Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: Apr 23 2024 23:50, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
170
#1
Posted 19 November 2018 - 10:27
Topicul precedent era din 2005 si avea ca 350 de pagini, asa ca am gasit de cuvinta se creez unul nou.
Emag.ro este cel mai mare magazin online romanesc, care tocmai a deschis un mare centru logistic la Joita (Giurgiu). Principalul atu (din punctul meu e vedere) tine de calitatea serviciilor (garantie, retur), nicidecum de cel mai mic pret. Personal le reprosez lipsa unui suport tip Chat sau Ticketing, pentru ca suni pana faci cancer la numerele lor de telefon si nu ai nicio dovada despre ceea ce ai discutat acolo.
Edited by Adm, 19 November 2018 - 12:27.
|
#2
Posted 19 November 2018 - 10:32
Eu le reprosez ca nu reglementeaza mai bine sectiunea marketplace. E cam salbaticie pe acolo.
Edited by Manasu, 19 November 2018 - 10:32. |
#3
Posted 19 November 2018 - 10:32
Dupa ce m-am ars de n ori cu Depanero (am trimis un laptop de 7 ori la ei, si mi-au zis telefonic ca ”laptopul nu este funtional dar in punctul lor de vedere e functional”) cumpar doar carti,DVD-uri,jocuri de la ei. SI acolo ma gandesc de 3 ori. Exceptia o reprezinta situatia in care nu gasesc in alta parte produsul.
|
#4
Posted 19 November 2018 - 10:34
In general am fost multumiti de ei, orice problema am avut cu ei s-a rezolvat favorabil de fiecare data.
|
#5
Posted 19 November 2018 - 10:34
Unii zic ca politica asta cu resigilarea ii va duce in jos candva.
|
#6
Posted 19 November 2018 - 10:35
Nu prea cumpar asa des de la ei, dar ce m-a surprins zilele acestea e ca acum de black friday au putut fi apelati si chiar au raspuns foarte rapid, in 2-5 minute. Din pacate cei de la suport clienti nu sunt chiar toti asa bine instruiti, eu de exemplu am primit 2 raspunsuri total diferite discutand cu 2 persoane de la ei... dar pana la urma s-a rezolvat in favoarea mea.
|
#7
Posted 19 November 2018 - 10:44
Depanero sunt noaptea mintii! La emag garantia se face dupa saptamani intregi si chinuri prelungite, simplu: va returnam banii ca nici nu mai avem produs identic...
|
#8
Posted 19 November 2018 - 10:44
#9
Posted 19 November 2018 - 10:49
Altex e mult in urma lor, de aia isi cam fac si de cap....
|
#10
Posted 19 November 2018 - 10:57
Reiau ultima postare pe care am plasat-o in topicul "Black Friday - tzeapa":
Astia de la EMAG sunt catastrofa nucleara, moartea marketingului cu maritul preturilor de la o ora la alta. @Vali, spune-le, tata, tampitilor de la Emag, cu Iulian Stanciu in frunte, ca "preturi dinamice" nu inseamna sa le modifici de la o secunda la alta si ca o astfel de strategie e moartea marketingului la intrare si ca or sa piarda clienti cu miile, daca tot omul realizeaza ca este pacalit in acest fel. Pe cuvantul meu ca am mai vazut prosti... dar cei de la EMAG intrec orice asteptare. Ei nu-si dau seama ca isi fura singuri caciula si ca potentialii clienti au deja instrumete de monitorizare a dinamicii de pret, fac print-screen-uri si toate alea? Atata prostie si lacomie adunate la un loc mai rar mi-a fost dat sa vad. https://www.zf.ro/zf...ori-zi-17624620 Edited by rosix, 19 November 2018 - 11:12. |
|
#11
Posted 19 November 2018 - 11:00
dacă lași recenzie negativa, deși ai achiziționat produsul respectiv, ti-o anuleaza pe motiv de "limbaj indecent", deși ai folosit cuvinte absolut decente... in schimb, e plin de recenzii pozitive false, acolo nu mai e problema de limbaj, dacă dai 5 stele...
|
#12
Posted 19 November 2018 - 11:03
#13
Posted 19 November 2018 - 11:05
#14
Posted 19 November 2018 - 11:09
#15
Posted 19 November 2018 - 11:10
Am comandat la eMAG inca din 2009 si nu am avut niciodata probleme cu ei sau cu produsele lor. O singura data am avut nevoie de service, pe vremea cand era Servskills, dar a fost o problema minora: schimbarea bateriei unui telefon, cu 5 zile inainte de expirarea garantiei.
Cat despre ceilalti din Marketplace... ar trebui facuta o curatenie masiva printre ei. |
|
#16
Posted 19 November 2018 - 11:12
Bersherker, on 19 noiembrie 2018 - 11:10, said:
Am comandat la eMAG inca din 2009 si nu am avut niciodata probleme cu ei sau cu produsele lor. O singura data am avut nevoie de service, pe vremea cand era Servskills, dar a fost o problema minora: schimbarea bateriei unui telefon, cu 5 zile inainte de expirarea garantiei. Cat despre ceilalti din Marketplace... ar trebui facuta o curatenie masiva printre ei. Ar trebui sa intervina Consiliul Concurentei prin marketplace Singurul motiv pentru care eu mai plasez sporadic cate o comanda la Emag e posibilitatea de returnare in showroom, pentru ca oricat de selectiv as fi, atunci cand dau o comanda, sunt foarte multe produse de proasta calitate (chinezarii) care pur si simplu nu fac banii si trebuie returnate. N-am decat cel mult un retur pe an la Emag (din circa 5 comenzi pe an), pentru ca incerc sa aleg bine, sa nu fie nevoie de retur, dar raportat la numarul de produse de proasta calitate, vandute la pret exagerat de Emag, posibilitatea de retur e un mare avantaj pentru client, mai ales pentru cel care nu prea se pricepe si constata neconformitatea acasa, dupa ce desface produsul. Deci, din punctul asta de vedere, posibiiltatea de retur e un mare plus pentru Emag... In rest, la capitolul furat clientul la pret, sunt jalnici, imi pare rau s-o spun. Nimeni in aceasta lume nu modifica preturile de 3 ori pe zi, cum o face Emag. Edited by rosix, 19 November 2018 - 11:42. |
#17
Posted 19 November 2018 - 12:08
Un mare minus din partea mea ar fi marketplace-ul slab monitorizat. Marketplace'ul emag e ca un targ plini cu oameni dubiosi si produse dubioase. Reclamatiile cumparatorilor in legatura cu vanzatorii de pe marketplace probabil nici nu se iau in considerarea... teparii vand in continuare acolo.
|
#18
Posted 19 November 2018 - 12:11
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users