Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Separatoare pe DN2 (E85)?
Last Updated: Nov 06 2018 13:14, Started by
aris86
, Sep 26 2018 18:51
·
0
#37
Posted 26 September 2018 - 21:34
De ce toata lumea vorbeste de separarea benzilor cu beton si nimeni nu ridica problema construirii unei autostrazi? Nu ar fi ea mai sigura decat carpeala separarii benzilor?
Pana la urma vorbim de un drum european sau de un drum expres? |
#38
Posted 26 September 2018 - 21:36
Cam cati oameni morti mai vrem sa vedem pana se va face autostrada alternativa la DN2?!?
|
#39
Posted 26 September 2018 - 21:36
#40
Posted 26 September 2018 - 21:39
#41
Posted 26 September 2018 - 21:43
epetroiu, on 26 septembrie 2018 - 21:36, said:
E linie continua intre banda si acest acostament? N-are nicio relevanta ca exista marcaj discontinuu.Tot acostament este,iar legislatia rutiera interzice circulatia pe acostament. arg, on 26 septembrie 2018 - 21:39, said:
Eu votez pentru 2 benzi pe sens plus parapeti new jersey. Ar insemna asfalt in plus,ori asta la CNAIR dureaza mult spre infinit,pe cand reconfigurarea 2+1 necesita investitii minime cu efecte rapide in cresterea sigurantei rutiere. |
#42
Posted 26 September 2018 - 21:48
gozmyn, on 26 septembrie 2018 - 21:34, said:
De ce toata lumea vorbeste de separarea benzilor cu beton si nimeni nu ridica problema construirii unei autostrazi? Nu ar fi ea mai sigura decat carpeala separarii benzilor? Pana la urma vorbim de un drum european sau de un drum expres? |
#43
Posted 26 September 2018 - 21:55
alinmpi, on 26 septembrie 2018 - 21:43, said: N-are nicio relevanta ca exista marcaj discontinuu.Tot acostament este,iar legislatia rutiera interzice circulatia pe acostament. Tu poti sa votezi pt. ce visezi(vrei) tu,dar platforma DN2 nu permite 2+2. Ar insemna asfalt in plus,ori asta la CNAIR dureaza mult spre infinit,pe cand reconfigurarea 2+1 necesita investitii minime cu efecte rapide in cresterea sigurantei rutiere. |
#44
Posted 26 September 2018 - 21:59
Și duba roșie circula pe acostament și tot a fost lovita se pare de fordul alb, într-un filmuleț am văzut ca avea un stop spart pe stânga, cel mai de jos. Poate dacă era și aia pe banda, poate o observa din timp și nu ar mai fi mers atât de tare, fordul alb. Fordul albastru circula cât mai în dreapta, cu o roata pe linia acostamentului.
Edited by aris86, 26 September 2018 - 22:02. |
#45
Posted 26 September 2018 - 22:24
#46
Posted 26 September 2018 - 22:27
alinmpi, on 26 septembrie 2018 - 20:24, said:
Pt. cei care sustineti ca solutia ”2+1” alternativ nu se poate face sau ca drumul nu ar face fata la trafic, luati de cititi acest topic: http://forum.peundem...php?topic=927.0 Platforma DN2A permite fara nicio grija implementarea 2+1 cu parapete median. Zonel cu problema sunt in intersectii...dar si aici se pot gasi solutii nu foarte costisitoare. Nu zice nimeni ca nu se poate.Chiar in prima postare scrie citez: `Comparativ cu un drum fara separare de sens pe aceeasi latime (1,5+1,5), drumul 2+1 are cu aproape 80% mai putine victime. Fluxul scade insa de la 1900 la 1650 de vehicule pe ora, si cresc costurile de intretinere.` Tocmai acestea sunt motivele pentru care , cel putin pe DN2, nu va fi introdus sistemul 2+1 .Pe multe segmente de pe DN2 traficul este mult mai mare decat poate suporta 2+1 iar autoritatile nu doresc costuri de intretinere ridicate (ii trage UE sau curtea de conturi la raspundere in plus trebuie sa ajunga si profituri frumusele la politicieni +acolitii lor) . Cand se face o investitie se ia in considerare traficul pentru urmatorii cativa ani (ca acesta va creste) iar in cazul de fata sistemul 2+1 este deja `expirat`... Edited by polizei, 26 September 2018 - 22:51. |
|
#47
Posted 26 September 2018 - 22:47
Atunci sa ne lamentam și sa vedem cum mor conaționalii noștrii.
|
#48
Posted 26 September 2018 - 22:51
#49
Posted 26 September 2018 - 23:02
polizei, on 26 septembrie 2018 - 22:27, said:
Nu zice nimeni ca nu se poate.Chiar in prima postare scrie citez: `Comparativ cu un drum fara separare de sens pe aceeasi latime (1,5+1,5), drumul 2+1 are cu aproape 80% mai putine victime. Fluxul scade insa de la 1900 la 1650 de vehicule pe ora, si cresc costurile de intretinere.` Tocmai acestea sunt motivele pentru care , cel putin pe DN2, nu va fi introdus sistemul 2+1 .Pe multe segmente de pe DN2 traficul este mult mai mare decat poate suporta 2+1 iar autoritatile nu doresc costuri de intretinere ridicate (ii trage UE sau curtea de conturi la raspundere in plus trebuie sa ajunga si profituri frumusele la politicieni +acolitii lor) . Cand se face o investitie se ia in considerare traficul pentru urmatorii cativa ani (ca acesta va creste) iar in cazul de fata sistemul 2+1 este deja `expirat`... Ce are sula cu prefectura?Pt. intretinere nu consumam bani de la UE. Pe urma,te rog sa precizezi,daca stii, care este MZA-ul la ora actuala pe DN2? Caci altfel putem sa ne dam cu parerea ca 2+1 e ”expirat”,dar in continuare avem saptamanal cate un carnagiu rutier. |
#50
Posted 26 September 2018 - 23:05
Pentru proiectele UE => Oficiul European de Lupta Antifrauda https://ec.europa.eu...fraud-office_ro, pentru banii publici cheltuiti aiurea => curtea de conturi => procurori => judecatori https://adevarul.ro/...4901/index.html
Miza primara a politicienilor sunt banii/profitul ,nu mortii de pe sosele.Daca erau mortii atunci Bulgaria nu ne mai depasea la nr. de km de autostrada. In opinia mea exista doar doua rezolvari pentru DN2 : 1. Largire acostament si transformare in banda de circulatie + parapet de tip New Jersey / parapet cabluri 2. Preluarea traficului de catre o autostrada sau drum expres (+ eventual implementare sistem 2+1) Insa in urmatorii ani nu vom primi decat promisiuni si studii de fezabilitate (care vor expira). Edited by polizei, 26 September 2018 - 23:24. |
#51
Posted 26 September 2018 - 23:36
Repet,aici nu vorbim de bani europeni!!Nu stiu de unde ai dedus ca e vorba de vreun proiect pe fonduri UE.
Vorbim de reconfigurare 2+1 cu parapet median din bani publici. In interiorul CNAIR pare-se ca s-a acceptat aceasta solutie,conform API. Vezi postarea #344 din acelasi link: http://forum.peundem...p?topic=927.330 Ar fi o solutie inteleapta din partea autoritatilor. |
|
#52
Posted 27 September 2018 - 00:03
Si totusi, revin la problema relativ practica si facila.
Sa se scoata marcajul de banda de urgenta, sa ramana o banda pe sens clasica, asa nu mai sunt indusi in oroare prostii. Populatia locala oricum moare pe capete, pt ca TIR-ul si vinul nu se impaca. Daca mai scot de pe traseu spagarii/pistolarii laser de politisti din fiecare satuc, atunci s-ar putea face ceva, dar stam ascunsin curba si facem zilnic salariul lunar din spagi. Nu e o exagerare! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9NYanW4ypEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 1. Am mari dubii ca parapetii astia de cablu opresc ceva mai mare, gen tir. 2. In urma unui accident pica 500m de cablu. Cine plateste si cine reface rapid lucrarea? Edited by Ahasverus, 27 September 2018 - 00:12. |
#53
Posted 27 September 2018 - 07:11
alinmpi, on 26 septembrie 2018 - 21:21, said: Ce te mai mira logica colegului,nu ”auzi” ca el circula pe acostament ??? Ahasverus, on 27 septembrie 2018 - 00:03, said:
2. In urma unui accident pica 500m de cablu. Cine plateste si cine reface rapid lucrarea? |
#54
Posted 27 September 2018 - 08:53
Ahasverus, on 27 septembrie 2018 - 00:03, said:
Si totusi, revin la problema relativ practica si facila. Sa se scoata marcajul de banda de urgenta, sa ramana o banda pe sens clasica, asa nu mai sunt indusi in oroare prostii. Populatia locala oricum moare pe capete, pt ca TIR-ul si vinul nu se impaca. Daca mai scot de pe traseu spagarii/pistolarii laser de politisti din fiecare satuc, atunci s-ar putea face ceva, dar stam ascunsin curba si facem zilnic salariul lunar din spagi. Nu e o exagerare! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9NYanW4ypEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 1. Am mari dubii ca parapetii astia de cablu opresc ceva mai mare, gen tir. 2. In urma unui accident pica 500m de cablu. Cine plateste si cine reface rapid lucrarea? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users