Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...
 De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 

Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri

* * * * * 5 votes
  • Please log in to reply
3244 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
,,Hyundai Kona Electric are un design ușor modificat comparativ cu versiunea tradițională și este oferit în două versiuni. Cea mai performantă are motor electric de peste 200 de cai putere și o autonomie de 470 de kilometri.
După un teaser neconcludent publicat la începutul lunii februarie, Hyundai a dezvăluit astăzi primele imagini și informații oficiale despre Kona Electric, versiunea electrică a lui Kona, model lansat în cursul anului trecut.
Potrivit constructorului, Hyundai Kona Electric este primul SUV subcompact electric din Europa, iar acesta impresionează în special din punct de vedere al autonomiei.
Hyundai Kona Electric: date esențiale:

● Din punct de vedere al designului, cea mai importantă noutate comparativ cu versiunea clasică a lui Kona este la nivelul grilei. De asemenea, modelul este disponibil cu jante exclusive din aliaj de 17 inch, în timp ce bara de protecție frontală are o formă aerodinamică mai agresivă;
La interior, ceasurile de bord sunt digitale, în timp ce sistemul de infotainment este compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay;

● Scaunele din față beneficiază de încălzire și ventilație;
● Kona Electric vine în două versiuni: prima are un motor electric de 99 kW (135 CP), cuplu de 395 Nm și un acumulator de 39.2 kWh care oferă o autonomie de 300 de kilometri conform noului standard WLTP. Accelerația la 100 km/h are loc în 9.3 secunde;
Versiunea superioară are un motor de 150 kW (204 CP), același cuplu de 395 Nm, dar accelerează la 100 km/h în 7.6 secunde. Bateria acestei versiuni are 64 kWh și oferă o autonomie de 470 kilometri conform standardului WLTP. În practică, autonomia reală va fi de circa 400-450 de kilometri, o valoare foarte bună raportată la autonomiile mașinilor electrice disponibile în prezent pe piață;
● Bateriile se încarcă până la 80% în 54 de minute în cazul utilizării unei stații de încărcare rapidă DC de 100 kW. Utilizarea unei stații clasice implică însă un timp de încărcare de 6 ore și 10 minute pentru versiunea cu baterie de 39.2 kWh și de 9 ore și 40 de minute pentru varianta de 64 kW.''
http://www.automarke...-470-83015.html

Un vehicul modern care insa nu va avea un pret care sa permita tuturor sa il cumpere.La 204 cai putere, cuplul motor putea fi ceva mai mare.Mai trebuie lucrat la acumulatoare pentru ca acestea sa fie mai fiabile, sa se incarce mult mai repede, ca in prezent si mai ales sa fie mult mai ieftine de fabricat si achizitionat.

[ http://static.automarket.ro/img/db/model/005/041/492288l.jpg?ts=1519737074 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by max_01, 17 July 2018 - 20:57.


#2
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Vrem nu vrem asta e probabil viitorul?

#3
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Remicade, on 17 iulie 2018 - 20:31, said:

Vrem nu vrem asta e probabil viitorul?
Cu siguranta ca asta este viitorul insa motorizarile cu combustie interna vor mai dainui 10-15 ani, cu siguranta, pana ce pretul de modernizare a lor, pentru a indeplini normele de poluare din acel moment va fi insuportabil si nerentabil atat pentru producatorii auto cat si pentru cumparatori.

Edited by max_01, 17 July 2018 - 20:35.


#4
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Pana prostului n-am facut-o niciodata, insa pe versiunea electrica cred ca va fi ceva inevitabil la noi.

#5
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 arab, on 17 iulie 2018 - 20:42, said:

Pana prostului n-am facut-o niciodata, insa pe versiunea electrica cred ca va fi ceva inevitabil la noi.
Cred ca masinile electrice au un indicator(aparat) care iti arata cata autonomie mai are acumulatorul.Probabil te avertizeaza si acustic, ca la telefoanele mobile, cand acumulatorul mai are putina energie, pentru a-ti permite sa ajungi la o statie de incarcare cu energie electrica.Doar daca esti neatent vei ramane fara energie electrica la sistemul de propulsie.
In rest, pe partea de probleme tehnice, defectiuni  exista la toate marcile de masini.Atat pe partea de mecanica cat si de electrica sau electronica.

Edited by max_01, 17 July 2018 - 21:13.


#6
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 Remicade, on 17 iulie 2018 - 20:31, said:

Vrem nu vrem asta e probabil viitorul?
Sa speram ca nu Posted Image

Sint de acord ca viitorul trebuie sa fie electric ... da' nu sub forma asta cu baterie scumpa si cu durata de viata nu prea lunga :(

#7
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006

 max_01, on 17 iulie 2018 - 20:49, said:

Defectiuni tehnice exista la toate marcile de masini.
Pana prostului e o defectiune, spui tu?

Inseamna ca toate masinile mele de pana acum, nu au fost defecte niciodata.

Edited by arab, 17 July 2018 - 20:51.


#8
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

 max_01, on 17 iulie 2018 - 20:49, said:

Defectiuni tehnice exista la toate marcile de masini
De obicei "pana prostului" n-are nicio treaba cu defectiunile la masina ... defectu' e in alta pate Posted Image

 arab, on 17 iulie 2018 - 20:50, said:

Pana prostului e o defectiune, spui tu?
da ... da' nu la masina Posted Image

PS - desi uneori poate fi cauzata si de o defctiune la masina  Posted Image

Edited by adrian_r5, 17 July 2018 - 20:53.


#9
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Cuplu este suficient mai ales ca îl ai instant :)

#10
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 max_01, on 17 iulie 2018 - 20:34, said:

Cu siguranta ca asta este viitorul insa motorizarile cu combustie interna vor mai dainui 10-15 ani, cu siguranta, pana ce pretul de modernizare a lor, pentru a indeplini normele de poluare din acel moment va fi insuportabil si nerentabil atat pentru producatorii auto cat si pentru cumparatori.
Lasa ca nu coboara Moise cu normele alea de pe munte si nici batute in piatra nu sunt. Cand nu vor mai putea fi atinse, vor fi indulcite putin. Cand alternativa va fi sa-ti faci programare la incarcare cu o saptamana inainte nu va mai fi atat de mirobolanta lumea cu masini strict electrice. Ca nu o sa vada nimeni zeci de mii de statii de incarcare de 100KW in nicio tara. Acum e misto ca ai parcare moca, curent moca, banda si asa mai departe, un fel premium pass dar cand toti vor avea premium pass o sa fie comedie.
Transportul electric va fi urban iar incarcarea majoritar "casnica". Va fi o nisa si nimic mai mult spre deosebire de ce e acum, cu masini din toate clasele. Dupa ce va capata momentum si vor disparea avantajele actuale ale masinilor electrice, jocurile vor fi facute de masinile cu range extender care se vor incadra si in normele de poluare si vor avea si o alimentare flexibila cu carburant.
E o greseala sa intuim viitor considerand ca regulile actuale dupa care se joaca in industrie vor tamane neschimbate. Vb de toate avantajele de care se bucura cei care cumpara electrice.

#11
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Eu urmăresc acest model. Pt sotie. Nu e wow dar nici de aruncat. Să îl.vedem la drive test.

#12
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Halatul, cat e halatul?

#13
gxpopa

gxpopa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 21.06.2014

 max_01, on 17 iulie 2018 - 20:49, said:

Cred ca masinile electrice au un indicator(aparat) care iti arata cata autonomie mai are acumulatorul.Probabil te avertizeaza si acustic, ca la telefoanele mobile, cand acumulatorul mai are putina energie, pentru a-ti permite sa ajungi la o statie de incarcare cu energie electrica.Doar daca esti neatent vei ramane fara energie electrica la sistemul de propulsie.
In rest, pe partea de probleme tehnice, defectiuni  exista la toate marcile de masini.Atat pe partea de mecanica cat si de electrica sau electronica.
Au. Problema este alta: sa te vad cu ce acoperi timpul nevestei si al copiilor  in acele 9 (noua) ore cat stai in statie la incarcat acumulatorii. Si apropo, iarna, pe ger, orice acumulator daca mai functioneaza la o treime din capacitatea teoretica sa zicem sarut-mana!

#14
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 gxpopa, on 17 iulie 2018 - 21:58, said:

Si apropo, iarna, pe ger, orice acumulator daca mai functioneaza la o treime din capacitatea teoretica sa zicem sarut-mana!
si pe caldura mare... si Romania le are pe amandoua.

cum o fi oare in miercurea ciuc la -40 si in bucuresti la +46?

tehnologiile vor evolua, mai sint variante cu supercapacitori, hidrogen etc

Attached Files



#15
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Pai, cand incarcarea o sa dureze maxim cateva zeci de minute pentru o autonomie de 450-500km, atunci imi iau si eu electrica. Si sa fie prize de incarcare mai peste tot.

#16
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

 unbrutus, on 17 iulie 2018 - 22:28, said:


si pe caldura mare... si Romania le are pe amandoua.

cum o fi oare in miercurea ciuc la -40 si in bucuresti la +46?

tehnologiile vor evolua, mai sint variante cu supercapacitori, hidrogen etc

Ce nasol e să locuiești iarna in Miercurea-Ciuc și vara in București ! Mai ales că la tine vara ai tot timpul aceste temperaturi +46 și iarna de -40. Ce viața nenorocită duci, saracu' dă tine când dieselul tău nici nu-ți mai pornește la -40 ! Măcar ăluia cu electrica tot îi merge și cu autonomie mai mică, dar drujba ta e pe chituci :) !

 gxpopa, on 17 iulie 2018 - 21:58, said:


Au. Problema este alta: sa te vad cu ce acoperi timpul nevestei si al copiilor  in acele 9 (noua) ore cat stai in statie la incarcat acumulatorii. Si apropo, iarna, pe ger, orice acumulator daca mai functioneaza la o treime din capacitatea teoretica sa zicem sarut-mana!

9 ore stai când o încarci acasă nu la stațiile de încărcare. Iar acasă ai cu ce acoperi acel timp cred :) !

Edited by Ford4, 17 July 2018 - 23:37.


#17
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

 gxpopa, on 17 iulie 2018 - 21:58, said:


Au. Problema este alta: sa te vad cu ce acoperi timpul nevestei si al copiilor  in acele 9 (noua) ore cat stai in statie la incarcat acumulatorii. Si apropo, iarna, pe ger, orice acumulator daca mai functioneaza la o treime din capacitatea teoretica sa zicem sarut-mana!
Ce mișto e sa dai răspunsuri fără sa citești articolul și fără sa ai habar de subiect :)

#18
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018

 Remicade, on 17 iulie 2018 - 20:31, said:

Vrem nu vrem asta e probabil viitorul?
Viitorul foarte apropiat are tendinta sa fie asa dar nu cred ca se va ajunge prea departe cu electricele cel putin nu cu sistemul actual de baterii scumpe. Se vrea transferarea monopolului si a castigurilor grase de la hidrocarburile care incep sa se epuizeze la metalele rare care se folosesc la baterii. Viitorul e al free energy, miile alea de patente stocate de SUA si nu numai prin seifuri ca nu cumva sa dispara parghiile cu care controleaza tarile atat bananiere ca Romania cat si dezvoltate.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate