Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

intrebare suspendare internet telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Intreb si eu daca avem televiziune , mobil si internet de la telekom pe aceeasi factura, putem suspenda numai serviciul de internet pentru o anumita perioada de timp?

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Daca schimbi "planul".

Edited by pasilla, 13 July 2018 - 21:55.


#3
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Adica? Daca schimb abonamentul?

#4
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postkarax, on 13 iulie 2018 - 21:48, said:

Intreb si eu daca avem televiziune , mobil si internet de la telekom pe aceeasi factura, putem suspenda numai serviciul de internet pentru o anumita perioada de timp?

Depinde cum ai contractul. Daca ai contractat servicii la pachet, nu poti suspenda.. trebuie sa expire perioada contractuala si sa contractezi din nou fara acele servicii.

#5
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

View Postkarax, on 13 iulie 2018 - 21:48, said:

Intreb si eu ............
Si de ce nu intrebi direct la Relatii Clienti Telekom Oficial De La Mama Lui Ca Aia Stiu Sa-ti Raspunda Exact Si Precis ?!

#6
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

View Postrosix, on 13 iulie 2018 - 22:23, said:


Depinde cum ai contractul. Daca ai contractat servicii la pachet, nu poti suspenda.. trebuie sa expire perioada contractuala si sa contractezi din nou fara acele servicii.
La pachet pe aceeasi factura.

#7
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

View Posttrollerul_de_serviciu, on 14 iulie 2018 - 09:21, said:

Si de ce nu intrebi direct la Relatii Clienti Telekom Oficial De La Mama Lui Ca Aia Stiu Sa-ti Raspunda Exact Si Precis ?!


#8
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Aia o sa fac pana la urma

#9
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Pina la urma CIND ?
Pina la urma DE CE ?

#10
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,191
  • Înscris: 18.04.2008
La 1234, ramura comercial ai încercat?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate