Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat cumparare audi a4
Last Updated: Nov 09 2018 10:10, Started by
Trap01
, Nov 08 2018 13:19
·
0
#2
Posted 08 November 2018 - 13:24
Daca tot vrei motor mare, atunci alege 3.0tdi, taxele sunt cam tot pe acolo, consumul la fel, puterea mult mai mare.
|
#4
Posted 08 November 2018 - 13:27
#5
Posted 08 November 2018 - 13:31
Și cum sunt acestea? Așa de curios.
Nu eram ironic eram doar prea sfătos. Și cu părere de rău despre suma de bani aruncată-n vistieria statului. Pentru că eu personal n-am nevoie de motor de 2.7, mi-e greu să-nțeleg de ce altul are nevoie. E doar un neajuns de-al meu. |
#6
Posted 08 November 2018 - 13:37
Cutia multitronic: un gunoi.
Nu se pune problema "daca" ci "cand" anume va pica. Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 13:38. |
#7
Posted 08 November 2018 - 13:41
Uite despre...
Quote
Poate au mai spus-o si alti colegi inaintea mea. Dar nu strica sa iti mai spun si eu o data: Audi A4 B7 dintre toate modelele de A4, a fost un esec pe partea de motoare diesel in 4 cilindri. Daca vrei A4 B7 musai si iti permiti impozitul, iti recomand sa nu te uiti mai jos de 3.0tdi. Poate doar 2.5! De ce spun asta? Pai uite cateva aspecte: 1. Motoarele de pe B7 nu au nici o legatura cu cele de pe B6. NICIUNA! 1.9-ul legendar de pe B6 a murit odata cu modelul ala la Audi. 2. Fie ca vbim de 1.9/2.0 tdi, ambele sunt problematice. Mai problematice decat oricare dintre 2.0-urile sau 1.9-urile de pe alte VAG-uri. 3. Motoare transversale, "magarul de teste" pt astfel de dispunere. In primii ani(adica viata lui B7), motoarele transversale de la VAG au avut pb de ungere, din proiectare acceptat si trecut cu vederea. Pe principiul "masina oricum va avea viata scurta pe linia de productie". As putea continua dar nu are rost. Ca vor aparea cativa care vor nega, e absolut normal. Nu arunca nimeni cu mizerie in propria masina din orgoliu si nu numai. Iar de au fost cativa norocosi, iarasi valabil. ... Nu se pune problema ca poate iei teapa. E cert faptul ca teapa iei sigur! La banii astia. Si bani vei baga-n reparatii. Si inca bine. Un calcul asa, ideologic: 5000masina + ce te poate lasa cel mai degraba: 1. kit ambreiaj - minim 2500ron cu manopera 2. turbo - reconditionata 1200ron, noua 5000 ron 3. banuiesc ca pentru sufletul tau ii faci o revizie, o distributie, un set de placute - 2000ron 4. daca bate ceva pe la suspensie, mai naspa. cam multe brate .. si uite asa se mai aduna cateva sute bune de lei. 5. daca bate ceva pe la motor(motoare renumite pt astfel de aptitudini) - atunci cireasa de pe tort. nu vrei sa stii. Pot usor sa ma duc pana la punctul 10 sau mai sus. Are rost? N-ai zis de preț nimic. Pune un link cu mașina să vedem și noi ce și cum să vorbim pe concret. |
#8
Posted 08 November 2018 - 14:00
Ala e un idiot, habar nu are ce spune.
Motoarele au fost puse asa inca de pe a4 B6, Passat B5... nu ca pe golf sau octavia, leon, etc. 1.9tdi nu are nici o problema in plus fata de cele de pe B6, acel bke s-a pus inclusiv pe B6 pe la final fiind euro 4. 2.0tdi intradevar au avut probleme si cam atat. Nu recomanda sub 3.0tdi, insa recomanda 2.5tdi... foarte inteligent omul. Costurile mentionate de el sunt mari , iar acele cheltuieli se aplica la orice marca. Nu recomanda marca si spune sa se reorienteze, insa desteptul recomanda skoda superb care e fix la fel ca a4 si passat, tot cu multe brate, tot aceleasi motoare. |
#9
Posted 08 November 2018 - 14:04
dan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 13:37, said:
Cutia multitronic: un gunoi. Nu se pune problema "daca" ci "cand" anume va pica. Eu 3 si nu a picat niciuna,am vazut si cu 400.000 km fara sa fie inlocuite sau desfacute. Daca se vrea motor mai mare pentru sportivitate,cutia multitronic nu va oferi mari satisfactii.Motoarele sunt bune,fara probleme majore de fiabilitate dar as alege oricand 3.0 daca nu m-ar deranja taxele. |
#10
Posted 08 November 2018 - 14:20
bolo, on 08 noiembrie 2018 - 14:04, said: Cate ai avut ? Eu 3 si nu a picat niciuna,am vazut si cu 400.000 km fara sa fie inlocuite sau desfacute. Daca se vrea motor mai mare pentru sportivitate,cutia multitronic nu va oferi mari satisfactii.Motoarele sunt bune,fara probleme majore de fiabilitate dar as alege oricand 3.0 daca nu m-ar deranja taxele. Pe forumurile multimarca aproape toti spun ca sunt pacatoase. Bineinteles ca poti sa nu ai probleme la fel ca in cazul tau. Dar eu nu m-as risca. Poate de noua. Altfel habar nu ai cum a fost intretinuta. Pe de alta parte fiecare face ce vrea cu banii lui. Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 14:21. |
|
#11
Posted 08 November 2018 - 14:43
dan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 14:20, said:
Multi se plang de ele. Mai ales cele din generatia 2000-2001. Si ce legatura are 00-01 cu 07-08 ca nu pricep. Pe de alta parte , depinde de nr de km, orice cutie automata dupa 2-300.000km mai are nevoie de reparatii mai mici sau mai mari. Depinde de cum a fost intretinuta. Am prieteni care au avut bmw-uri modele noi cu cutie automata si au bagat mii de euro in ele ca sa le repare si abia au asteptat sa le vanda. Eu unul sunt fan manuala Ce faci cu mana ta e sfant. |
#12
Posted 08 November 2018 - 15:02
Are legatura. Sunt cam aceleasi CVT-uri cu mici imbunatatiri si au mostenit multe din "pacatele" generatiei precedente.
Dar dupa cum spuneam mai sus: fiecare face ce doreste cu banii lui. De pe partea mea ii urez succes si multi km fara probleme. Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 15:03. |
#13
Posted 08 November 2018 - 15:28
#14
Posted 08 November 2018 - 15:32
vad doar comentarii bazate pe ce spun altii...daca nu ati avut multitronic nu are rost sa vorbiti,cat despre 3.0 niciodata nu o sa ai acelasi consum,de ce? ai 230 de cai fata de 180.. clar iti vine sa o calci mult mai des sau cel putin asta as face eu,nu mai comentati daca nu aveti motorul asta si cutia pentru ca orice masina e pacatoasa sau fiabila in functie de cine o cunduce si cum o conduce. eu am postat aici pentru cei care au sau au avut aceasta masina,cutie sau motor. nu ma intereseaza sportivitatea dar nu vreau nici 2.0 cu 140 sau 170
|
#15
Posted 08 November 2018 - 16:22
Uite aici, poate ti-o vinde colegul pe a lui, pare a fi aproape de ce cauti:
https://forum.softpe...ri-la-relantiu/ |
|
#16
Posted 08 November 2018 - 16:44
Vezi sa nu dai mai mult de 7500 EUR pe ea ca te-ai fript.
|
#17
Posted 08 November 2018 - 16:53
Trap01, on 08 noiembrie 2018 - 15:32, said:
vad doar comentarii bazate pe ce spun altii...daca nu ati avut multitronic nu are rost sa vorbiti, E un forum public, ne dam si noi cu parerea. Unii din noi au cules de-a lungul vietii multe informatii despre masini chiar daca nu le-au detinut. Un tip destept va reusi sa discearna intre ele si culegand din mai multe parti sa-si faca o imagine de ansamblu asupra produsului. Orice masina are probleme specifice. Chiar si asa nu e obligatoriu sa o pateasca toata lumea. Dar daca dai pe un topic despre o anumita problema la o anumita masina si vezi acolo 200 de pagini de plangeri, iti cam pui intrebari. Chiar daca intotdeauna vor exista destule persoane care nu au avut acea problema. Bineinteles ca nu trebuie sa fim cu totii de acord in legatura cu un lucru. Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 16:54. |
#18
Posted 08 November 2018 - 17:16
dan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 14:20, said: Multi se plang de ele. Mai ales cele din generatia 2000-2001. Pe forumurile multimarca aproape toti spun ca sunt pacatoase. Bineinteles ca poti sa nu ai probleme la fel ca in cazul tau. Dar eu nu m-as risca. Poate de noua. Altfel habar nu ai cum a fost intretinuta. Pe de alta parte fiecare face ce vrea cu banii lui. Eu mi-am asumat un cost extra de 2000E pentru reparatie/inlocuire cu una din dezmembrari pentru ca m-am saturat sa schimb viteze la orele de varf. Nici eu nu as risca la un multitronic mai vechi in combinatie cu un motor mai puternic,as alege oricand convertizorul pe tru ca sunt mai fiabile si mai usor de reparat dar asta inseamna 3.0 L la Audi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users