Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri
#1
Posted 17 July 2018 - 20:29
,,Hyundai Kona Electric are un design ușor modificat comparativ cu versiunea tradițională și este oferit în două versiuni. Cea mai performantă are motor electric de peste 200 de cai putere și o autonomie de 470 de kilometri.
După un teaser neconcludent publicat la începutul lunii februarie, Hyundai a dezvăluit astăzi primele imagini și informații oficiale despre Kona Electric, versiunea electrică a lui Kona, model lansat în cursul anului trecut. Potrivit constructorului, Hyundai Kona Electric este primul SUV subcompact electric din Europa, iar acesta impresionează în special din punct de vedere al autonomiei. Hyundai Kona Electric: date esențiale: ● Din punct de vedere al designului, cea mai importantă noutate comparativ cu versiunea clasică a lui Kona este la nivelul grilei. De asemenea, modelul este disponibil cu jante exclusive din aliaj de 17 inch, în timp ce bara de protecție frontală are o formă aerodinamică mai agresivă; ● La interior, ceasurile de bord sunt digitale, în timp ce sistemul de infotainment este compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay; ● Scaunele din față beneficiază de încălzire și ventilație; ● Kona Electric vine în două versiuni: prima are un motor electric de 99 kW (135 CP), cuplu de 395 Nm și un acumulator de 39.2 kWh care oferă o autonomie de 300 de kilometri conform noului standard WLTP. Accelerația la 100 km/h are loc în 9.3 secunde; ● Versiunea superioară are un motor de 150 kW (204 CP), același cuplu de 395 Nm, dar accelerează la 100 km/h în 7.6 secunde. Bateria acestei versiuni are 64 kWh și oferă o autonomie de 470 kilometri conform standardului WLTP. În practică, autonomia reală va fi de circa 400-450 de kilometri, o valoare foarte bună raportată la autonomiile mașinilor electrice disponibile în prezent pe piață; ● Bateriile se încarcă până la 80% în 54 de minute în cazul utilizării unei stații de încărcare rapidă DC de 100 kW. Utilizarea unei stații clasice implică însă un timp de încărcare de 6 ore și 10 minute pentru versiunea cu baterie de 39.2 kWh și de 9 ore și 40 de minute pentru varianta de 64 kW.'' http://www.automarke...-470-83015.html Un vehicul modern care insa nu va avea un pret care sa permita tuturor sa il cumpere.La 204 cai putere, cuplul motor putea fi ceva mai mare.Mai trebuie lucrat la acumulatoare pentru ca acestea sa fie mai fiabile, sa se incarce mult mai repede, ca in prezent si mai ales sa fie mult mai ieftine de fabricat si achizitionat. [ http://static.automarket.ro/img/db/model/005/041/492288l.jpg?ts=1519737074 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by max_01, 17 July 2018 - 20:57. |
#3
Posted 17 July 2018 - 20:34
Remicade, on 17 iulie 2018 - 20:31, said:
Vrem nu vrem asta e probabil viitorul? Edited by max_01, 17 July 2018 - 20:35. |
#4
Posted 17 July 2018 - 20:42
Pana prostului n-am facut-o niciodata, insa pe versiunea electrica cred ca va fi ceva inevitabil la noi.
|
#5
Posted 17 July 2018 - 20:49
arab, on 17 iulie 2018 - 20:42, said:
Pana prostului n-am facut-o niciodata, insa pe versiunea electrica cred ca va fi ceva inevitabil la noi. In rest, pe partea de probleme tehnice, defectiuni exista la toate marcile de masini.Atat pe partea de mecanica cat si de electrica sau electronica. Edited by max_01, 17 July 2018 - 21:13. |
#6
Posted 17 July 2018 - 20:49
#7
Posted 17 July 2018 - 20:50
#8
Posted 17 July 2018 - 20:52
max_01, on 17 iulie 2018 - 20:49, said:
Defectiuni tehnice exista la toate marcile de masini arab, on 17 iulie 2018 - 20:50, said:
Pana prostului e o defectiune, spui tu? PS - desi uneori poate fi cauzata si de o defctiune la masina Edited by adrian_r5, 17 July 2018 - 20:53. |
#10
Posted 17 July 2018 - 21:09
max_01, on 17 iulie 2018 - 20:34, said:
Cu siguranta ca asta este viitorul insa motorizarile cu combustie interna vor mai dainui 10-15 ani, cu siguranta, pana ce pretul de modernizare a lor, pentru a indeplini normele de poluare din acel moment va fi insuportabil si nerentabil atat pentru producatorii auto cat si pentru cumparatori. Transportul electric va fi urban iar incarcarea majoritar "casnica". Va fi o nisa si nimic mai mult spre deosebire de ce e acum, cu masini din toate clasele. Dupa ce va capata momentum si vor disparea avantajele actuale ale masinilor electrice, jocurile vor fi facute de masinile cu range extender care se vor incadra si in normele de poluare si vor avea si o alimentare flexibila cu carburant. E o greseala sa intuim viitor considerand ca regulile actuale dupa care se joaca in industrie vor tamane neschimbate. Vb de toate avantajele de care se bucura cei care cumpara electrice. |
|
#11
Posted 17 July 2018 - 21:18
Eu urmăresc acest model. Pt sotie. Nu e wow dar nici de aruncat. Să îl.vedem la drive test.
|
#13
Posted 17 July 2018 - 21:58
max_01, on 17 iulie 2018 - 20:49, said:
Cred ca masinile electrice au un indicator(aparat) care iti arata cata autonomie mai are acumulatorul.Probabil te avertizeaza si acustic, ca la telefoanele mobile, cand acumulatorul mai are putina energie, pentru a-ti permite sa ajungi la o statie de incarcare cu energie electrica.Doar daca esti neatent vei ramane fara energie electrica la sistemul de propulsie. In rest, pe partea de probleme tehnice, defectiuni exista la toate marcile de masini.Atat pe partea de mecanica cat si de electrica sau electronica. |
#14
Posted 17 July 2018 - 22:28
gxpopa, on 17 iulie 2018 - 21:58, said:
Si apropo, iarna, pe ger, orice acumulator daca mai functioneaza la o treime din capacitatea teoretica sa zicem sarut-mana! cum o fi oare in miercurea ciuc la -40 si in bucuresti la +46? tehnologiile vor evolua, mai sint variante cu supercapacitori, hidrogen etc Attached Files |
#15
Posted 17 July 2018 - 22:32
Pai, cand incarcarea o sa dureze maxim cateva zeci de minute pentru o autonomie de 450-500km, atunci imi iau si eu electrica. Si sa fie prize de incarcare mai peste tot.
|
|
#16
Posted 17 July 2018 - 23:29
unbrutus, on 17 iulie 2018 - 22:28, said: si pe caldura mare... si Romania le are pe amandoua. cum o fi oare in miercurea ciuc la -40 si in bucuresti la +46? tehnologiile vor evolua, mai sint variante cu supercapacitori, hidrogen etc Ce nasol e să locuiești iarna in Miercurea-Ciuc și vara in București ! Mai ales că la tine vara ai tot timpul aceste temperaturi +46 și iarna de -40. Ce viața nenorocită duci, saracu' dă tine când dieselul tău nici nu-ți mai pornește la -40 ! Măcar ăluia cu electrica tot îi merge și cu autonomie mai mică, dar drujba ta e pe chituci ! gxpopa, on 17 iulie 2018 - 21:58, said: Au. Problema este alta: sa te vad cu ce acoperi timpul nevestei si al copiilor in acele 9 (noua) ore cat stai in statie la incarcat acumulatorii. Si apropo, iarna, pe ger, orice acumulator daca mai functioneaza la o treime din capacitatea teoretica sa zicem sarut-mana! 9 ore stai când o încarci acasă nu la stațiile de încărcare. Iar acasă ai cu ce acoperi acel timp cred ! Edited by Ford4, 17 July 2018 - 23:37. |
#17
Posted 18 July 2018 - 05:59
gxpopa, on 17 iulie 2018 - 21:58, said: Au. Problema este alta: sa te vad cu ce acoperi timpul nevestei si al copiilor in acele 9 (noua) ore cat stai in statie la incarcat acumulatorii. Si apropo, iarna, pe ger, orice acumulator daca mai functioneaza la o treime din capacitatea teoretica sa zicem sarut-mana! |
#18
Posted 18 July 2018 - 06:23
Remicade, on 17 iulie 2018 - 20:31, said:
Vrem nu vrem asta e probabil viitorul? |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users