Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

Reziliere mobil, apoi trecere pe prepay si incarcare fara acordul meu

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
Am reziliat doua contracte de telefonie mobila fara perioada contractuala.
1. Facut cerere in magazin;
2. Au spus ca voi fi sunat de catre comercial/retentie;
3. Nu a sunat nimeni, au trecut 30 zile, s-a reziliat contractul;
4. Vine factura ce include si cite o incarcare de 1 euro pentru fiecare din cele doua foste abonamente.

Deci oamenii au trecut cele doua numere pe prepay fara ca eu sa solicit acest lucru si au incarcat cu cite 1 euro fara acordul meu..

Am sunat la relatii clienti, am fost purtat pe la diversi operatori si intr-un final am ajuns la Facturari. Am explicat povestea, doamna respectiva a facut sesizare, iar azi primesc urmatorul SMS:
'Stimate Client, va informam ca sesizarea Dvs nu a putut fi analizata si solutionata. Multumim! Echipa Telekom'

Sa rid, sa pling?!...:))
Desigur, nu suma e problema in acest caz, ci maniera in care incearca sa ciupeasca bani se la clienti.
Voua cum vi se pare?

Edited by maxie0jazz, 08 May 2019 - 22:11.


#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Zi sarumana ca ai scapat. Altii s-au chinuit mult si bine sa scape.
Io am reziliat pe motiv de deces titular, a venit factura, telefon functional in continuare.
ma duc inapoi la ei sa vad ce s-a intamplat de nu l-au inchis, si o tipa de acolo ca nu-mi poate spune nimic, ca sa vina titularul...

#3
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
Da..urita poveste..
Eu nu am de gind sa renunt usor.


#4
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019
Ai specificat ca vrei inchiderea numerelor?
Daca nu, e absolut normal ce au facut, ba chiar pe la concurenta fac invers, iti inchid numarul desi tu il doreai pe prepay, uneori chiar si specificand asta clar in convorbire, dar ei tot il inchid.

#5
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
Eu am cerut reziliere. Nu a intrebat nimeni daca vreau prepay sau nu. Insa inteleg ca urma sa sune departamentul de ofertare sau cum s-o fi numind si acolo s-ar fi stabilit aceste detalii.
Dar nu a sunat nimeni. Iar eu NU vreau prepay.
So...

#6
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019
Daca nu doreai trebuia sa specifici.
Nu urma sa te sune nimeni, aia e ceva optional.

Asta e, data viitoare vei sti cum sa scrii o instiintare.

Ar trebui sa fie subiect la Bacalaureat asa ceva, sa faci o solicitare de reziliere :D

#7
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
Nu am scris nimic. Am vorbit cu o tipa din magazin si ea a facut demersurile. Ea mi-a spus ca voi fi sunat.
Dar daca tie ti se pare normal..

#8
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,267
  • Înscris: 01.12.2001

View Postmaxie0jazz, on 08 mai 2019 - 22:10, said:

Am reziliat doua contracte de telefonie mobila fara perioada contractuala.
Nu exista asa ceva. (fara perioada contractuala).
In contract esti tot timpul.
Poate iesit din perioada minima obligatorie.

Depinde ce ai semnat in magazin. Daca nu ai citit, sigur era o bifa pe undeva cu: "doresc trecerea numarului pe prepay".

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La Telekom exista abonamente fara perioada minima contractuala.

https://www.telekom....new/cat7200411/


Initiator, de ce te deranjeaza ca le-au trecut pe PrePay? E chiar ok, s-a rezolvat solicitarea ta. Nu-ti convine, nu le folosesti.

#10
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
E vorba de acele contracte de telefonie mobila fara perioada minima obligatorie. Din cite stiu, doar Telekom ofera asa ceva.

Come on, stii cum e in magazin..consultantul are un monitor in fata, iar tu esti dincolo de el. Evident, nu ai acces vizual la ceea ce face acolo..
Treaba lui e sa te intrebe ce si cum sa bifeze.
Presupun ca uneori mai uita niste aspecte, special pentru a ciupi cite ceva....
Uitati-va in jur, pe aici, cite abuzuri si greseli fac..

View PostMembruAnonim, on 08 mai 2019 - 22:44, said:

La Telekom exista abonamente fara perioada minima contractuala.

https://www.telekom....new/cat7200411/


Initiator, de ce te deranjeaza ca le-au trecut pe PrePay? E chiar ok, s-a rezolvat solicitarea ta. Nu-ti convine, nu le folosesti.

Ma dernjeaza faptul ca mi-au facturat reincarcari pe acele prepay-uri, fara acordul meu.

Edited by maxie0jazz, 08 May 2019 - 22:47.


#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Acolo nu te contrazic, oricum eu nu am patit. Am reziliat si eu, dar online, de-acasa. S-a rezolvat imediat, fara alte probleme.

#12
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 24.09.2017
la Orange am scapat ieftin. m-am dus in magazin a facut aia ce a facut. m-au sunat sa-mi propuna super mega oferta. le-am zis ca nu. si aia a fost.
nu are rost agitatia pentru 2 euro. dar tu stii mai bine cat de valoros e timpul tau.
iar telekom  e cam in scadere, din cate stiu eu. mi se par dezorganizati si probabil mai naspa ca DIGI. deci nu mi se pare asta vreo faza nedemna de Telekom.
si asa la next-gen care e tot telekom, mi-au majorat abonamentul cu 8 lei.

Edited by bobitad, 08 May 2019 - 22:55.


#13
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View Postslai, on 08 mai 2019 - 22:17, said:

Zi sarumana ca ai scapat. Altii s-au chinuit mult si bine sa scape.
Io am reziliat pe motiv de deces titular, a venit factura, telefon functional in continuare.
ma duc inapoi la ei sa vad ce s-a intamplat de nu l-au inchis, si o tipa de acolo ca nu-mi poate spune nimic, ca sa vina titularul...

Si eu am patit la fel. Le-am zis ca e cam greu sa vina, aveam certificatul de deces, dar voiau si ala de mostenitor pentru ca idioti... m-or scos din pepeni.

Eu acum la orange din 12 mai trec pe prepay si mi-au zis ca imi baga si o incarcare de 5 euro automat in ultima factura ce o sa imi vina in 12 iunie , adevaru ca am nevoie de o incarcare de 5 euro, asa ca nu m-a enervat prea tare.

#14
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postmaxie0jazz, on 08 mai 2019 - 22:10, said:

Sa rid, sa pling?!...Posted Image)
Eu te indemn sa razi. Viata e scurta Posted Image

Edited by pasilla, 09 May 2019 - 03:07.


#15
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011
:))
Daa..pe mine m-a amuzat mesajul lor...'Stimate Client, va informam ca sesizarea Dvs nu a putut fi analizata si solutionata. Multumim! Echipa Telekom'

Edited by maxie0jazz, 09 May 2019 - 06:22.


#16
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,378
  • Înscris: 08.02.2011
Tu ce dovada ai ca intr-adevar ai cerut rezilierea cu pierderea numerelor ?    Toate chestiile astea se fac in scris.  Sa zici mersi ca ti-au reziliat, se practica scuza cu "eroare de sistem" si curg facturile in continuare sau iti "pierde" numarul, desi tu ai cerut expres sa-l pastrezi la prepay si nu ai nici o dovada, te aburesc ca "asa apare in sistem", de aceea totul se face in scris, daca ceva nu e ok se rezolva la ANPC sau ANCOM.

#17
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,144
  • Înscris: 15.05.2008

View Postqew, on 08 mai 2019 - 23:49, said:

Si eu am patit la fel. Le-am zis ca e cam greu sa vina, aveam certificatul de deces, dar voiau si ala de mostenitor pentru ca idioti... m-or scos din pepeni.

Eu acum la orange din 12 mai trec pe prepay si mi-au zis ca imi baga si o incarcare de 5 euro automat in ultima factura ce o sa imi vina in 12 iunie , adevaru ca am nevoie de o incarcare de 5 euro, asa ca nu m-a enervat prea tare.
in ziua rezilierii sa dai un restart la tel,dupa vreo 5 min simul se va activa prepay
vei primi direct oferta de 6 in locul celor 5 euro+plus 30 gb bonus

Edited by ceanu1980, 09 May 2019 - 08:44.


#18
maxie0jazz

maxie0jazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 25.09.2011

View Postmodoran, on 09 mai 2019 - 08:38, said:

Tu ce dovada ai ca intr-adevar ai cerut rezilierea cu pierderea numerelor ?    Toate chestiile astea se fac in scris.  Sa zici mersi ca ti-au reziliat, se practica scuza cu "eroare de sistem" si curg facturile in continuare sau iti "pierde" numarul, desi tu ai cerut expres sa-l pastrezi la prepay si nu ai nici o dovada, te aburesc ca "asa apare in sistem", de aceea totul se face in scris, daca ceva nu e ok se rezolva la ANPC sau ANCOM.
Man, eu am mers la un magazin Tk, ca un om normal si bine intentionat, sa rezolv o problema, in speranta ca profesionistii de acolo ma vor ajuta.
Asa, na, pot spune si eu..'ce dovada au ca nu am cerut pierderea numerelor?'...Putem divaga la nesfirsit.
La intrebarea ta, daca e sa raspund serios, am doar un numar de inregistrare a cererii.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate