Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Canon 550D sau Canon 4000D

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
ChickenMeister

ChickenMeister

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 06.11.2017
Salut!
As vrea sa imi achizitionez un dslr dar problema e ca nu am cine stie ce buget deoarece sunt elev (undeva la 1500 de lei maxim) si nu stiam ce sa aleg dintre un 550D sh sau un 4000D nou de la Canon.
Din cate am vazut camerele sunt aproape similare la specificatii doar ca 550D-ul are mai multe beneficii si are si o constructie mai solida din cate am inteles.
As vrea sa va aud si voua parerile.

#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Ia nou. Un dslr poate fi riscant sh, iei unul scăpat și cu probleme. Sh iei doar dacă îți dă ok cineva care se pricepe foarte bine. E 1700 parca la altex, cu 2 obiective, ala kit și 75-300

Edited by slai, 14 March 2019 - 19:41.


#3
baloo2009

baloo2009

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,306
  • Înscris: 25.05.2009
Din păcate te-ai trezit exact în cel mai prost moment posibil să cumperi ceva. Vezi că mai prin vară sunt niscaiva reduceri şi ai black friday tip românesc care durează o săptămână sau o lună prin octombrie-noiembrie.