Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
Last Updated: Mar 21 2024 12:19, Started by
bobalex18
, Nov 19 2018 23:04
·
31
#4826
Posted 11 January 2022 - 19:58
#4827
Posted 12 January 2022 - 13:27
Bine spus! Dar il las sa-si faca idei, ca nu va reusi sa treaca de HVECU care este criptat. S-au dus vremurile de haiducie de la Prius2 cand faceam ce ne taia capul cu ele.
Motorizarile de 2.0 au in continuare bateri Ni-MH. Tranzitia catre Litiu este inevitabila, desi ideal este sa adopte chimie LiFePo4 care nu foloseste Cobalt si Nichel si sunt mai convenabile si sigure decat suratele lor. Edited by connectorxp, 12 January 2022 - 13:30. |
#4829
Posted 12 January 2022 - 15:57
mihaiC1, on 11 ianuarie 2022 - 16:02, said:
Nu e nevoie de motor de 2.0l ci de remaparea motorului de 1.8l ( la generatia anterioare avea 136 cp nativi) si sa mai adaugi cateva celule la baterie..1.8 = consum mic viteza normala si legala, 2.0 = consum mare dar mai vitezomana. |
#4830
Posted 12 January 2022 - 16:11
MMike, on 12 ianuarie 2022 - 15:57, said:
Toyota a pus pe noul Yaris tot motoru termic de 1.5 dar motoru electric l-au schimbat si are 90 CP, cu o baterie de cel mult 1 kw, tot ansamblul avand 115 CP. Aceste modificari au adus un consum si mai scazut de combustibil. Edited by cata, 12 January 2022 - 16:11. |
#4832
Posted 12 January 2022 - 18:03
Yaris hybrid 2021 consum in oras
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qewtIRYkPHE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Yaris hybrid 2021 consum pe autostrada [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vYWnCNjEeY8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4833
Posted 12 January 2022 - 20:22
MMike, on 12 ianuarie 2022 - 15:57, said:
Toyota a pus pe noul Yaris tot motoru termic de 1.5 dar motoru electric l-au schimbat si are 90 CP, cu o baterie de cel mult 1 kw, tot ansamblul avand 115 CP. Aceste modificari au adus un consum si mai scazut de combustibil. Yaris are un motor termic complet nou, M15A-FXE din familia Twin Force, dar cu injectie clasica, in portul de admisie, in 3 cilindri. |
#4835
Posted 15 January 2022 - 19:15
connectorxp, on 12 ianuarie 2022 - 13:27, said:
Bine spus! Dar il las sa-si faca idei, ca nu va reusi sa treaca de HVECU care este criptat. S-au dus vremurile de haiducie de la Prius2 cand faceam ce ne taia capul cu ele. Motorizarile de 2.0 au in continuare bateri Ni-MH. Tranzitia catre Litiu este inevitabila, desi ideal este sa adopte chimie LiFePo4 care nu foloseste Cobalt si Nichel si sunt mai convenabile si sigure decat suratele lor. Nu uita ca suntem locul 2 in lume la "calculatoristi'.. daca nu, importam soft din India ca sunt mai mari consumatori de Toyote... Se poate! Asta e ! Pana la polimeri e altceva in studiu mult mai performante. PS Deocamdata ma multumesc cu 1.8 de 122cp si vad ca se maresc cozile si ambuteiajele cred ca era mai bun 1.2 l ... pt. cine nu stie poti pune orice motor actual ! Actualizare de soft si adapatare. Edited by mihaiC1, 15 January 2022 - 19:29. |
#4836
Posted 16 January 2022 - 13:05
Se poate face cip tuning, dar la motorizarea hibrid e mai complicat daca vrei sa impaci si capra si varza, adica si puterea si consumu.Toyota se "chinuie" din 97 sa faca asta, insa din ce am observat, ei fac tuning si la hard, adica motor electric (de putere mai mare), baterie si unele modificari la termic.
|
#4837
Posted 16 January 2022 - 14:18
Boinx, on 31 decembrie 2021 - 11:14, said:
Am trimis mail la Relatii Clienti. Nu ma astept la mare lucru. Cel mai probabil voi cere o verificare la alta reprezentanta in ianuarie. Dai o caruta de bani si esti tratat cu spatele. Acelasi raspuns din partea celor de la relatii clienti. Nu pot verifica o masina in service daca la testul de drum nu se confirma, penibil. Am reusit sa filmez intre timp zgomotul/scartaitul. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LdA8o8SPxgw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FtMiG2T5NRQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4838
Posted 17 January 2022 - 23:13
#4839
Posted 18 January 2022 - 15:13
Acum e si Yaris Cross hybrid, inclusiv awd.
Au aparut destule reviewuri si in romana pe youtub. |
|
#4840
Posted 28 January 2022 - 18:48
@bob, de când ai luat tigaia parca au crescut vânzările Toyota, nu😁?
https://m.hotnews.ro/stire/25332327 |
#4841
Posted 28 January 2022 - 20:34
Boinx, on 16 ianuarie 2022 - 14:18, said: Acelasi raspuns din partea celor de la relatii clienti. Nu pot verifica o masina in service daca la testul de drum nu se confirma, penibil. Am reusit sa filmez intre timp zgomotul/scartaitul. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LdA8o8SPxgw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FtMiG2T5NRQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si eu am aceeasi problema, dar negasind vreun algoritm dupa care se repeta nu m-am dus la service. Pana ieri cand mi-a ajuns, dupa 2 zile in care mi-a scartait intruna, si m-am programat peste o saptamana. Am multe filmari, simt ca e de undeva de la volan, dar intr-adevar e greu de reparat daca ei nu aud nimic. |
#4842
Posted 29 January 2022 - 08:16
cata, on 28 ianuarie 2022 - 18:48, said:
@bob, de când ai luat tigaia parca au crescut vânzările Toyota, nu😁? https://m.hotnews.ro/stire/25332327 Mdah... VID_20220128_162055.mp4 6.83MB 40 downloads Un S5 cu apucături de rs5. Cel mai tare "feature" - un dongle prin care nu mai este afișat consumul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users