Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Tesla Model Y - 2020 - 39.000$ - 480km

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#19
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 24.06.2008

View PostAndyM, on 15 martie 2019 - 18:33, said:

Pana sa schimbi bateria la Tesla, schimbi minim 3 distributii in valoare de 5000 lei fiecare (Vezi N47) si vreo doua DPF-uri in valoare de vreo 7000 lei fiecare... Sa nu mai vorbim de banalele revizii cu schimburile de ulei si filtre care costa vreo 1000 lei si daca le faci odata la 12k km, pana sa schimbi bateria de la Tesla le faci de vreo 30 ori ceea ce inseamna 30.000 lei....
Deci in vreo 400k km, la o masina premium bagi 15.000 lei pe distributii, 14.000 lei pe DPF-uri, 30.000 lei pe schimburi de ulei si filtre... deci 59.000 lei adica 12.500 euro
Nu am pus la socoteala combustibilul, acolo unde iesi cu mult in avantaj la o electrica, mai ales daca mai mulgi niste incarcari gratuite prin parcari.
De ce nu pui si preturi pentru Ferari sau Bentley....Cati isi pemit masini la care costa distributia 5000lei.Si ai pus motorina!La benzina nu mai ai DPF (decat la astea noi) si oricum nu il infunzi tu asa usor ca la diesel.
Oricum daca o baterie de schimb costa undeva in jur de 8-10.000$ tot la combustibil conventional ramai.
Tesla e o masina de oras deocamdata.Ce faci cand ai de facut un drum de 1.000 km?Iti iei cazare ca sa incarci masina peste noapte?Hibridele sunt deocamdata cele mai bune la capitolul asta...

Edited by george_eu25, 15 March 2019 - 20:22.


#20
1000FPS

1000FPS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 541
  • Înscris: 29.12.2016
La exterior imi place, dar la interior e urata rau.
Are ecranul ala zici ca e TV

#21
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Postloock, on 15 martie 2019 - 20:15, said:

Gusturile de rahat sunt un fapt obiectiv.
Eu zic sa o lasi asa cum e. Gusturile sunt o chestie pur subiectiva.
M-am mai contrat pe alte topicuri pe teme gem Mini countryman vs BMW X1. Aceeasi masina dpdv tehnic si al performantelor ... aceeasi calitate a materialelor la interior ... si uite ca mie imi place la nebunie mini-ul dar nu imi place deloc bmw-ul ... gusturi de cacat, ar zice unii. Eu spun doar ca nu poti sa te caci in gusturile oameilor.

Revenind on-topic, imi place model 3 si ador model Y .. gusturi de cacat? Pentru mine nu. Nu as indrazni sa spun ca in era masinilor electrice si plug-in, cei care aleg masini pur cu ICE au gusturi de rahat ... dar na, altii gandesc diferit.

#22
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,984
  • Înscris: 10.04.2006
Citeam niste comentarii pe siteuri din US ca e un fapt normal sa fie SUV 1 din 2 masini vandute in US.
Asta din cauza ca sunt supraponderali si nu prea incap in masini mai mici.

#23
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Ma indoiesc ca o sa mai existe compania Tesla in 2020.

#24
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Postburkina, on 15 martie 2019 - 20:25, said:

Ma indoiesc ca o sa mai existe compania Tesla in 2020.
Cum era vorba aia? "nu mor caii cand vor cainii".
Stai tu linistit ca o sa auzi de Tesla mult timp de acum incolo. Chiar si dupa ce va fi depasita de marii jucatori de pe piata.
Un lucru important pe care l-ai omis: Tesla isi construieste fabrica in China, fabrica ce va incepe sa produca la sfarsitul lui 2019. Ai idee ce inseamna piata chineza autoi? (si nu numai auto, in general, piata asiatica). Suntem 7.5 miliarde pe planeta din care cca 4 miliarde sunt in asia ...

Nu o sa moara repde, din contra, daca as avea cu ce as cumpara niste actiuni tesla acum.

#25
florin1008

florin1008

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 17.11.2013
Slaba calitate a finisajelor nu vine de la incompetenta sau indiferenta. Trebuie sa scoata masina la un pret. Pretul tehnologiei masinilor electrice nu a coborat la nivelul motoarelor cu combustie interna. Trebuie sa faci economie undeva.

#26
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006

View Postro_explorer, on 15 martie 2019 - 20:23, said:

Eu zic sa o lasi asa cum e. Gusturile sunt o chestie pur subiectiva.

Gusturile sunt subiective, dar estetica este o stiinta obiectiva.
Ideea e ca si pt frumos ai o toleranta subiectiva de alegere pana la un punct, in sensul ca preferi mai mult un anumit design reusit in locul altui design reusit, pt. ca preferi mai mult o culoare sau combinatie cromatica chiar daca sunt reusite si altele, pt ca preferi un design cu o fluiditate de curbe sau din contra cu mai multe linii drepte care se potrivesc mai bine caracterului tau, sau vrei ceva mai agresiv dar totusi armonios, sau vrei mai feminim, sau mai masculin, sau mai simpatic, sau mai discret, sau mai deosebit, extravagant, etc.
Dar dincolo de asta e un ocean de prost gust, in care te ineci daca nu sti sa plutesti la suprafata.
Ceva hidos, diform, fara proportii armonice, prea incarcat si agitat, sau prea simplist, prea kitschos, etc. nu intra decat la prost gust. E un fapt obiectiv.


M-am mai contrat pe alte topicuri pe teme gem Mini countryman vs BMW X1. Aceeasi masina dpdv tehnic si al performantelor ... aceeasi calitate a materialelor la interior ... si uite ca mie imi place la nebunie mini-ul dar nu imi place deloc bmw-ul ... gusturi de cacat, ar zice unii. Eu spun doar ca nu poti sa te caci in gusturile oameilor.
Mini arata mai bine decat X1. Chiar si in varianta countryman care e mai umflata si mai putin rafinata...
Ca sa vezi ca iti dau si dreptate.
Dar e mai OK Macanul...


Revenind on-topic, imi place model 3 si ador model Y .. gusturi de cacat? Pentru mine nu. Nu as indrazni sa spun ca in era masinilor electrice si plug-in, cei care aleg masini pur cu ICE au gusturi de rahat ... dar na, altii gandesc diferit.
Inca nu sunt peste tot superchargere - cel putin in Romania, deci inca mai au o scuza - cel putin prin zonele astea defavorizate...
Dar cand o sa fie peste tot superchargere, tocmai au aparut si astea de 250 KW (256 chiar), nu vor mai avea scuze.


Edited by loock, 15 March 2019 - 20:48.


#27
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,995
  • Înscris: 01.08.2005

View Postgeorge_eu25, on 15 martie 2019 - 20:20, said:

De ce nu pui si preturi pentru Ferari sau Bentley....Cati isi pemit masini la care costa distributia 5000lei.Si ai pus motorina!La benzina nu mai ai DPF (decat la astea noi) si oricum nu il infunzi tu asa usor ca la diesel.

Scuza-ma, vorbim de o masina pe care o cumperi cu cel putin 50.000 euro (pretul pentru Europa).... deci afirmatia "Cati isi permit masina la care distributia costa 5000 lei" nu-si are rostul in cadrul acestui topic fiindca fix aia care cumpara Tesla isi permit masina cu distributia de 5000 lei.

#28
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Postloock, on 15 martie 2019 - 20:46, said:

Gusturile sunt subiective, dar estetica este o stiinta obiectiva.

Nu chiar. Dar, dupa cum spuneam, las-o asa cum a cazut.


Revenind .... Posted Image

Attached File  Y.PNG   645.93K   35 downloads

Edited by ro_explorer, 15 March 2019 - 21:08.


#29
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postgeorge_eu25, on 15 martie 2019 - 20:20, said:

Tesla e o masina de oras deocamdata.Ce faci cand ai de facut un drum de 1.000 km?Iti iei cazare ca sa incarci masina peste noapte?

Sau pleci cu bateria incarcata de acasa si dupa 3-4 ore in orice directie ai merge in Europa cu apa calda, te opresti sa mananci si in 40 min se incarca si bateria. Dupa alte 3 ore mai faci o pauza sa te dezmortesti in timp ce incarci. Trebuie doar sa pronunti adresa unde mergi si masina iti calculeaza ruta, unde trebuie sa incarci si cat timp. Hai ca nu e greu.

#30
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 24.06.2008
Cand o sa ajunga autonomia la 1000 km si incarcarea in maxim 1 ora ,atunci o sa fie explozie de vanzari la masinile electrice.

#31
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007

View Postloock, on 15 martie 2019 - 20:46, said:

Gusturile sunt subiective, dar estetica este o stiinta obiectiva.
Ideea e ca si pt frumos ai o toleranta subiectiva de alegere pana la un punct, in sensul ca preferi mai mult un anumit design reusit in locul altui design reusit, pt. ca preferi mai mult o culoare sau combinatie cromatica chiar daca sunt reusite si altele, pt ca preferi un design cu o fluiditate de curbe sau din contra cu mai multe linii drepte care se potrivesc mai bine caracterului tau, sau vrei ceva mai agresiv dar totusi armonios, sau vrei mai feminim, sau mai masculin, sau mai simpatic, sau mai discret, sau mai deosebit, extravagant, etc.
Aici ai dat-o in bara rau de tot.
Design-ul, cel putin exterior la Tesla e flawless, nu e nici retro gen Audi nici prea futurist gen i3. E o masina care arata excelent si nu ti-e rusine sa te duci cu ea nicaieri. Asta e si motivul pentru care toata lumea intoarce capul cand o vede. Sa mai spunem de drag-coefficient, ca nu are nici grila care rade nici spate taiat cu toporul...
Nu sunt adeptul tabletei/touch dar departe de a considera (ca unii) hidos interiorul.
By all means din punct de vedere estetic e o reusita.

#32
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006

View PostHansolo, on 15 martie 2019 - 22:25, said:

Aici ai dat-o in bara rau de tot.
Design-ul, cel putin exterior la Tesla e flawless, nu e nici retro gen Audi nici prea futurist gen i3. E o masina care arata excelent si nu ti-e rusine sa te duci cu ea nicaieri. Asta e si motivul pentru care toata lumea intoarce capul cand o vede. Sa mai spunem de drag-coefficient, ca nu are nici grila care rade nici spate taiat cu toporul...
Nu sunt adeptul tabletei/touch dar departe de a considera (ca unii) hidos interiorul.
By all means din punct de vedere estetic e o reusita.

Unde am scris ca e hidos interiorul la model 3 sau Y ???

Eu am scris ca bordul are un lemn frumos, dar in rest e chelit si cu un ecran care nu e nici macar carpit ci direct aruncat ridicol de stupid arata ca o ieftineala de prost gust.

Faptul ca se putea si mai rau ( daca ar fi fost si hidos), nu inseamna ca e bine.

Nu e nici rafinat si nici minimalist cu monitorul ala protapit acolo.

Puteau sa integreze mai bine monitorul, mai ales ca e o masina de mare serie, costurile se amortizau.
E chiar ridicol sa discutam de asta, pt ca este ceva izbitor de evident.

Edited by loock, 15 March 2019 - 22:37.


#33
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgeorge_eu25, on 15 martie 2019 - 22:24, said:

Cand o sa ajunga autonomia la 1000 km si incarcarea in maxim 1 ora ,atunci o sa fie explozie de vanzari la masinile electrice.
Adevarul e ca TOTI producatorii de masini full electrice se chinue sa le vanda. Stau masini cu zecile pe stoc.

#34
PostacheNegrutzi

PostacheNegrutzi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 12.03.2019
Ieftina........si cand ma gandesc ca am apucat sa vad, in anii 90, intr-un "showroom"  Dacia 1310, noua, cu pret de 2000 si ceva de dolari. N-avea aer conditionatPosted Image  ca Tesla in rest....

Edited by PostacheNegrutzi, 16 March 2019 - 00:20.


#35
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postlool21135, on 15 martie 2019 - 18:28, said:

Până ajungi să schimbi bateria la testa.
Cât te-a costat?
Posted Image

View Postinuendo0, on 15 martie 2019 - 22:02, said:

Sau pleci cu bateria incarcata de acasa si dupa 3-4 ore in orice directie ai merge in Europa cu apa calda, te opresti sa mananci si in 40 min se incarca si bateria. Dupa alte 3 ore mai faci o pauza sa te dezmortesti in timp ce incarci. Trebuie doar sa pronunti adresa unde mergi si masina iti calculeaza ruta, unde trebuie sa incarci si cat timp. Hai ca nu e greu.
Nenea, dar tu de unde știi cum e? Că doar ai Model 3.
Lasă-i pe cei care nu au Tesla să ne explice cum e treaba de fapt.

#36
eINSTEINmc2

eINSTEINmc2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 14.03.2019
Eu personal nu detin permis de condus, nici bani de masina nu am.


Dar daca as avea permis si bani, as cumpara o masina Tesla fara sa stau pe ganduri, chit ca e prea scumpa.  
Macar nu mai platesc benzina, scap si de taxele verzi si alte cheltuieli inutile.
Pe termen lung e o investitie de succes.

Edited by eINSTEINmc2, 16 March 2019 - 01:41.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate