Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nu merg canalele Telekom
Last Updated: May 07 2019 16:12, Started by
Calypsso
, Apr 17 2019 20:09
·
0
#1
Posted 17 April 2019 - 20:09
Salut băieți, am câteva întrebări, într-un local, mai exact restaurant avem un abonament la telekom, inițial nu prindeam programe pentru ca tot cerea cardul CI+, după ce l-am băgat cu card CI+ și am dat Căutare cu frecventele și datele de la telekom, mi-a găsit toate programele dar nu merg, de fapt merg dar foarte foarte putine, cele standarde, gen TVR, ProTv, dar nimic HD, de exemplu dacă selectez ProTv HD imi spune cardul de vizionare nu este autorizat dau la
Altele, semnal demolat, aveți idee? E de la ei? Attached FilesEdited by Calypsso, 17 April 2019 - 20:10. |
#3
Posted 17 April 2019 - 20:13
Abonamentul e pe firma, sunt doar angajat, ce ar trebui sa ii întreb, ca nu am
Nicio data de la firma |
#4
Posted 17 April 2019 - 20:21
Probabil cardul nu e activat. Trebuie neapărat să iei legătura cu ei.
Vezi că semnalul este demodulat, nu demolat. |
#5
Posted 17 April 2019 - 20:26
#6
Posted 17 April 2019 - 20:30
A mers vreodată?
Pe factura ai toate datele abonatului. Suni și activezi cardul automat, fără sa vorbești cu vreun operator. |
#7
Posted 17 April 2019 - 20:36
Ii spui sefului si rezolva el.
Degeaba bagi tu carduri in el (luate cine stie de unde) cat timp nu sunt autorizate din serverul telekom. Calypsso, on 17 aprilie 2019 - 20:09, said:
Altele, semnal demolat, aveți idee? E de la ei? |
#8
Posted 17 April 2019 - 20:52
Calypsso, on 17 aprilie 2019 - 20:13, said:
Abonamentul e pe firma, sunt doar angajat, ce ar trebui sa ii întreb, ca nu am Nicio data de la firma Pai vezi ca, daca ai card CI+ trebuie sa-i dai o cautare digitala totala pe cablu. In mod normal cardul e activat de acel nene de la Telekom care ti-l aduce - suna el la suport sau are o aplicatie pe telefon unde baga o serie. Edited by Kres, 17 April 2019 - 20:52. |
#9
Posted 18 April 2019 - 04:19
suna in cc pt reprovizionare teme.dureaza maxim 2 minute.o poti face si din ivr ..daca stii sa apesi pe butoane
|
#10
Posted 18 April 2019 - 09:51
|
#11
Posted 07 May 2019 - 16:12
Calypsso, on 17 aprilie 2019 - 20:13, said:
Abonamentul e pe firma, sunt doar angajat, ce ar trebui sa ii întreb, ca nu am Nicio data de la firma 2.Daca cardul nu a mai fost folosit de mai mult,de 30 zile trebuie reactivat,daca este al firmei pune patronul sa sune,daca vreti voi sa folositi un card personal sa sune cel de il detine,care este clientul Telekom de fapt. In poze nu se intelege... suni la ei daca sti Ro-ul,si dai seria cardului care nu functioneaza... 4.Daca voi aveti cablu de la alta firma si bagati cardul de la alta cel mai probabil nu o sa functioneze (nu am testat) chiar daca este activat,asta daca vreti voi sa dati la TV Telekom Sport de exempul si voi sunteti abonati RDS-RCS,sa plateasca patronul la ambele firme daca vrea clienti... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users