Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Bec pozitie spate Renault Clio 2010

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
bilti

bilti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 14.11.2006
in timp ce verificam becul de stop pe partea stanga am facut un scurt dupa care nu a mai mers pozitia spate stanga. in bord (jos in dreapta  volanului) am gasit in panou o siguranta de 10A arsa dar tot nu a mers pozitia dupa ce am inlocuit-o. mai e pe undeva ceva panou ascuns cu fuzibile? partea dreapta e ok.

#2
IpsilanteCucuruz

IpsilanteCucuruz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 468
  • Înscris: 08.08.2018
E becul ars...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/R_KOI-De-sw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
bilti

bilti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 14.11.2006
becul e bun. am masurat cu aparatul si arata 0v.

#4
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Azi e ziua "scurtelor". A mai fost unul azi cu un scurt la un furgon. Vezi ca s-ar putea sa mai ai un panou cu sigurante la motor pe langa baterie. Daca ai posibilitatea, controleaza cu un aparat de masura daca ajunge curent la bec.

 bilti, on 10 octombrie 2018 - 20:46, said:

becul e bun. am masurat cu aparatul si arata 0v.
SA MORI TU ??? Posted Image

#5
bilti

bilti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 14.11.2006
hai sa nu pierdem vremea cu detalii. normal ca am masurat tensiunea pe fire si nu becul. problema initiala a fost la becul de stop care mergea cand avea el chef. a fost un fir care facea probleme si a trebuit sa-l scurtez si sa-l remufez. din pacate, fiind grabit, am facut un scurt la traseele becului de pozitie. am verificat pe traseu si nu e tensiune pe firele care duc la acel bec. ma gandesc ca mai trebuie sa fie pe undeva ceva sigurante. astia de la Renault sunt tare ciudati la cablajul electric.

la baterie sunt ceva sigurante mari care sigur nu sunt pentru becuri. au vreo 30A.

#6
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Pune aparatul de masura intre siguranta si contactul becului si vezi daca ai continuitate. Aminteste-ti sa "aprinzi" din intrerupator fara sa pornesti motorul. Aparatul de masura nu trebuie sa masoare tensiunea ci rezistenta (ohmi).

#7
bilti

bilti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 14.11.2006
partea proasta ca habar nu am care e siguranta pentru acel bec. nici nu cred ca e cate una separata pe fiecare bec. pe schema de pe capac sunt doar niste indicatii legate de siguranta folosita dar nu si maparea lor. ex 5A bec plafon. ma gandesc ca mai trebuie sa fie pe undeva un panou de sigurante. poate prin portbagaj pe undeva.

#8
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Atunci inarmeaza-te cu rabdare si controleaza toate sigurantele cu aparatul de masura. Daca nu le poti controla fara sa le scoti din panou, scoate-le una cate una ca pe urma nu mai stii care de unde e.

Trebuie sa controlezi cumva circuitul ca sa vezi daca e intrerupt si unde. Dar mai intai trebuie sa fii absolut sigur de siguranta si de bec. Si ca becul face contactul bine, ca mai sunt si probleme de-astea.

#9
bilti

bilti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 14.11.2006
am facut deja asta. altfel nu mai scriam pe forum. sigurantele le-am scos una cate una si le-am verificat la aparat. am ajuns asa paranoic ca am inversat  si becurile intre ele. ma gandeam ca am luat-o pe ulei si nu mai judec bine. sigurantele alea de langa volan sunt toate bune. ori e o siguranta ascunsa pe undeva ori s-a dus firul undeva in cablaj cand am facut scurtul ala. dar atunci la ce fas era pocnita o siguranta de 10A  din bord? habar n-am. astept sa apara careva si sa-mi zica de un loc unde mai sunt ceva fuzibile. altfel ajung cu ea la atelier sa traga inca  un fir. am desfacut un pic velurul din portbagaj pe partea stanga sa vad unde merg firele dar e tare mult de lucru si nu sunt sigur ca le pun toate bine la loc. cand am masurat am facut-o direct pe fire ca sa scot din calcul becul sau lamelele din soclu.

Edited by bilti, 10 October 2018 - 21:32.


#10
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Doar acolo sunt siguranțele, verifica în locul unde ai scurtat firul. Dacă nu e de acolo trebuie sa urmărești cablul sa vezi unde e intrerupt

#11
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Nu sunt sigurante ascunse. Pune aparatul de masura pe bip, leaga un pol pe plusul becului, si cu celalalt mergi pe fiecare siguranta in parte si afli care e. Daca nu bipaie nici una, inseamna ca e intrerupt.

#12
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018

 bilti, on 10 octombrie 2018 - 20:46, said:

becul e bun. am masurat cu aparatul si arata 0v.
Ohmi.

Se masoara pe continuitate.

#13
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

 bilti, on 10 octombrie 2018 - 20:31, said:

in timp ce verificam becul de stop pe partea stanga am facut un scurt dupa care nu a mai mers pozitia spate stanga. in bord (jos in dreapta  volanului) am gasit in panou o siguranta de 10A arsa dar tot nu a mers pozitia dupa ce am inlocuit-o. mai e pe undeva ceva panou ascuns cu fuzibile? partea dreapta e ok.

Daca am gasit bine, sigurantele de la pozitie is in compartimentul motor in zona baterie. Ai mai multe cutii cu sigurante/relee in zona aia, asa ca vezi care seamana cu asta:
Attached File  clio3.png   16.69K   22 downloads

F6 ii (printre altele) pozitie stanga, F5 ii dreapta. Ambele is de 10A.

#14
bilti

bilti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 14.11.2006
mersi gaby. o sa caut maine sa vad daca gasesc asa ceva in zona bateriei. unde ai gasit poza aia? o fi chiar de la clio?

@bebepanda. fara suparare! citeste ce am scris mai sus. daca vrei sa faci postari si sa ajungi in poiana lui iocan nu are sens sa le faci aici. am terminat electronica , si nu am facut-o la spiru haret. stiu cum se verifica un bec sau o continuitate.

@paz : merge ce zici daca siguranta  de pozitie e chiar acolo la bord. dar am zis ca nu stiu care e si habar nu am cum au conceput astia cablajul electric. as putea sa fac asta pe partea dreapta unde functioneaza becul sa vad daca e siguranta in acel loc. atunci e clar ca si cea de pe stanga trebuie sa fie tot pe acolo acolo. dar ajung la schimbat de fir si nu ma tin nervii si timpul sa o fac eu.

Edited by bilti, 10 October 2018 - 22:08.


#15
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

 bilti, on 10 octombrie 2018 - 22:08, said:

mersi gaby. o sa caut maine sa vad daca gasesc asa ceva in zona bateriei. unde ai gasit poza aia? o fi chiar de la clio?

Ii din Autodata, Clio III, 2010 (2005-2011), 1.5D dCi, dar din ce vad la toate motorizarile disponibile cutia asta cu sigurante ii la fel.

Edited by gabyxm, 10 October 2018 - 22:29.


#16
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

 bilti, on 10 octombrie 2018 - 22:08, said:

@bebepanda. fara suparare! citeste ce am scris mai sus. daca vrei sa faci postari si sa ajungi in poiana lui iocan nu are sens sa le faci aici. am terminat electronica , si nu am facut-o la spiru haret. stiu cum se verifica un bec sau o continuitate.
Fara suparare,dar @bebepanda are dreptate...tu ai spus o prostie si nici acum nu-ti dai seama.Te citez: "becul e bun. am masurat cu aparatul si arata 0v." Becul se masoara pe OHMI,iar tu spui ca arata 0...Volti.

#17
bilti

bilti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 14.11.2006
Nu ma supar. Dar daca citești tot ce am scris o vezi ca făceam referire, dupa doua postari, la 0v masurat pe cablaj. Nu ești singurul care citește asa, e ceva genetic la romani. Citim doar ce ne convine. Daca te pricepi ajuta!
Din experiența mea o sa mai apară cel putin un user care o sa-mi spuna ca becul se masoara in ohm.


#18
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018

 bilti, on 10 octombrie 2018 - 20:46, said:

becul e bun. am masurat cu aparatul si arata 0v.

Bine, se masoara in volti. Cati volti da becul tau?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate