Noua Toyota Corolla
Last Updated: Mar 21 2024 12:19, Started by
bobalex18
, Nov 19 2018 23:04
·
31
#1
Posted 19 November 2018 - 23:04
Toyota a publicat primele imagini și detalii cu noul sedan Corolla. Modelul va fi disponibil pe piața din Europa începând cu primul trimestru din 2019 și poate fi comandat fie cu un motor pe benzină de 1.6 litri, fie cu un sistem hibrid benzină+electric.
187481l.jpg 274.51K 568 downloads 332258l.jpg 192.43K 556 downloads Gama de motorizări anunțată de Toyota include un propulsor pe benzină de 1.6 litri și un sistem hibrid de propulsie benzină+electric. Unitatea de 1.6 litri oferă 132 de cai putere și poate fi comandată atât cu o cutie manuală cu șase trepte, cât și cu o transmisie CVT. Consumul mediu mixt anunțat de Toyota pentru această versiune este de 6.1 litri/100 de kilometri. Versiunea cu sistem hibrid de propulsie mizează pe un motor pe benzină de 1.8 litri, iar resursele oferite ajung la 122 CP. Consumul mediu mixt trecut de Toyota pe fișa acestei versiuni este de 4.3 litri/100 de kilometri. Valorile anunțate (atât pentru varianta pe benzină, cât și pentru cea cu sistem hibrid) sunt calculate conform ciclului WLTP. http://www.automarke...i-un-88157.html Să zic că din față este interesată. dar interiorul este sub orice critică..... îmi aduc aminte că mi s-au tot scos ochii că noua corolla/ auris o să aibă un hibrid de 180 de cai....dar din nou colegii nu pot aproba faptul că rămâne tot „cățeaua leșinată”. acest comentariu mi se pare la subiect: „Sunt sigur ca va sta mai bine pe drum decat cea veche, suspensia daca va avea setarea de pe CH-R va fi decenta, confortabila si relativ stabila. Daaar, 1.6 este un motor slab, care trebuie turat pana mult peste 4000 rpm pentru a misca masina, suna urat si consuma mult. Cat priveste 1.8 hibrid combinat cu oribilul CVT aici e si mai mult zgomot la accelerare, senzatie de lipsa de putere, termicul intra imediat ce apesi putin acceleratia. E o contradictie intre aspectul imaginat si motorizari, interiorul e anost, tableta arata urat si e prea masiva, daca apare musamaua cusuta pe bord ca la Auris e inca o nota de ieftin, mult negru, nu poti configura nimic la ea, nu o va cumpara aproape nimeni cu farurile LED care schimba masina, vor fi doar Terra si Luna (primele doua echipari), iar agentii de vanzari vor avea viata grea sa vanda asa ceva, tinand cont ca intra pe o piata foarte competitiva, unde nu are decat argumentul noutatii si (eventual) hibridul, dar amandoua se vor eroda rapid.” P.S.: toyota în continuare pe orice căruță vor vinde vor pune numele corolla ca să iasă iar cel mai vândut model |
#3
Posted 19 November 2018 - 23:23
Ce nevoie ai de motoare puternice, de viteze mari, pe soselele UE, unde in mare parte viteza maxima este de 130 Km/h ?
|
#4
Posted 19 November 2018 - 23:24
pasilla, on 19 noiembrie 2018 - 23:23, said:
Ce nevoie ai de motoare puternice, de viteze mari, pe soselele UE, unde in mare parte viteza maxima este de 130 Km/h ? motor de 2 ori mai mare + unul electric cu efect ZERO. Edited by bobalex18, 19 November 2018 - 23:25. |
#5
Posted 19 November 2018 - 23:26
Va înlocui cu succes dieselele de 1,6 care erau cele mai vândute diesele. Pentru a înlocui și dieselele 2.0 trebuie sa vina cu motorizarea mai puternică pe care o vând în America. Sau or fi aflat că alea nu vor mai putea trece viitoarele norme de emisii !
|
#6
Posted 20 November 2018 - 00:43
Interesanta aceasta Corolla sedan... ma intreb cum va fi pozitionata? Posibil, sub Corolla hatchback?
Despre motorizari, Corolla hatchback si touring sports (break) vor veni cu 1.2l benzina turbo (116cp), 1.8l hibrid (122cp) si 2l hibrid (180cp). Inteleg ca nu va exista optiunea de 2l hibrid pe sedan; asta ma face sa zic de pozitionare. 1.6 nu e deloc un motor asa slab cum minte bobita. Vorbim de Valvematic-ul de 132cp, nici macar dual VVT-i-ul de 124CP nu era asa. L-as alege in detrimentul 1.2l turbo, cunoscandu-i fiabilitatea. Dar mie 2l hibrid imi face cu ochiul. Edited by TS030, 20 November 2018 - 00:43. |
#7
Posted 20 November 2018 - 00:51
Da pretul ? De la cat porneste halatul ? Nu de alta dar daca pretu porneste de la 15-16k euro va avea trecere NU ...
|
#8
Posted 20 November 2018 - 00:51
Apropo de minciuna preferata a lui bobita, cu hibridul de 1.8l cu performante cica de Sandero:
http://www.zeperfs.c...el4538-6278.htm O masina cu 370kg mai grea - partial sistemul hibrid, partial constructia de 5 stele EuroNCAP, partial dotarile - si totusi realitatea e ca nu exista vreun capitol la care Sandelul mai usor dar submotorizat sa castige. Revenind la Corolla: Interiorul, din poze deocamdata, imi place mult. Nu e nemtescul monoton, si arata mai bine decat Auris. Foarte important, au pastrat butoane pe unde trebuie. Nu sunt foarte incantat de "tableta" - prefer solutiile integrate - dar am impresia ca as putea trece foarte usor peste asta. Desigur, fiecare cu gusturile lui. Un alt aspect important e ca toate cele 3 Corolle se bazeaza pe TNGA; rigiditatea structurala a crescut cu 60% (Corolla hatchback vs. Auris). Nu au scos un hot hatch, insa toate impresiile privind tinuta de drum sunt pozitive. Gata cu boring Toyota. |
#10
Posted 20 November 2018 - 07:46
eu nu inteleg de ce nu pun camry-ul de pe america este mult mai aratoasa si are performante mai bune...
|
|
#11
Posted 20 November 2018 - 08:13
bobalex18, on 19 noiembrie 2018 - 23:04, said:
Să zic că din față este interesată. dar interiorul este sub orice critică..... |
#13
Posted 20 November 2018 - 09:37
Stiu ca datorita simplitatii constructiei lor, motoarele aspirate sunt mai fiabile, decat cele turbo insa prefer in detrimentul motorizarii clasice de la Toyota, un motor turbo de 1,5l(VAG, Ford, Honda, PSA, KIA/HYUNDAI) care dezvolta 150 cai putere.
Uneori, majoritatea dintre noi mai vrem si un pic de sportivitate.Toyota si Mazda au ramas ultimii producatori auto cu motoare aspirate. edi10000, on 20 noiembrie 2018 - 08:47, said:
Hmmmmmm.....bord de A3 si bord de Corolla. Personal, as alege interiorul de Corolla la orice ora. Dar asa este cand ipocrizia este la cote maxime si unul care denigreaza o marca pe orice topic ajunge sa deschida un subiect legat chiar de acea marca. Edited by max_01, 20 November 2018 - 09:41. |
#14
Posted 20 November 2018 - 09:39
max_01, on 20 noiembrie 2018 - 09:36, said:
Stiu ca datorita simplitatii constructiei lor, motoarele aspirate sunt mai fiabile, decat cele turbo insa prefer in detrimentul motorizarii clasice de la Toyota, un motor turbo de 1,5TSI care dezvolta 150 cai putere sau echivalentul sau, existent la ceilalti conducatori auto. edi10000, on 20 noiembrie 2018 - 08:47, said:
Hmmmmmm.....bord de A3 si bord de Corolla. Personal, as alege interiorul de Corolla la orice ora. Dar asa este cand ipocrizia este la cote maxime si unul care denigreaza o marca pe orice topic ajunge sa deschida un subiect legat chiar de acea marca. Edited by Baxon, 20 November 2018 - 09:40. |
#15
Posted 20 November 2018 - 09:40
|
#16
Posted 20 November 2018 - 09:41
#17
Posted 20 November 2018 - 09:42
#18
Posted 20 November 2018 - 09:42
max_01, on 20 noiembrie 2018 - 09:37, said:
Dar daca vorbim de plansa de bord de la A4 B9 versus Corolla eu as prefera A4. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users