Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Ford Puma
Last Updated: Feb 17 2021 22:39, Started by
d-ardeleanu
, Jun 25 2019 11:36
·
0
#55
Posted 02 December 2019 - 10:34
#56
Posted 02 December 2019 - 23:05
#57
Posted 02 December 2019 - 23:07
#58
Posted 02 December 2019 - 23:12
#59
Posted 03 December 2019 - 10:32
#60
Posted 18 December 2019 - 14:19
#61
Posted 14 January 2020 - 18:04
Mergand pe la Ford zilele astea am vazut la ei noul Puma. Ce sa zic, m-a impresionat. Scaunele bune, interiorul foarte bine facut, cred ca e cea mai frumoasa masina facuta in Romania si cu interiorul cel mai frumos. Sper sa aibe succes cu el la vanzari. Aveau si o oferta de lansare, foarte dotata, inclusiv scaune cu masaj fata ofereau, la vreo 16300E ajungea cu rabla, din cate tin minte.
Eu zic ca cine e interesat de un SUV mai micut, asta e chiar de luat in calcul. Edited by MembruAnonim, 14 January 2020 - 18:04. |
#62
Posted 27 January 2020 - 10:13
Va salut.
Acum vreo 4 zile am facut un TD cu o Puma, motorizare 1.0, 155 de cai (varianta cu MHybrid, 125 plus restul). Nu as putea spune la ce ajuta Mildul acela .. dpdv al acceleratiei, nu este aproape nicio diferenta intre Puma 150 de cai si o Kona de 125. Ambele au motor de 1 litru, iar cuplul este aproape identic. Daca tin bine minte, Kona are 170, iar Puma 150. Fiind turbo, motor mic, nu te prea intelegi in masina Am mers special fara radio pornit, sa aud masina. Si .. se aude. Din belsug. Ce e drept .. nu ca la Kona, unde efectiv puteai sa mangai turbina si motorul .. zici ca mergeai cu ele in habitaclu, asa urla. Trage binisor pentru specificatiile tehnice. In oras cel putin se infige. Tractiune fata, masina usoara, la demaraj puternic joaca pentru cateva momente volanul in mana. Iti da o senzatie de masina sportiva, privit din interior, masina fiind relativ mica, destul de langa tine. Seamana dar nu rasare cu senzatia Mazda3, care efectiv te "imbraca" atunci cand esti la volan. Esti tu si spatiul tau. In spate insa .. aici e o mare problema. Eu am 175 .. cu scaunul sofer reglat pentru mine, nu am reusit sa stau nicicum pe bancheta spate. Tibiile mele erau in permanent contact cu lateralele scaunului, care ce sa vezi .. au niste armaturi din palstic/fier ceva tare, astfel ca de comoditate nici nu se pune problema. Pe timpul TD, sotia a stat pe bancheta din spate, astfel ca impresiile au fost urmatoarele: 1. Nu am loc frate, nu pot sa stau dreapta, a trebuit sa stau un pic intr-o parte. 172 inaltime. 2. Adica tu vrei sa imi zici ca asta trage ? Mai bine tragea Korando, si are 1 tona jumate. Ma rog .. alta motorizare, alta mancare de saramura. 3. Pe bune, nu stiu in fata, dar in spate aud vantul de zici ca bate in masina. De acord .. nu este DELOC insonorizata. Auzi .. TOT ! 4. Ce sa fac cu ditamai portbagajul, pe 2 nivele in adancime, daca nu am roata de rezerva ! .. nu ma bag, nu fac eu cumparaturile ... Consumul in test a fost undeva de cam 7.7 .. cativa km doar, in oras. Consider ca este o masina fasneata pentru oras, pentru o familie de 2 persoane, tinerei, te strecori frumos cu ea. La drum lung cred ca este insa obositoare, zgomotul motorului si a peisajului este prezent in permanenta. Prefer Puma decat Kona. |
#63
Posted 28 January 2020 - 09:05
thetrinity, on 27 ianuarie 2020 - 10:13, said:
TD cu o Puma, motorizare 1.0, 155 de cai (varianta cu MHybrid, 125 plus restul Fiind turbo, motor mic, nu te prea intelegi in masina Si .. se aude. Din belsug. |
#64
Posted 28 January 2020 - 09:17
adrian_r5, on 28 ianuarie 2020 - 09:05, said: Din ce scrie aici are cuplu' maxim 240Nm@2500rpm ... sa inteleg ca in zona asta de turatie motoru' era foarte zgomotos ? Din ce știu eu, 250 are combinat, hibrid plus termic. Și fiind mhibrid, te ajuta doar la demaraj. Pe care îl are, ce e drept. Se înfige. In rest .. 120 de căluți Motorul este foarte zgomotos din clipa în care intra turbina. Și motorul ca motorul .. dar auzi și vântul, și alte mașini .. cam tot. Mergi la un TD, este cel mai concludent. |
|
#65
Posted 28 January 2020 - 09:42
Pai turbina intra de pe la 1500rpm, deci orice acceleratie vine cu turbina la pachet.
|
#66
Posted 28 January 2020 - 10:42
#68
Posted 29 January 2020 - 10:26
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tK7hp3QC478?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#69
Posted 18 February 2020 - 19:42
Partea mișto a mașinii. Acum e lansarea 😊
Attached Files |
|
#71
Posted 19 February 2020 - 08:46
#72
Posted 19 February 2020 - 16:32
Cat timp și-o asumă și fac campanie de rechemare e ok. Mai rău era sa o dea în lambada ca să vezi și sa nu crezi Petre Ispirescu
Edited by MembruAnonim, 19 February 2020 - 16:32. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users