Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Retur Produs EMAG cumparat in rate?
Last Updated: Jul 12 2018 22:01, Started by
Chifteluta
, Jul 11 2018 19:22
·
0
#1
Posted 11 July 2018 - 19:22
Buna Ziua!
Maine vreau sa returnez un produs cumparat de la EMAG in rate. Produsul a fost cumparat sambata. Voi face returul in showroom, am inteles ca trebuie completat un formular online si plata banilor se va face in maxim 14 zile lucratoare. Vreau sa stiu daca se percepe vreun comision la aceasta operatie. Va multumesc! |
#2
Posted 11 July 2018 - 19:29
Nu.
Dupa ce trimiti produsul, se verifica si primesti un voucer sau banii. |
#3
Posted 11 July 2018 - 19:34
Fiind in rate, in mod normal ar trebui sa primesti suma inapoi pe cardul de credit.
|
#4
Posted 11 July 2018 - 19:40
Chifteluta, on 11 iulie 2018 - 19:22, said:
Buna Ziua! Maine vreau sa returnez un produs cumparat de la EMAG in rate. Produsul a fost cumparat sambata. Voi face returul in showroom, am inteles ca trebuie completat un formular online si plata banilor se va face in maxim 14 zile lucratoare. Vreau sa stiu daca se percepe vreun comision la aceasta operatie. Va multumesc! Edited by daniMMM, 11 July 2018 - 19:46. |
#5
Posted 11 July 2018 - 21:23
Eu a trebuit sa sun si la banca (Raiff), fiindca in desfasurator aparea ca platesc in continuare rate. Ai numarul pe spatele cardului.
|
#6
Posted 11 July 2018 - 21:31
De curiozitate putem sa stim si noi despre ce produs era vorba si ce te-a nemultumit la el?
|
#8
Posted 11 July 2018 - 21:42
Este vorba de un samsung s9 + (dar nu conteaza produsul, care este impecabil) ci faptul ca la campania cu rate dobanda 0 de la Unicredit, mi s-a aplicat peste pret un comision de 300 de lei care nu stie nimeni ce-i cu el si nu-i pasa nimanui sa rezolve problema. Asa ca vreau banii inapoi si o sa-l cumpar iar, poate invata cum se face o chitanta corecta.
|
#9
Posted 11 July 2018 - 22:03
Posibil să fi selectat tu garanție în plus? (+1 an garanție)?
Nu există comision la genul ăsta de tranzacții. Ce tip de card de credit ai? |
#10
Posted 11 July 2018 - 22:45
Eu am mai facut retur la un produs cumparat in rate de la eMAG ( cu card StarBT ) si nu mi s-a perceput comision
|
|
#11
Posted 11 July 2018 - 22:47
Ultima oara cand am facut un retur prin curier mi-au scazut vreo 15 lei pentru transport... care apareau si pe site a ei la retur, unde spuneau ca taxa de transport cade in sarcina utilizatorului si ca e X lei.
Cat despre bani, iti vireaza banii in contul atasat contului eMAG. Nu am luat in rate u CC si nici nu am facut retur la un produs in rate cu CC, deci nu stiu exact cum e procedura la ei, dar pot spune ca la nivel de principiu nu are treaba ca ai luat cu card de debit sau credit... in Romania nu se aplica prostia aia cu returul in contul cardului cu care s-a platit ca in US. Tocmai pentru ca e o complicatie idioata si inutila. Oricum US e recunoscut ca avand cel mai tampit sistem bancar si de carduri. Edited by lexis1, 11 July 2018 - 22:52. |
#12
Posted 11 July 2018 - 22:48
Chifteluta, on 11 iulie 2018 - 19:22, said:
Buna Ziua! Maine vreau sa returnez un produs cumparat de la EMAG in rate. Produsul a fost cumparat sambata. Voi face returul in showroom, am inteles ca trebuie completat un formular online si plata banilor se va face in maxim 14 zile lucratoare. Vreau sa stiu daca se percepe vreun comision la aceasta operatie. Va multumesc! Ce comision? Daca il duci in showroom primesti banii inapoi pe card, numai ca ti se lungesc urechile pana ii primesti. Edited by rosix, 11 July 2018 - 22:48. |
#13
Posted 11 July 2018 - 22:50
Chifteluta, on 11 iulie 2018 - 21:42, said:
Este vorba de un samsung s9 + (dar nu conteaza produsul, care este impecabil) ci faptul ca la campania cu rate dobanda 0 de la Unicredit, mi s-a aplicat peste pret un comision de 300 de lei care nu stie nimeni ce-i cu el si nu-i pasa nimanui sa rezolve problema. Asa ca vreau banii inapoi si o sa-l cumpar iar, poate invata cum se face o chitanta corecta. |
#14
Posted 11 July 2018 - 22:51
Chifteluta, on 11 iulie 2018 - 21:42, said:
Este vorba de un samsung s9 + (dar nu conteaza produsul, care este impecabil) ci faptul ca la campania cu rate dobanda 0 de la Unicredit, mi s-a aplicat peste pret un comision de 300 de lei care nu stie nimeni ce-i cu el si nu-i pasa nimanui sa rezolve problema. Asa ca vreau banii inapoi si o sa-l cumpar iar, poate invata cum se face o chitanta corecta. Cum adica.. cine ti-a pus 300 lei peste pret - cei de la Emag sau cei de la banca? Adica n-ai platit fix cat scria cand ai dat comanda? Unde ai generat plata in rate, pe site sau in showroom? Acolo n-ai vazut pretul? |
#15
Posted 12 July 2018 - 07:12
Daca ti-a pus banca 300 ron in plus, nu cred sa mai scapi de ei ...
Daca sunt de la emag, sigur ai bifat ceva gresit pe acolo, in mod normal nu exista nicio diferenta de pret atunci cand platesti cu card suma integrala sau in rate. |
|
#16
Posted 12 July 2018 - 07:55
Eu acum 2 ani am cumparat un laptop de la EMAG in rate (card Raiffaisen Bank). Laptopul a avut o mica problema asa ca l-am returnat a doua zi.
Chiar daca am platiti in rate am primit pe loc banii in mana integral. Eu am ales sa merg sa depun imediat banii pe card inapoi dar la fel de bine ma puteam folosi de ei si sa ii dau inapoi in rate fara dobanda. Edited by mirel3003, 12 July 2018 - 07:56. |
#17
Posted 12 July 2018 - 10:59
rosix, on 11 iulie 2018 - 22:51, said: Cum adica.. cine ti-a pus 300 lei peste pret - cei de la Emag sau cei de la banca? Adica n-ai platit fix cat scria cand ai dat comanda? Unde ai generat plata in rate, pe site sau in showroom? Acolo n-ai vazut pretul? Pai asta intreb si eu si n-am primit raspuns. Cine a bagat aia 311 lei (pe care mi-i-a adaugat in ratele telefonului) si ce reprezinta. Nici banca, nici emagul nu stie, ma paseaza de la unul la altul si astfel am hotarat sa returnez produsul. De platit am platit exact pretul de pe site, dar in chitanta am vazut un comision esalonat in rate care nu avea ce cauta acolo. Comanda a fost facuta online, iar ridicarea si plata a fost efectuata in showroom. Am vazut neregula dupa ce am platit si mi-a emis chitanta. N-aveam unde s-o vad in alta parte. |
#18
Posted 12 July 2018 - 11:23
Dar tu nu ai ochi sa vezi unde apar aia 311 lei?
Imi e greu sa cred ca nici emag nu ti-a oferit factura, nici procesatorul nu ti-a oferit email, nici banca extras de cont. Daca te uiti pe astea o sa vezi clar ce reprezinta acei bani... cel mai probabil ai bifat din greseala garatie extinsa cum spunea cel de mai sus. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users