Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Noul Ford Puma

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#37
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Nu-s fan Ford dar arata  decat Captur...vine si cu sistemul mild-hibrid...sa vedem pretul

#38
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
A aparut o prima lista de preturi pe site-ul german. Preturile incep de la 23.000 Euro, varianta Titanium, cu motorul de 125 CP. Motorul ala hibrid e doar pe varianta ST-Line X, care incepe de la 28.000. Preturile germane sunt ceva mai mari ca in RO, dar nu cu mult. Fiesta incepe aici de pe la 12.000, Titanium cam de la 16.000. Fiesta Titanium cu motorul de 125 CP, este la 20.400, deci echivalentul Puma e cam cu 2000-3000 mai scump. Nu stiu daca-s aceleasi dotari, dar ca idee, nu pare mult mai scumpa decat o Fiesta.

Si mai e un aspect, motorul de 155CP vrea benzina de 98, in timp ce alea mai slabe vor de 95. Adauga si asta la costurile de exploatare. Daca m-as uita intre un Puma d-asta full vs un Fiesta ST cam tot pe acolo, nu stiu zau care e mai atractiva, dar Puma asta cel mai puternic ajunge la 100 in 9.0 secunde, viteza maxima 200. Fiesta ST la aceiasi bani face suta in 6.5 secunde, viteza maxima 230. Pe scurt, nu stiu daca merita Puma pentru ca e putin mai inalta, are un portbagaj ceva mai mare si poate e puutin mai spatioasa la interior. Imi place in schimb bordul complet digital si aspectul exterior, plus faptul ca are ceva functionalitati interesante pentru portbagaj. Nu stiu de sa zic despre faptul ca-i fabricata la Craiova vs alte modele Ford care sunt fabricate in Germania.

Edited by adipelcz, 09 September 2019 - 10:03.


#39
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Focus cat are pretul de baza in Germania? Intreb pentru ca la noi are discount mare, de la 20k o iei cu 15k

#40
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Eu zic de preturile de lista, ca asa, si in Germania se dau discount-uri de vro 20%. Un Focus Trend cu motorul de 125 CP, 1.0, costa la pret de lista 22.000. Cel mai ieftin e pe la 18.000, ala cu 85 CP, dar nu stiu daca chiar vrea cineva Focus cu 85 CP in 2020... Dar da, in esenta un Puma d-asta costa cat un Focus Trend de 125 CP, sau un Cool&Connect de 100 CP. Parca totusi Puma are mai multe dotari in pretul ala, iar daca le pui pe Focus mai salta pretul.

Nu e scump Puma in comparatie cu alte modele Ford. Dar e scump in general. Adica pretul ala de pornire de 28.000 pentru varianta cea mai buna+ ceva optionale (nu-s multe) dar mai pui in 2000-3000 ajunge la 30.000 pret de lista, deci il iei cu un 24-25.000 sa zicem, ca poate nu dau discount-urile cele mai mari la modelele nou lansate. Acum daca merita 25.000 o astfel de masina, sau sa zicem 20.000 varianta ei mai cheala si mai puturoasa, ramane de vazut.

Edited by adipelcz, 09 September 2019 - 11:18.


#41
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008
http://www.ziare.com...romania-1580398
Masina va putea fi vazuta la Salonul Auto Bucuresti.

#42
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Sper sa fie deschisa, când a fost lansat ecosport în România au ținut masina închisă primul weekend și nu era nimeni de la Ford cu cheie sa o deschida

#43
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Postadipelcz, on 09 septembrie 2019 - 11:18, said:

Eu zic de preturile de lista, ca asa, si in Germania se dau discount-uri de vro 20%. Un Focus Trend cu motorul de 125 CP, 1.0, costa la pret de lista 22.000. Cel mai ieftin e pe la 18.000, ala cu 85 CP, dar nu stiu daca chiar vrea cineva Focus cu 85 CP in 2020... Dar da, in esenta un Puma d-asta costa cat un Focus Trend de 125 CP, sau un Cool&Connect de 100 CP. Parca totusi Puma are mai multe dotari in pretul ala, iar daca le pui pe Focus mai salta pretul.

Nu e scump Puma in comparatie cu alte modele Ford. Dar e scump in general. Adica pretul ala de pornire de 28.000 pentru varianta cea mai buna+ ceva optionale (nu-s multe) dar mai pui in 2000-3000 ajunge la 30.000 pret de lista, deci il iei cu un 24-25.000 sa zicem, ca poate nu dau discount-urile cele mai mari la modelele nou lansate. Acum daca merita 25.000 o astfel de masina, sau sa zicem 20.000 varianta ei mai cheala si mai puturoasa, ramane de vazut.
Asta e in Germania.
Daca te uiti la un Focus st line au pret de pornire de la 25800, aprx 5000 Euro in plus fata de lista de preturi din RO.
La fel va fi si la Puma, nu va avea pretul de lista ce-l vezi la nemti.

PS: toate ar vrea benzina de 98, de 95 e minim ce iti da voie fabrica sa bagi. Dar le-ar place la toate mai mult cea de 98

#44
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,127
  • Înscris: 13.11.2017
Eu nu am sesizat la a mea diferente intre alimentarile cu 98 si 95. N-am incercat cu cea de 100 fiindca am zis ca nu merita.

#45
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
In Romania o sa pornească de la 18k euro

#46
Gygyo

Gygyo

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 01.09.2019
https://www.promotor...raiova-18442863

#47
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,127
  • Înscris: 13.11.2017
Nu mă aștept să consume sensibil mai puțin decât una pe benzină, doar că va fi mai agila atât datorită motorului electric cât și a sistemului turbo mai performant.

#48
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
https://www.facebook...15761896422379/

#49
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,952
  • Înscris: 04.05.2003

View Postcata, on 11 octombrie 2019 - 08:42, said:


arata f bine. este al doilea Ford (dupa mondeo) care imi place.
astept sa il vad in teste. are un pret mai bun fata de VW in acelasi segment

#50
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Ford a deschis în România listele de comenzi pentru noul Puma. SUV-ul de segment B are un preț de pornire de 20.250 de euro, dar producătorul american vine cu o ofertă de lansare menită să scadă prețul până la 16.500 de euro. Livrările vor debuta la finalul lunii ianuarie.

#51
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Destul de scump, sunt curios ce dotări o sa aibă în versiunea de baza.

#52
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Spre deosebire de restul modelelor, liniile de echipare pregătite pentru Puma nu vor porni de la clasicul Trend, ci de la nivelul Titanium
Versiunea de bază Ford Puma Titanium va fi echipată standard cu următoarele: scaune față cu masaj lombar, sistem de navigație, sistem de încărcare inductivă pentru telefoanele mobile, ecran color de 4.2 inch, oglinzi pliabile electrice, jante din aliaj de 17 inch și faruri cu LED.
Raportat la versiunea Titanium, varianta Titanium X plusează cu următoarele: jante din aliaj de 18 inch, tapițerie textilă cu husă detașabilă, sistem audio B&O Play, aer condiționat automat, senzori de ploaie și geamuri fumurii.
Varianta de echipare ST Line va intra în producție în luna februarie a anului viitor și va oferi următoarele echipamente: instrumentar digital de bord cu ecran de 12.3 inch, suspensie sport, accesorii de caroserie ST Line, sistem Keyless Start, sistem de navigație și lumină ambientală cu LED.
Vârful de gamă ST Line X propune următoarele dotări suplimentare comparativ cu varianta ST Line: jante din aliaj de 18 inch, tapițerie mixtă (piele și material textil), scaun pasager cu suport lombar, aer condiționat automat, sistem audio B&O Play, senzori de ploaie și geamuri fumurii.

Edited by cata, 12 November 2019 - 15:28.


#53
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 24.10.2016
Si cu EcoSport ce se intampla? Sunt cam de aceeasi marime din cate vad.

#54
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008

View Postabrakadaver07, on 12 noiembrie 2019 - 15:34, said:

Si cu EcoSport ce se intampla? Sunt cam de aceeasi marime din cate vad.
Se vor produce in paralel, pentru ca sunt totusi diferite, EcoSport este mai inalta, buna pe drumuri proaste...Puma e mai joasa, mai rapida, mai de oras...

Edited by d-ardeleanu, 12 November 2019 - 15:46.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate