Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Drumuri inchise in Tirol
Last Updated: Jun 25 2019 07:36, Started by
Bursul
, Jun 20 2019 21:03
·
0
#19
Posted 21 June 2019 - 09:09
Eu inteleg ca va fi numai sambata / dumnica.
Nu de alta dar am proramata si eu prima vacanta in tirol... la final de august daca ai dovada cazarii cred ca e ok: Nicht betroffen sind Autofahrer, die direkt nach Innsbruck oder in die umliegenden Dörfer wollen. / Not affected are motorists who want to go directly to Innsbruck or the surrounding villages. |
#20
Posted 21 June 2019 - 09:30
#21
Posted 21 June 2019 - 12:00
#22
Posted 21 June 2019 - 12:04
austriecii isi bat joc de nemti. In primul rand nemtii vroiau sa puna vigneta pe autostrazi doar pentru masiniile straine, austriecii au depus apel la curtea suprema UE ca nu este legal asa ceva si este o discriminare si au castigat. Multi austrieci care vor sa ajunga spre exemplu in Tirol, tranziteaza prin Germania pentru ca este mai rapid, iar asta ar fi insemnat pentru austriecii nevoiti sa calatoareasca pe acolo o vigneta in plus.
Asa, nemtii (si nu numai) care se duc in sud, in Italia tranziteaza prin Austria, prin Tirol. Multi evitau autostrazile si foloseau drumurile nationale in exces in primul rand pentru a evita aglomeratia si in al doilea rand pentru a nu plati vignenta austriaca. Asa ca guvernul din Tirol a restrictionat circulatia pe drumurile nationale in weekenduri pe perioada de vara cand numarul masinilor este mai ridicat decat normal, astfel ca cei care tranziteaza zona sunt obligati sa ramana pe autostrada. Exista si o mare problema deoarece locuitorii din satele respective se tot plang de traficul infernal provocat de soferii care evita autostraziile. Exceptie fac cei care vor sa ajunga in Innsbruck sau in saturile respective. Vor exista controale de politie care opresc masiniile dupa ce parasesc autostrada si vor vi verificate destinatiile. Edited by business11, 21 June 2019 - 12:12. |
#23
Posted 21 June 2019 - 12:11
business11, on 21 iunie 2019 - 12:04, said:
Asa ca guvernul din Tirol a restrictionat circulatia pe drumurile nationale in weekenduri pe perioada verii cand numarul masinilor este mai ridicat decat normal, astfel ca cei care tranziteaza zona sunt obligati sa ramana pe autostrada. Exista si o mare problema deoarece locuitorii din satele respective se tot plang de traficul infernal provocat de soferii care evita autostraziile. |
#24
Posted 21 June 2019 - 12:14
#25
Posted 21 June 2019 - 12:29
unbrutus faza este ca olandezii cu rulotele lor parcurg Austria de la Salzburg pana jos in Kärnten, in drumul lor spre Croatia spre exemplu, an de an pe drumuri nationale, evitand asa vigneta si pentru ca oricum nu profita de viteza de 130kmh pe autostrada, prefera sa mearga pe drumuri nationale. Asta este o faza cunoscuta de ani de zile si nu s-a mai restrictionat traficul pe acolo. Uneori cand parcurg traseul nu ai idee ce aglomeratie este datorita lor si esti obligat sa mergi cu 60-70 la ora pe drumuri cu 100 pentru ca nu ai posibilitatea sa ii depasesti asa usor.
Se presupune ca austriecii au implementat aceasta restrictie ca sa le raspunda nemtilor care tranziteaza tara si sa ii oblige sa plateasca o vigneta care ajuta la infrastructura autostraziilor si pe langa asta baga in fata gen protejarea satelor si asa mai departe. Si da, o fac doar pentru 12 saptamani, pentru ca atunci traficul este mult mai intens si pe langa asta au triumfat in fata nemtilor la curtea suprema UE zilele trecute, deci este un motiv bun. |
#26
Posted 21 June 2019 - 12:47
Bursul, on 21 iunie 2019 - 12:14, said:
Pentru ca asa zice si presa, nu e parerea lui. business11, on 21 iunie 2019 - 12:29, said:
Se presupune ca austriecii au implementat aceasta restrictie ca sa le raspunda nemtilor care tranziteaza tara si sa ii oblige sa plateasca o vigneta care ajuta la infrastructura autostraziilor si pe langa asta baga in fata gen protejarea satelor si asa mai departe. Si da, o fac doar pentru 12 saptamani, pentru ca atunci traficul este mult mai intens si pe langa asta au triumfat in fata nemtilor la curtea suprema UE zilele trecute, deci este un motiv bun. au triumfat my ass, conta cine a initiat problema? conteaza cine a votat, nu au votat doar austriecii, era logica de bun simt ca nu poti discrima masinile dupa tara de inmatriculare. ai niste sate idilice in care lumea vine sa caute linistea, de ce te-ar mira ca se interzice traficul nebunesc cand ai vorba ceea autostrazi super bine intretinute, multe cu 3 benzi pe sens etc... hai sa nu facem din tantar armasar. cateva zile pe an nu se circula deloc in multe zone din lume, de la champ elizee pana la centru vechi in Romania |
#27
Posted 21 June 2019 - 13:01
nu inteleg de ce te umfli in pene, acum cu cine ti cu nemtii sau cu austriecii, te deranjeaza ca se circula sau nu?
Edited by business11, 21 June 2019 - 13:05. |
#29
Posted 21 June 2019 - 13:21
#30
Posted 21 June 2019 - 13:25
Pai cica nu stiu ce bastan bavarez CSU a zis ca e o sicana.
Das Tiroler Verhalten ist unsäglich und reine Schikane", sagte Verkehrsminister Hans Reichhart (CSU). De fapt eu cred ca nemtii s-au agitat singuri la aflarea vestii, poate si din cauza renuntarii la taxa pe autostrada. Este clar ca n-are nici o legatura cu taxa respectiva. Edited by Bursul, 21 June 2019 - 13:25. |
#31
Posted 21 June 2019 - 18:46
business11, on 21 iunie 2019 - 13:01, said:
nu inteleg de ce te umfli in pene, acum cu cine ti cu nemtii sau cu austriecii, te deranjeaza ca se circula sau nu? pe mine nu ma deranjeaza nimic, si nu tin cu nimeni. Ma deranjeaza doar un pic cum faci din tantar armasar. Transformi 12 weekenduri in 12 saptamani (dezinformare?) business11, on 21 iunie 2019 - 13:21, said: ziceam de unbrutus, ca este agitat asa de parca ar calca pe drumul lui. toate ziarele speculeaza ca ar fi o manarie... dar lasa ca o fi can-can. ar fi nasol la noi, unde nu avem alternative (autostrazi), dar la ei... se duc frumos pe autostrada si gata. Bursul, on 21 iunie 2019 - 13:25, said:
De fapt eu cred ca nemtii s-au agitat singuri la aflarea vestii, poate si din cauza renuntarii la taxa pe autostrada. Este clar ca n-are nici o legatura cu taxa respectiva. Germania e una din putinele tari fara vigneta, si fara taxa de autostrada. In franta te opreste aiurea in drum sa platesti. In austria vigneta. Nemtii au si benzina mai ieftina ca austriecii, culmea... si infrastructura mai buna. Dreptul la o taxa ar cam avea si ei, dar ar fi pacat, nu ar mai exista nici o tara fara... asa avem un exemplu, un target de aratat politicienilor... Noi ne pregatim sa platim 6,3 euro pe 100 km de autostrada, aici, in Romania... nu vad tragedia unei taxe de 10 euro in austria |
#32
Posted 21 June 2019 - 19:45
Benzina austriaca e mai ieftina. Eu am facut plinul la Salzburg de alegeri.
|
#33
Posted 21 June 2019 - 21:48
|
#34
Posted 24 June 2019 - 10:57
business11, on 21 iunie 2019 - 12:29, said:
unbrutus faza este ca olandezii cu rulotele lor parcurg Austria de la Salzburg pana jos in Kärnten, in drumul lor spre Croatia spre exemplu, an de an pe drumuri nationale, evitand asa vigneta si pentru ca oricum nu profita de viteza de 130kmh pe autostrada, prefera sa mearga pe drumuri nationale. Asta este o faza cunoscuta de ani de zile si nu s-a mai restrictionat traficul pe acolo. Uneori cand parcurg traseul nu ai idee ce aglomeratie este datorita lor si esti obligat sa mergi cu 60-70 la ora pe drumuri cu 100 pentru ca nu ai posibilitatea sa ii depasesti asa usor. Se presupune ca austriecii au implementat aceasta restrictie ca sa le raspunda nemtilor care tranziteaza tara si sa ii oblige sa plateasca o vigneta care ajuta la infrastructura autostraziilor si pe langa asta baga in fata gen protejarea satelor si asa mai departe. Si da, o fac doar pentru 12 saptamani, pentru ca atunci traficul este mult mai intens si pe langa asta au triumfat in fata nemtilor la curtea suprema UE zilele trecute, deci este un motiv bun. Culmea e ca aceiasi olandezi incearca sa profite cat de mult pot de lipsa limitei de viteza din Germania )) Merg prin Austria pe drumuri nationale pentru ca asa economisesc aia 20-25€ cat costa o vigneta austriaca pt perioada cat au ei nevoie. Ideea o inteleg, asa cum inteleg si necesitatea unei taxe de autostrada in Germania pentru ca mi se pare tare aiurea ca orice tir care traverseaza Europa sa treaca prin Germania. De-asta in DE sunt cele mai proaste autostrazi, cel putin prima banda e proasta mai peste tot, nu se compara cu Austria, Italia sa Franta, Spania. Si nu pricep ideea conform careia e ilegala introducerea unei taxe in DE: asa cum Italia, Franta sau Austria au taxe sau vignete de ce nu se poate implementa in DE? unbrutus, on 21 iunie 2019 - 18:46, said: Nemtii au si benzina mai ieftina ca austriecii, culmea... si infrastructura mai buna. Dreptul la o taxa ar cam avea si ei, dar ar fi pacat, nu ar mai exista nici o tara fara... asa avem un exemplu, un target de aratat politicienilor... Noi ne pregatim sa platim 6,3 euro pe 100 km de autostrada, aici, in Romania... nu vad tragedia unei taxe de 10 euro in austria Gresit. In Germania Benzina e cu vreo 30 de centi mai scumpa ca in Austria, si nu de ieri, de cand circul eu prin tarile astea cam tot asa e. Legat de taxa, eu cred ca e necesara, adica eu ca cetatean locuitor al Germaniei as sustine o asemenea masura fara probleme. Cel putin in zonele din sud (BW,BY) devine imposibil sa circuli pentru ca multi prefera sa intre in DE decat sa plateasca autostrada in Italia, Elvetia sau Austria. Iar rezultatul e ca autostrada se deterioreaza mult mai rapid. Edited by giuliani, 24 June 2019 - 10:52. |
#35
Posted 24 June 2019 - 11:02
giuliani, on 24 iunie 2019 - 10:57, said:
Ideea o inteleg, asa cum inteleg si necesitatea unei taxe de autostrada in Germania pentru ca mi se pare tare aiurea ca orice tir care traverseaza Europa sa treaca prin Germania. De-asta in DE sunt cele mai proaste autostrazi, cel putin prima banda e proasta mai peste tot, nu se compara cu Austria, Italia sa Franta, Spania. Si nu pricep ideea conform careia e ilegala introducerea unei taxe in DE: asa cum Italia, Franta sau Austria au taxe sau vignete de ce nu se poate implementa in DE? |
#36
Posted 24 June 2019 - 12:49
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users