Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan
#19
Posted 05 September 2019 - 16:05
Or impanzit bordul cu ecrane sa pape mai repede bateria
[ https://cdn1.spiegel.de/images/image-1433741-galleryV9-diwg-1433741.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] figo1988, on 05 septembrie 2019 - 15:51, said:
Nu ai cum sa eviti asta. Edited by Bursul, 05 September 2019 - 16:06. |
#20
Posted 05 September 2019 - 16:07
#21
Posted 05 September 2019 - 16:11
Bursul, on 05 septembrie 2019 - 16:05, said:
Or impanzit bordul cu ecrane sa pape mai repede bateria [ https://cdn1.spiegel.de/images/image-1433741-galleryV9-diwg-1433741.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eeeh, nu poti. Poti. Dar ai deschis topicul exact in modul versus si nu ca o prezentare a masinii. De exemplu in primul post ai scris de 3 ori numele Tesla si nicodata Porsche Taycan Orice masina se cumpara dupa un versus, am scris topicul prezentand opinia mea, opinie care merge mai degraba spre aspectele tehnice ale platformei, decat cine are interiorul mai frumos (Porsche), mai calitativ (Porsche) sau pe care dintre cele doua mi-as lua-o daca as avea buget nelimitat si as fi fortat sa aleg (Porsche). Da, toti migreaza spre ecrane si scoaterea tuturor butoanelor, probabil tot ca sa reduca costurile, ca si Tesla. inuendo0, on 05 septembrie 2019 - 16:07, said:
2013 Ma gandeam de cand au lansat Raven, moment care coincide cu Model 3, daca nu ma insel. |
#22
Posted 05 September 2019 - 16:11
figo1988, on 05 septembrie 2019 - 15:51, said:
La ce statistici te referi? Poate cuvantul statistici e definit gresit la mine in dictionar, dar eu ma refer la chestii masurabile, care definesc o platforma electrica: autonomie, putere, greutate si performante. Constatarea este ca Porsche cu 80% mai scump lansat in 2019 este cel mult la fel de performant ca o tehnologie pe care Tesla a lansat-o in 2016. Si intrebarea naturala este: "Daca maximul pe care-l pot realiza in 2019 cei de la Porsche/VAG este Taycan, de ce este inferior lui Model S si care este explicatia?". Fix același lucru ai mai spus și altădată și totuși mașina căreia nu-i dădeai nicio șansă se vinde acceptabil. Porsche este un brand de nișa, Taycan este un model de nișă al unui brand de nișă. Pe cine naiba interesează ca Taycan are "specificații" mai slabe decât Model S? O vor cumpăra niște fanatici Porsche suficient de trăsniți încât să dea atâția bani pe o electrică care nu merita nici măcar un sfert din cât costă. Edited by valitudor, 05 September 2019 - 16:12. |
#24
Posted 05 September 2019 - 16:17
valitudor, on 05 septembrie 2019 - 16:11, said:
Fix același lucru ai mai spus și altădată și totuși mașina căreia nu-i dădeai nicio șansă se vinde acceptabil. Poate esti amabil sa gasesti unde am scris eu ca etron se va vinde prost. Pentru ca ceea ce spui tu e cam minciuna si eu nu am scris nicaieri ca o sa se vanda prost. Am spus, la fel ca si acum, ca are specificatii inferioare. Era logic ca o sa se vanda ok, e Audi, are in spate numele si toata reteaua de dealeri si service-uri Audi. Ce ar trebui observat e ca nu se vinde totusi exceptional. Adica bucuria celui mai mare concern auto din lume e ca bat in Europa un model de acum 5 ani al unui startup auto? Edited by figo1988, 05 September 2019 - 16:20. |
#25
Posted 05 September 2019 - 16:21
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dI5ypjCeDPc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#26
Posted 05 September 2019 - 16:21
Bursul, on 05 septembrie 2019 - 16:15, said:
Sunt doar vreo 30.000 la ora actuala, iar Porsche are de gand sa livreze 40.000 anual. Cu siguranta se vor gasi multi arabi care isi vor improspata colectia de masini. Multi au rezervat modelele de baza, nu pe astea de >150.000 de dolari. Si Porsche face la fel ca Tesla, lanseaza si fabrica prima oara modelele de top. |
#27
Posted 05 September 2019 - 16:22
Parerea mea este ca au gandit-o si bine si rau, totul depinde de ce va spune piata
Au gandit-o bine fiindca dandu-si seama ca nu pot recupera anii de experienta ai Tesla, cauta sa exploateze slabiciunile ei. Tesla Model S a fost gandita ca o masina pentru sosea dar cu care te poti da pe circuit. Porsche o pozitioneaza ca o masina de circuit in primul rand (datorita reprizelor prelungite fara a intra in limitare) pentru a ascunde slabiciunile ei pe sosea unde la un EV autonomia este primordiala. Iar aici diferenta este enorma daca tinem cont si ca cifrele de mai sus sunt date pe cicluri de testare diferite, WLTP fiind mai lejer. Au gandit-o rau datorita pretului mult prea mare pentru ca se bazeaza pe faptul fanii marcii vor da oricat pe brand, dar e posibil sa joace riscant aceasta carte fiindca unii dintre ei e posibil sa nu aprecieze ceea ce-ti ofera pe doar pe circuit. La noi la bloc este un astfel de proprietar de Porsche care nu prea pare ca si l-a luat pentru circuit sau liniute. Edited by Ford4, 05 September 2019 - 16:24. |
#28
Posted 05 September 2019 - 16:32
O sa intre la bataie serios atunci cand lanseaza modelele entry-level, la 85.000 de dolari. O sa fie interesant atunci, pentru ca ei sunt practic la paritate dpdv al specificatiilor acum, cu modelele foarte scumpe, nu e o idee buna dpdv al marketingului sa te pozitionezi la acelasi pret cu niste masini clar inferioare. Ce vreau sa spun e, cu ce mai ramai dupa ce scazi 60.000 de dolari din Taycan Turbo?
|
|
#29
Posted 05 September 2019 - 16:54
Overpriced.
edit: am uitat sa adaug: too late. Edited by diabolik213, 05 September 2019 - 16:57. |
#30
Posted 05 September 2019 - 17:05
Ceea ce nu mi-e clar din tabelul pus de tine este faptul ca autonomia este data in WLTP dar pretul este in $. O lanseaza si pentru SUA sau este numai pentru Europa ca ID3-ul ?
|
#31
Posted 05 September 2019 - 17:19
inuendo0, on 05 septembrie 2019 - 14:52, said:
, Ps: orice mașină elelectrica înseamnă o afumatoare mai putin pe strazi. Sa fie binevenit. Si cativa copii morti in minele de litiu din Nigeria sau pe unde plm le exploateaza.Pana ajungi sa faci acumulatorul ala de litiu poluezi atmosfera de 7-8 ori mai mult decat un automobil pe benzina. |
#32
Posted 05 September 2019 - 17:21
Niște studii pentru poluarea aia de 7-8 ori mai mare există?
|
#33
Posted 05 September 2019 - 17:23
Kean, on 05 septembrie 2019 - 17:19, said:
Si cativa copii morti in minele de litiu din Nigeria sau pe unde plm le exploateaza.Pana ajungi sa faci acumulatorul ala de litiu poluezi atmosfera de 7-8 ori mai mult decat un automobil pe benzina. Mașinile electrice sunt viitorul, lasă viitorul să vină mai repede. |
|
#34
Posted 05 September 2019 - 17:30
Ce anume e Turbo la mașina asta, ale cârei faruri îmi amintesc de casca lui Darth Vader?
|
#35
Posted 05 September 2019 - 17:32
Poze avem, poze avem.
[ https://i.redd.it/it1fmw56eok31.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#36
Posted 05 September 2019 - 17:40
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gNK_C78sBWY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users