Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Chestie ciudata

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!

Tepari la pariuri pe TikTok
 Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras
 Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC
 Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 

Iphone 7 plus defect, cum procedez?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#37
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,634
  • Înscris: 29.12.2016

 gabimaister82, on 04 ianuarie 2019 - 14:27, said:

Am inregistrat cererea la Emag, va tin la curent cu noutati.
Multumesc pentru ajutor Posted Image

Initiatorul a depus cerere la Emag sa-i ridice telefonul si sa i-l trimita in service. Ne tine la curent. Restul e can-can :)

#38
silviu03

silviu03

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,468
  • Înscris: 07.01.2011
Mi ai facut ziua Gabriele,am bagat doua tigari la topicul asta :)
Tine ne la curent,suntem curiosi de ce se intampla in continuare.

#39
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,028
  • Înscris: 02.09.2005

 2Unlimited, on 04 ianuarie 2019 - 14:34, said:

Ai citit tot topicul? Initiatorul are un singur defect. Asta inseamna ca il trimite de 3 ori cu ACELASI defect in service. Asta daca nu se rezolva din prima, si atunci nu mai e nevoie, omul are un telefon functional. Chiar daca cei din service o dau pe langa gard si scriu altceva, cei care asigura garantia (Emag in acest caz), evita sa ajungi la OPC si sa le creezi greutati, si inlocuiesc ei produsul, de comun acord. Nu ca oi fi eu Fat-frumos.
Pana la urma de fapt ce vrei? Prima data imi spui ca am visat ca dupa trei trimiteri in service se poate schimba telefonul, apoi cand iti spun exact procedurile, imi citezi din lege, in care esti de acord cu mine, dar totusi nu esti de acord cu mine, si imi spui ca "povestesc povesti". Oriunde in lumea asta exista chestii in lege unde te poti fofila, si ce am scris eu este valabil doar in 80% din cazuri. Mai ales in Romania, ajungi la puscarie cu legea in mana... geeez.
Eu am citit tot dar tu nu prea intelegi... un produs este inlocuit doar daca este dus in service si REPARAT de 3 ori pentru acelasi defect, nu daca iti este RESPINS de service de 3 ori.... Asta e legea... Restul sunt povesti.

#40
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004

 2Unlimited, on 04 ianuarie 2019 - 14:03, said:

Deci respins de 3 ori = inlocuire cu telefon nou/refurbishat.
Unde scrie în lege treaba asta ?

#41
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,784
  • Înscris: 13.07.2011
gabimaister82, te rog eu asculta ce ti-au spus 100 de oameni aici. Intra in contul tau de pe eMag si fa cerere de service. Dupa care trimiti telefonul la reparat la eMag si ei se ocupa de restul.

Nu ai tu treaba cu Depanero, Papanasi si Coco Jambo.

#42
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,634
  • Înscris: 29.12.2016

 jericho, on 04 ianuarie 2019 - 14:44, said:

Eu am citit tot dar tu nu prea intelegi... un produs este inlocuit doar daca este dus in service si REPARAT de 3 ori pentru acelasi defect, nu daca iti este RESPINS de service de 3 ori.... Asta e legea... Restul sunt povesti.

Pai de ce nu ai spus asa? De fiecare data cand s-a intors un telefon din service, s-a intors "reparat" pe hartie, insa clientul a revenit cu telefonul avand acelasi defect. Chiar in ziua aceea sau a doua zi de cele mai multe ori. Nu am auzit sa se intoarca un telefon din service pe motiv ca nu vor ei sa il primeasca, daca prin asta ai inteles respins. Doar sa se intoarca cu garantia expirata, si atunci nu ti-l mai trimite Emag inapoi in service ca nu are rost.

#43
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018

 2Unlimited, on 04 ianuarie 2019 - 15:06, said:

Nu am auzit sa se intoarca un telefon din service pe motiv ca nu vor ei sa il primeasca, daca prin asta ai inteles respins. Doar sa se intoarca cu garantia expirata, si atunci nu ti-l mai trimite Emag inapoi in service ca nu are rost.
Se intampla sa il primesti din service neatins cu mesajul defect neconfirmat.

#44
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,210
  • Înscris: 05.06.2002
pai atrunci trebuie sa se intample sa escaladezi: reclamatie la anpc.

Edited by Fane, 04 January 2019 - 15:20.


#45
gabimaister82

gabimaister82

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 04.01.2019
M-au sunat cei de la Depanero ca urmare a sesizarii la Emag, luni vin si ridice telefonul.
Am fost si la IStyle astazi in mall Baneasa, mi-au confirmat si ei ca nu stiu cum a deformat bateria telefonul si ca
nu-l reparau chiar daca  eram in primul an de garantie Apple.
Cel mai probabil asa o sa se intample si la Emag, o sa fie returnat nereparat.

Ce nu inteleg eu este cum naiba au facut astia de la Apple telefoane ca se indoaie in buzunar.
Inca ceva, am primit un mesaj astazi de genul:

Buna ziua,
R. M. este numele meu, reporter stirile pro tv. Am citit mesajul dvs. vis a vis de o problema cu un telefon aflat inca in garantie. In acest moment lucrez la un material despre acest subiect. Va rog sa ma contactati. 07...
Va multumes! O zi frumoasa!


Sa iau legatura cu tipa asta ?

Edited by gabimaister82, 04 January 2019 - 21:12.


#46
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018
Daca nu are mail de protv, e fake.

#47
gabimaister82

gabimaister82

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 04.01.2019
eu am postat pe avocatnet.ro  si a venit asa . pe email-ul meu . <[email protected]>

#48
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018
cere o adresa de mail, daca nu iti da una de protv, e fake.
ca telefoane cumperi 1000 in seara asta si sa te dai oricine, si asta fara sa ai timp prea mult ca se inchid in cateva zeci de minute magazinele.
dar acces la o casuta de mail pe domeniul lor e mai greu de obtinut daca nu lucrezi acolo sau nu esti hacker.

oricum si daca ar fi real, nu e decat un reportaj cu care sa santajeze compania pentru a cumpara publicitate (mai multa) la ei. daca platesc se arunca la gunoi reportajul.
asa functioneaza treaba in media.

Oricum ce povestesti tu e ciudat, nu inteleg cum sustii ca ti-au refuzat garantia daca tu nu ai facut cerere sa vina curierul sa il preia si nu a ajuns in service la ei.
Inteleg ca acum ai facut asta, eu zic sa astepti intai sa vezi ce se intampla.

Edited by costl, 04 January 2019 - 21:26.


#49
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,210
  • Înscris: 05.06.2002
n-ai mimic de pierdut. sa nu scapi telefonul sau ceva de valoare pe mana ei.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate