Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Cumparare masina electrica

* * * - - 12 votes
  • Please log in to reply
17743 replies to this topic

#37
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Astia de la renovatio nu-s aia la care curentul costa cit benzina cind tragi linia?

#38
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Nu si in Kaufland. Doar la incarcatoarele care nu sunt montate in Kaufland.
In plus eu zic ca asta e pretul maxim pe care o sa il ceara. Pe masura ce retelele alternative se dezvolta pretul o sa o ia in jos.

#39
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postinuendo0, on 30 septembrie 2018 - 21:17, said:

Si productia VW id/neo care e? Si pe cand? Si ce pret? E ceva batut in cuie? Va avea baterie cu incalzire/racire activa?
după ce am văzut că ai cunoștințe auto la nivelul lui forduleț (acea poză cu rs4 cu 300 de km/h), fac un efort și îți ofer un răspuns:

producția va începe în toamna lui 2019 iar livrările din 2020. producția este estimată la 100k pe an plus ceva seat born care o să fie o mașină pe aceeași platformă.

preț? este estimat între 25k euro și 29 euro (preț de pornire) fără bonusuri. probabil 29k euro pentru modelul cu autonomie mică (330km WLTP) fără pompă de căldură etc. autonomiile vor fi 330 - 400 - 500 de km.

bateria va avea lichid pentru încălzire/răcire.

poate ne ajută colegii cu alte informații despre ce modele o să fie disponibile în 2020 și ce nivel de producție.

View Postdan78rom, on 01 octombrie 2018 - 07:51, said:

Astia de la renovatio nu-s aia la care curentul costa cit benzina cind tragi linia?
dacă iei egolf cică ai o perioadă încărcarea gratuită la renovatio

#40
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Totusi, de ce nu plugin hybrid capabil de ruleze exclusiv electric la viteze superioare celor din oras?
90% din timp (nu neaparat si din km) va functiona ca o masina electrica fara a avea dezavantajul autonomiei.

In plus vei face fara sa te gandesti drumuri pt care le-ai face la limita cu electrica dar pe care nu le faci pt ca poti ramane in drum.

Neavand stressul autonomiei vei face mai multi km in regim electric intr-un an decat cu o electrica normala. Ganditi-va la treaba asta.

#41
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Pentru ca un PHEV se comporta ca o masina electrica slaba (ineficienta) si ca o masina cu combustie care doar pe combutie are de carat o masa mai mare decat suratele nehibride. Phev e o solutie temporara de tranzitie, nu un produs finit.

#42
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009

View Postdan78rom, on 01 octombrie 2018 - 07:51, said:

Astia de la renovatio nu-s aia la care curentul costa cit benzina cind tragi linia?

Pai ce credeai ?? ca va da curent free forever ??  Asa este si cu masina electrica , se astepata sa punem mana pe ele si apoi sa vezi plati la service , inlocuiri de baterii pe banii nostri si pret la curent BELEA de scump ..  Imediat ce creste numarul de electrice , apar ideile noi de scos bani ...

Edited by stefandinescu70, 01 October 2018 - 09:09.


#43
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postro_explorer, on 01 octombrie 2018 - 09:07, said:

Pentru ca un PHEV se comporta ca o masina electrica slaba (ineficienta) si ca o masina cu combustie care doar pe combutie are de carat o masa mai mare decat suratele nehibride. Phev e o solutie temporara de tranzitie, nu un produs finit.
Depinde de implementare. Depinde cine pe care completeaza si in jurul carui motor a fost construita masina, a celui termic sau a celui electric.
Parerea mea e ca in mom in care masinile electrice vor ajunge suficient de mainstream incat sa nu mai fie considerata necesara sau usor de sustinut financiar subventia de care beneficiaza, hibridul plugin sau range extenderul vor fi produsul finit pt ca se va putea sustine prin propriile calitati, fara interventie externa.

#44
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
vă rog să nu transformați și acest topic într-un gunoi. terminați cu egr-urile voastre și alte inepții.

de ce nu phev? pentru că este o doua mașină în familie și este doar pentru utilizat în oraș. de ce nu exterior? pentru că la viteze de 150km/h aș rămâne foarte repede fără autonomie. phev are avantajele ei, dar nouă ni se potrivește o electrică doar pentru oraș și care să nu trebuiască să fie încărcată în fiecare seară


în plus, ecologia sau alte chestii care ne tot sunt servite:
https://forum.softpe...0#entry23583744

Edited by bobalex18, 01 October 2018 - 09:19.


#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Foarte interesant.... "ADAC a descoperit că maşinile cu motoare diesel din partea superioară a clasei medii emit mai puţin dioxid de carbon decât cele electrice până la parcurgerea unei distanţe de 585.000 de kilometri."

Ar trebui sa trecem la telefoane cu manivela, ca de bateria emite tone de CO2 la fabricare....

Ceva mai aproape de adevar...https://stiintasiteh...retezi-studiul/

Edited by bumpocbum, 01 October 2018 - 10:31.


#46
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
rog un moderator să facă curat în postările de pe acest topic. să rămână doar informații utile unei viitoare achiziții. egr-urile și referințele la co2 să fie șterse pentru că scopul lăudabil al topicului este altul.

#47
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008

View Postbumpocbum, on 01 octombrie 2018 - 10:22, said:

Foarte interesant.... "ADAC a descoperit că maşinile cu motoare diesel din partea superioară a clasei medii emit mai puţin dioxid de carbon decât cele electrice până la parcurgerea unei distanţe de 585.000 de kilometri."

Ar trebui sa trecem la telefoane cu manivela, ca de bateria emite tone de CO2 la fabricare....
Atrag atentia ca topicul nu este despre comparatia cu masinile cu combustie si cat de poluante sau nu sunt masinile electrice. Au fost destule topicuri si discutii pe aceasta tema, ar fi cazul sa depasim momentul sau se cream un alt topic dedicat in care sa ne certam.


Revenind la cumparararea de masini electrice, am gasit un tabel cu autonomii reale comparativ cu WLTP:

http://www.automarke...omie-86683.html

Mi se pare foarte util pentru o decize bazata pe cifre reale

Attached Files


Edited by bzalex, 01 October 2018 - 10:31.


#48
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postbzalex, on 01 octombrie 2018 - 10:30, said:

Atrag atentia ca topicul nu este despre comparatia cu masinile cu combustie si cat de poluante sau nu sunt masinile electrice. Au fost destule topicuri si discutii pe aceasta tema, ar fi cazul sa depasim momentul sau se cream un alt topic dedicat in care sa ne certam.

Este vorba de achizitionarea unei masini electrice. Nu e cazul de certa sau mai stiu eu ce, dar e bine sa fi informat despre avantajele si dezavantajele unui masini de acest tip. Unul din avantaje ar fi reducerea poluarii. Care este contestata de anumite studii.

Cum stam cu viitoarea taxa de poluare daca la iesirea de pe linia de fabricatie masina deja a emis echivalentul a 500 mii km  de CO2 ?

Edited by bumpocbum, 01 October 2018 - 11:17.


#49
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
On topic ,... Atat as cumpara , daca vorbim de electrice ..un second hand ... CLAR .

https://www.autovit....html#b5e00bb16c

Nu am chef sa dau pe o electrica 35000 euro si maine sa nu o mai pot vinde decat cu 15000 euro max., De diferenta , merg cu taxiul hybrid ( hahaha ) , in oras ONLY ,  toata viata ...

De gazele toxice pe care le emit bateriile , s-a uitat total ?? alea nu mai sunt cancerigene ?

Edited by stefandinescu70, 01 October 2018 - 11:31.


#50
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Poststefandinescu70, on 01 octombrie 2018 - 11:29, said:


De gazele toxice pe care le emit bateriile , s-a uitat total ?? alea nu mai sunt cancerigene ?
Care sunt alea? Si pe unde le emit? Are fiecare baterie vreo teava de "esapament"?
Sper ca nu incepem iar cu "fabricarea bateriilor polueaza", sau cu "studiul ADAC".

#51
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008

View Poststefandinescu70, on 01 octombrie 2018 - 11:29, said:

On topic ,... Atat as cumpara , daca vorbim de electrice ..un second hand ... CLAR .

https://www.autovit....html#b5e00bb16c


Cele second hand sunt sunt cele mai accesibile financiar, si ZOE este una din cele mai ieftine masini electrice. Dar costul mic vine si cu ceva dezavantaje: baterie mica de 22kWh, incarcare numai AC de maxim 22kW. In plus are cel mai mic motor dintre masinile electrice disponibile pe la noi. Singurele avantaje pe langa pret eu zic ca sunt faptul ca e mica - e mai usor cu ea prin oras si faptul ca are incarcare AC trifazata - ai cele mai multe incarcatoare. Dar faptul ca incarcarea se poate face numai la 22kW, inseamana ca la drum lung trebuie sa astepti 1.5 ore la fiecare incarcare. Eu zic ca e o masina potrivita pentru oras si naveta. Pentru drumuri mai lungi de 150km se va pierde cate o ora de incarcare la fiecare 100km facuti peste cei 150km facuti cu prima incarcare. Practic poti sa zici ca se dubleaza timpul de depalsare fata de o masina cu combustie.
Si mai are totusi un avantaj. Spre deosebire de Leaf, se poate upgrada bateria la 40kWh direct in service. La Leaf numai DYI daca inlocuiesti modulele din baterie.

#52
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

View Postbobalex18, on 01 octombrie 2018 - 08:45, said:

după ce am văzut că ai cunoștințe auto la nivelul lui forduleț (acea poză cu rs4 cu 300 de km/h), fac un efort și îți ofer un răspuns:

producția va începe în toamna lui 2019 iar livrările din 2020. producția este estimată la 100k pe an plus ceva seat born care o să fie o mașină pe aceeași platformă.

preț? este estimat între 25k euro și 29 euro (preț de pornire) fără bonusuri. probabil 29k euro pentru modelul cu autonomie mică (330km WLTP) fără pompă de căldură etc. autonomiile vor fi 330 - 400 - 500 de km.

bateria va avea lichid pentru încălzire/răcire.

poate ne ajută colegii cu alte informații despre ce modele o să fie disponibile în 2020 și ce nivel de producție.


Propaganda germana o stim si noi nu o mai recita pe aici, tu ai fost intrebat mai exact de unde stii ca datele sunt corecte pentru o masina care va aparea peste doi ani ?
AUDI a anuntat conceptul e-tron ca Tesla killer la dinamica si cu autonomie de 600 km si a iesit pe piata cu dinamica mult mai slaba si autonomie de 400 km.
Macar nu mai fi ipocrit si recunoaste ca esti fan VAG si asta te face sa urasti alte marci (Toyota, Tesla) si sa crezi doar ce spun ei, indiferent ca au mintit in ultima vreme de au inghetat apele.
Chiar nu realizezi ca esti penibil cand zici sa lasam Tesla, o masina aflata in productie si sa asteptam marele VW cu specificatii extraordinare, o masina pe care nu a vazut-o nimeni, nici macar ca prototip ?

#53
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Incerc sa citesc printre randuri si sa inteleg ceva din acest topic, nu atacurile la persoana si care e cel mai tare ''Gigel'' din parcare!
Bai fratilor, voi macar cititi ce s-a scris inainte? Cel care a deschis topicul a specificat clar ca aici discutam despre masini electrice, lasand la o parte minusurile si plusurile de rigoare.

Eu nu imi amintesc de un subiect discutat vreodata aici pe softpedia Romania fara sa fi avut atacuri la persoana, insulte, restrictii la postari etc.
Asta ne demonstreaza inca o data cat de in urma suntem (la nivel de comunicare si nu numai) si asta nu se datoreaza neaparat celor care scriem aici ci celor care ne conduc. Noi i-am ales si ei ne-au tarat in mocirla in care traim, mocirla care nu ne lasa sa ne vedem de viata cu adevarat. Dar asta este o alta poveste...

Cel mai bun prieten al meu tocmai vrea sa-si achizitioneze un diesel din grupul vag si e foarte mandru de acest lucru. Nimic rau pana aici dar daca incepem sa vorbim despre masini el nu si-ar lua niciodata o hibrida si cu atat mai mult o electrica. Nu am cum sa-i schimb parerea cum nici el nu are cum sa o schimbe pe a mea si  cu toate astea suntem prieteni.

Am avut masina diesel, am avut masina pe GPL, pe benzina, din 2013 hibride si sincer viitorul il vad intr-o electrica. Masinile electrice sunt departe de a fi ideale dar pentru cine este impatimit si isi poate permite de ce nu?

Va cearta cineva ca v-ati luat diesel? Ca v-ati luat benzina? Nu! Atunci lasati si oamenii care iubesc masinile electrice sa scrie in liniste...

Edited by Crispy23, 01 October 2018 - 19:45.


#54
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Era bun un topic : cum sa ne facem singuri o masina electrica .
Astea de la magazin au preturi prea mari pt cat de inutile sunt inca, parerea mea !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate