Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Smart TV HD.

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
268 replies to this topic

#1
IceCoolExtreme

IceCoolExtreme

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,796
  • Înscris: 06.11.2018

Adrian Sârbu și Marius Tucă, într-un nou proiect TV. Televiziunea Smart TV a primit licență de la CNA


Vom avea încă o televiziune românească. Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat acordarea unei licențe pentru Smart TV (plus varianta Smart TV HD), o televiziune generalistă, administrată de Adrian Sârbu, fondatorul Pro TV, și de jurnalistul Marius Tucă.

În cadrul proiectului se vor regăsi emisiuni precum Marius Tucă Show, Gândurile lui Cristoiu, un format atipic de jurnal de știri sau Comedy Mall - serie de emisiuni-pamflet lansate deja în online.

În plus, Smart TV va avea și o serie de producții noi, printre care menționăm „Spune-mi, doctore”, „Vrum, vrum” sau „Te crezi smart?” (un quiz-show produs de „creatorii formatului Știi și câștigi”, menționează proiectul depus la CNA)

Televiziunea se va lansa spre sfârșitul acestui an, după cum le-a declarat Adrian Sârbu, administrator al postului, membrilor CNA.  Alături de Sârbu, în ședința de astăzi, au mai fost Marius Tucă, administrator și acționar în noul proiect, Adrian Păpureanu, reprezedntantul postului în relația cu CNA, și Lucian Dimitriu, director tehnic.

Forul audiovizual a analizat în ședința publică de astăzi o solicitare a Smart TV Management pentru acordarea unor licențe prin satelit și prin cablu pentru Smart TV și Smart TV HD.

În urma audierii și analizării proiectului, CNA a decis cu unanimitate acordarea licențelor (prin cablu și satelit).

Adrian Sârbu, despre proiect, la CNA:
  • „Istoria acestei inițiative vine dintr-o constatare reciprocă sau comună a unui fapt care aparține realității de azi: nivelul cultural al televiziunii din România a scăzut. Nu numai că a scăzut, dar și spectrul demografic căruia televiziunea din România se adresează s-a restrâns. Dacă ne uităm puțin mai atent, populația până în 30 de ani, cu excepția copiilor care mai consumă ceva televiziune, este într-un procent foarte mic și în scădere în fața televizoarelor.”
  • „Am constat că publicul urban cu o anumită suficiență materială și cu o educație superioară e din ce în ce mai puțin prezent în fața televizorului. El este foarte prezent în fața ecranelor smart. Noi am plecat de la această constatare. De asemenea, am plecat de la constatarea că TVR care ar fi trebuit să umple acest gol nu o face.
  • „Faptul că, pe de o parte, există un public în așteptarea unui conținut de alt fel și faptul că există o nevoie și în lumea pe care o reprezentăm, cea a jurnalismului, de a ne exprima și altfel ne-a dus la această inițiativă, aparent păguboasă, aparent dificil de a fi de succes, de a crea un canal de jurnalism și cultură urbană. Se numește Smart TV.
  • „Suntem în curs de repoziționare și a radioului Smart și veți vedea un tip de radio similar ca și poziționare cu canalul pe care vrem să îl lansăm. În acest demers ne bazăm pe resursele pe care le cunoaștem.”
Marius Tucă, administrator și acționar al Smart TV:
  • „Cred că România, în ultimii ani, suferă foarte tare la capitolul jurnalism independent, adevărat și Smart TV își propune să readucă ideea de jurnalism veritabil, prin oamenii săi, prin noi și prin programele sale. E foarte important ca reporterul care se află la Guvern sau la Președinție să aibă libertatea, independența editorială și demnitatea de a fi jurnalist.
  • Cred că lucrurile acestea lipsesc pe piața televiziunilor. Rar am văzut reporteri în adevăratul sens profesional al cuvântului. Ne propunem ca programele să aibă independența subiectivă a autorilor a prezentatorilor, dar bineînțeles și a producătorilor.
  • Cred că noi doi prin ce am făcut în acești 30 de ani putem să capacităm oameni, jurnaliști să respecte și să îndeplinească criteriile de care vorbeam mai devreme.
  • Pe partea de programe ne propunem să facem vedete oamenii de valoare. În momentul acesta cred că marile vedete sunt participanții la diferite concursuri, ceea ce mi se pare strigător la cer. În fiecare zi e o nouă vedetă în funcție de participarea la tot felul de show-uri.

Radu Herjeu, membru CNA:
Asta cu vedetele sper că nu era o înțepătură la adresa domnului Sârbu a cărui fostă televiziune a adus în România emisiunile de talente.

Marius Tucă:
Nu vorbeam despre talente, ci despre emisiuni-concurs.

Radu Herjeu:
Vocea României, Românii au talent sunt emisiuni concurs.

Adrian Sârbu:
Noi le-am adus, alții le-au degradat.

Acționariat.
Societatea Smart TV Management din București are acționari pe Marius Tucă (50%) și Aleph Media (50%)
Aleph Media, care este acționar și în societatea care deține radioul Smart FM, este deținută de Prosperya Financial Management (99,9863%) și Zazu Film (0,013%). În Prosperya Financial Management acționari sunt Cristina Iacob (97,959%) și Daniel Iacob (2,041%).
Administratorii societății sunt Adrian Sârbu și Marius Tucă.

Investiții.
Potrivit datelor prezentate la CNA, televiziunea Smart TV va avea un buget de investiții în programe de aproape 2,1 milioane de euro, dintre care 1,6 milioane de euro vor fi investiți în producție locală, iar 460.000 de euro în achiziție de programe.
Investițiile în echipamente se ridică la 150.000 de euro.

Publicul-țintă al Smart TV. Publicul din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani, cu studii superioare și cu un venit mediu lunar de peste 1.000 de euro.

Ce emisiuni vor fi în grilă:

ȘTIRILE OREI (durată cinci minute) - Programul conține cele mai importante informații ale orei și răspunde nevoii de informare rapidă și biectivă a telespectatorului. Selecția subiectelor se face în funcție de relevanță și în acord cu timpul pe care spectatorul îl are pentru a consuma știrile orei, pe televizor, calculator, tabletă sau mobil.

ȘTIRILE ZILEI. Jurnalul principal, difuzat la ora 19.00. Format nou pentru un program de știri confruntare jurnalistică între cei doi prezentatori ai programului, în care fiecare propune propria selecție de știri. În premieră pentru știri, propunem elemente de entertainment (ex stand up comedy analiză de spoturi publicitare). Este un program în care privitorilor li se solicită să propună/selecteze și să voteze agenda zilei Principalii furnizori de material filmat sunt mărcile din Social Media Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat).

SMART MORNING. Programul de dimineață se bazează pe două personalități complet diferite care reprezintă două generații importante în orice societate tineri vs adulți copii vs părinți naivul vs înțeleptul. Persoana matură are figură paternă, un adult care încă nu și-a pierdut înțelegerea și aprecierea față de joc dar care poate conversa despre subiecte le actuale, despre politică și economie. Este un bărbat înțelept așezat matur comic, sarcastic, acid. Celălalt prezentator este o tânără femeie sub 30 de ani o nonconformistă, dar principială și argumentată, o persoană sigură pe sine care poate ține piept înțeleptului educată și elegantă în vorbire astfel încât să reprezinte generația oamenilor tineri smart.

OAMENI SMART. Program de dezbateri pe subiectele zilei, conduse de gazda emisiunii alături de invitații săi. Elemente de diferențiere față de concurență selecția subiectelor și selecția invitaților. Această emisiune oglindește cel mai bine misiunea canalului aceea de a aduce în fața telespectatorului alți comentatori față de cei pe care îi vedem la canalele existente pe piață Selecția acestora se va face atent oameni definiți de valori autentice, validați profesional și capabili să livreze publicului modele și judecăți de valoare. Emisiunea este o platformă de exprimare pentru toate părțile implicate într-un subiect care este dezbătut.

MARIUS TUCĂ SHOW. Un subiect are întotdeauna o parte pro și una contra.

SMART TALK. Emisiunea este punctul în care subiectele zilei sunt comentate pe un ton relaxat scopul programului fiind acela de a provoca telespectatorii să vadă realitatea dintr-o altă perspectivă decât cea cu care sunt obișnuiți.

GÂNDURILE LUI CRISTOIU. Gazda emisiunii împreună cu jurnalistul Ion Cristoiu vor face o analiză săptămânală a principalelor evenimente. Pe lângă cei doi moderatori, emisiunea va avea invitați care dau valoare subiectelor alese oameni care participă activ la luarea deciziilor dar și oameni care prin experiența pe care o dețin aduc plus valoare și contextualizează din punct de vedere social, politic, economic și juridic tema aleasă pentru dezbatere. Emisiunea va aprofunda cauzele efectele implicațiile imediate și ulterioare ale evenimentelor la care se face referire. Sunt prezentat e toate punctele de vedere ale actorilor implicați în eveniment.

TE CREZI SMART? Quiz show un program fără limită de vârstă. Creatorii formatului Știi și câștigi revalorizează un program veșnic tânăr ..“Cine știe, câștigă se va auzi din nou in casele românilor. Pe lângă temele consacrate istorie geografie propunem categorii moderne în linia vieții de astazi joburi cultură urbană literatură modernă.

COMEDY MALL. Un comedy show bazat pe realitatea romanească văzută din perspectiva comică. Emisiunea este o parodie a vieții de zi cu zi a politicienilor și a personajelor mondene din România. Emisiunea se adresează unui public larg relativ avizat printr-un divertisment cu miză inspirat din realitatea politică socială și mondenă.

AVANGARDĂ ȘI PERMANENȚĂ. Gazda emisiunii aduce împreună cu invitații s i cultura și actul cultural în epoca internetului de mare viteză reașează limba română în secolul mișcării. Teme abordate de la filme blockbuster, până la lansări de carte, licitații de obiecte de artă festivaluri expoziții de artă.

SMARTOPOLIS. Emisiunea abordează teme de cultură urbană evenimente culturale care au loc în marile orașe, recenzii de filme, piese de teatru cărți festivaluri.

SPUNE-MI, DOCTORE! Un ghid pe teme de sănătate alimentație sport.

VRUM VRUM. Mașina tradițională și alte tehnologii de mișcare.

REȚEAUA SMART. Emisiunea este pe toată durata un „test de stress” la extrem pentru toate gadgeturile de pe piață.

PLANETA SMART. Ghid săpămânal pentru pasionații de călătorii.

Attached File  sigla-smart-tv_tb900.jpg   25.46K   144 downloadsAttached File  fullscreen-capture-662019-010158.bmp_tb900.jpg   213.37K   167 downloads

Sursa: https://www.paginade...ca-adrian-sarbu

Edited by _-KALMAN-_, 06 June 2019 - 12:27.


#2
urbanreality

urbanreality

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,104
  • Înscris: 25.07.2008
vom avea Tuca si Cristoiu pe paine...

#3
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,496
  • Înscris: 13.10.2010
E clar ce directie are acest "post" TV! Posted Image
Chiar atat de diperati sunt de l-au scot pe Tuca de la naftalina?...mi-l aduc aminte un om ok...ce-i drept eram cam mic

#4
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008
"Publicul-țintă al Smart TV. Publicul din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani, cu studii superioare și cu un venit mediu lunar de peste 1.000 de euro."
ce ma ?!!! aia se uita in gura lu ala zis si "coiu de balena" ?!!!

#5
fansat

fansat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,239
  • Înscris: 31.08.2006
Vad ca baietii se adreseaza strict unei categorii de cetatenii. Nu se incurca ei cu toti saracii care sunt ei saraci:

  "Publicul-țintă al Smart TV. Publicul din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani, cu studii superioare și cu un venit mediu lunar de peste 1.000 de euro".

#6
djmaxx

djmaxx

    Tehnicus20

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,182
  • Înscris: 15.07.2005
au pornit cu stangul specificand suma aia de 1000 de euro/smart kkt
de parca un profesor nu este smart daca nu castiga 1000 de euro/luna
sper sa ii manance falimentul din primul an la cat de smart sunt ””””!!!

Edited by djmaxx, 06 June 2019 - 11:59.


#7
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,823
  • Înscris: 07.07.2009
Vin cu denumirea de SMART TV și afirmația asta penibilă Publicul-țintă al Smart TV. Publicul din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani, cu studii superioare și cu un venit mediu lunar de peste 1.000 de euro.
Nu prea a fost o mișcare ”smart”. Așa ceva nu au afirmat nici cele 2 canale de business Canal 33 și profit.ro.
N-am văzut nimic în grila aia ca să am nevoie de 1000 de euro lunar pentru vizionare. Poate trebuie să fim ”smart” ca să descifrăm balivernele lui Tucă.
Noi avem nevoie de 1000 de euro dar ei investesc numai 150.000. ”Smart” :lol:

Edited by _-KALMAN-_, 06 June 2019 - 12:39.


#8
zyppster

zyppster

    viața este o contradicție

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,971
  • Înscris: 02.02.2008
Craioveanu e foarte smart, domnul Bucifal va face o emisiune televizata ca pe vremuri, spargand la buci?

#9
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Un post mizer.. daca e cu Cristoiu si cu Tuca.. mai lipsea Dan Diaconescu.. da cine stie.. poate pe parcurs..Posted Image

#10
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Mi se pare ales foarte foarte foarte  prost numele postului, folosit apoi si la unele emisiuni.
Smart TV.... pana mea, toata lumea se ginedste la un televizor smart ;)
"Ma duc acasa sa ma uit, pe smart tv, la smart tv."
Plus ca "Smart" sint toate in ziua de azi, avem pina si WC smart, trebuie sa vii cu ceva nou.

#11
borhot

borhot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,818
  • Înscris: 16.05.2015
Sarbu e depasit. La fel si Tuca. Categoria aia de oameni pe care ei o vaneaza cu acest post de televiziune sunt in cea mai mare parte consumatori de Netflix, HBO GO si tot ce tine de online. Asta e un motiv pentru care, de la an la an, PRO-ul o duce tot mai rau (stiu asta din interior).
In prezent cei mai multi dintre consumatorii de tv din Romania sunt oamenii in varsta sau cu venituri mici adica romanii care nu-si permit o alta forma de divertisment decat cea oferita de televizunea traditionala.

Edited by borhot, 06 June 2019 - 14:39.


#12
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
Eu nu am venitul cerut de smart tv dar daca ma voi uita, imi garanteaza ca voi avea?

#13
fansat

fansat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,239
  • Înscris: 31.08.2006

 buyonevideo, on 06 iunie 2019 - 13:25, said:

Smart TV.... pana mea, toata lumea se ginedste la un televizor smart Posted Image


Corect, plus ca poate or fi unii care se gandesc ca acest canal de televiziune se poate receptiona numai de catre cei care au televizoare Smart. Deci, de ca si cum n-ar fi de-ajuns ca nu te-ai incadra in grupa de varsta 18 - 54, nu ai nici cel putin 1 000 de euroi salariu lunar, dar iti mai trebuie si tv Smart. Cam multe conditii de fitze pentru o televiziune de nisa.

#14
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,994
  • Înscris: 07.11.2006

 d-ardeleanu, on 06 iunie 2019 - 11:51, said:

ala zis si "coiu de balena" ?!!!

Care-i ala,bre?

#15
Orangetm

Orangetm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 07.11.2007

 adisz, on 06 iunie 2019 - 17:18, said:



Care-i ala,bre?
Praici :D prin Timiș, Coi e unul Coifan, fost senator PNL... De cel de balenã nu știu cine-i...

Edited by Orangetm, 06 June 2019 - 21:04.


#16
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,867
  • Înscris: 28.11.2006
Pe Tuca nu l-am mai vazut de mult si nu mai stiu ce orientare are acum. Dar Tristoiu?serios? :w00t:

Cat despre afirmatia aia cu venitul e 1000 de euroi, puteau s-o omita din declaratiile oficiale, chiar daca o foloseau pe plan intern. Era destul sa zica "Publicul-țintă al Smart TV. Publicul din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani, cu studii superioare și cu un venit mediu sau ridicat".Asa macar nu-si indepartqau potentialii telespectatori.

PS Daca la quiz-ul ala nu baga macar un premiu de 1 milion (chiar si de lei), cum ii atrag ei pe aia cu salariu de o moe de euro? Cine vine la concurs sa castige un premiu potential cat jumate din salariul lui? :P

#17
zyppster

zyppster

    viața este o contradicție

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,971
  • Înscris: 02.02.2008
Tuca are orientarea bauturilor fine.

#18
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008

 adisz, on 06 iunie 2019 - 17:18, said:


Care-i ala,bre?
https://adevarul.ro/...4df1/index.html

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate