Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Amazon
Last Updated: Mar 29 2019 08:28, Started by
Georget97
, Mar 14 2019 13:04
·
0
#1
Posted 14 March 2019 - 13:04
Buna,am facut o comandă pe Amazon iar între timp m-am mutat dintr-o alta tara. Am cerut sa mi se returneze produsul pt a-mi recupera banii înapoi. Întrebarea pe care o am este: pot muta banii din contul de pe Amazon pe contul bancar, adică pe card?
|
#2
Posted 14 March 2019 - 13:10
Georget97, on 14 martie 2019 - 13:04, said:
Buna,am facut o comandă pe Amazon iar între timp m-am mutat dintr-o alta tara. Am cerut sa mi se returneze produsul pt a-mi recupera banii înapoi. Întrebarea pe care o am este: pot muta banii din contul de pe Amazon pe contul bancar, adică pe card? Daca banii au fost returnati sub forma de voucher, nu, raman acolo. LE: Cand ai cerut returnarea produsului, aveai posibilitatea de a selecta modalitatea prin care sa-ti fie restituiti banii, prin metoda de plata folosita (respectiv card de credit/cont bancar) sau voucher/gift card amazon. Edited by SilDia, 14 March 2019 - 13:12. |
#3
Posted 14 March 2019 - 13:17
#4
Posted 14 March 2019 - 13:22
Daca o comanda e anulata banii iti vor fi virati automat in contul din care ai facut plata.
Se vor pierde ceva comisioane. Daca ai facut anularea dupa ce produsul a fost livrat cel mai probabil vor opri costurile de expeditei din suma. in functie de caz poate dura si 30 de zile pana primesti banii inapoi. Exceptie - cea mentionata mai sus - daca ai cerut voucher. |
#5
Posted 14 March 2019 - 13:29
SilDia, on 14 martie 2019 - 13:10, said:
Daca banii au fost returnati sub forma de voucher, nu, raman acolo. LE: Cand ai cerut returnarea produsului, aveai posibilitatea de a selecta modalitatea prin care sa-ti fie restituiti banii, prin metoda de plata folosita (respectiv card de credit/cont bancar) sau voucher/gift card amazon. Doar pt produsele vandute de Amazon sau vandute de vanzatori terti si expediate cu logistica Amazon (FBA) Pentru produsele Marketplace, vandute si expediate de vanzatori terzi rambursul se face exclusiv pe metoda de plata folosita la achizitionare. Sunt operator servicii clienti Amazon, raspuns furnizat in timpul serviciului. Nici pe Softpedia nu scap de clienti, credeam ca e spatiul meu out job in timp ce sunt in job M-ati nimerit. Intrebari? Nu iti poti muta valoarea soldului de GC pe card! eiffel, on 14 martie 2019 - 13:22, said:
Daca o comanda e anulata banii iti vor fi virati automat in contul din care ai facut plata. Se vor pierde ceva comisioane. Daca ai facut anularea dupa ce produsul a fost livrat cel mai probabil vor opri costurile de expeditei din suma. in functie de caz poate dura si 30 de zile pana primesti banii inapoi. Exceptie - cea mentionata mai sus - daca ai cerut voucher. Daca ma suna pe mine in a 14-a zi din momentul in care expeditia e in status de intoarcere spre centru de distributie sunt obligat sa ii fac omului ramburs, indiferent pe unde e expeditia aia. Din momentul emiterii rambursului dureaza 2/3 zile sa isi vada banii pe card(timpii bancari) sau 2 ore pt GC Edited by Atreides7, 14 March 2019 - 13:33. |
#6
Posted 14 March 2019 - 13:35
Quote Pentru produsele Marketplace, vandute si expediate de vanzatori terzi rambursul se face exclusiv pe metoda de plata folosita la achizitionare. Quote Sunt operator servicii clienti Amazon, |
#7
Posted 14 March 2019 - 13:36
@Georget97: sper ca nu le-ai solicitat celor de la Amazon ceva in aceeasi maniera in care ai povestit tu in primul post...
In caz afirmativ, imi pare rau de saracul agent care se va ocupa de solicitarea ta. Daca recitesti postul tau, tu intelegi ce ai scris?! |
#9
Posted 14 March 2019 - 13:59
JustARandomGuy, on 14 martie 2019 - 13:36, said:
@Georget97: sper ca nu le-ai solicitat celor de la Amazon ceva in aceeasi maniera in care ai povestit tu in primul post... In caz afirmativ, imi pare rau de saracul agent care se va ocupa de solicitarea ta. Daca recitesti postul tau, tu intelegi ce ai scris?! Crede-ma ca e splendid postul lui in comparatie cu ce mailuri primesc eu ca agent, ex oameni care vor ramburs urgent si cu majuscule, nu iti spun despre ce produs e vorba, un numar de comanda, un detaliu ceva si nici nu raspund la telefoane... |
#10
Posted 14 March 2019 - 14:22
Eu stau si ma intreb de unde venea produsul asta de omul l-a comandat si intre timp a avut timp sa se mute in alta tara... cu asemenea servicii te astepti de la gearbest sau wish... nu de la amazon...
|
|
#11
Posted 14 March 2019 - 14:50
Pai poate sa vina din US de ex.
Anul trecut am avut o precomanda la un film pe Amazon US. Din momentul lansarii pana a plecat au trecut 10 zile. A mai plecat si cu DHL - a ajuns in Romania in 2 zile si a mai stat 2 saptamani in vama, ca asa se misca DHL cand e vorba de pachete dinafara EU. Precomanda am facut-o cu o luna inainte, dar oricum nu mi-au tras banii din cont decat cand a plecat coletul. Daca o fi optat ptr posta normala... |
#12
Posted 14 March 2019 - 15:07
atunci cand dai return la un product, Amazon te intreaba doriti sa va returnam banii prin aceasi modalitate de plata (card) sau doriti voucher.
|
#13
Posted 14 March 2019 - 15:18
#14
Posted 14 March 2019 - 15:25
Georget97, on 14 martie 2019 - 13:04, said:
Buna,am facut o comandă pe Amazon iar între timp m-am mutat dintr-o alta tara. Am cerut sa mi se returneze produsul pt a-mi recupera banii înapoi. Întrebarea pe care o am este: pot muta banii din contul de pe Amazon pe contul bancar, adică pe card? Te poti exprima in limba romana? Cum adica te-ai mutat dintr-o alta tara? Ai vrut sa zici intr-o alta tara? Cum adica ai cerut sa ti se returneze produsul? Produsul il returnezi tu ca e in posesia ta. |
#15
Posted 14 March 2019 - 16:04
Oamenii se impart in 2 mari categorii:
1. Cei capabili sa extraga informatii complete dintr-un numar insuficient de date. |
|
#16
Posted 14 March 2019 - 16:07
#17
Posted 14 March 2019 - 16:17
#18
Posted 14 March 2019 - 16:31
SilDia, on 14 martie 2019 - 16:17, said: Am vorbit si eu acum ceva timp cu o fata pe chat, era din Sibiu. Intrebarea mea pentru tine: Daca cumpar un voucher de 50 euro si il bag in contul meu, pot sa-l transfer in contul altcuiva, daca nu l-am folosit? Nu. Cu conditia ca nu l-ai folosit poate fi transferat pe un alt cont la care tot tu esti titular( email sau telefon diferit de primul cont) nu altcineva. Nu o poti face doityourself, contactezi asistenta. Nici eu ca operator nu o pot face , trebuie sa ii pasez problema unui Team Manager. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users