Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 

Audi e-tron-primul SUV electric semnat Audi

- - - - -
  • Please log in to reply
388 replies to this topic

#37
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,410
  • Înscris: 15.06.2007

View Postericmario, on 06 februarie 2019 - 20:21, said:


Nu e nevoie.
E plin de stâlpi de medie tensiune.
O stație de Ă®ncărcare are garantat postul ei de tranformare.
De fapt majoritatea supermarketurilor au postul lor de transformare, de aia Ă®și permit să planteze 2-3 stații de Ă®ncărcare pentru EV-uri.
mda.. ma gandeam la timisoara, unde astia nu sunt capabili sa mentina nici iluminatul stradal in stare functionala.. sunt bulevarde intregi inecate in bezna deja de ani de zile.

#38
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 16.08.2016
Aia e treaba primăriei prin firma ce se ocupa de iluminat stradal :)

#39
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Posttfmercedez, on 06 februarie 2019 - 20:25, said:

mda.. ma gandeam la timisoara, unde astia nu sunt capabili sa mentina nici iluminatul stradal in stare functionala.. sunt bulevarde intregi inecate in bezna deja de ani de zile.
Nu are legătură iluminatul stradal cu topicul ăsta.
Și garantat nu din cauza EV-urilor pică iluminatul stradal la tine în Plopi. (glumesc, știu că nu stai în "Ferentari").
Posted Image

View PostMicroEdge, on 06 februarie 2019 - 20:42, said:

Aia e treaba primăriei prin firma ce se ocupa de iluminat stradal Posted Image
În cătunul meu, primăria se ocupă direct de iluminatul stradal. Nu o firmă.
Se poate și așa.

LE. Abia acum am realizat cât de mult ne-am abătut de la subiect. Eu îmi cer public scuze. Posted Image

Edited by ericmario, 06 February 2019 - 20:57.


#40
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,410
  • Înscris: 15.06.2007

View Postericmario, on 06 februarie 2019 - 20:54, said:


Nu are legătură iluminatul stradal cu topicul ăsta.
Și garantat nu din cauza EV-urilor pică iluminatul stradal la tine Ă®n Plopi. (glumesc, știu că nu stai Ă®n "Ferentari").
Posted Image


ĂŽn cătunul meu, primăria se ocupă direct de iluminatul stradal. Nu o firmă.
Se poate și așa.

LE. Abia acum am realizat cât de mult ne-am abătut de la subiect. Eu Ă®mi cer public scuze. Posted Image
eu ziceam din pinctul de vedere ca "ai nostri"nu sunt capabili sa mentina niste becuri aprinse, aici includem si "enel" . Prin extrapolare, iti dai seama ce le cerem daca am avea pretentia sa putem incarca simultan macar 1000 de masini in fiecare oras, cu puteri de sa zicem 15-20kWh?  Suntem departe de "smart grid".

Daca masinile se vor incarca in 10 minute, atunci toata lumea isi va incarca bateria masinii seara,   iar capacitatea bateriei va fi calculata ca la telefoane,  sa te tina 1-2 zile, sa zicem 300 km vara, 150 km iarna.

#41
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Posttfmercedez, on 06 februarie 2019 - 22:23, said:

eu ziceam din pinctul de vedere ca "ai nostri"nu sunt capabili sa mentina niste becuri aprinse, aici includem si "enel" . Prin extrapolare, iti dai seama ce le cerem daca am avea pretentia sa putem incarca simultan macar 1000 de masini in fiecare oras, cu puteri de sa zicem 15-20kWh?  Suntem departe de "smart grid".

Daca masinile se vor incarca in 10 minute, atunci toata lumea isi va incarca bateria masinii seara,   iar capacitatea bateriei va fi calculata ca la telefoane,  sa te tina 1-2 zile, sa zicem 300 km vara, 150 km iarna.
Enel e furnizor de energie electrică, de ce îl aduci în discuție?
Te-ai vândut?

#42
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 16.08.2016

View Posttfmercedez, on 06 februarie 2019 - 22:23, said:

eu ziceam din pinctul de vedere ca "ai nostri"nu sunt capabili sa mentina niste becuri aprinse, aici includem si "enel" . Prin extrapolare, iti dai seama ce le cerem daca am avea pretentia sa putem incarca simultan macar 1000 de masini in fiecare oras, cu puteri de sa zicem 15-20kWh?  Suntem departe de "smart grid".

Daca masinile se vor incarca in 10 minute, atunci toata lumea isi va incarca bateria masinii seara,   iar capacitatea bateriei va fi calculata ca la telefoane,  sa te tina 1-2 zile, sa zicem 300 km vara, 150 km iarna.
Nu exista legătură între sistemul public de iluminat și încărcarea mașinilor electrice. În sectorul 3 încă exista un bulevard fără iluminat stradal dar oamenii ce stau acolo au curent în case 😁

#43
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
https://www.facebook...QzMjMzMzkyMTM4/

#44
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Am condus Audi E-TRON - Cavaleria.ro

#45
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Audi a publicat lista de prețuri pentru noul e-tron. Pe piața din România, primul SUV electric de serie dezvoltat de constructorul din Ingolstadt are un preț de pornire de 81.539 de euro. Camerele video care înlocuiesc oglinzile laterale apar pe lista de dotări și costă 1.750 de euro.
Noul Audi e-tron este disponibil în România în două versiuni de echipare: Basic și Advanced. Varianta de bază pornește de la 81.539 de euro, în timp ce vârful de gamă poate fi comandat începând cu suma de 82.988 de euro.
Versiunea Audi e-tron Basic dispune, printre altele, de următoarele dotări: jante de 19 inch, faruri și semnalizatoare cu LED, oglinzi exterioare acționate electric și încălzite, acționare asistată electric pentru hayon, pachet exterior cu accesorii argintii, suspensii pneumatice, pachetul Audi Pre Sense City cu funcție pentru recunoașterea pietonilor, sistem de climatizare pe două zone, ornamente interioare Graphite Gray, senzori de parcare față spate, Audi Pre Sense Basic, sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare, cruise control, instrumentar digital de bord și sistem audio MMI cu ecran de 10.1 inch.
Audi e-tron poate fi echipat și cu camere video în locul oglinzilor tradiționale. Prețul pentru această dotare opțională este de 1.750 de euro. Farurile Matrix LED costă 1.650 de euro, în timp ce pentru Head-up Display, clienții vor mai scoate din conturi încă 1.580 de euro. Ornamentele interioare din lemn sunt comercializate pentru 625 de euro, iar scaunele sport au un preț de 720 de euro.

Edited by cata, 12 March 2019 - 14:10.


#46
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
"Sa se dea cate una sa ajunga la toti! "

#47
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,708
  • Înscris: 30.04.2006
eu tot nu inteleg de nu se dezvolta tehnologia pilelor de combustie cu hidrogen. statii de extragere a H2 din apa prin electroliza se pot amplasa usor oriunde, iar tehnologia electrolizei pare sa fie pe un drum bun al eficientizarii

Conventional alkaline electrolysis has an efficiency of about 70%.[24] Accounting for the accepted use of the higher heat value (because inefficiency via heat can be redirected back into the system to create the steam required by the catalyst), average working efficiencies for PEM electrolysis are around 80%.[25] This is expected to increase to between 82–86%[26] before 2030. Theoretical efficiency for PEM electrolysers are predicted up to 94%.

https://en.m.wikiped...olysis_of_water

ceva mi se pare dubios la tehnologia asta a bateriilor. nu inteleg de ce se pune accent pe o tehnologie care este vizibil in dezavantajul consumatorului, indeosebi la utilizarea pe distante foarte mari

#48
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,054
  • Înscris: 19.07.2005
E posibil sa nu fi luat in calcul toate variabilele insa din clipul de mai jos reiese ca bateriile sunt mai eficiente.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/f7MzFfuNOtY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#49
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Nu vreau sa se repete fiasco-ul bateriilor cu litiu de la Samsung Note7 sau Boeing 787 Dreamliner, ducand la rechemari si probleme de siguranta.

Este faina masina, dar nu este ceva wow si indispensabil, iar camerele si ecranele lor sunt marketing pur, din poze par pozitionate destul de jos fata de oglinzile clasice. Clima aia cu touchscreen este o chestiie care sper sa nu se propage la masinile ieftine, am avut clima cu touchscreen pe Prius si nu este sigura, lipsind feedback-ul unui buton mecaniic.

#50
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,708
  • Înscris: 30.04.2006

View Postvj_Heaven, on 13 martie 2019 - 15:49, said:

E posibil sa nu fi luat in calcul toate variabilele insa din clipul de mai jos reiese ca bateriile sunt mai eficiente.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/f7MzFfuNOtY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
doar alimentarea este mai ieftina.
dar timpul nu costa bani si el?
interesant ca nu au introdus in comparatie si pretul unui combustibil fosil (benzina sau motorina).
daca tot ajung sa platesc acelasi pret per plin ca pentru benzina si alimentarea se face intr-un timp comparabil, de ce as prefera bateriile care desi sunt muuult mai ieftin de incarcat dureaza chiar si 12h pentru un "plin" in lipsa unui incarcator rapid?

#51
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View Postmannes, on 13 martie 2019 - 22:09, said:

daca tot ajung sa platesc acelasi pret per plin ca pentru benzina si alimentarea se face intr-un timp comparabil, de ce as prefera bateriile care desi sunt muuult mai ieftin de incarcat dureaza chiar si 12h pentru un "plin" in lipsa unui incarcator rapid?
Iar incepem? 90% din oameni fac drumuri relativ scurte zilnice ... asa ca masina se poate incarca linistita si la o priza normala cat timp nu e utilizata. Pentru foarte rarele ocazii cand cei 90% fac drumuri mai lungi ori folosesti superchargere ori inchiriezi un diesel, na, ca sa fii multumit.

#52
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,812
  • Înscris: 01.11.2005
Am iesit ieri la plimbare cu kinderii si am vazut unul. Din mers ce-i drept dar sincer sa fiu m-a impresionat. Forma, aspect, culoare...ce sa mai, trebuie sa recunosc ca am intors capul si m-am uitat lung.

#53
Cornel

Cornel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.04.2003
Prin ce colt de lume... ? banuiesc ca nu in RO.

#54
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Posttehnics, on 25 martie 2019 - 16:33, said:

Am iesit ieri la plimbare cu kinderii si am vazut unul. Din mers ce-i drept dar sincer sa fiu m-a impresionat. Forma, aspect, culoare...ce sa mai, trebuie sa recunosc ca am intors capul si m-am uitat lung.

E unul la dealeri pe aici.

Problema mea e ca pretul e imens... Pt ceea ce ofera momentan si pt buzunarul meu.

Tre sa ajunga la 50.000 pret de lista si va fi accesibil.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate