Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Mai funcționează sistemul de frânare automata INDUSI pt. trenurile care trec pe rosu?

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#37
energizer777

energizer777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 556
  • Înscris: 27.05.2015
Ancheta făcută în cazul accidentului feroviar, care a avut loc pe 12 august, pe viaductul Cârcea, scoate la iveală detalii şocante.
Mecanicul de locomotivă a încălcat toate regulile pe care ar fi trebuit să le respecte în timpul serviciului.

Încă din ziua în care a provocat accidentul, poliţia a descoperit că mecanicul de 50 de ani, din Drăgăşani, avea o alcoolemie de 0,72 mg/l alcool pur în aerul expirat. Însă, surse din anchetă au declarat pentru GdS că faptul că a consumat alcool nu ar fi fost singura problemă. Mecanicul a făcut lucruri inexplicabile în timp ce se afla în locomotivă. „Trenul era echipat cu anumiţi induşi mecanici care au rolul de a frâna automat trenul care nu opreşte la semnal. Însă, în timpul anchetei s-a descoperit că mecanicul izolase aceşti induşi, iar impulsul electric nu şi-a mai făcut treaba pentru a se opri automat trenul. De la semnalul de intrare şi semnalul de ieşire, între care mecanicul ar fi trebuit să oprească erau 1.359 de metri, deci ar fi avut timp să îl oprească de zece ori. De asemenea, o altă neregulă gravă care a fost găsită în locomotiva pe care o conducea mecanicul este aceea că plumbul de la dispozitivul care verifică mecanicul să nu adoarmă era tăiat. Practic, este vorba despre o pedală pe care mecanicul trebuie să bată cu piciorul o dată la aproximativ 30 de secunde. Dacă nu se întâmplă acest lucru, trenul se opreşte automat. Însă, cel mai probabil mecanicului i-a fost greu să apese acea pedală la 30 de secunde şi i-a tăiat plumbul pentru a nu mai fi nevoie să o acţioneze“, au declarat surse din cadrul anchetei pentru GdS. Aceleaşi surse spun că mecanicul trenului care a deraiat pe viaductul Cârcea a recunoscut că a băut două beri, una în staţia de la Roşiori şi alta la Caracal, chiar în locomotivă, pentru că a staţionat un timp mai îndelungat. Însă, rezultatul etilotestului a arătat o alcoolemie de 0,72 mg/l, iar specialiştii susţin că o persoană care consumă patru beri de câte 500 ml fiecare va avea o alcoolemie de aproximativ 0,57 grame la mie. Acest lucru înseamnă că mecanicul a băut mult mai mult decât a declarat. „E o crimă să consumi alcool atunci când trebuie să conduci o locomotivă. Mecanicul are o responsabilitate foarte mare. În afară de paguba mare pe care a produs-o, acesta şi-a pus viaţa în pericol. Este, practic, o minune că nu a păţit nimic la cum a arătat accidentul. În plus, a pus în pericol şi viaţa altor oameni care circulau cu trenul. Se putea întâmpla o catastrofă şi mai mare“, a declarat un reprezentant al CFR Infrastructură. Cu toate acestea, mecanicul a sfidat orice regulă, fără să se gândească la consecinţe."

Sursa: Incredibila poveste a deraierii trenului pe viaductul Cârcea

Deci vor sa-l scoata pe mecanic singurul vinovat.

#38
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005
O intrebare care ma chinuie de ceva vreme, in cazul unei lucrari la calea ferata cum sint asigurati muncitorii impotriva accidentelor survenite din traficul feroviar ?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate