Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID
Last Updated: Oct 12 2023 00:42, Started by
_-AppleS-_
, Apr 17 2019 08:26
·
28
#2971
Posted 23 December 2021 - 21:23
Si la mine a mers de fiecare data pornirea din aplicatie.
Semnal 4G la masina am intre 1 - 2 linii. |
#2972
Posted 24 December 2021 - 14:13
Mie mi s-a întâmplat să pornesc căldura și comanda să nu ajungă și să mă pomenesc cu frig în mașină
|
#2973
Posted 26 December 2021 - 11:55
A reușit cineva să scoată gunoaiele de mile de pe aplicație? Ce caută milele în Europa?
Attached Files |
#2974
Posted 26 December 2021 - 15:50
benis, on 26 decembrie 2021 - 11:55, said:
A reușit cineva să scoată gunoaiele de mile de pe aplicație? Cred ca aplicatia citeste setarile de preferinte ale telefonului. benis, on 26 decembrie 2021 - 11:55, said:
Ce caută milele în Europa? Poate ai setat telefonul pe "English (UK)". |
#2975
Posted 01 January 2022 - 15:59
Da, am corectat setarea, acum arată KM.
Am făcut un drum Timișoara-Surduc, după o baie am avut ocazia să testez consumul cu încălzirea la maxim. Am plecat cu 95% încărcare, am mai încărcat la întoarcere în Făget de la 39% la 60%, am ajuns înapoi cu 15%. Total 196km, pe autostradă cu viteză maximă și încălzirea redusă traptat de la maxim (am stat după ieșirea din lac vreo 15 minute) până la 16.5 grade când am ajuns acasă. Attached FilesEdited by benis, 01 January 2022 - 16:00. |
#2976
Posted 19 January 2022 - 16:32
Conditionare baterie VW ID.3 vs. alte EV la -10 °C, pe ciclul WLTC:
1642602213762.jpg 291.72K 49 downloads Sursa: A2Mac1 Sunt curios cat se va reduce din cei 2.5 kWh consumati, acum, dupa ce au schimbat strategia de conditionare. |
#2977
Posted 19 January 2022 - 19:51
r_vlad, on 19 ianuarie 2022 - 16:32, said:
Sunt curios cat se va reduce din cei 2.5 kWh consumati, acum, dupa ce au schimbat strategia de conditionare. Cu siguranta va fi un mare beneficiu mai ales pentru cei ce fac drumuri dese si scurte. Pe mine m-ar fi frustrat toata pierderea aia de energie doar ca sa am bateria calda. |
#2978
Posted 19 January 2022 - 21:16
raven75, on 19 ianuarie 2022 - 19:51, said:
Pai au schimbat? am inteles ca doar in martie cu update 3.0 Desi acum ar cam fi trebuit ca 3.0 sa fie instalat deja pe masinile care ies de pe banda, cica ar fi de fapt 2.3 iar 3.0 o sa il instaleze imediat inaintea livrarii. Asta daca o sa fie gata pana atunci. Probabil si-au dat seama ca sunt o gramada care nu au primit 2.3, asa ca trag de timp sa egalizeze versiunile, ca mai apoi sa instaleze 2.4, odata cu schimbarea bateriei. Asa ca o taiere de costuri au mai facut, ca doar nu are rost sa ii chemam pentru schimbarea softului si updateul la modulele care nu accepta OTA, ca mai apoi sa schimbam bateria, asteptam sa le facem pe toate in aceeaasi rechemare |
#2979
Posted 20 January 2022 - 08:53
#2980
Posted 20 January 2022 - 10:16
wrc2007, on 20 ianuarie 2022 - 08:53, said:
daca asta ajuta la pastrarea capacitatii ei pe parcursul vietii..poate era bine venita.. |
|
#2981
Posted 20 January 2022 - 12:34
Chestia e că un consum mai mare duce la cicluri mai profunde care afectează negativ bateria. Nici nu mai știi cum e mai bine..
|
#2983
Posted 28 January 2022 - 21:15
Vad ca pentru piata din China JV VW-SAIC impreuna cu LEADRIVE au dezvoltat un sistem 3in1 cu invertor pe baza de SiC. Se lauda cu randament maxim al invertorului de 99 % si densitate de putere mai mare cu 12 %. In cazul ID.4X asta s-ar traduce in autonomie mai mare cu 4.5 %.
1643137424752.jpg 103.4K 19 downloads 1643137424101.jpg 82.97K 19 downloads sursa: https://www.leadrive.co/news Stiti sa dezvolte ceva similar pentru Europa ? Eu nu am auzit sa schimbe invertorul in urmatorii ani. Edited by r_vlad, 28 January 2022 - 21:17. |
#2984
Posted 08 February 2022 - 19:45
Alte pierderi vin la motor, trecerea pe litzwire ar reduce pierderile motorului la jumătate.
Cumva per ansamblu cu asta și cu litzwire plus alte îmbunătățiri, mai storci un 10% la randament/range În altă ordine de idei, un nou test consum la mine la ID.3, 75 km de la 45% la 19%. De undeva de după Lipova (cuvin) până la Timișoara. Edited by benis, 08 February 2022 - 19:50. |
#2985
Posted 08 February 2022 - 20:29
S-a "scapat" pe facebook informatia despre modificarile la incalzirea bateriei.
Versiunea actuala de soft porneste incalzirea daca bateria e mai rece de 8 gr. C si o incalzeste pana la 13 C, cu incalzitorul la putere maxima (5 kW). Vad ca au redus si intervalul de temperatura de incalzire si puterea incalzitorului. Attached FilesEdited by kolfleading, 08 February 2022 - 20:30. |
|
#2986
Posted 11 March 2022 - 08:57
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_WcaP35fQfw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Golden Buzz! |
#2987
Posted 17 April 2022 - 01:23
"hack-ul" pentru a muta priza de accesorii de pe "contact" pe "direct".
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zR2VkUZOTf0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Azi am mutat și eu siguranța și am tras un cablu de 4mmp din spate până în față, astfel conectez direct chargerul USB-C de putere. |
#2988
Posted 17 April 2022 - 08:35
Ai grija ca daca nu este "pus contactul" iti descarca bateria de 12V.
Bateria de 12V se incarca din cea de tractiune doar cand e activa masina. Daca nu detecteaza greutate pe scaunul soferului, dupa 30 de minute se opreste. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users