Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Check motor Freelander

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
adisiu

adisiu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.10.2015
Salut pentru toata lumea,
Am si eu un Freelander din '98, 2000 cc, 72 kw.
De cateva saptamani mi s-a aprins becul rosu "check motor" in mers, turometrul a cazut la zero si mi-a taiat clima.
Acum se aprinde doar dupa ce se incalzeste motorul (la 10-15 km parcursi).
La turatii mari (4500 ture) se stinge becul, dar se reaprinde cand scad turatiile.
Daca opresc motorul, cu becul aprins, nu mai porneste decat dupa 3-4 ore, dupa ce se raceste.
Pe tester imi zice ca e debitmetrul de aer, dar l-am verificat si e ok. Am testat si injectoarele pe stand, sunt ok si ele.
Daca stie cineva despre ce-i vorba, va rog sa-mi dati de stire!
Multumesc mult!

#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
L-ai verificat si ai constatat ca debitmetrul e in regula sau service-ul a zis asta?

In alta ordine de idei: poate fi un contact imperfect si de acolo sa plece erorile. Masina este functionala cand apare Chek engine, dar limiteaza din functii sau turatii (intra in regim de conservare, deoarece considera ca problema nu estea asa grava, altfel nu ar porni motorul).

Mergi la un service (sau schimba-l pe cel actual) si, pe langa tester, poate e necesar sa schimbe vreo piesa.

Si mie mi-a aparut, la un moment, dat check engine, dar eroarea data era la senzorul de la unul din senzorii de la axul cu came, L-am schimbat si nu am mai avut probleme, desi masina functiona bine (ma deranja ca aveam bec aprins in bord, desi, in bord, singurele lumini aprinse in regim normal sunt semnalizarea, faza lunga, in rest e bezna sau trebuie sa pun centura sau sa inchid vreo usa/portbagajul).

#3
adisiu

adisiu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.10.2015

 Pololica, on 09 august 2018 - 12:38, said:

L-ai verificat si ai constatat ca debitmetrul e in regula sau service-ul a zis asta?

In alta ordine de idei: poate fi un contact imperfect si de acolo sa plece erorile. Masina este functionala cand apare Chek engine, dar limiteaza din functii sau turatii (intra in regim de conservare, deoarece considera ca problema nu estea asa grava, altfel nu ar porni motorul).

Mergi la un service (sau schimba-l pe cel actual) si, pe langa tester, poate e necesar sa schimbe vreo piesa.

Si mie mi-a aparut, la un moment, dat check engine, dar eroarea data era la senzorul de la unul din senzorii de la axul cu came, L-am schimbat si nu am mai avut probleme, desi masina functiona bine (ma deranja ca aveam bec aprins in bord, desi, in bord, singurele lumini aprinse in regim normal sunt semnalizarea, faza lunga, in rest e bezna sau trebuie sa pun centura sau sa inchid vreo usa/portbagajul).
Da, multumesc mult pentru informatii!
Debitmetrul mi l-a verificat la un service. Acolo zicea ca s-ar putea sa fie pompa de injectie (senzor de temperatura sau capul hidraulic).
Demontarea pompei e cam cu eforturi pt. ca trebuie demontata distributia. Cam greu, si s-ar putea sa nu fie asta.
Unde e situat senzorul de la axul cu came? Il demontez eu si-l duc la test. Asta ar fi cel mai plauzibil, pentru ca imi pica turometrul.
Multumesc mult inca o data si astept raspuns!

#4
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Nu stiu cum sunt alte modele, dar la mine (Chevrolet Spark) sunt doua: unul sus si unul jos (cel de sus e pe langa furtunul de ulei, cred). Am vazut ca unul (senzor) costa 60-70 lei original (pentru Spark).

Daca se umbla la distributie, e clar ca trebuie sa mai cumperi una (plus manopera).
  • posibil senzor temperatura
  • posibil circulatia antigelului
  • posibil mizerie la admisie (la pistoane sau injectoare)
  • posibil ungerea sa nu fie cum trebuie la turatii mici
  • posibil semnal fals (uneori, la instalatiile GPL, la admisie, un cilindru poate trage aer fals si sa dea check engine)
La fel de posibil, un contact care s-a oxidat si nu mai face atingere cum trebuie. Ar fi bine sa o lasi in service sa se uite cineva la ea care are timp si ustensile.Un tester profesional costa cateva mii de lei.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate