Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

O noua speranta pentru masinile electrice

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
articol din Daily Mail...

#20
_Aemilius_

_Aemilius_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 27.01.2019
Realitatea...

Attached Files



#21
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014
Ce e curios e ca nimeni nu spune cat CO2 se produce pana faci aluminiul respectiv...

Edited by fqx, 21 October 2019 - 09:50.


#22
razvansd

razvansd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.05.2015

View Post_Aemilius_, on 21 octombrie 2019 - 09:31, said:

Realitatea...

Pai da maestre dar de bine de rau unele tari nu sunt departe de punctul in care obtin energia necesara doar din hidrocentrale , eoliene , panouri solare si altele.  Doar ce am pornit pe drumul asta , putintica rabdare.
Daca luam procesul cap-coada , tot ce inseamna productie & distributie + poluare masini cu motoare termice VS aceeasi situatie : productie & distributie + poluare masini electrice , e diferenta ca de la cer la pamant. Hai sa aruncam o privire de ansamblu si sa gandim cu creierasul nostru , nu sa ne luam dupa niste meme-uri aruncate aiurea pe net.

#23
_Aemilius_

_Aemilius_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 27.01.2019
Normal ca avem rabdare, ca n-avem ce face. Din consumul total de energie mondiala, un procent foarte mic este acoperit de energia verde (solara, eoliana, hidro), restul toate sunt poluante intr-o mai mica sau mai mare masura. Cu toate astea, se vede "luminita de la capatul tunelului", iar aceasta este reactorul cu fuziune nucleara. Desi tehnologia e in stadiu de prototip, iar momentan costurile de productie plus intretinere depasesc cantitatea de energie generata, in viitorul apropiat aceasta tehnologie se va dezvolta puternic, iar mai apoi va deveni principala sursa de energie la nivel mondial (pentru ca dezvolta o putere superioara reactoarelor nucleare clasice, si nu este poluanta).

Dar pana una-alta, facem frectie cu spirt la un picior de lemn, fiind fortati sa ne cumparam autovehicule electrice (noi astia din UE). Asta in timp ce nimeni nu se atinge de principalele surse de poluare: combinate/fabrici/uzine (majoritatea in China si India), transporturi comerciale navale/fluviale/rutiere/aeriene (vapoare, camioane, avioane - toate dotate cu motoare cu ardere interna), termocentrale, atomocentrale, etc.

Edited by _Aemilius_, 21 October 2019 - 14:13.


#24
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,293
  • Înscris: 07.02.2003

View Post_Aemilius_, on 21 octombrie 2019 - 09:31, said:

Realitatea...
Sa stii ca au dreptate, chiar aia e realitatea, scopul este sa scoti poluarea din orase, sa o muti la centrala Posted Image

View Postiladi, on 21 octombrie 2019 - 07:36, said:

Mie mi-ar placea mai mult ideea de baterie modulara decat de acumulator reincarcabil. Cu conditia ca bateria sa fie standardizata ca forma si fiecare vehicul sa poata folosi bateria oricarui producator. La "Peco" te dai jos, scoti bateria veche, o pui pe aia noua si hit the road again. Daca se si pot recicla in cea mai mare proportie, am invins.
E o problema mare... pe langa energie platesti si pretul bateriei Posted Image Deci nu mai e "ieftina" energia...

Edited by andreic, 21 October 2019 - 14:39.


#25
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Mașinile electrice sunt primitive. Cand vom avea motoare în roți, baterii ascunse în sasiu cu capacitate de minim 500km si timpi de încărcare la 80% de maxim 20 minute vom putea vorbi despre o speranță pentru mașinile electrice.
Deocamdată e doar spiritul ecologic care-i face pe cumpărători să aleagă o mașină electrică.

#26
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,293
  • Înscris: 07.02.2003
Motoare in roti sunt posibile dar nu sunt de dorit Posted Image Imagineaza-ti in balti mai mari cum fac... si vezi daca mai ai unde sa montezi etriere...
Fratiorul mai mic a lui Segway adica hoverboardul are motoare multipolare in roti si au un cuplu excelent, pot fi controlate precis, dar nu se preteaza la apa.
Deasemenea lifturile moderne de la companii serioase au motoarele slim, ca un disc de ambreiaj mai mare.

Edited by andreic, 23 October 2019 - 20:44.


#27
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Pentru ce să mai montezi etriere când motorul în sine e o frâna foarte bună?
Dacă a ajuns segway referință la masinile electrice rămân la fumegatoare.

#28
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,447
  • Înscris: 06.01.2010
Motorul poate fi frana si daca nu e in roti. Vrei o greutate cat mai mica in rotile alea. https://en.wikipedia...i/Unsprung_mass

#29
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,293
  • Înscris: 07.02.2003
Da, daca e multipolar se poate controla si franarea insa nu e totuna cu o frana sanatoasa pe discuri, e mai mult un soi de frana de motor eventual regenerativa.

#30
C8H11NO2

C8H11NO2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 05.07.2019

View Postandreic, on 24 octombrie 2019 - 12:39, said:

Da, daca e multipolar se poate controla si franarea insa nu e totuna cu o frana sanatoasa pe discuri, e mai mult un soi de frana de motor eventual regenerativa.

2 motoare puse spate in spate in milocul axului din spate sau fata. DECI INBOARD. la fel faci si cu discurile de frana. le pui inboard , langa moatoare.

is de accord sa ai si frana de "motor" (invertor) cat si frana pe discuri.

unele masini electrice accelereaza f puternic. ai nevoie de frane calumea.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate