Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan
#1
Posted 05 September 2019 - 14:25
Ma mir ca nu a aparut mai devreme threadul asta. E practic prima masina care concureaza in mod real Tesla Model S, adica nu e vreo hidosenie pe care ajungi sa o cumperi pentru ca te simti vinovat ca mai ai 2 Ferrari in garaj cu care distrugi planeta. Dpdv al statisticilor chioare este cu 80% mai scump fata de Model S si mai slab dpdv al autonomiei si performantelor dpdv al acceleratiei. In practica, cred ca va fura niste cumparatori de la Tesla, mai ales prin prisma numelui marcii si a calitatii interiorului.
taycan-v-tesla.jpg 104.27K 229 downloads Screen-Shot-2019-09-04-at-3.29.50-PM.jpg 59.41K 222 downloads https://m.automarket...etri-93405.html Edited by figo1988, 05 September 2019 - 14:26. |
#2
Posted 05 September 2019 - 14:38
30 000 de rezervari, cu un avans de 2500 euro.
Are lumea bani! |
#3
Posted 05 September 2019 - 14:40
asta inseamna sa investesti banii cum trebuie, 160.000€ fara optiuni ca sa circului nici macar 400 de km cu o masina, asa da.
|
#4
Posted 05 September 2019 - 14:44
Lumea o cumpara pt brand nu pt specificatii, ca si la iPhone. Nu sunt adeptul gandirii de genul asta, dar na, fiecare face ce vrea cu banii lui.
|
#5
Posted 05 September 2019 - 14:48
oare pretul de 185.000 de dolari este pentru ca nu au reusit sa reduca,costurile de productie sau e pretul brandului Porsche?
Tesla e 105.000 de dolari |
#6
Posted 05 September 2019 - 14:49
cu așa mașini fac 20 km prin centru și 2 ore parcat să-i vadă gură cască și prostimea.oricum n-au ce face cu autonomie de 400km
|
#7
Posted 05 September 2019 - 14:52
figo1988, on 05 septembrie 2019 - 14:25, said:
In practica, cred ca va fura niste cumparatori de la Tesla, Ca si cumpărătorii Tesla, cei ce cumpara Porsche sunt foarte loiali mărcii. Ps: orice mașină elelectrica înseamnă o afumatoare mai putin pe strazi. Sa fie binevenit. Edited by inuendo0, 05 September 2019 - 14:53. |
#8
Posted 05 September 2019 - 14:55
80% mai scump, dar cand te urci la volan miroase a Porsche, nu a plastic. Tot respectul pentru Tesla, dar la interior nu e executata de banii pe care ii cere.
business11, on 05 septembrie 2019 - 14:40, said:
asta inseamna sa investesti banii cum trebuie, 160.000€ fara optiuni ca sa circului nici macar 400 de km cu o masina, asa da. Crezi ca un Porsche pe benzina are o autonomie mai mare? |
#9
Posted 05 September 2019 - 14:57
Model S si Model X pot fi de acord cu tine. La model 3 e foarte ok, in parametri cu ceilalti concurenti. Pe de alta parte, repet, 80% diferenta de pret. E cat diferenta intre un Seria 1 si un Seria 5.
Ce ma surprinde de fapt pe mine la Taycan e ca au iesit, la ani multi dupa Model S, cu specificatii apropiate, daca nu inferioare. In afara de rata de incarcare, care-i superioara, autonomia, eficienta si mai ales greutatea sunt mai slabe decat la Model S. E clar ca nu au tintit sa-i bata pe Tesla la pret, dar de ce nu i-au batut mar la partea electrica? Edited by figo1988, 05 September 2019 - 14:58. |
#10
Posted 05 September 2019 - 15:09
Porsche se lauda ca, spre deosebire de un detergent obisnuit (fara sa spuna care, dar noi stim ca este Tesla Model S), Taycan are avantajul ca performantele de accelerare si de franare se mentin pentru mai mult timp.
S-au mai vazut cazuri pe la diverse emisiuni TV ca au incercat sa faca ture de circuit cu Model S si s-au supraincalzit franele si s-a activat limitarea de putere (supraincalzire motoare, baterii, invertoare). |
|
#11
Posted 05 September 2019 - 15:29
kolfleading, on 05 septembrie 2019 - 15:09, said:
Porsche se lauda ca, spre deosebire de un detergent obisnuit (fara sa spuna care, dar noi stim ca este Tesla Model S), Taycan are avantajul ca performantele de accelerare si de franare se mentin pentru mai mult timp. S-au mai vazut cazuri pe la diverse emisiuni TV ca au incercat sa faca ture de circuit cu Model S si s-au supraincalzit franele si s-a activat limitarea de putere (supraincalzire motoare, baterii, invertoare). Trebuie vazut si Taycan in practica, dupa ce ajunge pe mana impatimitilor si e dus la draguri unde fac 12-15-20 de liniute la interval scurt de timp. Sau cateva ture de circuit. Asa la intrare toti promit. Am vazut si un clip cu vreo 20+ de starturi (0-200+), dar acolo n-ai cum sa vezi cat a fost intervalul dintre ele, daca imediat dupa o lansare s-a intors si a relansat, sau a mai stat 10 min la discutii dupa fiecare runda. Oricum, si eu zic ca e bine-venit. Apropo de S, e un tip cu P100D Raven care face clipuri pe YT, vad ca-l freaca bine pe la liniute. A si reusit un respectabil 10.54s. PS: autonomia e totusi cam modesta pentru o scula de aproape 200k de parai. Edited by SorinGT, 05 September 2019 - 15:38. |
#12
Posted 05 September 2019 - 15:36
figo1988, on 05 septembrie 2019 - 14:57, said:
Ce ma surprinde de fapt pe mine la Taycan e ca au iesit, la ani multi dupa Model S, cu specificatii apropiate, daca nu inferioare. In afara de rata de incarcare, care-i superioara, autonomia, eficienta si mai ales greutatea sunt mai slabe decat la Model S. E clar ca nu au tintit sa-i bata pe Tesla la pret, dar de ce nu i-au batut mar la partea electrica? |
#14
Posted 05 September 2019 - 15:51
valitudor, on 05 septembrie 2019 - 15:36, said: La ce statistici te referi? Poate cuvantul statistici e definit gresit la mine in dictionar, dar eu ma refer la chestii masurabile, care definesc o platforma electrica: autonomie, putere, greutate si performante. Constatarea este ca Porsche cu 80% mai scump lansat in 2019 este cel mult la fel de performant ca o tehnologie pe care Tesla a lansat-o in 2016. Si intrebarea naturala este: "Daca maximul pe care-l pot realiza in 2019 cei de la Porsche/VAG este Taycan, de ce este inferior lui Model S si care este explicatia?". PS: Tesla vinde de 4x mai multe Model X in US decat etron. Am impresia ca te bagi in niste contre fara sens. Sa revenim on-topic si on-facts. Bursul, on 05 septembrie 2019 - 15:42, said:
Ok, inca o discutie Tesla vs X Nu ai cum sa eviti asta. Sunt doar doi concurenti in momentul asta pe segmentul respectiv. Si asta definind segmentul intr-un mod foarte larg, pentru ca in mod normal Taycan activeaza in cu totul alta plaja de pret fata de Model S. Edited by figo1988, 05 September 2019 - 15:50. |
#15
Posted 05 September 2019 - 15:51
Vorbiți de parcă 90% dintre clienți:
1. Vor merge cu ele vreodată sau prea mult în viața lor, fiind mașini de imagine eco. 2. Se gândesc cât să nu mai mănânce ca să-și cumpere. Asia are vreo 25% din populația României care este milionară în dolari. Apoi, nimeni întreg la minte nu iese cu model de top. Pentru că progresie în model economic. Vedeți vreo lipsă de cerere? E lipsit de sens să fi făcut altfel. Oamenii gândesc să facă bani. Peste asta, Tesla este o companie care nu câștigă la mașină. Anul ăsta are estimată pierdere de peste 1 miliard $. |
|
#16
Posted 05 September 2019 - 15:54
Nu isi fura din propria clientela, Taycan e o masina foarte lenta pt banii ei comparativ cu un 911 gt2 cam la acceasi bani.
Are 2.2 tone dihania. Glorie motorului cu ardere interna. |
#17
Posted 05 September 2019 - 16:00
kolfleading, on 05 septembrie 2019 - 15:09, said:
Porsche se lauda ca, spre deosebire de un detergent obisnuit (fara sa spuna care, dar noi stim ca este Tesla Model S), Taycan are avantajul ca performantele de accelerare si de franare se mentin pentru mai mult timp. Da si asta e un avantaj daca mergi cu masina pe circuit sau la liniute. Dar aici vorbim de o masina de 4 locuri si 2.3 tone care costa 180.000$. Pentru circuit oricum e o gluma sa crezi ca cineva va prefera sa mearga cu animalul asta in loc de un 911 GT3RS sau ceva asemanator sau ca senzatiile s-ar apropia in vreun fel de o masina sport. Marketingul e foarte bine facut, evidentiaza ADN-ul sportiv al marcii prin acest avantaj incontestabil fata de concurenta, justificand cumva diferenta semnificativa de pret. Diferenta care nu vine din franele sau interiorul masinii, pentru ca vorbim totusi de 80.000$ ci probabil chiar din costul platformei, asa cum s-a mai sugerat din anumite surse. |
#18
Posted 05 September 2019 - 16:03
george_alexandru, on 05 septembrie 2019 - 14:55, said: nu, dar "incarcarea" se efectueaza in aproximativ 4 minute cu tot cu achitat. Dar intr-adevar Porsche parca era compania cu cei mai multi clienti care isi achizitioneaza o astfel de masina din motive de "lovebrand". Edited by business11, 05 September 2019 - 16:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users