Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 

Problema Family sharing

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 01.12.2005
Hello. Am si eu o problema careia nu-i dau de cap. De ceva ani cand are copilul ipad, tableta a fost bagata in family sharing (cu optiune de cerere permisiune la achizitii etc.), impreuna cu iphonul sotiei - si aparea cardul meu - toate bune si frumoase. Puteam face oroce fel de cumparaturi, mi se cerea permisiunea in calitate de parinte si apoi se instala aplicatia pe tableta.
Azi m-am jucat putin si am dezactivat optiunea de share purchases de la mine din telefon, iar apoi am activat-o la loc. Si observ ca la sotie totul e ok, imi apare din nou cardul meu (logic Posted Image ) insa la copil imi pare "NONE" si nici nu pot sa cumpar nimic de pe Appstore de pe tableta.
Ce naiba am facut? Restul de optiuni sharuite, gen spatiu pe icloud, localizare, functioneaza bine, doar la metoda de plata nu imi apare nimic.

Imi poate da cineva o idee? Multam

#2
breitner

breitner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,819
  • Înscris: 17.05.2010
https://support.appl...ph4cd8953e2/ios

#3
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 01.12.2005
Sunt tampit, fix dupa ce am postat am zis sa mai incerc o data si a mrs.. O fi fost vreo problema de sincronizare cu serverul aple, pana s-a actualizat. Posted Image

#4
breitner

breitner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,819
  • Înscris: 17.05.2010
Nu esti tampit ci (doar) grabit. Trebuie sa ai rabdare.
Bine ca s-a rezolvat.

#5
Doggfather

Doggfather

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 26.09.2005
O intrebare , incerc sa-i fac un cont lu fimea din contul meu , bag toate datele card etc si imi da eroare conectare server , am incercat cu mai multe carduri diferite ...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate