Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Free energy- e posibil sa functioneze cel din experiment?
Last Updated: Feb 21 2024 15:35, Started by
scub
, Aug 11 2018 06:34
·
1
#1
Posted 11 August 2018 - 06:34
Free energy- e posibil sa functioneze cel din experimentul de mai jos?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RkLfpXpO5sQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 11 August 2018 - 06:40
Nu e free energy, e transformarea energiei magnetului inenergie mecanica. Nu stiu in ce masura poate fi utila.
|
#3
Posted 11 August 2018 - 06:45
Corect stiintific ce spui !
Daca ar functiona , ar putea fi transformata mai departe in energie electrica ... Cu magneti neodim de mare putere . Dar sunt sceptic ... |
#4
Posted 11 August 2018 - 07:00
Nu. Nu exista perpetuum mobile.
Trebuie sa preia energie de undeva. |
#5
Posted 11 August 2018 - 07:03
Nu-i văd utilitatea.
Dacă îi atașezi un generator electric, s-a dus pe apa sâmbetei totul. |
#6
Posted 11 August 2018 - 07:04
Vă reamintesc ce a spus Lavoisier: "În Natură, nimic nu se pierde, nimic nu se câştigă, totul se transformă."
|
#7
Posted 11 August 2018 - 07:04
de pe blogul lor
Quote These Perpetual Motion Machines are of motorized versions that were built to illustrate how they were supposed to work in the minds of Inventors. |
#8
Posted 11 August 2018 - 07:23
#9
Posted 11 August 2018 - 07:33
scub, on 11 august 2018 - 06:34, said:
Free energy- e posibil sa functioneze cel din experimentul de mai jos? Nu e free energy, se foloseste de energia campului magnetic.La scara mai mare ai nevoie de un magnet urias, sau de un electromagnet care consuma curent si de un mecanism de pornire, care din nou consuma.Nu e nimic free. Vorba aia, nimic nu se pierde, totul se transforma, insa daca se transforma in ceva inutil, e ca si pierdut.Exemplu, arderea benzinei in motoarele pe benzina se transforma in forta care propulseaza motorul si in caldura.Caldura se pierde, nu foloseste la nimic, dinpotriva e nevoie ca motorul sa antreneze si pompa de apa pentru a avea racire. |
#10
Posted 11 August 2018 - 07:39
fqx, on 11 august 2018 - 07:33, said:
Caldura se pierde, nu foloseste la nimic, dinpotriva e nevoie ca motorul sa antreneze si pompa de apa pentru a avea racire. |
|
#11
Posted 11 August 2018 - 07:49
fqx, on 11 august 2018 - 07:33, said:
Exemplu, arderea benzinei in motoarele pe benzina se transforma in forta care propulseaza motorul si in caldura.Caldura se pierde, nu foloseste la nimic, dinpotriva e nevoie ca motorul sa antreneze si pompa de apa pentru a avea racire. Noroc că acum ne teleportăm și nu mai avem nevoie de motoare ICE. |
#12
Posted 11 August 2018 - 07:54
dexterash, on 11 august 2018 - 07:39, said:
Intre timp, unii cu IQ peste 12,32(1)24 s-au prins de asta si folosesc "pierderea" pentru a incalzi habitaclul. Ce-i drept, nu sunt sigur ca vorbesti de 1918 sau de 2018... dexterash, on 11 august 2018 - 07:39, said:
Intre timp, unii cu IQ peste 12,32(1)24 s-au prins de asta si folosesc "pierderea" pentru a incalzi habitaclul. Ce-i drept, nu sunt sigur ca vorbesti de 1918 sau de 2018... ericmario, on 11 august 2018 - 07:49, said:
Da, lumea era foarte proastă pe vremea aia. Noroc că acum ne teleportăm și nu mai avem nevoie de motoare ICE. Edited by fqx, 11 August 2018 - 07:58. |
#13
Posted 11 August 2018 - 07:59
fqx, on 11 august 2018 - 07:54, said:
Si ca sa nu mor eu prost, va rog sa va documentati https://en.wikipedia...bustion_engines Bănuiesc că deja ai o alternativă adevărată, nu gluma aia cu mașinile hybrid. Sau electrice. O îmbunătățire cu 5% a eficienței, hybrid, e neglijabilă. Părerea mea. |
#14
Posted 11 August 2018 - 08:12
#15
Posted 11 August 2018 - 08:13
O prosteala. Un magnet trage de o bila de metal si atat. Bila se va opri in pozitia cea mai apropiata de magnet. Nu exista nici o forta care sa invarta roata. Gravitatia este invinsa de magnetul puternic deci, nu e o explicatie ca roata nu e echilibrata si se va invarti. Ar trebui ca bila sa se fixeze de roata si campul magnetic sa dispara pentru a permite gravitatiei sa invarta roata pana in punctul de jos apoi iar campul magnetic sa fie activat iar bila sa urce liber spre magnet. Dar asa o sa functioneze ca un motor electric cu un electromagnet care consuma energie.
Roata se invarte din exterior, probabil cu aer comprimat ca se aude un compresor. |
|
#16
Posted 11 August 2018 - 08:23
ericmario, on 11 august 2018 - 07:59, said:
Eu nu am negat ce ai spus tu, dar care ar fi alternativa? Bănuiesc că deja ai o alternativă adevărată, nu gluma aia cu mașinile hybrid. Sau electrice. O îmbunătățire cu 5% a eficienței, hybrid, e neglijabilă. Părerea mea. |
#17
Posted 11 August 2018 - 08:36
Quote Vorbesc de 2018 cand randamentul unu motor termic e de vreo 55% Ha? Mai taie, mai taie. In regim tranzitoriu, adica cam cum e in oras cea mai mare parte din timp, si in depasiri, e undeva la 15%. In genertal la benzina e pe la 30% si vreo 45% la diesel. |
#18
Posted 11 August 2018 - 08:44
...si ciclul se reia. Mereu apar generatii noi care studiaza ce deja se stie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users