Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Samsung Galaxy S10+
Last Updated: Dec 05 2023 10:42, Started by
Mr_Hara
, Apr 04 2019 23:07
·
79
#1
Posted 04 April 2019 - 23:07
Samsung Galaxy S10+ este un telefon exceptional care a fost lansat pe 20 Februarie 2019.
Am ales sa fac un topic separat pentru S10+ pentru ca este greu de discutat pe un singur topic comun avand in vedere faptul ca Samsung a venit anul acesta cu patru versiuni si anume S10E S10 S10+ S10 5G Rugamintea mea este sa aveti un comportament civilizat,fara jigniri sau orice fel de alte vulgaritati. 10-motive-pentru-care-ai-nevoie-de-un-smartphone.jpg 72.08K 38 downloads |
#2
Posted 05 April 2019 - 08:03
Salut. Posesor de S10+ negru, 128GB, îl am de o săptămână și deja nu îi mai merge senzorul de amprentă. Sâmbăta trecută a încetat să mai reacționeze, am instalat update-ul mult așteptat luni sau marți dar tot n-am mers. Am dat un factory reset și nimic. Pur și simplu nu reacționează în niciun fel când încerc să setez amprenta. Am pus toate degetele, ar trebui să simt o vibrație...dar e liniște. Absolut toate celelalte funcții merg strună, numai senzorul de amprentă pare a fi mort.
Păcat că deschid topicul cu o postare negativă, dar sunt curios câți au mai pățit așa. N-aș vrea să cred că dacă e un defect de fabricație 1/1000000, tocmai la mine s-au nimerit ) Dar asta este. O să îl duc înapoi în regim de garanție și o să îi rog să mi-l schimbe. În rest să auzim de bine! |
#3
Posted 05 April 2019 - 09:18
Nu as da 1000 € pe S10. Nu mi se pare ca face banii, nu aduce nimic nou si inovator, iar senzorul de amprenta este lent. Ca sa nu mai zicem de deblocarea faciala care poate fi pacalita cu poze.
|
#4
Posted 05 April 2019 - 13:29
Pentru subscribe la topic: S10+ / 512 / Ceramic black. Luat de la Orange cu super oferta la prelungire / actualizare contract. Inlocuit un S7 Edge, care ajunsese la limita rau cu partea de storage (de-aia si cei 512 GB stocare la S10+ - plus ca am vrut Ceramic Black).
Baterie: am 71% acum (14:30), cu telefonul scos la 06:30 de la incarcat, si cu totul ON (inclusiv NFC), conectat la ceas si masina etc. Screen time cam 1h, Voice calls cam tot la fel, updates etc ... utilizare normala. Amprenta e cam la fel ca la S7 Edge, mai da rateuri. Insa am folia din fabrica pe el. Folosesc un Spigen Neo Hybrid (lucrez in medii ... "toxice" pentru telefon). Sunt multumit de device, isi face treaba, e destul de mult peste S7 Edge. Daca tine si asta 3 ani, e foarte ok! Edited by Tyby, 05 April 2019 - 13:30. |
#5
Posted 05 April 2019 - 13:47
miki07, on 05 aprilie 2019 - 09:18, said:
Nu as da 1000 € pe S10. Nu mi se pare ca face banii, nu aduce nimic nou si inovator, iar senzorul de amprenta este lent. Ca sa nu mai zicem de deblocarea faciala care poate fi pacalita cu poze. Bodolay, on 05 aprilie 2019 - 08:03, said:
Dar asta este. O să îl duc înapoi în regim de garanție și o să îi rog să mi-l schimbe. În rest să auzim de bine! Pot sa intreb de ce ai asteptat atat de mult? A doua zi de cand ai vazut ca nu mai merge trebuiea dus la garantie. La garantie o sa-ti schimbe ecranul pt ca senzorul este lipit de ecran. (eu personal as fi cerut banii inapoi - m-as fi simtit oribil sa stiu ca am dat o mica "avere" si deja nu mai merge) Tyby, on 05 aprilie 2019 - 13:29, said:
Amprenta e cam la fel ca la S7 Edge, mai da rateuri. Insa am folia din fabrica pe el. Folosesc un Spigen Neo Hybrid (lucrez in medii ... "toxice" pentru telefon). Sunt multumit de device, isi face treaba, e destul de mult peste S7 Edge. Daca tine si asta 3 ani, e foarte ok! Edited by gabytzuuz, 05 April 2019 - 13:55. |
#6
Posted 05 April 2019 - 14:16
cred ca - mai curand - ar fi util un "X" mare in zona respectiva, dar care sa apara in AOD.
|
#7
Posted 05 April 2019 - 18:17
#8
Posted 05 April 2019 - 22:48
Bodolay, on 05 aprilie 2019 - 08:03, said:
Salut. Posesor de S10+ negru, 128GB, îl am de o săptămână și deja nu îi mai merge senzorul de amprentă. Sâmbăta trecută a încetat să mai reacționeze, am instalat update-ul mult așteptat luni sau marți dar tot n-am mers. Am dat un factory reset și nimic. Pur și simplu nu reacționează în niciun fel când încerc să setez amprenta. Am pus toate degetele, ar trebui să simt o vibrație...dar e liniște. Absolut toate celelalte funcții merg strună, numai senzorul de amprentă pare a fi mort. Păcat că deschid topicul cu o postare negativă, dar sunt curios câți au mai pățit așa. N-aș vrea să cred că dacă e un defect de fabricație 1/1000000, tocmai la mine s-au nimerit ) Dar asta este. O să îl duc înapoi în regim de garanție și o să îi rog să mi-l schimbe. În rest să auzim de bine! Trebuia sa-i faci retur de cand ai observat ca nu merge senzorul de amprenta,mai ales dupa un factory reset Sper sa ti-l schimbe fara nici o problema |
#9
Posted 05 April 2019 - 22:58
Și eu vreau sa pună ceva semn AOD pe zona cu senzorul. Ceva subțire și discret.
A pus careva notificări in jurul camerei? |
#10
Posted 06 April 2019 - 08:35
Totusi, spare semnul amprentei in zona senzorului cand e ecranul inchis. Dar nu in price condition. Deci,cred ca un update viitor va aduce si ceva pe partea de AOD si in zona camerei
|
|
#12
Posted 06 April 2019 - 11:22
@AdL84: pentru că mergea, cu sughițuri, dar mergea. Era când îmi recunoștea amprenta din prima, era când nu mi-o vedea decât la a doua-treia atingere...apoi am citit pe net de problema senzorului, că urmează să sosească un update...și tot așa. Foarte ciudat că nu merge de loc, mai ales la o asemenea categorie de preț. Sincer nu m-am așteptat.
|
#13
Posted 06 April 2019 - 11:38
Bodolay, on 06 aprilie 2019 - 11:22, said:
@AdL84: pentru că mergea, cu sughițuri, dar mergea. Era când îmi recunoștea amprenta din prima, era când nu mi-o vedea decât la a doua-treia atingere...apoi am citit pe net de problema senzorului, că urmează să sosească un update...și tot așa. Foarte ciudat că nu merge de loc, mai ales la o asemenea categorie de preț. Sincer nu m-am așteptat. Probabil ai avut tu ghinion si ai luat unul cu probleme la senzor Lex404, on 05 aprilie 2019 - 22:58, said:
A pus careva notificări in jurul camerei? Eu unul nu ma risc cu aplicatii care sa faca asta,am inteles ca sunt mari consumatoare de baterie acestea. Astept update de la Samsung,sigur face asta si vor pune si un semn ceva pentru amprenta in AOD dar trebuie sa mai asteptam. |
#14
Posted 06 April 2019 - 15:21
#15
Posted 06 April 2019 - 18:04
La S9 puteam sa setez sa stea butonul home aprins tot timpul si ramanea in aceiasi pozitie fara sa se miste deloc,deci asta cu burn screen cred ca iese din calcul
Sigur vor gasi ei o solutie ca sunt baieti destepti....numai ca o sa mai dureze,sper ca nu prea mult.Daca aduce lumina de notificare in jurul camerei,un semn ceva in dreptul senzorului de amprenta si un night mode cum trebuie la camera foto....atunci o sa fie telafonul apropae perfect,desigur ca sunt multe persoane care tot nemultumite vor fi. |
|
#16
Posted 06 April 2019 - 18:29
Se misca butonul home,dar nu vezi pana nu maresti.Uite un gif facut de mine.
Isi schimba pozitia la cateva secunde. Se poate face si pentru amprenta lejer. |
#17
Posted 06 April 2019 - 18:31
Nu am bagat de seama ca se misca
Oricum la S10 pot face ceva frumos zic eu |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users