Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...
 

Pareri despre Skoda Octavia 1.6 TDI 2015 / 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
Daniel_Martalog

Daniel_Martalog

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 28.10.2018
Salut , va rog sa va da-ti cu parerea despre aceasta masina " Skoda Octavia 1.6 TDI 2015 / 2016 " . Ce + are , si ce - , are.

Va multumesc anticipat

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Prea slabut motorul la performante, iar pe modelul octavia 2 facelift, golf 6, Jetta, polo, Fabia, etc a fost plin de probleme (injectoare, egr care e prost pozitionat si costa 2000lei cu manopera), etc.
Mai bine un 2.0tdi :) (consum la fel, performante cu mult peste).

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Da.
Recomand un 2.0 BKP. Rachetă! Posted Image

#4
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,276
  • Înscris: 30.10.2003
Baga un ochi aici:
https://forum.softpe...-3-magic-black/

#5
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

 TruculMagic, on 08 noiembrie 2018 - 21:12, said:

Prea slabut motorul la performante, iar pe modelul octavia 2 facelift, golf 6, Jetta, polo, Fabia, etc a fost plin de probleme (injectoare, egr care e prost pozitionat si costa 2000lei cu manopera), etc.
Mai bine un 2.0tdi Posted Image (consum la fel, performante cu mult peste).

Doamne fereste. Nu te uita in gura tuturor nepriceputenilor.

1.6 TDI pe Skoda Octavia 3 este genial. Trage fenomenal, consuma incredibil de putin.

#6
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
1.6 tdi este un motor foarte reușit, la modelele după 2013 au fost rezolvate multe părți slabe (injectoarele mai ales), deja la 2016 vorbim despre un model matur cu boli ale copilăriei rezolvate. Față de alte motoare cu cilindree asemănătoare pune pe asfalt tot cuplul astfel încât nu o să ai de ce să te plângi în privința performanțelor.

#7
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006
mai nou sunt o gramada de caddy cu motor de 1.6, cred ca tre sa fie ceva de el

#8
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Cine are element de comparatie stie ca puterea din cilindree mica este o putere pe hartie . Doar informaticienii , bucataresele si pantofarii cumpara motoare cu cilindree mica si cred ca vor functiona ca unele cu cilindree mare , consumand mai putin si tragand mai tare . Pe hartie poate , in practica iti mananca zilele . 1.6 este un motor cu ceva probleme dar nu neaparat de putere . Este un motor eficientizat la maxim si din aceasta cauza , orice mica nefunctionalitate afecteaza foarte mult . Este OK sa cumperi masina noua si sa beneficiezi de garantie . Este o prostie imensa sa o cumperi cu 150-200.000 km si sa speri ca va merge bine. Nici un motor modern cu DPF nu poate sa mai fie fiabil dupa un anumit rulaj. Sigur , poate functiona si 1.000.000 km daca proprietarul este incapatanat si baga in reparatii de doua ori valoarea masinii , dar nu este o decizie inspirata . In plus , cu prigoana asta impotriva dieselului , m-as orienta spre benzina . sunt si variante turbo , 1.4 , 1.2 ( cele pe curea , nu pe lant ) care sunt mai putin pretentioase la functionare decat dieselurile . LA noi , probabil din cauza motorinei necorespunzatoare ( indiferent de unde alimentezi ) motoarele Common Rail (care au implicit si DPF ) au mari probleme cu pompele de inalte , injectoarele , infundarea Filtrului de Particule si EGR ). Toate sunt foarte costisitoare .

#9
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,640
  • Înscris: 23.04.2007

 JurasikMan, on 09 noiembrie 2018 - 10:02, said:

puterea din cilindree mica este o putere pe hartie .
Cit de mica trebuie sa fie cilindreea asta ca sa aiba "o putere pe hartie" ?

Edited by adrian_r5, 09 November 2018 - 10:16.


#10
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,276
  • Înscris: 30.10.2003
Colegul nostru are masina de 2 ani, deja 50000 km si nu a avut nici o problema majora. Singurul lui necaz a fost maciuca de la schimbator. In schimb se plimba mai rau ca un coms voiajor. Eu am 1.6 din 2013, are deja 90.000 km absolut nici o problema nu am cu ea dpdv mecanic. Face figuri Bolero-ul cateodata.
Motorul de 1.6 e bun la drum lung, nerecomandat pentru sprinturi si liniute. Si ca orice diesel cu dpf nerecomandat pentru drumuri scurte.

#11
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,243
  • Înscris: 28.10.2018

 Bursul, on 09 noiembrie 2018 - 14:06, said:

Si ca orice diesel cu dpf nerecomandat pentru drumuri scurte.

Nu scrie nimic in cartea masinii ca nu e recomandat sa faci drumuri scurte cu un motor diesel.

#12
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Nu scrie in cartea tehnica a vreunei masini ca se mai strica. Si totusi, toate se mai strica..

Nu totul e cuprins intr-o carte tehnica.

Edited by Mihai_mb, 09 November 2018 - 15:28.


#13
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Am mentionat mai sus ca este OK sa o cumperi noua , cu garantie si zero kilometri. Nu este OK sa o cumperi inainte de inceperea aparitiei defectiunior aferente rulajului , pentru ca reparatiile sunt scumpe . Daca o cumperi noua si o vinzi pe la 100-120.000 km este grozava . Nu vei baga bani prea multi in ea . Toate dieselurile cu filtru de particule sunt neindicate pentru drumuri scurte si porniri multiple pentru ca funinginea se depune mai repede la turatii mici ( aferente mersului in orase cu limitari drastice de viteza ) . Nu tine de cat de bun sau de rau este un motor. Filtrul de particule este o piesa distincta de motor , pe evacuare , si faptul ca motorul este bun sau nu este bun nu conteaza ....DPF-ul tot asa se infunda daca masina nu este turata la viteze de autostrada si pentru perioade mai indelungate , ca sa arda funinginea in timpul functionarii .

Edited by JurasikMan, 09 November 2018 - 15:50.


#14
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Asa este. In plus, aceste motoare, ca si suratele lor 2.0 TDI, au pompa de inalte CP4 de la Bosch. Un google-doua o sa va evidentieze dezavantajele acestei minuni ingineresti realizata doar din ratiuni de cost redus. Nu e doar motorina de la noi care le freaca, sunt proaste in sine. Au mai trecut si ele prin niste update-uri, dar principiul e tot ala: daca merge pe uscat sau cu rezervorul gol si trage vapori sau motorina contaminata cu apa, produce span. Span care infunda injectoarele si circula prin tot sistemul ( retur, furtune, inapoi in rezervor si tot asa). O reparatie enorm de scumpa. Cazurile cele mai multe de probleme sunt la 2.0 TDI, unde pompa e mai solicitata. In SUA cred ca au intentat si un proces ( class action lawsuit ) impotriva Bosch pt acest design. Masinile inca se produc cu aceasta pompa si inclusiv alti producatori ( Ford la 1.5 TDCi ) au trecut pe ea din ratiuni de cost.

Edited by Mihai_mb, 09 November 2018 - 15:52.


#15
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,276
  • Înscris: 30.10.2003

 abac, on 09 noiembrie 2018 - 14:54, said:

Nu scrie nimic in cartea masinii ca nu e recomandat sa faci drumuri scurte cu un motor diesel.
Scrie, scrie.

■ Vă recomandăm să evitați deplasările permanente pe distanțe scurte. Astfel se
favorizează procesul de ardere a particulelor de funingine în filtrul de particule
diesel.

Pagina 25 din manualul utilizatorului.

Ok, poate s-a inteles altceva, ca nu ai voie deloc. Insa sper ca s-a clarificat. Nu e indicat sa mergi cu masina zilnic la lucru daca acesta se afla la 2 km de casa. Benzinara e recomandata pentru astfel de situatii.

Edited by Bursul, 09 November 2018 - 16:15.


#16
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Am avut aceasta motorizare si pe Octavia 2FL si pe Octavia 3(2016),ambele conduse de la 0 km.
Cu prima masina am facut peste 130000 de km,iar cu a 2-ua(cutie DSG) 100000.
Contrar a ceea ce spun unii pe aici,motorul si-a facut treaba cu brio,nici vorba de egr-uri infundate sau injectoare cu probleme!
Mai adaug si faptul ca pe a 2-ua masina am avut si DPF,dar niciodata n-am avut “surprize” cu regenerarea....
Consider ca e un motor “corect”(intretinere,consum,fiabilitate).


#17
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Adica ai avut exact ce nu o sa aiba initiatorul. Masina noua. Ai vandut ambele masini inainte sa aiba rulajul si varsta la care sa inceapa problemele.

#18
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
De prima masina nu mai stiu mare lucru,dar cea de-a 2-ua stiu ca circula bine-merci...nu mi-as face deloc griji inca 100000 de km...
Nu contest ca mai schimbi o bucsa,discuri de frana,etc,...consumabile in general,dar probleme mari nu cred sa apara la un asemenea rulaj...
Daca initiatorul cunoaste istoricul masinii,nu va avea “surprize”.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate