Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Probleme semnal UPC TV Digital Bucuresti

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
Abonat UPC pe TV de 5 ani, in prezent pe grila Play Maxim + HBO MaxPack + Passion

De 2 luni am macrocabluri constant / periodic ingheata imaginea si sunetul.

Cei de la tehnic au venit de 2 ori in locatie, au constatat ca semnalul nu e ok si a ramas sa trimita o alta echipa, ca "noi nu ne ocupam de asta, e o problema pe retea".

Nici pana in ziua de astazi n-a ajuns echipa a doua, care sa rezolve problema "de pe retea".

Eu le-am tot facut sesizari intre timp. Ultima astazi - dupa 9 dimineata, cand cel din call center nu putea programa din sistem un interval disponibil ca sa vina un alt tehnician. Si a ramas ca primesc prin SMS intervalul de programare. N-a venit niciun SMS.

De fiecare data cand am sunat, robotul de la call center tot mentiona: "avem disfunctionalitati in localitatile cutare si cutare.....Bucuresti, sectoarele....cu termen de remediere in jurul orei....".

Sunt cei mai buni pe partea de TV, nu vreau sa reziliez, dar ma seaca maxim ca n-au fost in stare timp de 2 luni sa rezolve o sesizare.

S-a mai lovit cineva de problemele astea pentru partea de TV Digital in Bucuresti?

Edited by macsfx, 17 August 2019 - 23:03.


#2
marius664

marius664

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 13.08.2017

 macsfx, on 17 august 2019 - 22:51, said:



Sunt cei mai buni pe partea de TV, nu vreau sa reziliez, dar ma seaca maxim ca n-au fost in stare timp de 2 luni sa rezolve o sesizare.



Posted Image

#3
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
marius664, reformulez pentru tine: au cea mai complexa grila TV de pe piata raportata la pret / beneficiu.

Si pana acum 2 luni, au remediat exemplar toate problemele tehnice survenite.

De cand cu vanzarea catre Vodafone, vad ca e o debandada totala.

P.S. N-o spun din postura unui hater, ca sunt abonat Vodafone pe telefonie mobila de 10 ani. Si ma astept la servicii integrate mult mai bune.

Edited by macsfx, 17 August 2019 - 23:29.


#4
marius664

marius664

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 13.08.2017
Mi-am dat seama, ca si multi altii ca la asta te-ai referit.Insa din postura unuia care nu stie ce grila au si citeste ce-ai postat tu...Oricum daca baga si cele 2 canale de sport ale Clever, UPC acopera o arie care era deficitara rau de tot, si anume continutul sportiv.Iar romanul se stie, este mare amator de sport...mai ales de fotbal...

#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,068
  • Înscris: 01.12.2001
Insista.
Suna, trimite mail, mergi la sediu.
Doar asa se poate.
Suna zilnic. De mai multe ori pe zi chiar.


#6
ananiamadalin

ananiamadalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 292
  • Înscris: 04.06.2018
Eu mereu am probleme cu netul UPC. De abia aștept să tai firul intr o zi

#7
n1k3z0r

n1k3z0r

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 27.06.2009
Depinde de zona, eu am probleme cu caderile destul de rar dar si cand pica dureaza cel putin 24h sa rezolve problema. Faza nasoala este ca de partea de mentenanta retea nu se ocupa direct UPC, au firme care fac asta in locul lor si in functie de cati angajati au firmele respective reiese calitatea reparatiilor.

Edited by n1k3z0r, 18 August 2019 - 17:42.


#8
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
S-a rezolvat dupa n sesizari. Erau ceva probleme cu echipamentele din zona. Sper s-o tina tot asa! Posted Image

#9
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,644
  • Înscris: 23.10.2006
Este cazut semnalul UPC de azi dimineata in cateva zone din Bucuresti, In sectorul 1 zona Buc Noi, nu si-a revenit nici pana acum.. nu este nici tv nici Internet...

#10
djmaxx

djmaxx

    Tehnicus20

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,174
  • Înscris: 15.07.2005
de cand cu vodafone parca e din rau in mai rau...

#11
silcar

silcar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,095
  • Înscris: 21.05.2019
Au o avarie, se mai intampla si la case mai mari. Stati cu telefoanele pe ei

#12
alexandru_83

alexandru_83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 20.11.2010
Salut,

De cand  au devenit Vodafone,mai intampina cineva probleme pe partea de semnal in Bucuresti sector 3? Sunt abonat din 2010 la ei si niciodata nu am avut problemele astea... O data la 2-3 zile apare problema de semnal,tine 1-2 zile dupa care dispare. Maine vine un tehnician de la ei(a nu stiu cata oara),dar daca nici acum nu rezolva o sa ma vad nevoit sa trec la RCS.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/r4cbT5FaY8U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EhLNOHngzsI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FUwi61ri7gc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached File  20200621_104008.jpg   323.44K   39 downloads
Attached File  20200621_111146.jpg   231.56K   46 downloads
Attached File  20200621_111305.jpg   348.96K   40 downloads

#13
ilikeEv

ilikeEv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 25.10.2019
Oserv ca ai un router langa. Poti sa verifici calitatea/nivelul semnalului, opresti routerul si verifici dinnou.
Posibil sa bruieze routerul semnalul catv.

Edited by Dany_Darke, 23 June 2020 - 16:21.
pt ce citezi ditamai clipurile si o mare postare degeaba? poti raspunde si fara sa "te balbai"


#14
alexandru_83

alexandru_83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 20.11.2010
Era semnalul slab la intrarea in casa. A mesterit ceva pe la cutia de pe hol si acum vad ca este ok...

#15
vRusu

vRusu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 25.06.2008
Si ieri la amiaza a cazut Internetul si azi. Si cand suni in call center iti spune ca ai de asteptat mai bine de jumatate de ora...
De cand a preluat Vodafone UPC-ul e din ce in ce mai rau...
UPC-ul avea si chat, Vodafone-ul are roboti care te tin la telefon...
Hai cu terminarea perioadei contractuale... Posted Image
Pentru reclamatii la Protectia Consumatorului exista o perioada maxima de downtime pe luna?

Edited by vRusu, 14 August 2020 - 13:33.


#16
mrkokobt

mrkokobt

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 406
  • Înscris: 26.02.2014

 vRusu, on 14 august 2020 - 13:19, said:

Si ieri la amiaza a cazut Internetul si azi. Si cand suni in call center iti spune ca ai de asteptat mai bine de jumatate de ora...
De cand a preluat Vodafone UPC-ul e din ce in ce mai rau...
UPC-ul avea si chat, Vodafone-ul are roboti care te tin la telefon...
Hai cu terminarea perioadei contractuale... Posted Image
Pentru reclamatii la Protectia Consumatorului exista o perioada maxima de downtime pe luna?

Oricum o sa îți zică ca nu e din vina lor. Asta e placa clasica

#17
vRusu

vRusu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 822
  • Înscris: 25.06.2008

 mrkokobt, on 14 august 2020 - 13:48, said:

Oricum o sa îți zică ca nu e din vina lor. Asta e placa clasica
Ceea ce ma deranjeaza foarte tare, si arata lipsa de consideratie fata de clienti, este ca astepti enorm la telefon ca sa faci o sesizare ca reteaua lor e cazuta...

#18
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 726
  • Înscris: 08.09.2006

 vRusu, on 14 august 2020 - 13:19, said:

Si ieri la amiaza a cazut Internetul si azi. Si cand suni in call center iti spune ca ai de asteptat mai bine de jumatate de ora...
De cand a preluat Vodafone UPC-ul e din ce in ce mai rau...
UPC-ul avea si chat, Vodafone-ul are roboti care te tin la telefon...
Hai cu terminarea perioadei contractuale... Posted Image
Pentru reclamatii la Protectia Consumatorului exista o perioada maxima de downtime pe luna?

Future looks better, istoria a dovedit-o, depinde cu cine....

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate