Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Separatoare pe DN2 (E85)?

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#37
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
De ce toata lumea vorbeste de separarea benzilor cu beton si nimeni nu ridica problema construirii unei autostrazi? Nu ar fi ea mai sigura decat carpeala separarii benzilor?

Pana la urma vorbim de un drum european sau de un drum expres?

#38
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Cam cati oameni morti mai vrem sa vedem pana se va face autostrada alternativa la DN2?!?

#39
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

View Postalinmpi, on 26 septembrie 2018 - 21:10, said:


Pt. toti ”racerii” si toti inconstientii ..pe ACOSTAMENT nu se circula!!!!!!!!!!!!
E linie continua intre banda si acest acostament?

#40
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

View Postthe_ice_master, on 26 septembrie 2018 - 18:57, said:

Trebuia să Ă®l facă cu 2 benzi pe sens.
Eu votez pentru 2 benzi pe sens plus parapeti new jersey.

#41
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008

View Postepetroiu, on 26 septembrie 2018 - 21:36, said:

E linie continua intre banda si acest acostament?

N-are nicio relevanta ca exista marcaj discontinuu.Tot acostament este,iar legislatia rutiera interzice circulatia pe acostament.

View Postarg, on 26 septembrie 2018 - 21:39, said:

Eu votez pentru 2 benzi pe sens plus parapeti new jersey.
Tu poti sa votezi pt. ce visezi(vrei) tu,dar platforma DN2 nu permite 2+2.
Ar insemna asfalt in plus,ori asta la CNAIR dureaza mult spre infinit,pe cand reconfigurarea 2+1 necesita investitii minime cu efecte rapide in cresterea sigurantei rutiere.

#42
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007

View Postgozmyn, on 26 septembrie 2018 - 21:34, said:

De ce toata lumea vorbeste de separarea benzilor cu beton si nimeni nu ridica problema construirii unei autostrazi? Nu ar fi ea mai sigura decat carpeala separarii benzilor?

Pana la urma vorbim de un drum european sau de un drum expres?
incercam si noi sa fim realisti, autostrada pe acolo nu o sa fie in urmatorii 15 ani, iar dupa cum merge treaba nici prin alte parti.

#43
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

View Postalinmpi, on 26 septembrie 2018 - 21:43, said:



N-are nicio relevanta ca exista marcaj discontinuu.Tot acostament este,iar legislatia rutiera interzice circulatia pe acostament.


Tu poti sa votezi pt. ce visezi(vrei) tu,dar platforma DN2 nu permite 2+2.
Ar insemna asfalt in plus,ori asta la CNAIR dureaza mult spre infinit,pe cand reconfigurarea 2+1 necesita investitii minime cu efecte rapide in cresterea sigurantei rutiere.
Cu 2+1 o sa se circule, dar o sa fie jale pana vor pricepe "birjarii" cum se merge.

#44
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,720
  • Înscris: 26.02.2010
Și duba roșie circula pe acostament și tot a fost lovita se pare de fordul alb, într-un filmuleț am văzut ca avea un stop spart pe stânga, cel mai de jos. Poate dacă era și aia pe banda, poate o observa din timp și nu ar mai fi mers atât de tare, fordul alb. Fordul albastru circula cât mai în dreapta, cu o roata pe linia acostamentului.

Edited by aris86, 26 September 2018 - 22:02.


#45
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007

View PostFlat, on 26 septembrie 2018 - 20:29, said:

2+1 e la mintea cocosului, asa sunt multe drumuri in bulgaria si e super ok ca nu mai depaseste nimeni ca inconstientu
In Bulgaria nu au traficul de pe DN2 ci mult mai lejer si tot prin BG romanu' stie de frica politistului bulgar.

#46
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postalinmpi, on 26 septembrie 2018 - 20:24, said:

Pt. cei care sustineti ca solutia ”2+1” alternativ nu se poate face sau ca drumul nu ar face fata la trafic, luati de cititi acest topic:

http://forum.peundem...php?topic=927.0

Platforma DN2A permite fara nicio grija implementarea 2+1 cu parapete median.
Zonel cu problema sunt in intersectii...dar si aici se pot gasi solutii nu foarte costisitoare.

Nu zice nimeni ca nu se poate.Chiar in prima postare scrie citez: `Comparativ cu un drum fara separare de sens  pe aceeasi latime (1,5+1,5), drumul 2+1 are cu aproape 80% mai putine victime. Fluxul scade insa de la 1900 la 1650 de vehicule pe ora, si cresc costurile de intretinere.`

Tocmai acestea sunt motivele pentru care , cel putin pe DN2, nu va fi introdus sistemul 2+1 .Pe multe segmente de pe DN2 traficul este mult mai mare decat poate suporta 2+1 iar autoritatile nu doresc costuri de intretinere ridicate (ii trage UE sau curtea de conturi la raspundere in plus trebuie sa ajunga si profituri frumusele la politicieni +acolitii lor) . Cand se face o investitie se ia in considerare traficul pentru urmatorii cativa ani (ca acesta va creste) iar in cazul de fata sistemul 2+1 este deja `expirat`...

Edited by polizei, 26 September 2018 - 22:51.


#47
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,720
  • Înscris: 26.02.2010
Atunci sa ne lamentam și sa vedem cum mor conaționalii noștrii.

#48
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

View Postaris86, on 26 septembrie 2018 - 22:47, said:

Atunci sa ne lamentam și sa vedem cum mor conaționalii noștrii.
asa mai scade un pic traficul.

#49
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008

View Postpolizei, on 26 septembrie 2018 - 22:27, said:

Nu zice nimeni ca nu se poate.Chiar in prima postare scrie citez: `Comparativ cu un drum fara separare de sens  pe aceeasi latime (1,5+1,5), drumul 2+1 are cu aproape 80% mai putine victime. Fluxul scade insa de la 1900 la 1650 de vehicule pe ora, si cresc costurile de intretinere.`

Tocmai acestea sunt motivele pentru care , cel putin pe DN2, nu va fi introdus sistemul 2+1 .Pe multe segmente de pe DN2 traficul este mult mai mare decat poate suporta 2+1 iar autoritatile nu doresc costuri de intretinere ridicate (ii trage UE sau curtea de conturi la raspundere in plus trebuie sa ajunga si profituri frumusele la politicieni +acolitii lor) . Cand se face o investitie se ia in considerare traficul pentru urmatorii cativa ani (ca acesta va creste) iar in cazul de fata sistemul 2+1 este deja `expirat`...
Partea asta,cum ca  UE ar trage la raspundere autoritatile pt. costuri de intretinere ridicate ma amuza teribil.
Ce are sula cu prefectura?Pt. intretinere nu consumam bani de la UE.
Pe urma,te rog sa precizezi,daca stii, care este MZA-ul la ora actuala pe DN2?
Caci altfel putem sa ne dam cu parerea ca 2+1 e ”expirat”,dar in continuare avem saptamanal cate un carnagiu rutier.

#50
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Pentru proiectele UE => Oficiul European de Lupta Antifrauda https://ec.europa.eu...fraud-office_ro, pentru banii publici cheltuiti aiurea => curtea de conturi => procurori => judecatori https://adevarul.ro/...4901/index.html

Miza primara a  politicienilor sunt banii/profitul ,nu mortii de pe sosele.Daca erau mortii atunci Bulgaria nu ne mai depasea la nr. de km de autostrada.

In opinia mea exista doar doua rezolvari pentru DN2 :

1. Largire acostament si transformare in banda de circulatie + parapet de tip New Jersey / parapet cabluri
2. Preluarea traficului de catre o autostrada sau drum expres (+ eventual implementare sistem 2+1)

Insa in urmatorii ani nu vom primi decat promisiuni si studii de fezabilitate (care vor expira).

Edited by polizei, 26 September 2018 - 23:24.


#51
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Repet,aici nu vorbim de bani europeni!!Nu stiu de unde ai dedus ca e vorba de vreun proiect pe fonduri UE.
Vorbim de reconfigurare 2+1 cu parapet median din bani publici.

In interiorul CNAIR pare-se ca s-a acceptat aceasta solutie,conform API.
Vezi postarea #344 din acelasi link:
http://forum.peundem...p?topic=927.330

Ar fi o solutie inteleapta din partea autoritatilor.

#52
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Si totusi, revin la problema relativ practica si facila.
Sa se scoata marcajul de banda de urgenta, sa ramana o banda pe sens clasica, asa nu mai sunt indusi in oroare prostii.

Populatia locala oricum moare pe capete, pt ca TIR-ul si vinul nu se impaca.

Daca mai scot de pe traseu spagarii/pistolarii laser de politisti din fiecare satuc, atunci s-ar putea face ceva, dar stam ascunsin curba si facem zilnic salariul lunar din spagi.
Nu e o exagerare!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9NYanW4ypEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

1. Am mari dubii ca parapetii astia de cablu opresc ceva mai mare, gen tir.
2. In urma unui accident pica 500m de cablu. Cine plateste si cine reface rapid lucrarea?

Edited by Ahasverus, 27 September 2018 - 00:12.


#53
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007

View Postalinmpi, on 26 septembrie 2018 - 21:21, said:


Ce te mai mira logica colegului,nu ”auzi” ca el circula pe acostamentPosted Image Posted Image Posted Image ???
Sa te intreb daca ai permis de conducere? Sa te intreb daca ai circulat o singura data pe acel drum?

View PostAhasverus, on 27 septembrie 2018 - 00:03, said:

2. In urma unui accident pica 500m de cablu. Cine plateste si cine reface rapid lucrarea?
Da facut rapid nu cred ca se face, dar de platit - RCA-ul vinovatului trebuie sa plateasca.

#54
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008

View PostAhasverus, on 27 septembrie 2018 - 00:03, said:

Si totusi, revin la problema relativ practica si facila.
Sa se scoata marcajul de banda de urgenta, sa ramana o banda pe sens clasica, asa nu mai sunt indusi in oroare prostii.

Populatia locala oricum moare pe capete, pt ca TIR-ul si vinul nu se impaca.

Daca mai scot de pe traseu spagarii/pistolarii laser de politisti din fiecare satuc, atunci s-ar putea face ceva, dar stam ascunsin curba si facem zilnic salariul lunar din spagi.
Nu e o exagerare!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9NYanW4ypEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

1. Am mari dubii ca parapetii astia de cablu opresc ceva mai mare, gen tir.
2. In urma unui accident pica 500m de cablu. Cine plateste si cine reface rapid lucrarea?
Nu va fi parapet cu cablu ci New Jersey(beton).

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate