Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Cum a fost posibil ca pe 9/11 pilotii sa nimereasca turnurile gemene?

  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#1
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019
Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.
Nu vreau sa se dezbata teorii ale conspiratiei, ci sa se axeze discutia pe chestiuni demonstrabile.

#2
Webbbob

Webbbob

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 636
  • Înscris: 22.03.2019
s-au uitat pe geam

#3
Celtic

Celtic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 24.12.2004
Au bagat locatia pe waze.

#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
A dat drumu la Gipies ?

Edited by waterman, 21 May 2019 - 10:05.


#5
ElcapoMafia

ElcapoMafia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 701
  • Înscris: 12.01.2011
O alta problema marca titi spanac!

#6
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,458
  • Înscris: 30.10.2003
Multa practica:

Microsoft Flight Simulator este un simulator de zbor pentru PC pentru Microsoft Windows, promovat și deseori văzut ca un joc video.

#7
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 titispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.

Turnurile aveau 65 de metri latime..
Cel mai mare portavion are 41 de metri, primul, Hōshō avea 22.

Doi la mana
Facem un test, cati soferi reusesc sa nimereasca un stalp la 50 la ora si cati sa parcheze lateral la 5kmh

Edited by Jammalan-the-Prophet, 21 May 2019 - 10:08.


#8
danyel61

danyel61

    Fumător

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,238
  • Înscris: 19.08.2005
Erau piloti foarte buni.
Sau dimpotriva, scopul era sa ocoleasca turnurile, dar nu le-a iesit.

#9
OpelAstra2002

OpelAstra2002

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 970
  • Înscris: 22.04.2017
Tintele au fost foarte vizibile nu niste gauri de ac sa nu poti baga camila..

Edited by OpelAstra2002, 21 May 2019 - 10:10.


#10
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

 titispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.
Nu vreau sa se dezbata teorii ale conspiratiei, ci sa se axeze discutia pe chestiuni demonstrabile.
Nea Titi, poate parea incredibil dar teroristii stiau sa conduca avioane. :lol:

#11
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,731
  • Înscris: 28.12.2008
Păi aveau o abatere dar la final i-au dat cu frâna de mână şi au tras brusc dreapta.

Edited by driftking91, 21 May 2019 - 10:12.


#12
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019

 Jammalan-the-Prophet, on 21 mai 2019 - 10:07, said:



Turnurile aveau 65 de metri latime..
Cel mai mare portavion are 41 de metri, primul, Hōshō avea 22.

Doi la mana
Facem un test, cati soferi reusesc sa nimereasca un stalp la 50 la ora si cati sa parcheze lateral la 5kmh

Numai ca avionul nu e masina sa tii linia dreapta. Plus sunt tot felul de rafale laterale care deviaza avionul
de pe traiectorie.
Iar avioanele nu aterizeaza pe portavion la 850km pe ora si sunt avioane militare care au o manevrabilitate mult mai mare.

#13
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
din ce tin minte primul avion a lovit mai in colt asa..  initial se credea ca a fost un accident
doar al doilea a luat in plin celalalt turn

nu cred ca e deloc complicat sa setezi un cap compas sau o directie.. evident micile ajustari de cativa metri se pot face pe loc

#14
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,458
  • Înscris: 30.10.2003
O fi fost noroc chior.

#15
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006
Da-l in spanacul meu de tit, ce intrebare.

Cum de e posibil ca tu sa conduci masina pe banda ta?

#16
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
Ma cam indoiesc ca aveau avioanele alea astfel de viteze.
In mor normal, un astfel de avion nu are cum sa atinga o asemenea viteza la o altitudine atat de mica.

#17
titispanac

titispanac

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 365
  • Înscris: 08.04.2019
Asta eo alta problema. Sunt informatii oficiale. Viteza de impact a fost depeste 900 kmph.

#18
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,059
  • Înscris: 20.12.2007

 titispanac, on 21 mai 2019 - 09:57, said:

Aparent o intrebare cretina, dar daca stam un pic sa analizam nu e chiar asa. Oficial, viteza cu care avioanele au lovit turnurile a fost de aproape 500mile pe ora, foarte aproape de viteza de croaziera. Ma.intreb si eu, cum este posibil ca la o asemenea viteza, sa poti incadra avionul la o precizie mai mica de 20m pentru a lovi exact in turn.
Nu vreau sa se dezbata teorii ale conspiratiei, ci sa se axeze discutia pe chestiuni demonstrabile.
Toti se instruisera in scoli de zbor suficient de bine pentru ce aveau de gand sa faca
https://www.ainonlin...eir-instructors

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate