Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Audi e-tron-primul SUV electric semnat Audi
Last Updated: Aug 12 2020 09:41, Started by
iulian_1976
, Jan 30 2019 16:40
·
0
#1
Posted 30 January 2019 - 16:40
Fabrica din Belgia a concernului Volkswagen A.G. a inceput producerea modelului in 2018.
In foto 1 (Patrick Danau la dreapta si Peter Kössler-la stanga) Bateria este de LG Chem cu o capacitate de 95 kWh, autonomia declarata este de 400 kilomètres (norme WLTP). Incarcarea se poate face la un incarcator rapid de 150 kW priza CSS (Combined Charging System) timp de 30 min. Penttru acasa are un incarcator nativ de 11 kW in 8 ore, plus unul optional de 22 kw. Comentarii? concurent pentru Tesla,Niro etc ? Test drive:[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xd9IGis-r7M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached FilesEdited by iulian_1976, 30 January 2019 - 16:41. |
#2
Posted 30 January 2019 - 16:57
I-ai luat-o inainte lui @Torquemada-666. Trebuia sa il lasi pe el sa puna stirea asta. Ce naiba, ai stricat tot farmecul.
|
#4
Posted 30 January 2019 - 16:59
Pret de la 80.000€.
Pentru alte detalii, vezi pe uncharted la cumparare masina electrica. |
#5
Posted 30 January 2019 - 16:59
_R_A_D_U, on 30 ianuarie 2019 - 16:58, said:
Ho, sa vedem pret, consum real, alea-alea... L.E. La 46:55 am vazut ca e inmatriculat in Norvegia ). Adica automobilul este deja in circulatie si apartine unei firme Møller Harald AS - Oslo. Mai multe informatii dupa numarul de inmatriculare aici HEHE Registrert første gang i Norge - 31.12.2018 ( inregistrat prima data in Norvegia). Edited by tehnics, 30 January 2019 - 17:28. |
#6
Posted 30 January 2019 - 17:14
#7
Posted 30 January 2019 - 17:20
Realist, masina de 100 000 EUR, cu real life range 250Km+ si pret de revanzare... doamne fereste.
Daca e frig afara, probabil mai scade si opresti aeroterma. Va fi omor... |
#9
Posted 30 January 2019 - 17:49
#10
Posted 30 January 2019 - 19:23
|
#11
Posted 30 January 2019 - 19:46
Voiam sa deschid eu topic de ceva vreme, dar uite ca mi-a luat-o cineva inainte...
Pai bagati nene material!!! Asa: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/m7Sda74nYHA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] documentar: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7Fij8W6_wNw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pentru mine cel putin e prima masina electrica ADEVARATA! |
#12
Posted 30 January 2019 - 19:47
Hunor_66, on 30 ianuarie 2019 - 19:23, said:
Adica priza aia o sa aiba un consum de 11 kwh ? Adica daca-mi iau una (sa zicem), tre' sa ma rog de Enel sa-mi schimbe bransamentul ? 11 KW la 230V si 0,9 factor de putere inseamna ~ 53 A. Pt. 22 KW vine dublu, 106 A. Insa poti sa o incarci si mai lent, si o sa dureze incarcarea mai mult, de ex 16 ore... Edited by loock, 30 January 2019 - 19:50. |
#13
Posted 30 January 2019 - 19:52
#14
Posted 30 January 2019 - 19:56
tehnics, on 30 ianuarie 2019 - 16:57, said:
I-ai luat-o inainte lui @Torquemada-666. Trebuia sa il lasi pe el sa puna stirea asta. Ce naiba, ai stricat tot farmecul. Am gustat gluma Ar trebui sa incep cu....bravo Audi.... tehnics, on 30 ianuarie 2019 - 16:59, said:
Nesimtite toate alea-alea. Ca doar e Haudi... L.E. La 46:55 am vazut ca e inmatriculat in Norvegia ). Adica automobilul este deja in circulatie si apartine unei firme Møller Harald AS - Oslo. Mai multe informatii dupa numarul de inmatriculare aici HEHE Registrert første gang i Norge - 31.12.2018 ( inregistrat prima data in Norvegia). Nu stiu ce ai dedus tu, masina este inca in reprezentanta in Oslo, a fost testata de un promotor asa cum este si pe a voi gen Buhnici,etc MicroEdge, on 30 ianuarie 2019 - 17:49, said: Mie imi plac toate poate cu exceptia lui Leaf toate sunt ok. Am mers doar cu Zoe a unui coleg si atat, momentan nu am cu ce sa fac comparatie. Edited by iulian_1976, 30 January 2019 - 20:00. |
#17
Posted 30 January 2019 - 21:20
Muuuult marketing, putina tehnica. Ce spune unul care se pricepe:
- puterea max."europeană" e într-adevăr de 300 kW / 408 CP pt 10 secunde, după care scade automat la 265 kW / 360 CP - nivel care nu poate fi nici el păstrat prea mult (doar un minut.) - implicit, fostele ironii VAG apropo de superioritatea fantasmelor lor vs Tesla în caz de accelerări extreme repetate sînt NULE, fiindcă... - puterea max. livrabilă continuu după asemenea "boosts" e de numai 100 kW (136 CP) ! (chestie deloc secretă) Cauza - doar asta n-o explică Audi: alegerea versiunii de baterii Li-Ion tip "pouch-cells" pt E-Tron (36 module a 12 baterii) care se răcesc mai greu decît cele mici / cilindrice tip 18650 (+7.000 la acumulatorii Tesla, dar mai ușori și cu un bun management termic.) "Vorsprung durch Technik" rămîne deci o lozincă aburitoare, utilizarea platformei normale MLB (pt motoare ICE amplasate longitudinal) ducînd în plus la un EV f. greu, cu design banal (părerea mea) și consum specific mare. Edited by edi10000, 30 January 2019 - 21:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users