Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Identificare IC si pinout

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
GTM

GTM

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 14.12.2005
Salut,

Cine ma poate ajuta sa identific IC ul din poza si sa gasesc o metoda de testare. E un hall effect sensor.

Long story:
Am probleme cu un far la un VW - primesc urmatoarea eroare 02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left : Defective.
La pornire cand isi face testul acel far se misca doar sus-jos. Am inversat firele la motoarele pas cu pas si problema se muta. Am mers pe fir si am ajuns in controller la L9935 - Two-Phase Stepper Motor Driver - l-am inlocuit si am aceasi eroare (ridicat cu statie cu aer cald - primul meu cip inlocuit fara sa zboare si 2-3 piese pasive in jurul lui Posted Image ).

Ma gandesc ca ar putea fi senzorul in sine, problema este ca nu il pot testa in curent, farul nu are fir, are mufa direct pe caroserie.

As vrea sa fiu sigur ca acel senzor functioneaza, ma poate ajuta cineva cu o metoda de testare inafara circuitului, pinout si valori cu/fara magnet.

Multumesc mult

P.S. apelez la reparatii de genul acesta pentru ca solutia reprezentantei este inlocuirea farului.

Attached Files



#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Un senzor hall are 3 picioare, +'- si iesire. Vezi daca se alimenteaza,are masa, ce se intampla pe iesire daca apropii si indepartezi magnetul. Daca e dus, costa bani marunti, ideea e sa reziste la tensiune si amperaj.

#3
GTM

GTM

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 14.12.2005
Aia e problema, nu pot testa in circuit, nu pot deschide farul instalat pe masina.

#4
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
Da dar poti urmari traseele. Ce e conectat la planul de masa evident e minusul si celelalte 2 picioare te inspiri dupa piesele conectate la ele. Placa aia trebuie sa aiba vreo sugestie care e + si care e semnalul. In al 2-lea rand ai putea face rost de 2 mufe poate de la un srot una de pe far si una de pe masina si sa faci o extensie astfel ca sa scoti farul.

Edited by chilly willy, 17 September 2019 - 14:51.


#5
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Cum nu poti testa? Vad ca ai scos placa, alimentezi de la o sursa sau baterie, cauti un magnet si gata.

#6
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Un senzor hall se defecteaza foarte greu.
Cauta problema pe la conexiuni si cablaj.
Iar de verificat se poate verifica.Urmaresti catre ce pini din mufa duc terminalele de la senzor si vezi daca ai acolo in mufa mama de pe masina masa si tensiunea.
Apoi mai trebuie vazut daca ai continuitate intre pinul de semnal si modulul de confort aferent.Bineinteles inainte trebuie verificat sa nu fie short to ground ori Short to +
Electronica multa pe masini le face nefiabile si foarte greu de depanat.
Iar cand asta se coroboreaza cu greseli grave de proiectare si componente de calitate indoilelnica nici nu iesi bine din garantie si pica toate pe rand:bum,bum,bum,mai intra si rugina si 1-2 ani deja e cazan pe care nu te mai poti baza la un drum mai lung.

Edited by geo123, 17 September 2019 - 19:57.


#7
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Am găsit senzori Hall defecţi cu grămada, prin laptopuri.
Ar trebui verificat şi dacă nu cumva a căzut din far magnetul care acţiona senzorul. Altfel senzorul se poate verifica simplu alimentând placa şi verificând tensiunea de ieşire după ce apropii un magnet de el.

#8
GTM

GTM

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 14.12.2005
L-am găsit, dar e programabil, dacă e defect nu poate fi doar înlocuit, trebuie și programat.

Attached Files


Edited by GTM, 18 September 2019 - 20:37.


#9
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
deci tot la inlocuirea farului ajungi. Dar poate poti recupera placa de la srot de la o masina tamponata. Placa poate fi buna chiar daca farul e spart.

#10
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Senzorul ăla se poate înlocui cu alt tip, trebuie doar verificat dacă magnetul din far îl poate comuta. Programarea senzorului original se face doar o dată, în fabrică, pt. definirea pragului.

#11
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,894
  • Înscris: 02.08.2021
Același cod de eroare la Seat Exeo ST, pe farul stânga, bate ca și cum ar fi de Anglia, lumina pe asfalt este în V. Ați găsit o rezolvare la această problemă?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate