Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 11 votes
  • Please log in to reply
7317 replies to this topic

#4069
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postcarlo7, on 04 august 2022 - 10:52, said:

Nu se plateste transport pentru retur, dar nu stiu daca mai returneaza si taxa initiala de transport.
Eu zic in cazul in care produsul este neconform specificatiilor, transportul n-ar trebui sa fie in sarcina mea, daca este ok husa, m-am angajat deja sa-l ridic, asta si doresc - o husa sa vina pe camerele telefonului.

Pe scurt, voi plati cu cardul ca sa simplific, cobor la easy-box (este intr-o librarie la parter), presupun ca deja imi trimit ei codul - (sms pe telefon ?) - cand ajunge husa si nu trebuie sa intreb femeile alea de sanatate, deschid easy-box, verific husa, daca este ok , final de discutie.

Daca nu este ok, urmez procedura de retur - banuiesc ca dureaza ceva pana ajung tot eu, sa-l pun iarasi in easy-box, in acelasi loc. Alt cod, a 2-a zi sau ceva de genul.

Nu stiu daca merita sa fac Genius pt o husa de 60 de lei, banii or intra ei inapoi in cont mai devreme sau mai tarziu, corectati-ma daca gresesc ceva in cele de mai sus. Sper sa fi inteles procedeul.

Corectie:

Produsele cumparate de la partenerii eMAG Marketplace nu se pot returna in showroom-urile eMAG și nici in oficiile postale, ci doar urmand pasii de mai jos:
Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
În formular, alege una dintre opțiunile de retur: rambursarea sumei plătite la cumpărare sau voucher eMAG cu valoarea produsului returnat.
După aprobarea cererii, partenerul eMAG Marketplace va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.
În cazul în care politica de retur a seller-ului implică un cost de transport pentru retur, acesta se regaseste in pagina dedicată seller-ului.

Pe link-ul precitat nu se deschide nimic la Serviciul Instant Money Back , desi exista hiperlink ... https://www.emag.ro/...tant-money-back

#4070
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
Intrebare : pe varianta "Deschiderea coletului la livrare", daca ii spun curierului sa astepte 30 s sa verific telefonul in husa - in caz de necompatibilitate, respingand coletul - nu ar fi mai simplu ?...

Una din husele care imi place (momentan am hotarat ca o iau pe aceasta) are politica:

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

deci inteleg ca am

A. varianta de a plati ceva mai mult la transport, mi-o aduce curierul acasa cu posibilitatea de a o respinge inainte de plata (colet cu desfacere - verificare - caci neconformitatea este echivalenta cu a-ti pune altceva in colet decat ceea ce ai comandat) - daca nu e ok cost=zero, daca este ok imi convine ca am platit 10 lei in plus la curier

B. ramburs orice suma pe care au primit-o, inclusiv costurile livrarii (cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de ei) - dar este timp pierdut daca nu este ok pt 10 lei economisiti daca ar fi ok

Edited by Malineanu, 04 August 2022 - 11:51.


#4071
carlo7

carlo7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 13.08.2012
Returul la easybox e gratuit si pentru produsele luate din marketplace.

#4072
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 08.02.2011
Bineinteles ca merge sa verifici husa aia in prezenta curierului si sa refuzi daca vrei dupa aceea, fara sa platesti inainte nimic.

#4073
radonys

radonys

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 04.02.2013

View Postxperia_ray, on 30 iulie 2022 - 21:44, said:

ala care a postat oferta aia cred ca avea parkinson si a ramas cu degetele in number pad

Ma întreb și eu ca omul simplu, neșcolit, nu există nimic în țara asta care să oprească pe cineva să vândă un pix cu 2 miliarde de euro?

#4074
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,182
  • Înscris: 08.12.2006

View Postradonys, on 05 august 2022 - 10:58, said:

Ma întreb și eu ca omul simplu, neșcolit, nu există nimic în țara asta care să oprească pe cineva să vândă un pix cu 2 miliarde de euro?
nu

#4075
saimarica

saimarica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 676
  • Înscris: 06.01.2007

View Postmodoran, on 04 august 2022 - 19:28, said:

Bineinteles ca merge sa verifici husa aia in prezenta curierului si sa refuzi daca vrei dupa aceea, fara sa platesti inainte nimic.
Optiunea ,,Deschidere la livrare'' nu iti da dreptul sa probezi produsele primite, verifici doar vizual timp de 1 min, vezi procedura pe site a companiei de curierat.

Edited by saimarica, 08 August 2022 - 12:43.


#4076
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007

View Postradonys, on 05 august 2022 - 10:58, said:



Ma întreb și eu ca omul simplu, neșcolit, nu există nimic în țara asta care să oprească pe cineva să vândă un pix cu 2 miliarde de euro?
Se presupune ca un roman nu e atât de cretin încât sa dea 2 miliarde pe un pix.
Si io zic ca presupunerea e eronata, trebuie legea aia.

#4077
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008
Oferta noua la Emag:

Attached File  Emag.jpg   71.84K   101 downloads

Posted Image

#4078
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 08.02.2011

View Postsaimarica, on 08 august 2022 - 12:42, said:


Optiunea ,,Deschidere la livrare'' nu iti da dreptul sa probezi produsele primite, verifici doar vizual timp de 1 min, vezi procedura pe site a companiei de curierat.


Eu am adus prelungitor la poarta și am băgat în priză un tv să văd daca-i ecranul spart, nu a comentat nimeni nimic. Tot ce contează e timpul de așteptare al curierului.

#4079
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postsaimarica, on 08 august 2022 - 12:42, said:


Optiunea ,,Deschidere la livrare'' nu iti da dreptul sa probezi produsele primite, verifici doar vizual timp de 1 min, vezi procedura pe site a companiei de curierat.

Pai vizual înseamnă că nu l asculți cu urechea.

M a lasat curierul sa fac ce vreau timp de 5 min, a fost drăguț că eram in service cu mașina și mi l a adus până acolo.

Am probat in toate felurile, am făcut poze, am cuplat cabluri, este ok husa, a zis că nu e absolut nici o problema sa desfac și să probez cum vine pe telefon.

M a lasat s o verific și n car holder la mașina.

View Postmodoran, on 08 august 2022 - 22:22, said:




Eu am adus prelungitor la poarta și am băgat în priză un tv să văd daca-i ecranul spart, nu a comentat nimeni nimic. Tot ce contează e timpul de așteptare al curierului.

Ai fost deștept, in caz de defecte, daca nu faci proces verbal cu curierul, ești terminat. Orice reclamație ulterioară este nulă.

Edited by Malineanu, 08 August 2022 - 23:14.


#4080
saimarica

saimarica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 676
  • Înscris: 06.01.2007
Ce ati facut voi a fost din nepasarea curierului, procedual nu se accepta asa ceva, ce se intampla daca un produs este schimbat?
Voi stiti ce proceduri se fac la o sesizare de schimbare a unui produs?

#4081
crazykiller

crazykiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 855
  • Înscris: 22.09.2007

 modoran, on 08 august 2022 - 22:22, said:




Eu am adus prelungitor la poarta și am băgat în priză un tv să văd daca-i ecranul spart, nu a comentat nimeni nimic. Tot ce contează e timpul de așteptare al curierului.
Eu ii spuneam curierului ca vreau sa vad și un film la TV, sa văd dacă îmi plac culorile, cum se aude, dacă se citește ușor subtitrarea. Eventual chemam și tot satul sa ne uităm la un film și sa dezbatem după ca în "poiana lui Iocan".

#4082
andrew_zx

andrew_zx

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 20.10.2021
ce-mi place la emag e ca ai returi gratuite daca esti nemultumit de produs fara sa sa fie nevoie sa oferi explicatii, e comerciantul cu cea mai facila procedura de retur.
eu am abonament la genius e super rentabil tinand cont ca am transporturi grauite nelimitat la easybox, si rambursare aproape instant la returi. pe langa asta cei 100 lei ii primesti inapoi sub forma de vouchere de 25 lei timp de 4 luni. cum de nu ies in minus cu oferta asta?

singura problema ce am avut-o cu emag vreodata in multi ani ca si client a fost cu o garantie la un televizor, tv-ul se reseta random la ficare cateva ore, l-am trimis in garantie iar ei nu au gasit nimic, bineinteles ca l-au probat 5 minute si au zis ca porneste deci e ''OK'', blamez superficialitatea celor de la depanero cu care au tratat problema. dupa cateva luni s-a emis un patch pentru software-ul TV-ului respectiv si s-a rezolvat problema.

#4083
razvan2k5

razvan2k5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 24.10.2005
La mine coletul a venit taiat intrun mare fel , cutia taiata pe toata inaltimea si lungimea ei , aprox 80 cm cu 30 cm  . Taieturi adanci , au trecut prin carton si a taiat si produsul  . Cineva a dat cu scotch    "emag"pe taieturi , foarte prost . Review ul nici vorba sa il acepte , au dat vina pe firma de transport "sameday" . greu de crezut ca a patit ceva in masina.... pui mei :(

#4084
AncutaD

AncutaD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 12.07.2022
Este ciudat modul asta "nu este vina nimanui".

#4085
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 08.02.2011

 crazykiller, on 14 august 2022 - 13:06, said:


Eu ii spuneam curierului ca vreau sa vad și un film la TV, sa văd dacă îmi plac culorile, cum se aude, dacă se citește ușor subtitrarea. Eventual chemam și tot satul sa ne uităm la un film și sa dezbatem după ca în "poiana lui Iocan".


Daca tu vrei sa te riști pe banii tai sa primești un tv cu display-ul spart și doamne ferește chiar ți se va întâmpla o să-ți piara  pe loc cheful de astfel de glume. Fara să aprinzi backlightul nu se cunoaște întotdeauna daca-i display-ul fisurat, degeaba îl scoți din cutie sa-l verifici. Tot atât durează și să-l bagi in priza, apare meniul și aia e.

#4086
jeff48

jeff48

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,512
  • Înscris: 27.04.2014

 andrew_zx, on 14 august 2022 - 13:16, said:

ce-mi place la emag e ca ai returi gratuite daca esti nemultumit de produs fara sa sa fie nevoie sa oferi explicatii, e comerciantul cu cea mai facila procedura de retur.
eu am abonament la genius e super rentabil tinand cont ca am transporturi grauite nelimitat la easybox, si rambursare aproape instant la returi. pe langa asta cei 100 lei ii primesti inapoi sub forma de vouchere de 25 lei timp de 4 luni. cum de nu ies in minus cu oferta asta?

singura problema ce am avut-o cu emag vreodata in multi ani ca si client a fost cu o garantie la un televizor, tv-ul se reseta random la ficare cateva ore, l-am trimis in garantie iar ei nu au gasit nimic, bineinteles ca l-au probat 5 minute si au zis ca porneste deci e ''OK'', blamez superficialitatea celor de la depanero cu care au tratat problema. dupa cateva luni s-a emis un patch pentru software-ul TV-ului respectiv si s-a rezolvat problema.
E ceva normal returul produsului comandat dacă nu este pe placul tău. Nu trebuie sa aduci elogii ieftine comerciantului care oricum își scoate parleala

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate