Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
RDS pierde contractele semnate in teren de agentii de vanzari?
Last Updated: Sep 17 2018 13:52, Started by
totoslack
, Sep 13 2018 14:12
·
0
#1
Posted 13 September 2018 - 14:12
Salut,
Va relatez aici o situatie cel putin hilara legata de RDS si cum are grija de datele personale ale clientilor. ******************************************************* In data de 15 august semnez contract cu un agent de vanzari RDS pentru un abonament DigiNet Fiberlink 500. Toate bune si frumoase. Dupa o asteptare de aproximativ 3 saptamani ma duc cu contractul la un magazin Digi sa intreb daca au o data estimativa legata de instalarea serviciului. Raspunsul primit a fost halucinant: "In baza noastre de date nu figurati cu nici un contract semnat." Ii arat contractul operatorului si acesta ma indruma sa dau telefon la CallCenter. A doua zi dau telefon la CallCenter, dau toate datele necesare (nr. contract, numele si codul de identificare al agentului de vanzari etc.) , cu promisiunea ca in cateva zile sa primesc un raspuns. Dupa 4 zile dau telefon sa intreb de statusul problemei mele. Raspunsul primit a fost la fel de halucinant ca cel anterior: "Am inaintat sesizarea dumneavoastra departamentului specializat. Nu avem un termen de solutionare a sesizarii." Alternativa data a fost sa ma duc la un magazin RCS-RDS sa inchei un nou contract. Va dati seama ce pret pun astia de la RCS-RDS pe datele personale ale clientilor? Le-am propus sa le dau o copie dupa contract. Nu i-a interesat. Le-am precizat ca aici nu se pune problema de instalat serviciu, ci ce s-a intamplat cu datele mele? De ce dupa 1 luna de zile eu inca nu figurez in baza lor de date cu contract semnat, cu toate ca ei, au recunoscut numarul contractului ca fiind valid. I-am avertizat ca daca nu imi raspund intr-o saptamana la sesizare o sa ma adresez "Agentiei Nationale de supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal". ****************************************************** E cineva care s-a mai lovit de situatii similare? |
#2
Posted 13 September 2018 - 14:18
totoslack, on 13 septembrie 2018 - 14:12, said:
Va relatez aici o situatie cel putin hilara legata de RDS si cum are grija de datele personale ale clientilor. Tu esti hilar, nu situatia in sine. Asteapta-te la ceva contracte facute pe numele tau cu telefoane la abonamente pe la alti operatori "tertzi" (ca la Digi n-au cum ca aia ii trimite sa ia telefonul prin banca... dupa ce s-au ales in trecut cu tepe la contracte cu telefoane neonorate) . Daca RCS-RDS nu stie nimic de problema ta, aia nu erau agenti RCS-RDS, erau samsari care ti-au luat datele si cu complicitatea unor agenti de vanzari de prin magazinele de telefonie (ahtiati sa-si faca banul si targhetul) vor incheia contracte pe numele tau.... peste cateva luni ai sa primesti si plicuri ca n-ai achitat facturile de zeci de euro emise . Practica des intalnita . Mi-au batut si mie prin poarta asa zisi agenti de teren digi, telekom sau orange, aveau niste plastice intinse pe o sfoara la gat pe post de legitimatii si fluturau niste coli pe post de contracte.... i-am trimis la plimbare, pur si simplu n-am baza in ei, daca vreau ceva contracte imi rezerv cateva ore si ma duc intr-un sediu de al lor. Daca ti-au facut poza cu telefonul la buletin sau te-ai intrebat daca ai prin casa o copie dupa buletin sa ataseze la contract... te-ai ales cu o teapa de toata frumusetea. Doar nu vroiai sa te sune la sesizarea facuta de tine, dupa ce ti-au spus ca acel contract nu apare in baza lor de date.... ce ai fi vrut sa-ti spuna? cat esti de "destept" felicitandu-te ca ai luat teapa Edited by tico18, 13 September 2018 - 14:31. |
#3
Posted 13 September 2018 - 14:26
In cazul de fata RDS a recunoscut validitatea contractului plus codul agentului de vanzari. Semnarea contractului s-a facut odata ce au intrat cu fibra la noi in localitate.
|
#4
Posted 13 September 2018 - 14:32
totoslack, on 13 septembrie 2018 - 14:26, said:
In cazul de fata RDS a recunoscut validitatea contractului plus codul agentului de vanzari. Semnarea contractului s-a facut odata ce au intrat cu fibra la noi in localitate. "Raspunsul primit a fost halucinant: "In baza noastre de date nu figurati cu nici un contract semnat."" Oricum, problema ta, niciodata sa nu mai semnezi contracte cu agentii de teren, cat poate sa-ti ia din timp sa mergi la sediul lor sa semnezi un contract? Doar nu stai o zi intreaga pe acolo Edited by tico18, 13 September 2018 - 14:35. |
#5
Posted 13 September 2018 - 14:37
Pai de aia am precizat "halucinant". Adica ei recunosc ca acel contract e valid si tot ei imi dau termene de genul "la calendele grecesti" sau "du-te si semneaza un nou contract".
|
#6
Posted 13 September 2018 - 14:46
totoslack, on 13 septembrie 2018 - 14:12, said:
Salut, Va relatez aici o situatie cel putin hilara legata de RDS si cum are grija de datele personale ale clientilor. ******************************************************* In data de 15 august semnez contract cu un agent de vanzari RDS pentru un abonament DigiNet Fiberlink 500. Toate bune si frumoase. Dupa o asteptare de aproximativ 3 saptamani ma duc cu contractul la un magazin Digi sa intreb daca au o data estimativa legata de instalarea serviciului. Raspunsul primit a fost halucinant: "In baza noastre de date nu figurati cu nici un contract semnat." Ii arat contractul operatorului si acesta ma indruma sa dau telefon la CallCenter. [...] E cineva care s-a mai lovit de situatii similare? M-au cablat pe 27 decembrie. Spor la alergat. totoslack, on 13 septembrie 2018 - 14:37, said:
Pai de aia am precizat "halucinant". Adica ei recunosc ca acel contract e valid si tot ei imi dau termene de genul "la calendele grecesti" sau "du-te si semneaza un nou contract". |
#7
Posted 13 September 2018 - 15:05
agentul de teren are tot interesul ca acel contract sa apara in baza de date
altfel nu pupa comision exista posibilitatea ca el sa fie intors de la dep operare documente deoarece nu era completat corect / complet / coerent caz in care se intoarce la agentul de teren, se remediaza, se retrimite catre operare |
#8
Posted 13 September 2018 - 15:08
Si eu am asteptat prin 2010 cam 40 zile.
Banuiesc ca agentul de teren le inregistreaza la un interval de timp, posibil daca si-a atins targetul (planul) sa mai lase ce-i in plus fata de target pentru o inregistrare ulterioara. Nu e corect dar nu ma mira daca e asa. Si eu am devenit client rcs-rds printr-un agent de teren care mi-a promis tot ce ceream. Adevarul a fost altul. MIntea fara sa clipeasca. Important pentru el era sa mai bifeze un client racolat. L.E. Caracterizarea pe care am facut-o agentului de teren cred ca se aplica si altor furnizori de servicii din domeniu deci nu e valabila numai pt rcs-rds. Edited by altuser09, 13 September 2018 - 15:13. |
#9
Posted 13 September 2018 - 15:13
40 de zile a durat procesarea sau instalarea?
restul presupunerilor sunt gresite le : unii agenti de teren sunt un fel de mercenari si se muta cu grupa cand colo cand dincolo Edited by maistoru, 13 September 2018 - 15:17. |
#10
Posted 13 September 2018 - 15:27
totoslack, on 13 septembrie 2018 - 14:12, said: Mergi cu acel contract si fa o reclamatie la ANPC. Tu esti acoperit, ai semnatura angajatului RDS si stampila firmei. Meri la ANPC si le ceri sa oblige RDS-ul sa respecte contractul, adica sa vina sa iti instaleze netul. Sa vezi ca dupa ce depui reclamatia o sa te sune RDS-ul cu rugaminti, scuze etc. |
|
#11
Posted 13 September 2018 - 15:54
Intotdeauna au avut astfel de probleme. Pe mine, mult timp nu ma gaseau dupa nr de contract cand sunam la relatii clienti. La sesizari era haos: vorbeam cu un operator, nu se rezolva nimic, sunam peste 1-2 zile si-mi spunea ca sesizarea a fost inchisa. O scara din blocul nostru a renuntat la serviciile RCS cand s-a schimbat infrastructura pentru ca au "uitat" sa cableze desi fibra optica era la cativa metri. Au cablat doua scari, pe a treia au lasat-o asa.
|
#12
Posted 13 September 2018 - 16:46
Cel mai propabil contractul tau nu s-a procesat inca.
|
#13
Posted 13 September 2018 - 18:23
Treaba e in felul urmator.Exista situatii in care nu pot realiza legarea la retea, din diferite motive.In cazul asta in loc sa ti se spuna pe fata ca sint neseriosi, nu au destui oameni, etc , apeleaza la treburi de genul pentru a trage de timp.de obicei in mediul rural in multe localitati nu ai prea multe variante, deci nu pierd mai nimic.
|
#14
Posted 17 September 2018 - 13:52
Asa au facut si la mine in sat ceva asemanator, au cumparat o firma locala de fibra, o venit o facut contracte au bagat gogosi ca vine fibra lor in cateva saptamanii si de atuncea au trecut 2 luni jumate leam facut sezizari dar am vorbit cu peretii, cine o avut contract cu fosta firma are net bine mersi pe fibra aia vechea restu ciuciu stai cu telekom adsl.
Edited by hikikomori, 17 September 2018 - 13:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users