Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul Ford Puma
Last Updated: Feb 17 2021 22:39, Started by
d-ardeleanu
, Jun 25 2019 11:36
·
0
#37
Posted 08 September 2019 - 16:47
#38
Posted 09 September 2019 - 09:51
A aparut o prima lista de preturi pe site-ul german. Preturile incep de la 23.000 Euro, varianta Titanium, cu motorul de 125 CP. Motorul ala hibrid e doar pe varianta ST-Line X, care incepe de la 28.000. Preturile germane sunt ceva mai mari ca in RO, dar nu cu mult. Fiesta incepe aici de pe la 12.000, Titanium cam de la 16.000. Fiesta Titanium cu motorul de 125 CP, este la 20.400, deci echivalentul Puma e cam cu 2000-3000 mai scump. Nu stiu daca-s aceleasi dotari, dar ca idee, nu pare mult mai scumpa decat o Fiesta.
Si mai e un aspect, motorul de 155CP vrea benzina de 98, in timp ce alea mai slabe vor de 95. Adauga si asta la costurile de exploatare. Daca m-as uita intre un Puma d-asta full vs un Fiesta ST cam tot pe acolo, nu stiu zau care e mai atractiva, dar Puma asta cel mai puternic ajunge la 100 in 9.0 secunde, viteza maxima 200. Fiesta ST la aceiasi bani face suta in 6.5 secunde, viteza maxima 230. Pe scurt, nu stiu daca merita Puma pentru ca e putin mai inalta, are un portbagaj ceva mai mare si poate e puutin mai spatioasa la interior. Imi place in schimb bordul complet digital si aspectul exterior, plus faptul ca are ceva functionalitati interesante pentru portbagaj. Nu stiu de sa zic despre faptul ca-i fabricata la Craiova vs alte modele Ford care sunt fabricate in Germania. Edited by adipelcz, 09 September 2019 - 10:03. |
#39
Posted 09 September 2019 - 11:04
Focus cat are pretul de baza in Germania? Intreb pentru ca la noi are discount mare, de la 20k o iei cu 15k
|
#40
Posted 09 September 2019 - 11:18
Eu zic de preturile de lista, ca asa, si in Germania se dau discount-uri de vro 20%. Un Focus Trend cu motorul de 125 CP, 1.0, costa la pret de lista 22.000. Cel mai ieftin e pe la 18.000, ala cu 85 CP, dar nu stiu daca chiar vrea cineva Focus cu 85 CP in 2020... Dar da, in esenta un Puma d-asta costa cat un Focus Trend de 125 CP, sau un Cool&Connect de 100 CP. Parca totusi Puma are mai multe dotari in pretul ala, iar daca le pui pe Focus mai salta pretul.
Nu e scump Puma in comparatie cu alte modele Ford. Dar e scump in general. Adica pretul ala de pornire de 28.000 pentru varianta cea mai buna+ ceva optionale (nu-s multe) dar mai pui in 2000-3000 ajunge la 30.000 pret de lista, deci il iei cu un 24-25.000 sa zicem, ca poate nu dau discount-urile cele mai mari la modelele nou lansate. Acum daca merita 25.000 o astfel de masina, sau sa zicem 20.000 varianta ei mai cheala si mai puturoasa, ramane de vazut. Edited by adipelcz, 09 September 2019 - 11:18. |
#41
Posted 08 October 2019 - 12:10
#43
Posted 09 October 2019 - 07:56
adipelcz, on 09 septembrie 2019 - 11:18, said:
Eu zic de preturile de lista, ca asa, si in Germania se dau discount-uri de vro 20%. Un Focus Trend cu motorul de 125 CP, 1.0, costa la pret de lista 22.000. Cel mai ieftin e pe la 18.000, ala cu 85 CP, dar nu stiu daca chiar vrea cineva Focus cu 85 CP in 2020... Dar da, in esenta un Puma d-asta costa cat un Focus Trend de 125 CP, sau un Cool&Connect de 100 CP. Parca totusi Puma are mai multe dotari in pretul ala, iar daca le pui pe Focus mai salta pretul. Nu e scump Puma in comparatie cu alte modele Ford. Dar e scump in general. Adica pretul ala de pornire de 28.000 pentru varianta cea mai buna+ ceva optionale (nu-s multe) dar mai pui in 2000-3000 ajunge la 30.000 pret de lista, deci il iei cu un 24-25.000 sa zicem, ca poate nu dau discount-urile cele mai mari la modelele nou lansate. Acum daca merita 25.000 o astfel de masina, sau sa zicem 20.000 varianta ei mai cheala si mai puturoasa, ramane de vazut. Daca te uiti la un Focus st line au pret de pornire de la 25800, aprx 5000 Euro in plus fata de lista de preturi din RO. La fel va fi si la Puma, nu va avea pretul de lista ce-l vezi la nemti. PS: toate ar vrea benzina de 98, de 95 e minim ce iti da voie fabrica sa bagi. Dar le-ar place la toate mai mult cea de 98 |
#44
Posted 09 October 2019 - 09:32
Eu nu am sesizat la a mea diferente intre alimentarile cu 98 si 95. N-am incercat cu cea de 100 fiindca am zis ca nu merita.
|
#47
Posted 09 October 2019 - 14:20
Nu mă aștept să consume sensibil mai puțin decât una pe benzină, doar că va fi mai agila atât datorită motorului electric cât și a sistemului turbo mai performant.
|
#50
Posted 12 November 2019 - 13:38
Ford a deschis în România listele de comenzi pentru noul Puma. SUV-ul de segment B are un preț de pornire de 20.250 de euro, dar producătorul american vine cu o ofertă de lansare menită să scadă prețul până la 16.500 de euro. Livrările vor debuta la finalul lunii ianuarie.
|
#51
Posted 12 November 2019 - 15:25
Destul de scump, sunt curios ce dotări o sa aibă în versiunea de baza.
|
|
#52
Posted 12 November 2019 - 15:27
Spre deosebire de restul modelelor, liniile de echipare pregătite pentru Puma nu vor porni de la clasicul Trend, ci de la nivelul Titanium
Versiunea de bază Ford Puma Titanium va fi echipată standard cu următoarele: scaune față cu masaj lombar, sistem de navigație, sistem de încărcare inductivă pentru telefoanele mobile, ecran color de 4.2 inch, oglinzi pliabile electrice, jante din aliaj de 17 inch și faruri cu LED. Raportat la versiunea Titanium, varianta Titanium X plusează cu următoarele: jante din aliaj de 18 inch, tapițerie textilă cu husă detașabilă, sistem audio B&O Play, aer condiționat automat, senzori de ploaie și geamuri fumurii. Varianta de echipare ST Line va intra în producție în luna februarie a anului viitor și va oferi următoarele echipamente: instrumentar digital de bord cu ecran de 12.3 inch, suspensie sport, accesorii de caroserie ST Line, sistem Keyless Start, sistem de navigație și lumină ambientală cu LED. Vârful de gamă ST Line X propune următoarele dotări suplimentare comparativ cu varianta ST Line: jante din aliaj de 18 inch, tapițerie mixtă (piele și material textil), scaun pasager cu suport lombar, aer condiționat automat, sistem audio B&O Play, senzori de ploaie și geamuri fumurii. Edited by cata, 12 November 2019 - 15:28. |
#53
Posted 12 November 2019 - 15:34
Si cu EcoSport ce se intampla? Sunt cam de aceeasi marime din cate vad.
|
#54
Posted 12 November 2019 - 15:42
abrakadaver07, on 12 noiembrie 2019 - 15:34, said:
Si cu EcoSport ce se intampla? Sunt cam de aceeasi marime din cate vad. Edited by d-ardeleanu, 12 November 2019 - 15:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users