Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3179 replies to this topic

#109
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostFord4, on 10 iulie 2019 - 23:55, said:

De fapt nu sunt in stare sa vândă atâtea electrice. Ca sa vinzi acum multe electrice trebuie sa le faci cel puțin la fel de bune ca Tesla.
S-au vândut destule Renault ZOE, Nissan Leaf, BMW i3, deci e loc și pentru alții.

View PostMicroEdge, on 11 iulie 2019 - 06:39, said:

Baterii, motoare electrice etc Posted Image
Au făcut deja contract cu Northvolt pentru baterii. Cred că VW e în stare să producă niște motoare electrice, nu sunt chiar atât de complicate. VW e-Golf cu ce merge?

Mi se pare infantilă ura asta a voastră pentru VW și dragostea pentru Tesla, dar ce știu eu.

#110
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Nu iubesc Tesla iar după mine grupul VW=psd cu Dragnea la conducere

#111
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,128
  • Înscris: 13.11.2017

View PostMr_nobody_, on 11 iulie 2019 - 09:09, said:

S-au vândut destule Renault ZOE, Nissan Leaf, BMW i3, deci e loc și pentru alții.

Toate la un loc s-au vândut mai puține decât Tesla care inca nu s-au extins pe toate piețele. Adică exact ce spuneam eu. Ca sa vinzi multe trebuie sa le faci la fel de bune nu doar sa te plângi că nu cumpără lumea uitandu-se doar la măreața ta siglă.

#112
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Devine VW pe locul 1 si la electrice. Doar rabdare sa avem. VW electric, Skoda electric, Seat electric, Audi electric, Porsche electric. Ce mai e?

#113
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostFord4, on 11 iulie 2019 - 09:30, said:

Toate la un loc s-au vândut mai puține decât Tesla care inca nu s-au extins pe toate piețele. Adică exact ce spuneam eu. Ca sa vinzi multe trebuie sa le faci la fel de bune nu doar sa te plângi că nu cumpără lumea uitandu-se doar la măreața ta siglă.
N-am cifre actuale, dar până la sfârșitul lui 2017, în Europa s-au vândut:
1. Renault Zoe: 92.000
2. Nissan Leaf: 85.000
3. BMW i3: 59.000
4. Tesla Model S: 54.000

Tesla Model 3 a început să apară în Europa în 2019, deci e cam nedrept să număr câte mașini au vândut. Ceea ce încerc să zic e că europenii vor cumpăra VW ID.3. Cred că VW e interesat în principal de Europa, fiindcă trebuie să scadă emisiile de CO2 din Europa pentru normele din 2021.

#114
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014
Si situatii diferite. Ultima o aduci de peste ocean, e taxata etc.

Se aude ca anul asta Tesla va decide unde se va construi o alta giga factory, asemanatoare cu cea din China, in Europa. Destul de surprinzator, Germania e una din optiunile favorite.

#115
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Tineti-va bine ca vine. Articol de ieri:

The pilot series production of the VW ID.3 has been successfully launched at the Volkswagen plant in Zwickau. This also affects the Group division Volkswagen Group Components: The manufacturer has now published where the individual factories of the "component" produce their parts for the ID.3.
No doubt, the ID.3 and its successful production are extremely important for Volkswagen. Clearly, the Group - and especially VW boss Herbert Diess - has committed to the electric mobility. Therefore, the Wolfsburg can not afford a mistake. Probably that's why VW is already driving the pre-series production of the ID.3 high, although the first vehicles should be delivered to customers until mid-2020.
For Thomas Schmall, CEO of Volkswagen Group Components, the pressure is high: "For us, the co-responsibility for the successful start of the ID.3 obligation and incentive at the same time," says Schmall dutifully on record. "We are consistently implementing our plants for the new electric mobility products. We specialize in individual locations and at the same time exploit the synergies of composite production in the Group component. "
As VW divides the intra-group parts production for the ID.3, has now been announced: Kassel manufactures the electric drives for all MEB vehicles for Europe and North America. The production of the pilot series drives has already been successfully started; in future, up to 500,000 units per year will be leaving the factory. Kassel cooperates closely with the Chinese Tianjin factory, where the e-drive for the Chinese market is being produced in parallel. According to VW, the two plants will jointly produce up to 1.4 million electric drives per year from 2023 onwards.

https://www.electrive.net/2019/07/10/vw-vorserienproduktion-des-id-3-laeuft/


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/A8cHHNPRg-c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


From someone who should know: The interior of the Volkswagen ID. 3 is exactly the same as that previewed by the Seat El Born concept at the Geneva motor show back in March. The only change is a Volkswagen branded multi-function steering wheel, I hear.

[ https://pbs.twimg.com/media/D_GzYeQWsAACbEN.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si una vazuta pe strada:

[ https://pbs.twimg.com/media/D_Bh__xX4AEJISx.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Bursul, 11 July 2019 - 11:17.


#116
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014
E simpatica masinuta. Vad ca l-ai prins si pe tip in poza. Ai intrebat cumva cat costa sandramaua asa cum e?

PS: e ok filmuletul, dar titlul e cam lipsit de bun simt. Nu sunt pionieri in domeniu, deci nu are id-ul ce sa schimbe.

Edited by SorinGT, 11 July 2019 - 11:32.


#117
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostSorinGT, on 11 iulie 2019 - 11:29, said:

e ok filmuletul, dar titlul e cam lipsit de bun simt. Nu sunt pionieri in domeniu, deci nu are id-ul ce sa schimbe.
Ford nu a inventat mașina, dar Ford Model T a schimbat lumea. Încă așteptăm Model T-ul mașinilor electrice, cine știe de unde va apărea.

#118
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014

View PostMr_nobody_, on 11 iulie 2019 - 11:52, said:

Încă așteptăm Model T-ul mașinilor electrice, cine știe de unde va apărea.

Parerile difera aici. Si sunt libere, ca de-aia-s pareri.

#119
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003

View PostSorinGT, on 11 iulie 2019 - 11:29, said:

E simpatica masinuta. Vad ca l-ai prins si pe tip in poza. Ai intrebat cumva cat costa sandramaua asa cum e?

PS: e ok filmuletul, dar titlul e cam lipsit de bun simt. Nu sunt pionieri in domeniu, deci nu are id-ul ce sa schimbe.
Toate informatiile sunt luate de pe net. Nu eu am facut poza.

View PostMr_nobody_, on 11 iulie 2019 - 11:52, said:

Încă așteptăm Model T-ul mașinilor electrice, cine știe de unde va apărea.
Dacea!

#120
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,128
  • Înscris: 13.11.2017

View PostMr_nobody_, on 11 iulie 2019 - 10:46, said:


N-am cifre actuale, dar până la sfârșitul lui 2017, Ă®n Europa s-au vândut:
1. Renault Zoe: 92.000
2. Nissan Leaf: 85.000
3. BMW i3: 59.000
4. Tesla Model S: 54.000

Tesla Model 3 a Ă®nceput să apară Ă®n Europa Ă®n 2019, deci e cam nedrept să număr câte mașini au vândut. Ceea ce Ă®ncerc să zic e că europenii vor cumpăra VW ID.3. Cred că VW e interesat Ă®n principal de Europa, fiindcă trebuie să scadă emisiile de CO2 din Europa pentru normele din 2021.

Normal că n-ai cifrele decât pe alea din 2017 la ce ipocrizie ai in tine.

http://carsalesbase....-analysis-2018/

Cam tot așa de prost se vor vinde și VW fiindcă oamenii cumpără ce-i mai bun nu ce vrea firma la care-i faci tu propagandă, mai unbrutus.

#121
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostFord4, on 11 iulie 2019 - 14:53, said:

Cam tot așa de prost se vor vinde și VW fiindcă oamenii cumpără ce-i mai bun nu ce vrea firma la care-i faci tu propagandă, mai unbrutus.
Dacă oamenii cumpără ce-i mai bun și VW vinde anual de 40x mai multe mașini decât Tesla, ce înseamnă asta?

Eu nu țin cu vreo companie auto, serios. Eu sunt mare fan mașini electrice și sper să se vândă bine, de la orice firmă ar veni ele. Din partea mea, pot să vină și de la firme chinezești, sau japoneze, sau coreene, sau americane, etc. Mă amuză propaganda Tesla și turma de fani, dar nu am nimic împotriva lor, sper să prospere, dar adevărul e că Tesla vinde prea puțin ca să schimbe ceva.

#122
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Schimba conceptia oamenilor.

#123
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postbzalex, on 11 iulie 2019 - 15:44, said:

Schimba conceptia oamenilor.
Dacă concepțiile ar elimina gazele de eșapament, ar fi minunat. Eu cred că Tesla va deveni un fel de Apple al mașinilor electrice, dar este loc și de Samsung, Huawei și altele, dacă înțelegi ce vreau să zic.

#124
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014

View PostMr_nobody_, on 11 iulie 2019 - 15:35, said:

dar adevărul e că Tesla vinde prea puțin ca să schimbe ceva.

pai bun, dar atunci cum schimba celelalte, ca vand mai putin? Adica iti trebuie adunate urmatoarele 2 clasate ca sa insumezi un pic mai mult decat model 3 singur, si probabil jumate din lista (sa aduni) ca sa-ti dea cam cat m3, s si x laolalta.

Ok, asta e un fel de fapt divers. e loc pentru toata lumea, in timp vor avea cam toti constructorii segmentele lor si vanzari bune. Plus ca s-or adauga mereu altii (sau vor veni alte modele). De vazut la anul ce o fi si cu i4 de la BMW.

Timpul le aseaza pe toate. Vorba aia, nici Roma n-a fost construita intr-o saptamana.

Edited by SorinGT, 11 July 2019 - 17:00.


#125
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostSorinGT, on 11 iulie 2019 - 16:52, said:

pai bun, dar atunci cum schimba celelalte, ca vand mai putin? Adica iti trebuie adunate urmatoarele 2 clasate ca sa insumezi un pic mai mult decat model 3 singur, si probabil jumate din lista (sa aduni) ca sa-ti dea cam cat m3, s si x laolalta.
Nimeni nu vinde multe mașini electrice, asta e problema. Din 80 de milioane de mașini vândute în 2018, vreo 1,5 milioane au fost electrice, din care <250.000 de mașini Tesla. Nici nu vreau să știu cât e 1/6 din 2%, e mult prea puțin să conteze.

#126
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Pentru ca momentan nu au capacitate de producție mai mare

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate