Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: Mar 27 2024 07:27, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
169
#3583
Posted 09 February 2022 - 17:24
MELODY, on 09 februarie 2022 - 16:41, said:
Inainte de aia, vicele a avut si o intalnire mai... neobisnuita - https://www.gandul.r...keturi-19709850 Pe cineva cu siguranta a suparat, oricum eMag a scapat usor de BF, mai ales ca a ramas spre final si a vazut ce masuri a luat ANPC, a avut timp sa isi faca "planul". Edited by tigerheart, 09 February 2022 - 17:24. |
#3584
Posted 12 February 2022 - 23:27
Salutare
Daca returnez la easybox un produs genius , eu fiind client genius , am banii inapoi pe card in 1/2 ora chiar si in week end ? Multumesc |
#3586
Posted 13 February 2022 - 09:50
Nu-i ai mereu asa cum se lauda ei in reclama, chiar daca ai cardul salvat
|
#3587
Posted 13 February 2022 - 10:00
E vrajeala. Am anulat Vineri o comanda platita cu cardul, nici acum nu au intrat banii.
|
#3588
Posted 13 February 2022 - 10:55
Ai anulat, nu ai returnat la easybox. Vezi ce conditii se aplica pentru fiecare situatie. Eu am avut 2 retururi in ultimul an la easybox si la ambele am primit banii rapid, cateva zeci de minute.
Edited by nonameshadow, 13 February 2022 - 10:55. |
#3589
Posted 13 February 2022 - 11:07
eu la fel...si inca azi noapte la 12 (20 minute a durat incasarea banilor pe card)
mai naspa a fost cu banii primiti pe card si cu ceva in plus am comandat alt laptop la 01 48. Plata a fost procesata abia la ora 10:48 laptopul mult dorit va sosi maine , mai bine mai tarziu , intarziere de 8 ore la procesare incasare (nimeni nu stie motivul) a mai patit cineva ca procesarea incasarii sa dureze atat de mult ? ps daca eram din bucuresti cred ca mergea mai repede nonameshadow, on 13 februarie 2022 - 10:55, said:
Ai anulat, nu ai returnat la easybox. Vezi ce conditii se aplica pentru fiecare situatie. Eu am avut 2 retururi in ultimul an la easybox si la ambele am primit banii rapid, cateva zeci de minute. |
#3590
Posted 13 February 2022 - 11:11
M-am uitat in istoric. A fost in cursul saptamanii.
|
#3591
Posted 13 February 2022 - 11:45
nicu131, on 13 februarie 2022 - 10:00, said:
E vrajeala. Am anulat Vineri o comanda platita cu cardul, nici acum nu au intrat banii. nonameshadow, on 13 februarie 2022 - 10:55, said:
Ai anulat, nu ai returnat la easybox. Vezi ce conditii se aplica pentru fiecare situatie. Eu am avut 2 retururi in ultimul an la easybox si la ambele am primit banii rapid, cateva zeci de minute. Uite ce mail am primit dupa ce am anulat comanda. WhatsApp Image 2022-02-13 at 11.42.28.jpeg 403.67K 55 downloads |
#3592
Posted 13 February 2022 - 12:41
E ok, la fel ca la easybox. Nu am anulat pana acum comenzi si nu aveam idee cum e. Ar fi trebuit ii primesti rapid. Ai platit cu card de credit sau revolut?
Ar trebui sa suni la ei sa ii tragi de maneca. |
|
#3593
Posted 13 February 2022 - 14:07
Nu este obligatoriu returul la easybox.
Am returnat un TV, cred că nu ajunsese curierul nici la colțul străzii și aveam banii în cont. Cum l-am urcat în mașină s-a apucat să butoneze acolo ceva, probabil a confirmat ridicarea și în câteva minute am primit notificarea că au intrat banii. |
#3594
Posted 13 February 2022 - 17:25
https://s13emagst.ak...lungire-aa3.pdf
11.jpg 76.56K 25 downloads Pana cand zici ca e valabil link-ul ala de invitatie? |
#3595
Posted 13 February 2022 - 17:30
Pana pe 27. Cine are George de la bcr, mai poate scoate și de acolo un cod de reducere de 15 lei.
|
#3596
Posted 13 February 2022 - 17:32
Ti-am pus mai sus link-ul de la regulamentul Genius si acolo scrie ca e pana in 13.06.2022(data cand se poate plati).
Tu ai pus link de invitatie, adica se aplica regulamentul de mai sus |
#3597
Posted 13 February 2022 - 22:33
Buna tuturor,
M-ar ajuta un feedback din partea celor de pe aceasta pagina privind experienta mea cu Emag. Am achizitionat la final de decembrie 2021 un laptop nou la pret intreg, mi s-a indicat de catre persoana de la vanzare ca daca pretul va scadea, se va face o refacturare. Odata cu laptopul, am activat si programul Genius. Inceput de februarie 2022 : observ o reducere a pretului cu 20%, solicit refacturarea la agentul care mi-a vandut laptopul, imi comunica ca numai in max 30 zile era valabil. Ii spun ca am si Genius activat si ca ar trebui sa fie 60 zile, nu mai raspunde. Sun in Call Center si prezint situatia. Le spun si ca am optiunea sa returnez produsul si sa achizitionez altul la noul pret. Mi se comunica ca nu se poate face nimic si ca sunt libera sa il returnez si sa cumpar altul. Ceea ce si fac. Insa produsul livrat prezinta defecte usoare : unul din colturi sta usor in aer, touchpad-ul este foarte sensibil, se actioneaza foarte usor, iluminarea tastaturii nu functioneaza cu optiunea Auto (adaptare la luminozitatea existenta) Parerea mea este ca mi s-a livrat intentionat un produs cu defecte. Fie punctual pt situatia creata, fie pt ca la reducere, astfel de produse se vand. Care este opinia voastra? Mutumesc |
|
#3598
Posted 13 February 2022 - 22:48
Il dai inapoi. Comanzi altul pana primesti unul impecabil.
PS Nu stiam ca daca scade pretul la produs in termen de 60 zile beneficiezi de reducere. Stiam numai ca poti inapoia laptopul in 60 zile daca e produs genius si tu esti client genius. |
#3599
Posted 14 February 2022 - 08:44
Daca produsul era sigilat, nu aveau cum sa stie daca are sau nu defecte. Daca un produs nu e sigilat, refuzati primirea coletului.
|
#3600
Posted 14 February 2022 - 09:07
drakke2010, on 09 februarie 2022 - 11:22, said:
Eu as interzice prin lege strategii de preturi și oferte diferite de la o platformă la alta. Le-aș arde niște milioane de euro amendă pentru favorizarea cumpărăturilor din aplicație. Totusi care este explicatia pentru reduceri doar din aplicatia de mobil? Au ceva avantaje site-urile online daca se cumpara mai mult din aplicatie? De ceva vreme Emag ofera reducerile zilei doar din aplicatie. E foarte curioasa situatia. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users