Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Probleme cu serviciile UPC (Vodafone Digital)

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Sunt abonat UPC de vreo 3 ani, avand instalate toate serviciile (cablu, internet, telefonie fixa). In primii 2 ani de contract nu am intampinat nicio problema cu serviciile acestei companii. Beneficiez de serviciile acestei companii intr-o comuna de langa Targu-Jiu (Balesti), la circa 10 km de resedinta de judet.
Incepand cu vara trecuta, au inceput problemele. Pentru inceput, ne-au lasat fara servicii 12 zile in vara lui 2018. Si cand zic "ne-au", ma refer atat la abonatii din satul unde imi petrec weekend-urile, cat si la satele vecine. Cu aproximatie, circa 500 de clienti.
De ieri, problema a revenit. Pe la pranz ieri mi-au dat ca termen de remediere ora 16.00. La ora 18.00 ne-au dat un alt termen - ora 21.00. La ora 22.00 am revenit cu un telefon si mi-au spus ca pana la ora 01.00 se rezolva problema. Astazi, la ora 12.00, avem un nou termen din call-center - ora 15.00.
Vreau sa stiu daca exista vreo posibilitate de a contacta pe cineva competent in asa fel incat problema sa nu dureze 2 saptamani, ca in 2018. Ma gandeam sa fac si o plangere la ANPC, dar nu stiu care este termenul de remediere a defectiunilor trecut in contract (contractul este la tara, unde eu ajung abia in weekend-uri).
Sa mai amintesc faptul ca ieri a trecut prin sate o echipa care s-a interesat de problema, dar de atunci nu i-a mai vazut nimeni? Din call-center ni se spune ca echipele sunt pe teren, dar probabil vorbesc de terenul de fotbal, pentru ca prin sate nu i-a mai vaut nimeni. I-am transmis operatoarei din call-center ca pe "oamenii de pe teren" nu i-a mai vazut nimeni de ieri, dar zice ca nu are ce sa le faca. Chiar asa e?

#2
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,924
  • Înscris: 29.10.2014
Lasa oamenii sa-si faca treaba. Oricum, fiind "la sat", e de importanta minora.

Internetul mobil ce zice?

#3
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Pe teren poate însemna la vreun releu doar nu sapă să caute vreun cablu.

De curios, care din servicii este afectat ?

#4
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,450
  • Înscris: 02.09.2006
UPC are partea de mentenanta asigurata de terti, care au personalul redus la minimum posibil! In Gorj va distrati cu Huawei pentru mentenanta si Delta Net si Pro Conect pe partea de construcii/extinderi retele!

#5
Adytuny

Adytuny

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 758
  • Înscris: 21.10.2017
Firma pro conect se ocupa cu instalările si service-ul în Gorj. Delta net s-a ocupat de rețea. Și apropo în Bilteni, Gorj nu este nicio defecțiune și nu a fost nici anul trecut. Problema este în zona Balesti și trebuia sa reclami situația de anul trecut la ANPC când nu ți-au mers serviciile 12 zile. Parca sub 2-3 zile de defectiune nu poți cere despagubiri.

#6
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,450
  • Înscris: 02.09.2006
A misunat in mod sigur si Huawei-ul prin zona (Gorj) in ultimii 2 ani!

#7
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007

 waterman, on 13 august 2019 - 12:18, said:

Pe teren poate însemna la vreun releu doar nu sapă să caute vreun cablu.

De curios, care din servicii este afectat ?
Toate serviciile sunt indisponibile (cablu, internet, telefon fix)... Nici pana la ora asta nu s-a rezolvat nimic.
Noroc ca nu am aruncat "ligheanul" de la Digi si am gasit ceva canale TV via DVB-S.

#8
rrbm

rrbm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 18.02.2008
Din pacate sunt abonat upc de aproape 15 ani si de 3-4 luni calitatea serviciilor oferite este sub orice critica. Acum 1 an am renuntat la serviciile Telekom pentru a avea un singur furnizor de servicii tv/internet/telefonie - o mare gresala upc probabil dupa fuziunea cu vodafone. M-au convins ca trebuie sa trec mai departe si sa aleg altceva. De 2 - 3 ori pe saptamana, bineinteles seara ca ziua sunt la serviciu, am "placuta" surpriza ca in mijlocul filmului sa.... dispara semnalul. (cateva ore). La call centre nici o speranta sa prinzi pe cineva. Frumos este ca si la casierii/ghisee upc cand intreb ce trebuie sa fac ca sa renunt la contract nici macar nu schiteaza ceva sa contracareze motivul meu ca sunt intreruperi lungi si dese ale semnalului. In concluzie - daca sunteti abonati upc luati in calcul si alta firma de profil, iar daca nu sunteti si vreti sa achizitionati aceste servicii - ORIENTATIVA SPRE ALTA FIRMA

Din pacate sunt abonat upc de aproape 15 ani si de 3-4 luni calitatea serviciilor oferite este sub orice critica. Acum 1 an am renuntat la serviciile Telekom pentru a avea un singur furnizor de servicii tv/internet/telefonie - o mare gresala upc probabil dupa fuziunea cu vodafone. M-au convins ca trebuie sa trec mai departe si sa aleg altceva. De 2 - 3 ori pe saptamana, bineinteles seara ca ziua sunt la serviciu, am "placuta" surpriza ca in mijlocul filmului sa.... dispara semnalul. (cateva ore). La call centre nici o speranta sa prinzi pe cineva. Frumos este ca si la casierii/ghisee upc cand intreb ce trebuie sa fac ca sa renunt la contract nici macar nu schiteaza ceva sa contracareze motivul meu ca sunt intreruperi lungi si dese ale semnalului. In concluzie - daca sunteti abonati upc luati in calcul si alta firma de profil, iar daca nu sunteti si vreti sa achizitionati aceste servicii - ORIENTATIVA SPRE ALTA FIRMA

#9
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 726
  • Înscris: 08.09.2006
Pot confirma si eu in Constanta scaderea calitatii serviciilor si scoaterea din grila a numeroase canale, eu deja am initiat rezilierea , astept sa  vina concurenta sa ma instaleze, nu vreau ca de sarbatori cand stau acasa sa nu ma pot bucura de tv

#10
herske

herske

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 26.12.2001
de sters, post dublu.

Edited by herske, 25 January 2020 - 13:47.


#11
stephano

stephano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,893
  • Înscris: 27.01.2008

 oddy, on 08 decembrie 2019 - 07:06, said:

Pot confirma si eu in Constanta scaderea calitatii serviciilor si scoaterea din grila a numeroase canale, eu deja am initiat rezilierea , astept sa  vina concurenta sa ma instaleze, nu vreau ca de sarbatori cand stau acasa sa nu ma pot bucura de tv
Și eu am reziliat. Internetul de 500 de la ei cu test viteza abia ajungea la 150..deci..si deși mai aveam contact cu ei pana în vara,au acceptat rezilierea după ce le am spus ca fac reclamație la protecția consumatorului.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate