Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
WLTP - consecinte
Last Updated: Dec 20 2018 12:57, Started by
avenirv
, Sep 13 2018 19:55
·
0
#1
Posted 13 September 2018 - 19:55
Buna seara.
Am cautat ceva pe acest forum despre WLTP si nu am gasit nimic. Poate sa existe un impact pt masini pe benzina livrate in 2018 ? Mai precis este vorba de AD14WT16 CHHB QI6 Tiguan Highline 2,0 TSI DSG 4Mot 220 CP/ 162 KW, DSG, Cutie automata de viteze , 4 usi , EU6 , 177 g/ Km , B (B= Benzina, D=Diesel). Sau poate imi indicati unde s-au mai discutat subiecte asemanatoare. Multumesc. |
#2
Posted 13 September 2018 - 20:09
Nu s-a discutat din motive simple:
1. Nu are real niciun impact pentru masinile deja vandute si nici nu va avea. 2. Consumurile declarate si prin metoda asta sunt tot extrem de departe de realitatea romaneasca. 3. Problema a fost la inmatricularea masinilor noi pana pe 31 August 2018, pt ca dealerii nu prea s-au grabit sa aiba noile omologari. |
#3
Posted 13 September 2018 - 20:12
Exista cel putin un topic unde s-a discutat, dar nu mai stiu care.
|
#4
Posted 13 September 2018 - 20:23
pasilla, on 13 septembrie 2018 - 20:12, said:
Exista cel putin un topic unde s-a discutat, dar nu mai stiu care. Adm, on 13 septembrie 2018 - 20:09, said:
3. Problema a fost la inmatricularea masinilor noi pana pe 31 August 2018, pt ca dealerii nu prea s-au grabit sa aiba noile omologari. De la 1 set. 2018 nu se mai fabrică și nu se mai vând autovehicule noi care nu au omologarea WLTP. Nu știu ce se va întâmpla cu acele autoturisme noi rămase „pe stoc”. Edited by Mircel, 13 September 2018 - 20:29. |
#5
Posted 13 September 2018 - 20:29
Nu ai inteles: nu se mai pot inmatricula masini noi, fara sa aiba omologare WLTP.
Masina poate fi produsa in 2016 si sa stea in stoc. Daca producatorul are omologare WLTP, o poti inmatricula. Producatorii au facut pt modele in productie, dar trebuie traduse, inregistrate etc. |
#6
Posted 13 September 2018 - 20:48
Adm, on 13 septembrie 2018 - 20:29, said:
Nu ai inteles: nu se mai pot inmatricula masini noi, fara sa aiba omologare WLTP. Masina poate fi produsa in 2016 si sa stea in stoc. Daca producatorul are omologare WLTP, o poti inmatricula. Producatorii au facut pt modele in productie, dar trebuie traduse, inregistrate etc. multumesc. eu am comandat masina noua in decembrie 2017. a venit la sfarsitul lui ianuarie 2018. am luat-o si inmatriculat-o in februarie 2018. nu am avut nici o problema. |
#7
Posted 13 September 2018 - 20:56
Adm, on 13 septembrie 2018 - 20:29, said:
Masina poate fi produsa in 2016 si sa stea in stoc. Noile valori de consum vor fi aplicabile pentru autovehiculele care vor intra pe piaţă începând cu septembrie 2017. WLTP va înlocui procedurile de măsurare NEDC în toamna anului 2017. avenirv, on 13 septembrie 2018 - 20:48, said:
am ... inmatriculat-o in februarie 2018. Edited by Mircel, 13 September 2018 - 21:01. |
#8
Posted 13 September 2018 - 20:59
Adm, on 13 septembrie 2018 - 20:29, said:
Nu ai inteles: nu se mai pot inmatricula masini noi, fara sa aiba omologare WLTP. Masina poate fi produsa in 2016 si sa stea in stoc. Daca producatorul are omologare WLTP, o poti inmatricula. Producatorii au facut pt modele in productie, dar trebuie traduse, inregistrate etc. Daca masina a fost produsa in 2016 nu are omologare WLTP. Singura sansa pentru a mai fi vanduta este ca dealerul sa o fi inmatriculat pana pe 31.08.2018. Evident ca cine va ramane cu asa ceva pe stoc le va vinde cu preturi mai mici si va pierde deoarece e ca si cum ar vinde sh-uri. Evident ca initiatorul nu va avea nici-o problema deoarece masina este deja inmatriculata. Singurele probleme le pot avea persoanele pe care le-a prins 01.09.2018 cu masini noi cu numere rosii cumparate inainte de 31.08.2018 Edited by Ford4, 13 September 2018 - 21:02. |
#9
Posted 13 September 2018 - 21:07
1. Man, stii ca sunt modele in productie din 2016.
2. Citisem undeva ca producatorii sunt obligati sa scoata aceste certificari si pt modelele mai vechi (nu stiu cat de mult in spate). |
#10
Posted 13 September 2018 - 21:35
Eu am inteles ca se certifica masinile produse dupa o anumita data nu un anumit model. Altfel nu ar mai fi restrictia de inmatriculare a masinilor produse inainte de 31.08.2018.
|
|
#11
Posted 05 November 2018 - 13:38
Germania, afectată de WLTP: Porsche și Audi, cele mai mari scăderi la înmatriculări în octombrie. BMW, Mercedes și Volvo, rezultate pozitive
Noul standard de testare a emisiilor a avut un impact negativ asupra multor branduri importante. Potrivit datelor publicate de Autoritatea de Transport Federală KBA, cele mai mari scăderi ale înmatriculărilor din Germania în octombrie au fost înregistrate de Porsche (-74%) și Audi (-64%). Cu rezultate negative s-au mai confruntat și alți constructori precum Volkswagen (-19%), Seat (-13%), Skoda (-8.8%), Nissan (-52%), Renault (-37%) sau Kia (-9.7%). La polul opus, printre cei care au trecut cu bine peste primele luni de WLTP s-au numărat BMW (+26%), Mini (+20%), Mercedes (+19%), Smart (+23%) sau Volvo (+21%). Alți constructori cu performanțe pozitive în luna octombrie, în Germania, au fost Mazda (+12%), Ford (+5%), Toyota și Opel, cu creșteri de 2.4%. Edited by cata, 05 November 2018 - 13:38. |
#13
Posted 20 December 2018 - 12:57
Noul ciclu de testare WLTP încă produce efecte majore la nivelul vânzărilor. Lipsa unor versiuni din portofoliu a generat o scădere importantă a vânzărilor realizate de mulți producători auto, iar segmentul premium nu a "scăpat nepedepsit" de acest val.
Luna noiembrie a fost una bună pentru Mercedes-Benz. Constructorul din Stuttgart a comercializat aproape 200.000 de mașini noi. BMW se clasează pe poziția secundă cu circa 190.000 de unități noi, în timp ce Audi completează podiumul cu cele 132.650 de mașini noi vândute la nivel global în noiembrie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users