Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Stiri despre marca auto Opel
Last Updated: Jul 12 2021 20:13, Started by
max_01
, Oct 12 2018 16:55
·
0
#1
Posted 12 October 2018 - 16:55
Deschid acest topic, din simpatie fata de marca Opel care in trecut era cel putin la fel de populara in Germania, ca VW, in ideea ca pe acest topic sa fie postate toate stirile care apar despre aceasta marca auto care acum apartine francezilor de la PSA.
,,Opel va lansa 8 modele noi și actualizări până în 2020: Adam, Cascada și Karl vor fi eliminate din gamă Opel a anunțat în această săptămână o actualizare cu privire la planurile pe termen scurt pentru gama sa de modele. Constructorul german se va concentra în special pe modelele care generează volume mari de vânzări și va renunța la modelele de nișă care nu au câștigat notorietate. Astfel, Opel va lansa 8 modele noi și actualizări până la sfârșitul anului 2020. Pe lista enumerată de germani există și câteva actualizări dezvăluite anterior: noua generație Corsa și succesorul utilitarei Vivaro vor fi lansate în 2019, în timp ce succesorul lui Mokka X va fi prezentat în cursul anului 2020. De asemenea, versiunea electrică a noii generații Corsa și varianta plug-in hybrid a SUV-ului Grandland X vor putea fi comandate începând din vara anului 2019. Planurile prevăd însă existența a patru modele electrificate în gama până la sfârșitul anului 2020. Opel renunță la trei modele Ca parte a noii strategii, Opel nu va dezvolta generații noi pentru trei modele: hatchback-ul Adam, decapotabila Cascada și modelul de oraș Karl vor mai fi vândute numai până la sfârșitul anului 2019, după care vor fi eliminate din gamă. De altfel, Opel mizează pe creșterea puternică a SUV-urilor, care ar urma să aibă o cotă de 40% din vânzările totale ale constructorului cel târziu în 2021. În plus, până în 2024, fiecare model Opel va avea cel puțin o versiune electrificată (electrică sau hibrida).'' http://www.automarke...a-si-87377.html Anul viitor va aparea versiunea facelift la modelul Opel Astra K care va beneficia, cu aceasta ocazie, de unele motorizari PSA, iar in anul 2021 va fi lansat pe piata , noul Opel Astra, care va avea aceeasi platforma si motorizari, ca fratii sai din liga compactelor, Peugeot 308 si Citroen C4. Edited by max_01, 12 October 2018 - 17:25. |
#2
Posted 12 October 2018 - 17:23
au avut un jumatate de an 2018 excelent, 500 milioane castig. Se pare ca grupul PSA ii indruma in directia corecta. Dar deciziile nu mai sunt nemtesti de multe.
|
#4
Posted 12 October 2018 - 17:58
OPEL este cel mai vechi producator auto din Germania,fiind fondat in 1862.Fondatorul s-a numit Adam Opel.Un lucru nefast a fost ca cei de la OPEL au ales sa numeasca un model ADAM care a avut viata foarta scurta,denota clar tendinta.
Printre altele,OPEL este un pionier in domeniul autovehiculelor. In comparatie cu cea mai prolifica marca nemteasca,Volkswagen,OPEL a avut un parcurs hai sa zicem tragic in ultimul timp. VW a aparut dupa 75 de ani.Enorm,s-ar putea zice. Batalia dintre cele doua marci germane,OPEL si VW a fost castigata in mod clar de VW.De ce?Pentru ca numele de VW este legat clar si indisolubil de,poate,cel mai faimos cancelar al Germaniei.Este vorba de Adolf Hitler. De asemenea,este foarte interesanta evolutia marcii OPEL.Cand la nemti,cand la coreeni,cand la americani.Banuiesc ca aventura americana are legaturi cu Ford si cu evolutia acestei marci in Europa. Cele 8 modele noi,plus modelele existente fac ca aceasta marca sa ajunga una foarte populara in Europa.Dupa parerea mea.parca sunt prea multe modele pe metru patrat. Sa fiu sincer,mie nu-mi plac modelele OPEL.Am fost pasager in cateva si am condus altele.Senzatia de "cutie" a fost prezenta la cele dupa 1995,Astra sau Vectra.Corsa n-am condus.In schimb,am fost la volanul mult mai celebrelor Kadett sau Omega,care au fost mult mai mult OPEL decat altceva. LE.Am uitat sa amintesc de Insignia.Poate cel mai ineficient model de masina.Si prost,si incomod si inadecvat.Un pumct forte ar fi exteriorul. Edited by adisz, 12 October 2018 - 18:18. |
#5
Posted 12 October 2018 - 18:12
Dac-o sa aiba si preturi bune ( mici ) si masini dotate corespunzator , Doamne ajuta !
|
#6
Posted 12 October 2018 - 18:26
OpelAstra2002, on 12 octombrie 2018 - 17:54, said:
Este adevarat ca Astra G a fost cel mai mare succes al Opel ? |
#7
Posted 12 October 2018 - 18:51
si dupa poze daca ai fi cautat ai fi gasit faptul ca astra G este modelul "redenumit" astra classic. sa zici ca astra h sa fi fost redenumit asa, e o blasfemie pt orice cunoscator auto.
|
#8
Posted 12 October 2018 - 18:59
Ambele au ramas pe piata duoa aparitia modelului nou, si G si H. Una a fost Classic II si cealalta Classic III.
Pt mine Opel a schimbat macazul de la nemti la francezi odata cu aparitia Astrei J, adica inaimte de a fi luat de PSA, schimband probabil furnizorii vechi cu cei folositi si de PSA Avand un PSA, o Astra H si in familie o Astra J, nu am putut sa nu remarc solutii tehnice similare si repere similare ca si constructie, desi nu neaparat ca si dimensiuni la Citroen si Astra J, diferite si poate inferioare reperelor de pe H. Inferioare nu neaparat functinal ci mai mult ca si metoda constructiva. Unde era un capac de cauciuc la H, e un capac de plastic albastru si la J si la C4. Panourile interioare din partea din spate a masinii similare la J si C4, diferite la H. Prin portbagaj iar am vazut chestii construite similar la C4 si J. Plus alte mici detalii. La H de ex manerele de sus din habitaclu sunt soft close. La celelalte nu, actionarea comenzilor de lumini stergatoare e f diferita atat tactil cat si aspectul vizual intre H si J. Sunt o gramada de detalii mici care fac Jul sa se simta dpmdv mai apropiat de C4 decat de H. La condus, iarasi Jul parca seamana mai mult cu C4 decat cu Hul. Chiar sotia a remarcat chestia asta cand a condus prima data Jul. Directia, suspensia, pedalierul, schimbatorul se simt diferit de H si parca mai aproape de C4. In J mai vezi cate o piesa Valeo. In H, nici picior de asa ceva. Chiar am scris chestia asta acum vreo cativa ani. Ironia este ca Jul desi luat piesa cu piesa e mai slab decat H-ul dpmdv si dupa cat m-a dus pe mine mimtea sa apreciez, ca si pachet complet este superior Hului. Acum, mai e o chestie. Hul meu are 12 ani si se tine ff bine dtpdv. Nu stiu Jul cum va fi la 12 ani vechime. Probabil va fi mai rablagit. Dar cum am zis, Jul e masina superioara cel putin pana acum (are vreo 4-5 ani). Din pacate nu cunosc deloc Kul. Chiar sunt curios de evolutia H-J-K in ce directie a mers. Poate a fost o intamplare sau poate nu si tranzitia catre PSA a fost planificata de mult, incepand initial cu schimbarea furnizorilor de piese si adoptarea unor solutii tehnice similare PSA. Dany_Darke, on 12 octombrie 2018 - 18:51, said:
si dupa poze daca ai fi cautat ai fi gasit faptul ca astra G este modelul "redenumit" astra classic. sa zici ca astra h sa fi fost redenumit asa, e o blasfemie pt orice cunoscator auto. Edited by underb, 12 October 2018 - 18:59. |
#11
Posted 13 October 2018 - 02:28
adisz, on 12 octombrie 2018 - 17:58, said:
OPEL este cel mai vechi producator auto din Germania,fiind fondat in 1862.Fondatorul s-a numit Adam Opel.Un lucru nefast a fost ca cei de la OPEL au ales sa numeasca un model ADAM care a avut viata foarta scurta,denota clar tendinta. LE.Am uitat sa amintesc de Insignia.Poate cel mai ineficient model de masina.Si prost,si incomod si inadecvat.Un pumct forte ar fi exteriorul. la inceput faceau masini de cusut si biciclete , autovehicule vreo 40 de ani mai tarziu. la ce te referi "ineficient" la insignia ? masina a avut succes , aproape un milion masini vandute (modelul A, locul 2 dupa Passat) si cu o gramada de premii , inclusiv masina anului. vezi si topuri de fiabilitate sau satisfactie a clientului unde sta peste medie. OpelAstra2002, on 12 octombrie 2018 - 17:54, said:
Este adevarat ca Astra G a fost cel mai mare succes al Opel ? Dupa parerea mea H-ul a avut mai mare succes decat G-ul , e singura compacta care in 2 ani consecutivi s-a vandut mai bine decat Golful. Edited by csi1, 13 October 2018 - 02:30. |
#12
Posted 13 October 2018 - 03:24
adisz, on 12 octombrie 2018 - 17:58, said: LE.Am uitat sa amintesc de Insignia.Poate cel mai ineficient model de masina.Si prost,si incomod si inadecvat.Un pumct forte ar fi exteriorul. Awards Since making its début, the Opel Insignia has won more than fifty national and international awards, including 'Best Executive Car' in the United Kingdom and Slovenia, 'Best Family Car' in Ireland twice, and best car for fleet customers in the United Kingdom, Austria, Denmark, and Portugal.[23] The Insignia was voted 2009 European Car of the Year.[24][25] The Insignia scored a five star rating in EuroNCAP. In 2011, German institute DEKRA gave Opel an award for the Insignia as a car with the fewest flaws in its class.[26] In 2012, Gesellschaft für Technische Überwachung mbH/Association for Technical Supervision evaluated Opel Insignia as number one in terms of used car quality.[27] (Wiki) |
#13
Posted 16 October 2018 - 12:29
Controale la Opel, dupa suspiciuni de manipulare a emisiilor: constructorul a confirmat verificarea fabricilor din Russelsheim si Kaiserslautern
Procurorii din Germania au controlat fabricile Opel din Russelsheim si Kaiserslautern in cautarea de probe intr-un posibil dosar de trucare a emisiilor diesel. Controalele au fost confirmate de constructorul german, care nu a oferit alte detalii. Potrivit presei locale, un numar de 95.000 de masini Opel ar fi folosit softuri de manipulare a emisiilor diesel, fiind vizate modelele Insignia, Zafira si Cascada din anii 2012, 2014 si 2017. https://www.wall-str...elsheim-si.html Motorizarile diesel folosite la Insignia, Zafira si Cascada au fost folosite si la modelele Astra si Corsa.Mai putin motorul de 2.0l care dezvolta 170 cai putere.Cred ca acest scandal va determina PSA sa doteze cat mai urgent toate modelele de Opel cu motorizarile PSA. Edited by max_01, 16 October 2018 - 12:32. |
#14
Posted 16 October 2018 - 14:32
Pai cam vine la fix. Va putea schimba usor si vechea garda din conducere cu oamenii lor.
|
#15
Posted 16 October 2018 - 14:36
Tot ce o sa apară de acum o sa folosească motoare psa, au început cu Crossland, grandland si Corsa
|
|
#18
Posted 16 October 2018 - 15:03
Paz, on 16 octombrie 2018 - 14:42, said:
Sa compari Opelul din zilele noastre cu ce-a fost pe vremuri e ca si cum ai compara un hipster cu un gladiator. Vezi Granada, Rekord, Senator, Manta... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users