Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
România, ocolită iar de constructorii auto. Skoda alege Bulgaria sau Turcia pentru noua fabrică
Last Updated: Dec 14 2018 19:38, Started by
max_01
, Nov 08 2018 17:31
·
0
#1
Posted 08 November 2018 - 17:31
,,Vânzările Skoda sunt într-o creștere constantă în ultima perioadă, iar constructorul analizează oportunitatea de a construi o nouă uzină. Consiliul de Administrație se va reuni în 16 noiembrie pentru a lua o decizie în această privință.
Pentru moment, oficialii Skoda au evitat să discute public despre opțiunile luate în calcul, însă publicația financiară germană Handelsblatt susține că a intrat în posesia unor informații despre acest subiect. Sursa citată afirmă că Skoda intenționează să construiască o nouă uzină în Estul Europei, iar țările aflate pe listă scurtă de opțiuni sunt Bulgaria și Turcia, informează Auto Market. Nu este clar ce modele intenționează Skoda să producă în noua uzină, însă aici ar urma să fie asamblate și alte modele din cadrul Grupului Volkswagen. România este din nou ocolită de constructorii auto. În vara acestui an, BMW a anunțat că va construi o uzină în localitatea maghiară Debrecen unde va avea o capacitate de producție de 150.000 de unități pe an. La rândul lor, cei de la Jaguar Land Rover au inaugurat cu numai câteva zile în urmă o uzină în Slovacia, unde va fi produs Land Rover Discovery.'' https://www.realitat...sa_2169533.html Daca Romania ar fi avut autostrazi si o clasa politica interesata sa atraga cat mai multe investitii straine in tara noastra, inclusiv Skoda ar fi preferat sa se reloce la noi, din motive pragmatice.Ar fi fost un mare castig pentru Romania din motivele pe care le stim cu totii.Cu siguranta ca aceasta fabrica ar fi fost construita in Banat sau Transilvania insa asta chiar nu conteaza. Daca cineva crede ca cei aflati acum la guvernare dar si unele partide din opozitie vor suferi pentru ca VAG nu a ales sa deschida punct de lucru la noi in tara, pentru fabricarea Skoda, se inseala. Edited by max_01, 08 November 2018 - 17:34. |
#2
Posted 08 November 2018 - 17:40
Noi nu avem nevoie de autostrazi. Avem nevoie de radare, multe radare si boscheti cati mai multi. Apoi mai e nevoie ca lumea sa nu mai dea flashuri cand vede o masina de politie ca aia sunt acolo pentru a prinde urmaritii international.
Cand avem asemenea idei, la ce dracu' sa mai fie nevoie de autostrazi? |
#3
Posted 08 November 2018 - 17:44
Motivul principal este mana de lucru calificata
Nu mai exista asa ceva in Romania si nici scoli de meserii nu mai avem Daca nu rezolvam aceasta problema, vom continua sa fim ocoliti indiferent cat de tare ne smiorcaim pe forumuri |
#4
Posted 08 November 2018 - 17:46
Cred ca aceasta investitie VAG va ajunge in Turcia desi datorita situatiei politice din Turcia, Bulgaria are sanse foarte mari sa puna mana pe aceasta investitie VAG.
Edited by max_01, 08 November 2018 - 17:48. |
#5
Posted 08 November 2018 - 17:46
dan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 17:40, said:
Noi nu avem nevoie de autostrazi. Avem nevoie de radare, multe radare si boscheti cati mai multi. Apoi mai e nevoie ca lumea sa nu mai dea flashuri cand vede o masina de politie ca aia sunt acolo pentru a prinde urmaritii international. Cand avem asemenea idei, la ce dracu' sa mai fie nevoie de autostrazi? Î-mi place cum gandesti. Ai din partea mea un mare LIKE |
#6
Posted 08 November 2018 - 17:47
Nu are neaparat treaba cu autostrazile, gandeste-te ca pe un tir de masini merg 7-10 masini. Transportul in general se face cu trenul.
Aici este vorba de alti factori, cum ar fi coruptia, birocratia, salariul, personal calificat (sau cel putin doritor) etc. Se pare ca Bulgaria si Turcia sunt mai avantajoase din aceste puncte de vedere. Edited by business11, 08 November 2018 - 17:49. |
#7
Posted 08 November 2018 - 17:48
#8
Posted 08 November 2018 - 17:50
business11, on 08 noiembrie 2018 - 17:47, said:
Nu are neaparat treaba cu autostrazile, gandeste-te ca pe un tir de masini merg 7-10 masini. Transportul in general se face cu trenul. Aici este vorba de alti factori, cum ar fi coruptia, birocratia, salariul, personal calificat (sau cel putin doritor) etc. Se pare ca Bulgaria si Turcia sunt mai avantajoase din aceste puncte de vedere. Edited by max_01, 08 November 2018 - 17:50. |
#10
Posted 08 November 2018 - 18:02
N-o fac in Cehia deoarece salarii, prime, alea-alea, care sunt mai mari acolo... Cauta si ei niste amarasteni sa fie platiti cu 500 euro pe luna.
N-o fac in Romania pentru ca PSD sau alt partid derivat din asta... |
|
#11
Posted 08 November 2018 - 18:11
#12
Posted 08 November 2018 - 18:14
Puteam sa fim noi Skoda celor de la VW , insa tot din cauze politice am ales renault si am ajuns sa facem cele mai slabe masini calitativ (low-costuri).
|
#13
Posted 08 November 2018 - 18:16
max_01, on 08 noiembrie 2018 - 17:50, said:
Nici Bulgaria nu sta rau cu coruptia.Turcia il are pe Erdogan si regimul sai islamist.Transportul se poate face si cu trenul.Caile ferate austriece vor avea in curand o cursa cu trenul care va lega Viena de Budapesta-Oradea si Cluj.Pe o garnitura de tren incap mai multe masini decat pe un TIR. asta este si punctul forte, coruptia sa fie cat mai ridicata. Poate in Bulgaria dai spaga 500.000 si ridici fabrica cum vrei tu, sau in Romania dai 1.000.000 pentru aceasi fabrica. Turcia este o pozitie foarte buna mai ales pentru market-ul asiatic. Erdogan chiar incurajeaza firmele vestice cu multe subventiuni, mentalitatea islamica nu afecteaza sectorul business. |
#14
Posted 08 November 2018 - 18:49
In Romania lipsesc '' creierele '' , deocamdata , nu autostrazi . Cum sare unu' cu creier in sus ( gen Malin Bot ) , cum sare toata prostimea pe el , ca e fraier , ca nu stie ce vorbeste . Cand o sa gandim ca acel om , toti din Romania , atunci o sa avem si investitii , aici , acasa , in Romania .
|
#15
Posted 08 November 2018 - 18:56
Ce mare minune...fabrica Milka de la Brasov au demontat-o din suruburi si au mutat-o in BG...
|
|
#16
Posted 08 November 2018 - 18:57
max_01, on 08 noiembrie 2018 - 17:31, said:
Daca Romania ar fi avut autostrazi Pana la urma si Romania va ajunge sa aiba amaratele alea de autostrazi de care ne tot agatam. Adevarata drama de abia atunci va incepe pentru ca Romania va continua sa fie ocolita. Despre clasa politica numa' de bine:sa- ia dracu' pe toti,fosti,actuali si viitori. |
#17
Posted 08 November 2018 - 19:01
max_01, on 08 noiembrie 2018 - 17:31, said:
,,Vânzările Skoda sunt Ă®ntr-o creștere constantă Ă®n ultima perioadă, iar constructorul analizează oportunitatea de a construi o nouă uzină. Consiliul de Administrație se va reuni Ă®n 16 noiembrie pentru a lua o decizie Ă®n această privință. Pentru moment, oficialii Skoda au evitat să discute public despre opțiunile luate Ă®n calcul, Ă®nsă publicația financiară germană Handelsblatt susține că a intrat Ă®n posesia unor informații despre acest subiect. Sursa citată afirmă că Skoda intenționează să construiască o nouă uzină Ă®n Estul Europei, iar țările aflate pe listă scurtă de opțiuni sunt Bulgaria și Turcia, informează Auto Market. Nu este clar ce modele intenționează Skoda să producă Ă®n noua uzină, Ă®nsă aici ar urma să fie asamblate și alte modele din cadrul Grupului Volkswagen. România este din nou ocolită de constructorii auto. ĂŽn vara acestui an, BMW a anunțat că va construi o uzină Ă®n localitatea maghiară Debrecen unde va avea o capacitate de producție de 150.000 de unități pe an. La rândul lor, cei de la Jaguar Land Rover au inaugurat cu numai câteva zile Ă®n urmă o uzină Ă®n Slovacia, unde va fi produs Land Rover Discovery.'' https://www.realitat...sa_2169533.html Daca Romania ar fi avut autostrazi si o clasa politica interesata sa atraga cat mai multe investitii straine in tara noastra, inclusiv Skoda ar fi preferat sa se reloce la noi, din motive pragmatice.Ar fi fost un mare castig pentru Romania din motivele pe care le stim cu totii.Cu siguranta ca aceasta fabrica ar fi fost construita in Banat sau Transilvania insa asta chiar nu conteaza. Daca cineva crede ca cei aflati acum la guvernare dar si unele partide din opozitie vor suferi pentru ca VAG nu a ales sa deschida punct de lucru la noi in tara, pentru fabricarea Skoda, se inseala. |
#18
Posted 08 November 2018 - 19:02
max_01, on 08 noiembrie 2018 - 17:31, said:
,,Vânzările Skoda sunt într-o creștere constantă în ultima perioadă, iar constructorul analizează oportunitatea de a construi o nouă uzină. Consiliul de Administrație se va reuni în 16 noiembrie pentru a lua o decizie în această privință. Pentru moment, oficialii Skoda au evitat să discute public despre opțiunile luate în calcul, însă publicația financiară germană Handelsblatt susține că a intrat în posesia unor informații despre acest subiect. Sursa citată afirmă că Skoda intenționează să construiască o nouă uzină în Estul Europei, iar țările aflate pe listă scurtă de opțiuni sunt Bulgaria și Turcia, informează Auto Market. Nu este clar ce modele intenționează Skoda să producă în noua uzină, însă aici ar urma să fie asamblate și alte modele din cadrul Grupului Volkswagen. România este din nou ocolită de constructorii auto. În vara acestui an, BMW a anunțat că va construi o uzină în localitatea maghiară Debrecen unde va avea o capacitate de producție de 150.000 de unități pe an. La rândul lor, cei de la Jaguar Land Rover au inaugurat cu numai câteva zile în urmă o uzină în Slovacia, unde va fi produs Land Rover Discovery.'' https://www.realitat...sa_2169533.html Daca Romania ar fi avut autostrazi si o clasa politica interesata sa atraga cat mai multe investitii straine in tara noastra, inclusiv Skoda ar fi preferat sa se reloce la noi, din motive pragmatice.Ar fi fost un mare castig pentru Romania din motivele pe care le stim cu totii.Cu siguranta ca aceasta fabrica ar fi fost construita in Banat sau Transilvania insa asta chiar nu conteaza. Daca cineva crede ca cei aflati acum la guvernare dar si unele partide din opozitie vor suferi pentru ca VAG nu a ales sa deschida punct de lucru la noi in tara, pentru fabricarea Skoda, se inseala. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users