Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3179 replies to this topic

#2971
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Si la mine a mers de fiecare data pornirea din aplicatie.
Semnal 4G la masina am intre 1 - 2 linii.

#2972
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,119
  • Înscris: 04.02.2011
Mie mi s-a întâmplat să pornesc căldura și comanda să nu ajungă și să mă pomenesc cu frig în mașină :(

#2973
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,119
  • Înscris: 04.02.2011
A reușit cineva să scoată gunoaiele de mile de pe aplicație? Ce caută milele în Europa? :cursing:

Attached Files



#2974
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View Postbenis, on 26 decembrie 2021 - 11:55, said:

A reușit cineva să scoată gunoaiele de mile de pe aplicație?
La mine a fost in Km de la inceput.
Cred ca aplicatia citeste setarile de preferinte ale telefonului.

View Postbenis, on 26 decembrie 2021 - 11:55, said:

Ce caută milele în Europa? :cursing:
UK.

Poate ai setat telefonul pe "English (UK)".

#2975
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,119
  • Înscris: 04.02.2011
Da, am corectat setarea, acum arată KM.

Am făcut un drum Timișoara-Surduc, după o baie am avut ocazia să testez consumul cu încălzirea la maxim.

Am plecat cu 95% încărcare, am mai încărcat la întoarcere în Făget de la 39% la 60%, am ajuns înapoi cu 15%. Total 196km, pe autostradă cu viteză maximă și încălzirea redusă traptat de la maxim (am stat după ieșirea din lac vreo 15 minute) până la 16.5 grade când am ajuns acasă.

Attached Files


Edited by benis, 01 January 2022 - 16:00.


#2976
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 12.02.2008
Conditionare baterie VW ID.3 vs. alte EV la -10 °C, pe ciclul WLTC:
Attached File  1642602213762.jpg   291.72K   49 downloads
Sursa: A2Mac1

Sunt curios cat se va reduce din cei 2.5 kWh consumati, acum, dupa ce au schimbat strategia de conditionare.

#2977
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postr_vlad, on 19 ianuarie 2022 - 16:32, said:

Sunt curios cat se va reduce din cei 2.5 kWh consumati, acum, dupa ce au schimbat strategia de conditionare.
Pai au schimbat? am inteles ca doar in martie cu update 3.0

Cu siguranta va fi un mare beneficiu mai ales pentru cei ce fac drumuri dese si scurte. Pe mine m-ar fi frustrat toata pierderea aia de energie doar ca sa am bateria calda.

#2978
glaurentiu

glaurentiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 05.07.2007

View Postraven75, on 19 ianuarie 2022 - 19:51, said:

Pai au schimbat? am inteles ca doar in martie cu update 3.0
Se pare ca o sa intarzie si mai mult cu softurile. 2.4 sau cum o sa se numeasca o sa apara pana la jumatatea anului, iar 3, pentru masinile mai vechi o sa apara dupa august, asta conform unui raspuns dat de VW unui posesor german de ID.
Desi acum ar cam fi trebuit ca 3.0 sa fie instalat deja pe masinile care ies de pe banda, cica ar fi de fapt 2.3 iar 3.0 o sa il instaleze imediat inaintea livrarii. Asta daca o sa fie gata pana atunci.
Probabil si-au dat seama ca sunt o gramada care nu au primit 2.3, asa ca trag de timp sa egalizeze versiunile, ca mai apoi sa instaleze 2.4, odata cu schimbarea bateriei.
Asa ca o taiere de costuri au mai facut, ca doar nu are rost sa ii chemam pentru schimbarea softului si updateul la modulele care nu accepta OTA, ca mai apoi sa schimbam bateria, asteptam sa le facem pe toate in aceeaasi rechemare

#2979
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007

View Postraven75, on 19 ianuarie 2022 - 19:51, said:

doar ca sa am bateria calda.
daca asta ajuta la pastrarea capacitatii ei pe parcursul vietii..poate era bine venita..

#2980
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postwrc2007, on 20 ianuarie 2022 - 08:53, said:

daca asta ajuta la pastrarea capacitatii ei pe parcursul vietii..poate era bine venita..
La asta m-am gandit si eu prima data...stai sa vezi ce degradare lenta o sa aiba fata de ceilalti...in realitate degradarea dupa 1 an pare in concordanta cu alte marci. Beneficiile pentru utilizatorul de rand inca nu se vad.

#2981
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,119
  • Înscris: 04.02.2011
Chestia e că un consum mai mare duce la cicluri mai profunde care afectează negativ bateria. Nici nu mai știi cum e mai bine..

#2982
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,119
  • Înscris: 04.02.2011
Secretul e să dai drumul la căldura când e mașina la încărcat, atunci va consuma din rețea.
Din păcate cum nu pornește tot timpul încălzirea de la distanță, atunci nu poți face treaba asta.
De fapt, asta ar trebui să rezolve VW.

Attached Files



#2983
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 12.02.2008
Vad ca pentru piata din China JV VW-SAIC impreuna cu LEADRIVE au dezvoltat un sistem 3in1 cu invertor pe baza de SiC. Se lauda cu randament maxim al invertorului de 99 % si densitate de putere mai mare cu 12 %. In cazul ID.4X asta s-ar traduce in autonomie mai mare cu 4.5 %.
Attached File  1643137424752.jpg   103.4K   19 downloadsAttached File  1643137424101.jpg   82.97K   19 downloads
sursa: https://www.leadrive.co/news

Stiti sa dezvolte ceva similar pentru Europa ? Eu nu am auzit sa schimbe invertorul in urmatorii ani.

Edited by r_vlad, 28 January 2022 - 21:17.


#2984
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,119
  • Înscris: 04.02.2011
Alte pierderi vin la motor, trecerea pe litzwire ar reduce pierderile motorului la jumătate.
Cumva per ansamblu cu asta și cu litzwire plus alte îmbunătățiri, mai storci un 10% la randament/range

În altă ordine de idei, un nou test consum la mine la ID.3, 75 km de la 45% la 19%. De undeva de după Lipova (cuvin) până la Timișoara.

Edited by benis, 08 February 2022 - 19:50.


#2985
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
S-a "scapat" pe facebook informatia despre modificarile la incalzirea bateriei.
Versiunea actuala de soft porneste incalzirea daca bateria e mai rece de 8 gr. C si o incalzeste pana la 13 C, cu incalzitorul la putere maxima (5 kW).
Vad ca au redus si intervalul de temperatura de incalzire si puterea incalzitorului.

Attached Files


Edited by kolfleading, 08 February 2022 - 20:30.


#2986
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Posted Image
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_WcaP35fQfw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

;) Golden Buzz! ;)

#2987
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,119
  • Înscris: 04.02.2011
"hack-ul" pentru a muta priza de accesorii de pe "contact" pe "direct".
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zR2VkUZOTf0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Azi am mutat și eu siguranța și am tras un cablu de 4mmp din spate până în față, astfel conectez direct chargerul USB-C de putere.

#2988
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Ai grija ca daca nu este "pus contactul" iti descarca bateria de 12V.
Bateria de 12V se incarca din cea de tractiune doar cand e activa masina. Daca nu detecteaza greutate pe scaunul soferului, dupa 30 de minute se opreste.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate