• Please log in to reply
48 replies to this topic

gabimaister82

gabimaister82

• Grup: Junior Members
Thursday, Jan 03, 2019 05:35 PM
Duration 22 minutes 23 seconds

Patrick
Thanks for contacting Apple Support. My name is Patrick. Please give me a moment to look over your information.

Gabriel Bancu
Hello

Patrick
Hello Gabriel! How are you doing today?

Gabriel Bancu
i am fine

Gabriel Bancu
i have a problem with my iphone 7 plus

Patrick
I would be happy to help you with that today! What seems to be the issue?

Gabriel Bancu
i have some issue with my iphone ans service from Romania dont want to look and repair them

Gabriel Bancu
and i have 3 monts of warranty

Gabriel Bancu
I bought this phone from Emag on March 11, 2017, right from the first months of use I have noticed the very weak signal from other Iphone and Samsung phones, we go over .... very big problems I had with the speaker from the side (I have only used original apple accessories), I do not know what to do, it is stuck and must be restarted for use ... all good until today when I was in service to solve at least some of the above problems (I mention that I have 3 months of warranty and the phone does not even show a trace of the fall or scratch of any kind), the Noumax service team has refused to repair the product because the product has been bent because of the battery that has swollen for various reasons that I do not know

Patrick
I hate to hear that you’re having that issue today! Don’t worry though you are in the right place to get this taken care of!

Gabriel Bancu
i'm glad that i can hear that

Patrick
If the device’s enclosure is bent due to a swollen battery, that most likely would not be accidental damage. What I would like to do is get you into a different Apple Authorized Service Provider if there is one in the area.

Patrick
If you provide me with a postal code, I would be happy to look into service options in your area.

Gabriel Bancu
my postal code is 077085

Patrick
Thank you for that! Give me just a moment to pull that up for you.

Gabriel Bancu
and i was today at two  services

Patrick
Did they take the phone and inspect it? Did they see a different issue with the phone as well?

Gabriel Bancu
visible is not bent,
I did not pass the car over the phone, it was kept in my pocket

Gabriel Bancu
they told me is bent 1 or 2 mm

Gabriel Bancu
I never missed the phone on the floor, it has no scratch marks

Patrick
And you explained to the technicians that the device is bent because of a swollen battery?

Gabriel Bancu
they just did not want to fix it for the reason

Gabriel Bancu
yes

Gabriel Bancu
i explain that

Gabriel Bancu
tell me what to do

Patrick
I see, what we wold want to do now then is try calling another location and explaining the situation to them before we go in. Due to the issue being hardware related, we will need on of those Service providers to help in order to get this issue repaired.

Patrick
Cordon Electronics Sos. Calea Mosilor nr. 306, sector 2, Bucuresti BUCURESTI, 20902 40730616111 NouMax srl 163, Mihai Eminescu St Bucharest, 20076 529011064 ISTYLE BUCHAREST MALL CALEA VITAN 55-59 BUCUREȘTI, 031282 +40-0758-083-215 Here are the three closest in your area.

Gabriel Bancu
today i was to Cordon and Noumax

Gabriel Bancu
tomorrow i will go to Istyle

Patrick
I just wanted to let you know that when we conduct repairs, there is a chance of data loss, because of this, we would want you to back up your device before bringing it in or sending it off so that even if your device is wiped, your data is safe! If there is any accidental damage such as a broken screen, that will need to be repaired as well. Also, please look over the article below, as it will tell you what things to bring (Photo ID, Apple ID password and device’s accessories) and what to expect. If you have Apple Pay cash on the device that will need to be removed as well. Get your iPhone, iPad, or iPod touch ready for service

Gabriel Bancu
and if they tell me same thing  ?

Patrick
If they tell you the same thing, chat back in under this case number: 100724569970 and we will look into how we can sort this out for you.

Patrick
I am unable to read in that language. Was there a certain part you wanted me to see?

Gabriel Bancu
no, just that i was to noumax today

Patrick
Ah okay gotcha, its good for us to have that on record for if you need to chat back in!

Patrick
Do you have any other questions for me today about this issue?

Gabriel Bancu
should i told to istyle that i talk with you ?

Gabriel Bancu
I will make a way for nothing i think

Patrick
Yes you can. I will email you a transcript of our chat today that you can show them.

Gabriel Bancu
ok, thank you

Patrick
You’re very welcome! Thank you so much for chatting in with me and for being an awesome Apple customer! If you have no more questions, feel free to select “End Chat” at the top of the chat window. Alternatively, I will be ending the chat in two minutes. Have a lovely rest of your day!

Gabriel Bancu
have a great day

tudor_ionutz2000

tudor_ionutz2000

• Grup: Senior Members
Apropo, ai pus titlu fain la topicul asta, ai reusit sa activezi o gramada de oameniPosted Image

ericmario

ericmario

Fenomembru

gabimaister82, on 04 ianuarie 2019 - 13:54, said:

Am si factura si garantia
Și de ce nu te folosești de garanție?

gabimaister82

gabimaister82

O sa fac pana la urma o solicitare la Depanero sa ridice telefonu, asa este cand te incurci cu cine nu trebuie :)))

2Unlimited

2Unlimited

"No limits"

gabimaister82, on 04 ianuarie 2019 - 13:54, said:

Depanero si Emag nu repara telefoane Apple, tot la service autorizat Apple ajunge, cel mai probabil o sa fie respins si trebuie sa suport eu toate reparatiile.
Nu este normal asa ceva.
Am si factura si garantia

Hai sa-ti explic sa intelegi. Tu ai cumparat telefonul de la Emag. Emag iti ofera garantie 2 ani din momentul cumpararii. Daca tu dupa 2 zile te duci la iStyle sau la orice alt service autorizat Apple, ei sunt obligati sa ti-l repare pentru ca produsele Apple au garantie internationala 1 an. Insa, atentie, daca il duci la alt service si umbla aia in el, pierzi garantia de 2 ani de la Emag, de unde ai cumparat telefonul. Acum, ca a trecut deja un an, nu mai ai garantia internationala Apple, o mai ai doar pe cea de la Emag. Trebuie sa trimiti telefonul la Emag, si sa urmezi pasii de mai sus. Sfatul cu grabitul este valabil pentru ca in martie expira si cei 2 ani, si te pot purta pe drum cu transportul pana trec cei 2 ani si ai terminat garantia. Deci respins de 3 ori = inlocuire cu telefon nou/refurbishat.

Edited by 2Unlimited, 04 January 2019 - 14:05.

TruculMagic

TruculMagic

Egalitatea nu există decât în matematică

tudor_ionutz2000, on 04 ianuarie 2019 - 14:01, said:

Apropo, ai pus titlu fain la topicul asta, ai reusit sa activezi o gramada de oameniPosted Image

Iphone defect... sa vezi ce injuraturi isi ia , ca iphoneul nu se defecteaza niciodata... eventual utilizatorul Posted Image

ericmario

ericmario

Fenomembru

gabimaister82, on 04 ianuarie 2019 - 14:02, said:

O sa fac pana la urma o solicitare la Depanero sa ridice telefonu, asa este cand te incurci cu cine nu trebuie Posted Image))
Tu ești turc?
Ai cumpărat telefonul de la Depanero?

TruculMagic, on 04 ianuarie 2019 - 14:05, said:

Iphone defect... sa vezi ce injuraturi isi ia , ca iphoneul nu se defecteaza niciodata... eventual utilizatorul Posted Image
Păi în cazul de față cam așa e.

December

December

Liberate te ex inferis !

• Grup: Super Moderators
1. Am modificat titlul topicului, initiatorul a pus un titlu gresit. Apple nu i-a refuzat reparatia...
2. Pierdem timpul aiurea pe aici, apeleaza la garantia emag, nu te du tu de capul tau la terti asteptand reparatii moca, reparatii pe care nu o sa le primesti.
3. Daca emag nu iti rezolva problema, abia atunci apelezi la ANPC.

TruculMagic

TruculMagic

Egalitatea nu există decât în matematică

O sa fac pana la urma o solicitare la Depanero sa ridice telefonu, asa este cand te incurci cu cine nu trebuie Posted Image))

Ba nene, tu gandesti un pic ? Citesti ce ti-am spus ? Tu faci din contul tau online cererea la emag, sau mergi in magazin emag. E treaba lor sa-l trimita la depanero sau la oricine altcineva, ti-l repara si ti-l aduce pe curier inapoi sau il ridici din magazinul emag. Nu ai treaba cu service-ul tu.

jericho

jericho

Guru Member

2Unlimited, on 04 ianuarie 2019 - 14:03, said:

Deci respins de 3 ori = inlocuire cu telefon nou/refurbishat.

asta probabil ai visat tu azi noapte

December

December

Liberate te ex inferis !

• Grup: Super Moderators

Deci ai facut/vei face solicitari de reparatie oriunde numai unde trebuie nu.

CONTACTEAZA EMAG

2Unlimited

2Unlimited

"No limits"

jericho, on 04 ianuarie 2019 - 14:08, said:

asta probabil ai visat tu azi noapte

Probabil.

Sau probabil ca am avut o gramada de clienti la care le-am rezolvat problema exact asa cum am spus. Allwiev obisnuia sa trimita telefoanele inapoi de mai multe ori, nefacand absolut nimic la ele. Nici nu a trebuit sa mai trimit clientii la OPC, desi initial asa le spusesem. Service-ul oferea in acest caz o fisa de negatie ca sa scape de tine. In general limita era de 3 trimiteri pentru ca nici firma care asigura garantia nu agreeaza sa plateasca transportul telefonului de 100 de ori... De asemenea am patit personal cu niste casti cumparate de la Emag, trimise la Depanero, aia au facut poze la nivel de microni sa-mi arate ca a transpirat casca, si dupa 3 intoarceri Emag mi-a oferit alta pereche sau banii inapoi, la alegere. Deci ori se satura de tine si iti dau fisa de negatie, ori primesti un proces verbal unde ei spun ca a expirat garantia in baza urmatorului aspect (bruscari, loviri, apa, etc.) Cu aia mergi la OPC.

Edited by 2Unlimited, 04 January 2019 - 14:23.

tehnics

tehnics

acolo unde vara-i zi la miezul noptii

Eu nu pricepusi un lucru: daca ai vazut ca de la inceput face figuri, de ce ai asteptat pana acum sa il repari ? Cel putin la inceput era acoperit de garantia Apple si atunci nu mai trebuia sa iti bati capul. Acum din pacate trebuie sa iti bati...

jericho

jericho

Guru Member

2Unlimited, on 04 ianuarie 2019 - 14:22, said:

Probabil.

Sau probabil ca am avut o gramada de clienti la care le-am rezolvat problema exact asa cum am spus. Allwiev obisnuia sa trimita telefoanele inapoi de mai multe ori, nefacand absolut nimic la ele. Nici nu a trebuit sa mai trimit clientii la OPC, desi initial asa le spusesem. Service-ul oferea in acest caz o fisa de negatie ca sa scape de tine. In general limita era de 3 trimiteri pentru ca nici firma care asigura garantia nu agreeaza sa plateasca transportul telefonului de 100 de ori... De asemenea am patit personal cu niste casti cumparate de la Emag, trimise la Depanero, aia au facut poze la nivel de microni sa-mi arate ca a transpirat casca, si dupa 3 intoarceri Emag mi-a oferit alta pereche sau banii inapoi, la alegere. Deci ori se satura de tine si iti dau fisa de negatie, ori primesti un proces verbal unde ei spun ca a expirat garantia in baza urmatorului aspect (bruscari, loviri, apa, etc.) Cu aia mergi la OPC.
Tu povestesti povesti, legea spune ca un produs este inlocuit doar daca este trimis in service de 3 ori pentru acelasi defect. Punct. Ca gigel de la emag a fost bun cu tine si i-a placut zambetul tau, e poveste si atat.

gabimaister82

gabimaister82

Am inregistrat cererea la Emag, va tin la curent cu noutati.
Multumesc pentru ajutor ;)

2Unlimited

2Unlimited

"No limits"

jericho, on 04 ianuarie 2019 - 14:27, said:

Tu povestesti povesti, legea spune ca un produs este inlocuit doar daca este trimis in service de 3 ori pentru acelasi defect. Punct. Ca gigel de la emag a fost bun cu tine si i-a placut zambetul tau, e poveste si atat.

Ai citit tot topicul? Initiatorul are un singur defect. Asta inseamna ca il trimite de 3 ori cu ACELASI defect in service. Asta daca nu se rezolva din prima, si atunci nu mai e nevoie, omul are un telefon functional. Chiar daca cei din service o dau pe langa gard si scriu altceva, cei care asigura garantia (Emag in acest caz), evita sa ajungi la OPC si sa le creezi greutati, si inlocuiesc ei produsul, de comun acord. Nu ca oi fi eu Fat-frumos.
Pana la urma de fapt ce vrei? Prima data imi spui ca am visat ca dupa trei trimiteri in service se poate schimba telefonul, apoi cand iti spun exact procedurile, imi citezi din lege, in care esti de acord cu mine, dar totusi nu esti de acord cu mine, si imi spui ca "povestesc povesti". Oriunde in lumea asta exista chestii in lege unde te poti fofila, si ce am scris eu este valabil doar in 80% din cazuri. Mai ales in Romania, ajungi la puscarie cu legea in mana... geeez.

Edited by 2Unlimited, 04 January 2019 - 14:35.

costl

costl

• Grup: Members
El vrea garantie dar fara sa aiba o dovada de achizitie.
Cel mai probabil l-a luat de la cineva care a spus ca l-a cumparat de pe emag, poate chiar a dat o factura falsa, insa la emag nu exista ca nu provine de acolo.
Si el incearca acum sa traga de Apple sa ii ofere o garantie inexistenta.

gabimaister82

gabimaister82

Garantie Emag

Edited by gabimaister82, 04 January 2019 - 14:42.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate