Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

BMK lact’ food - neseriosi la garantie

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
m4gicm

m4gicm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 30.10.2010
Buna ziua,
As dori sa va prezint patania mea cu cei de la BMK. Anul trecut am cumparat de la Emag (vandut de BMK prin intermediul Emag) un telefon Xiaomi Note 4X. L-am cumparat ca al doilea telefon, eu avand deja un telefon principal. Toate bune si frumoase (sunt foarte multumit de raportul pret/calitate) pana in momentul in care am observat ca apare o pata galbena pe ecran in dreptul butoanelor de volum. Cautand pe net, am gasit chiar aici pe forum ca este o problema intalnita. Drept pentru care am luat legatura cu cel de la BMK, i-am explicat problema si l-am trimis in garantie pentru a-i fi schimbat ecranul. L-am trimis in 25.09.2018.
Vinerea trecuta (pe 05.10.2018), vazand ca nu am nici un semn din partea lor, am sunat iat, cerand informatii despre stadiul acestei garantii. Cel de la BMK mi-a raspuns ca inca nu au primit ecrane si ca ma roaga sa-l mai sun marti (adica ieri) pentru alte detalii. Ceea ce am si facut, doar ca ieri nu a raspuns la telefon, desi l-am sunat de vreo 7-8 ori (de pe numere diferite)... pur si simplu suna si nu raspundea, cu toate ca o data a sunat ocupat.
In fine, azi am primit SMS ca am de primit un colet. A venit telefonul. Il aprind si surpriza: nu s-a schimbat nimic la el. Am sunat iar la BMK si mi-a raspuns: cica telefonul a fost scos din garantie deoarece prezinta lovituri si asta e cauza pentru care a aparut pata.
Am ramas interzis... acest telefon a stat doar pe birou si prin buzunare (ma asteptam sa zica ca-i zgariat). Nu a fost niciodata scapat pe jos. Am avut un Samsung Note 4 pe care l-am scapat pe jos, s-a fisurat ecranul, l-am schimbat intr-un service neautorizat (ca era mai ieftin) si cand am avut nevoie de garantie (i s-a ars eMMC-ul) mi s-a spus ca l-au scos din garantie intrucat s-a intervenit la el intr-un service ne-autorizat. Desi stiam ca nu are nici o legatura una cu alta, va jur ca nu am comentat nimic, mi-am asumat treaba aia si cam asta a fost.
Insa acest Xiaomi nu avea nici o cazatura la activ. Desi nu pot dovedi nimic (intrucat uitasem in ce tara traim si cam cu cine avem de-a face cand e vorba de garantii), afirm cu tarie ca ei mi-au deteriorat telefonul pentru a nu-si onora garantia. Daca o deformare pe la vreun colt ar putea fi ceva care mi-a scapat (l-oi fi scapat si am uitat sau a cazut de pe birou si l-a gasit sotia si l-a pus la loc... sa zicem), are o indoitura care in nici un caz nu poate fi explicata prin vreo cazatura si pe care chiar nu am cum s-o fi facut-o eu (e clar rezultatul unei chestii intentionate): este chiar in dreptul butonului de power, intre buton si rama. La un telefon de care s-a avut grija, chiar nu are cum sa apara acea indoitura in acel loc.

Asa cum am zis, nu am comentat nimic la un telefon de 3 ori mai scump ca asta deoarece stiam ca asa e, s-a intervenit in alta parte in telefon. Dar Xiaomi-ul asta era virgin, in afara de semnele de la purtarea prin buzunare nu avea nici o cazatura si in nici un caz acea indoitura. Urma care se vede la colt... iarasi va dau cuvantul meu ca nu am cunostinta de nici un soc care sa fi produs asa ceva.


Mi-e ciuda de mor ca nu am facut poze la telefon INAINTE de a-l trimite, dar atrag atentia tutror: FACETI POZE FOARTE AMANUNTITE IN MOMENTUL CAND TRIMITETI TELEFOANELE IN SERVICE!

Inca ceva... cand vorbeam cu ala de la BMK si l-am intrebat de ce mi-a zis inainte ca nu au ajuns inca ecranele si apoi s-a schimbat situatia, tot o dadea inainte cu cei de la service. Dar service-ul sunt tot ei (acelasi nr. de telefon aceeasi adresa).
De aceea imi asum urmatoarele: BMK lact' food = tepari (cand vine vorba de garantie)

Attached Files


Edited by m4gicm, 10 October 2018 - 16:58.


#2
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,181
  • Înscris: 13.01.2011
Adevarul ca ce sa te astepti de la unii care au asa nume :D
Cind am citit titlul, am crezut ca este vorba despre o toxiinfecție alimentara.

#3
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Si te mira pentru ca? Pariu ca BMK astia nu-s altceva decat un gigel care comanda de pe AliExpress si mai stie sa mai repare una, alta?
Poti linistit sa-i reclami la ANPC, ca altceva nu mai ai de facut.
Caz similar cu un Xiaomi A1, ecran cu pete, inlocuit fara comentarii la PC Garage, care nu-s cei mai breji cand e vorba de garantie.

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Se intmpla foarte des treba asta, asa ca sunt de acord cu tine:

FACETI POZE FOARTE AMANUNTITE IN MOMENTUL CAND TRIMITETI ORICE IN SERVICE!

Eu am patit-o cu o bormasina cu acumulatori. Unul dintre acumulatori (2 buc.) era defect.
Scula era aproape noua, dar a trebuit sa trimit totul in service. A venit de acolo "adunata cu farasul".
Daca nu aveam poze, ramaneam cu paguba.

Edited by pasilla, 10 October 2018 - 17:20.


#5
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Eu cand v-am zis sa nu va zgarciti pentru 100lei si sa luati de la emag, voi batman batman... Posted Image
Pentru unii conteaza si serviciile de dupa vanzare.

#6
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,230
  • Înscris: 15.01.2014
Mamaie, nu mai cumpărați de la anonimi de ăștia de-acuma înainte.
Nu e mare diferență între de-alde firme de-astea și produse cumpărate second-hand, ai cam aceeasi garanție.

#7
m4gicm

m4gicm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 30.10.2010

 danX, on 10 octombrie 2018 - 17:13, said:

Poti linistit sa-i reclami la ANPC, ca altceva nu mai ai de facut.
Si ce rezolv? Chestia e ca nu am cum sa dovedesc ca acele urme nu erau cand am trimis telefonul.

#8
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 TruculMagic, on 10 octombrie 2018 - 17:18, said:

Eu cand v-am zis sa nu va zgarciti pentru 100lei si sa luati de la emag, voi batman batman... Posted Image
Pentru unii conteaza si serviciile de dupa vanzare.
Emag e foarte Ok. Cei de pe Marketplace trebuiesc studiati, de la caz, la caz.

 m4gicm, on 10 octombrie 2018 - 17:23, said:

Si ce rezolv? Chestia e ca nu am cum sa dovedesc ca acele urme nu erau cand am trimis telefonul.
Daca se aduna mai multe reclamatii de genul asta, se pot schimba lucrurile.

#9
m4gicm

m4gicm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 30.10.2010

 pexCom, on 10 octombrie 2018 - 17:21, said:

Mamaie, nu mai cumpărați de la anonimi de ăștia de-acuma înainte.
Nu e mare diferență între de-alde firme de-astea și produse cumpărate second-hand, ai cam aceeasi garanție.
Cand l-am cumparat, recunosc ca nu am fost atent ca nu e vandut de Emag. Am vrut sa-l iau initial de pe aliexpress, dar nu aveam chef sa mai astept. Asa ca am cautat pe emag acel model, l-am gasit, am apasat butonul si aia a fost.
Acum am invatat pe pielea mea si voi fi mai atent cand cumpar de la emag.

#10
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Nu pricep, ce tot insistati cu pozele. Cum dovediti ca acele poze au fost facute inainte de a trimite? Faceti selfie cu curierul si telefonul? Poze se pot face preventiv, cand l-ati cumparat, sau apelati la un amic care are unul la fel.

#11
m4gicm

m4gicm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 30.10.2010
Tu intrebi pe bune? Sau faci misto?

#12
`Giovanni

`Giovanni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 22.12.2006
Cam asa pica display-urile la xiaomi, ba puncte albe, ba pixeli morti, ba ghost type, etc. Degeaba ti-l inlocuiau ca peste 6 luni aveai alte probleme.

Edited by `Giovanni, 10 October 2018 - 18:19.


#13
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 `Giovanni, on 10 octombrie 2018 - 18:18, said:

Cam asa pica display-urile la xiaomi, ba puncte albe, ba pixeli morti, ba ghost type, etc. Degeaba ti-l inlocuiau ca peste 6 luni aveai alte probleme.
Adica ar trebui sa multumeasca, ca au avut grija de el ?

#14
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
service'ul e service return, nu?
xiaomi e adus de 2-3 firme, printre care principala firma sunt aia de la quick si al lor celebru service return.
indiferent de unde il iei, astia cu laptele, e-mag, se trimite la sursa la reparat, ca nu repara ala de la banda de ambalare, cand nu are comenzi, telefoane.
la emag gasesti din mai multe surse, poate fi quick sau nu, din ce stiu garajul si producton/strada it au sigur alta sursa.

#15
misulica70

misulica70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 610
  • Înscris: 24.07.2007
De asta cumpar direct de la orezari si daca crapa macar nu-mi pare rau.
Fain e ca in general se busesc astea luate din tara,sau astia care i-au direct tac molcom sa nu zambeasca alti ca de ce nu ai luat cu garantie  etc.

#16
bine_guta

bine_guta

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 30.07.2007
Am cumparat de la Quick Mobile acum vreo 4 ani un samsung galaxy s5 active, certificat ca rezista la apa si rahaturi, după nici 3 secunde de apa de la robinet pe el nu a mai mers, la nici 2 săptămâni de când l-am cumpărat, si fiind "rezistent" la apa am pierdut garanția pe motiv că a intrat apa in el, a veniit cu capacul de pe spate spart inapoi, si au bagat motiv ca pe acolo a intrat apa, nu i-am facut poze ca nu ma gandeam in veci ca se practica asa ceva, de atunci cand trimit ceva inapoi ii fac poze chiar si unde nu ajung :)) n-am mai putut face nimic,si am mai cumparat 1an extra garantie, degeaba am facut la OPC reclamație, nu s-a rezolvat nimic in veci, oricum bafta.

#17
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
din pacate nu are opc ce sa faca, nu au fonduri de platit experti care sa infirme solutia data de service.
poate doar daca discutati cu ei si va platiti voi expertiza. problema e ca au aia de la service grija sa aduca telefonul in starea in care sa se potriveasca cu diagnosticul lor.
chiar as fi curios sa vad unul singur pe care l-au ajutat pozele facute acasa, inainte de a trimite produsul.

#18
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

 m4gicm, on 10 octombrie 2018 - 16:53, said:

(l-oi fi scapat si am uitat sau a cazut de pe birou si l-a gasit sotia si l-a pus la loc... sa zicem)

 m4gicm, on 10 octombrie 2018 - 16:53, said:

Nu a fost niciodata scapat pe jos
Prin urmare si asa deci, nu bagi mana-n foc ca respectivul telefon  nu a avut sedinte de bungee jumping.

Edited by OPEDI, 10 October 2018 - 20:03.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate