volkswagen, Toyota și Alianța Renault-Nissan.” Apare astfel un constructor auto cu 11 mărci în portofoliu. Din primele declarații nu se închid fabrici (rămâne de văzut) și nu se renunță nici la Alfa sau Maserati despre care s-a afirmat că au „potențial de dezvoltare”.

Sursa

Va fi interesant de văzut în ce măsură va afecta mișcarea piața auto în condițiile în care în Europa FCA are o prezență palidă. Cu siguranță un prim impact va fi pe partea de autovehicule utilitare. Să fie oare totul ca urmare a măsurilor legate de partea de emisii/dezvoltare de mașini electrice, etc? Ce părere aveți?

#2
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006
Pe partea de utilitare lucrau impreuna de 20 de ani. Sa vedem ce rezultat va avea pe zona autoturismelor, Fiat a pierdut enorm cota de piata in zona asta.

#3
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,012
  • Înscris: 29.06.2011
Cred ca grupului PSA i s-a urat cu binele.

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
DA - în Europa FCA are o prezență palidă iar PSA are o fata la fel de palida in America
De altfel acesta este si scopul principal al aliantei
Accesul mai facil pe piata americana pentru PSA si viceversa pe piata europeana pentru FCA

Edited by Naijax, 31 October 2019 - 12:18.


#5
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005
Fiat a fost o marcă detestată de mulţi, sunt curios dacă asta se va reflecta asupra Peugeot-Citroen, care sunt văzute mult mai bine pe piaţă.

#6
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,462
  • Înscris: 24.12.2005

View Postmihaicozac, on 31 octombrie 2019 - 12:27, said:

Fiat a fost o marcă detestată de mulţi, sunt curios dacă asta se va reflecta asupra Peugeot-Citroen, care sunt văzute mult mai bine pe piaţă.

În SUA Fiat are iar prezență din 2011, dar vânzările sunt firave ca să folosesc un eufemism.

#7
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005
La fel şi Peugeot, doar Colombo circula pe vremuri cu un 504 parcă....

#8
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 24.10.2016

View Postasul, on 31 octombrie 2019 - 12:33, said:

În SUA Fiat are iar prezență din 2011, dar vânzările sunt firave ca să folosesc un eufemism.
FCA inseamna Fiat-Chrysler. Dodge si Jeep duc steagul in State pentru tot grupul. In Europa e problema, unde Jeep nu stiu cat vinde, Fiat si Alfa la fel.

Edited by abrakadaver07, 31 October 2019 - 12:57.


#9
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 30.01.2008
Fiat vind in principal versiuni de 500 și vehicule comerciale. Nu prea mai au nici alte modele de masă, nici mare succes cu cele pe care le au.

Plus că stau foarte slab pe partea electrice.

#10
sdrc

sdrc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 28.05.2008
Eu as lua in considerare inca cateva aspecte :
* grupul PSA inca nu a "digerat" achizitia Opel, exista mari probleme/rivalitati/antagonisme/resentimente in cadrul grupului care probabil se vor accentua si mai mult
* daca ne uitam la FCA, in "curtea" grupului regasim Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Ferrari, Chrysler, Lancia, Maserati, Abarth, Dodge, un alt amalgam de marci avand cote de piata foarte diferite si mai ales marje operationale foarte diferite
* e cel putin ciudat cum de s-a realizat asa rapid acordul (chiar daca discutii au fost si in trecut), la scurt timp dupa negocierile esuate cu Alianta Renault-Nissan
* nemtii de la Daimler s-au "fript" zdravan cu Chrysler acum ceva timp; nu stiu daca s-au tras toate invatamintele ...
* va deveni Tavares (deja Carlos) al doilea Ghosn ?
* in mod cert, autoritatile de reglementare vor impune ca noul grup sa se debaraseze de 2-3 marci; care sa fie acelea si cum vor reactiona guvernele implicate ?

Edited by sdrc, 31 October 2019 - 13:20.


#11
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View PostNaijax, on 31 octombrie 2019 - 12:18, said:

De altfel acesta este si scopul principal al aliantei
Scopul e sa-si uneasca fortele in fata sfidei noilor tehnologii. Lumea a inceput sa vrea hibride si electrice. Cine ramane in urma e halit.

#12
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Eşec total în discuţiile de fuziune ale producătorilor auto Fiat şi Peugeot. Directorii celor două conglomerate industriale au rămas în pană cu maşinile în drum spre semnare. Primul s-a defectat Fiatul, a cărui cutie de viteze inteligentă a refuzat să intre în marşarier. Există însă şi suspiciuni de incompetenţă la cel mai înalt nivel, pentru că Fiat 500 era condus de o femeie, şi femeile nu au gena marşarierului.
Chiar când suna să amâne semnarea, şefa grupului Fiat a aflat că şi directorul Peugeot e într-o situaţie similară, adică pe marginea drumului şi aşteaptă platforma. În cazul Peugeot-ului defecţiunea era evident de natură electrică, adică computerul maşinii confunda butonul unui geam cu senzorul sondei Lambda.
“S-a aprins becul ăla care arată ca un motor, au început să bată culbutorii, s-au deschis airbagurile, radioul a dat singur volumul la maxim. Dar staţi liniştiţi, maşina comandă singură piesele necesare şi în 6 luni o scot din service”, a spus directorul Peugeot. Totuşi, fuziunea s-ar putea amâna şi mai mult. Surse din anturajul Peugeot susţin că maşina nu e defectă, ci infectă.
SursaPosted Image

Edited by cata, 31 October 2019 - 13:40.


#13
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Cel mai probabil era existenta in zona unui volxvagin cu motorul pornit, componentele masinilor defectandu-se din cauza fumului excesiv si a nivelului de poluare ridicat. ;)

#14
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
FCA a vrut initial sa fuzioneze cu Renault insa statul francez care este actionar la marca Renault  s-a opus la aceasta fuziune.

Cand nu te descurci singuri faci aliante, fuzionezi.Viitorul apartine autoturismelor cu propulsie electrica(acumulatori, pile cu hidrogen).Cine nu isi permite singur sa dezvolte asemenea tehnologii apeleaza la aliante si fuziuni.Cel putin pentru FCA aceasta alianta cu PSA este foarte benefica.Probabil si pentru PSA va fi benefica aceasta fuziune deoarece vor scadea drastic costurile sale de proiectare si productie industriala.La motoare, atat italienii cat si francezii sunt foarte buni.
Nu as fi surprins ca si Ford sa ajunga cel putin la o alianta cu VW.

#15
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postsdrc, on 31 octombrie 2019 - 13:16, said:


* in mod cert, autoritatile de reglementare vor impune ca noul grup sa se debaraseze de 2-3 marci
De ce? Posted Image

View Postmax_01, on 31 octombrie 2019 - 14:55, said:

La motoare, atat italienii cat si francezii sunt foarte buni.

Adevărat! Posted Image

#16
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Momentan ei colaborează doar pe partea de autoutilitare, o sa mai dureze minim 7 ani pana o sa vedem primele produse comune

#17
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostMicroEdge, on 31 octombrie 2019 - 20:04, said:

Momentan ei colaborează doar pe partea de autoutilitare, o sa mai dureze minim 7 ani pana o sa vedem primele produse comune
7 ani zici?
Crossland X la câți ani a apărut după ce PSA  a cumpărat Opel?
7 ani?

Edited by ericmario, 31 October 2019 - 20:25.


#18
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Crossland x era deja proiect comun înainte ca PSA sa cumpere Opel.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate