Caseta directie
Last Updated: Aug 01 2018 19:19, Started by
sonny_vek
, Jul 11 2018 09:21
·
0
#1
Posted 11 July 2018 - 09:21
Sunt in situatia sa schimb caseta de directie, am 2 variante:
|
#2
Posted 11 July 2018 - 09:31
Eu aș lua-o pe aia cu garanția mai bună.
Mecanicul ce zice ? |
#3
Posted 11 July 2018 - 09:35
1. Poti incerca reconditionare la caseta veche.
2. Depinde ce masina ai si cat timp planuiesti s-o mai tii. Daca e o masina foarte ieftina si oricum stii ca pica cu totul peste 2-3 ani, nu are rost sa pui piese scumpe. Daca masina e relativ noua si vrei s-o pastrezi mai mult timp, pune TRW. 3. Diferente foarte mari nu cred ca exista. Atat timp cat cea mai ieftina e compatibila si merge bine, in cel mai rau caz se va uza mai repede decat cealalta. |
#5
Posted 11 July 2018 - 09:46
sonny_vek, on 11 iulie 2018 - 09:21, said:
TRW - foarte scumpa General Ricambi - foarte ieftina (cam de 4 ori, comparativ cu prima) Mai ai alternative : sa repari caseta veche sau alta sh cu garantie. reparatii cu autorizatie RAR , curier, rapid https://www.olx.ro/o...d4a0e4;promoted Edited by ldpe, 11 July 2018 - 09:48. |
#6
Posted 11 July 2018 - 09:51
waterman, on 11 iulie 2018 - 09:31, said:
Eu aș lua-o pe aia cu garanția mai bună. Mecanicul ce zice ? Garantia e la fel. Mecanicul spune ca a mai pus de aia ieftina (dar nu stie marca) si a tinut. MusafirulCreativ, on 11 iulie 2018 - 09:35, said:
1. Poti incerca reconditionare la caseta veche. 2. Depinde ce masina ai si cat timp planuiesti s-o mai tii. Daca e o masina foarte ieftina si oricum stii ca pica cu totul peste 2-3 ani, nu are rost sa pui piese scumpe. Daca masina e relativ noua si vrei s-o pastrezi mai mult timp, pune TRW. 3. Diferente foarte mari nu cred ca exista. Atat timp cat cea mai ieftina e compatibila si merge bine, in cel mai rau caz se va uza mai repede decat cealalta. 1. dureaza, eu vreau sa fie simplu - am mers dimineata, am lasat masina si seara am luat-o 2. masina nu e noua, dar vreau s-o pastrez, e un Golf 4 3. important sa nu se rupa la viteza in vreo curba, in depasire .. Speedo, on 11 iulie 2018 - 09:41, said:
Pentru ce masina este necesara caseta? Pentru Golf 4 1.6. |
#7
Posted 11 July 2018 - 09:53
Ce motor, ce an?
Care este marca originala de caseta? Ce probleme are caseta? Daca este hidraulica acestea se repara fara probleme, fara exceptie. |
#8
Posted 11 July 2018 - 10:05
ldpe, on 11 iulie 2018 - 09:46, said:
TRW este una iar GR este "pizza e pasta di Toscana" din acest motiv si diferenta de pret . Mai ai alternative : sa repari caseta veche sau alta sh cu garantie. reparatii cu autorizatie RAR , curier, rapid https://www.olx.ro/o...d4a0e4;promoted ) referitor la diferenta de pret, ma gandeam la asta, dar pana la urma nu tot din metal le fac si ei? Legat de alternative, presupun ca una noua ar fi mai buna decat oricare alta reconditionata. Speedo, on 11 iulie 2018 - 09:53, said:
Ce motor, ce an? Care este marca originala de caseta? Ce probleme are caseta? Daca este hidraulica acestea se repara fara probleme, fara exceptie. 1.6 aus 2002, nu stiu marca originala, caseta e hidraulica si pierde ulei. |
#9
Posted 11 July 2018 - 10:08
Ricambi nu's rele, sunt medii. Nu se rupe, nu pateste nimic. Sigur la ricambi nu e cu caseta la schimb, pretul ala mic? Ca nimeni nu-ti poate promite ca e acceptata caseta veche.
|
#10
Posted 11 July 2018 - 10:10
Reconditionare. Cam 300 lei daca nu necesita cremaliera schimbata.
|
|
#11
Posted 11 July 2018 - 10:26
slai, on 11 iulie 2018 - 10:08, said:
Ricambi nu's rele, sunt medii. Nu se rupe, nu pateste nimic. Sigur la ricambi nu e cu caseta la schimb, pretul ala mic? Ca nimeni nu-ti poate promite ca e acceptata caseta veche. Nu e cu schimb, TRW e in jur de 4k, GR aprx. 1.5. paznicmare, on 11 iulie 2018 - 10:10, said:
Reconditionare. Cam 300 lei daca nu necesita cremaliera schimbata. |
#13
Posted 11 July 2018 - 10:45
General Ricambi e producator bun.
Nu e TRW dar nici prastie. La ambele posibil sa fie cu piesa veche de la schimb.Si TRW face produse remanufacturate. GR este producator OEM pt o groaza de repere Fiat. Nu recomand reconditionare.O groaza de meseriasi se lauda ca fac dar tarifele sunt pe masura,garantia o dau din vorbe si manopera e la fel ca atunci cand monezi una noua/reconditionata din fabrica. Vorbesc in cunostinta de cauza si din postura unuia care e in domeniu. |
#14
Posted 11 July 2018 - 11:01
Sabinatu, on 11 iulie 2018 - 10:34, said:
De curiozitate, cât ulei pierde? Alte simptome nu are? Pierde cam 200-250ml la 3-400 km. Alte simptome n-am observat. AdrianHH, on 11 iulie 2018 - 10:45, said:
General Ricambi e producator bun. Nu e TRW dar nici prastie. La ambele posibil sa fie cu piesa veche de la schimb.Si TRW face produse remanufacturate. GR este producator OEM pt o groaza de repere Fiat. Nu recomand reconditionare.O groaza de meseriasi se lauda ca fac dar tarifele sunt pe masura,garantia o dau din vorbe si manopera e la fel ca atunci cand monezi una noua/reconditionata din fabrica. Vorbesc in cunostinta de cauza si din postura unuia care e in domeniu. Diferenta intre TRW si GR e destul de mare. Eram curios daca exista o baza concreta pentru ea si nu e doar ca TRW este nemtesc. |
#15
Posted 11 July 2018 - 11:10
In nici un caz sa nu dai 4000lei pe o caseta de directie la golf 4. De unde aceste preturi nesimtite ? Atata e una la Passat mai nou sau a4, sau poate chiar mai ieftina.
Nu stiu de unde ai scos preturile astea. Uita-te pe autokarma cu caseta veche la schimb. TRW e 1800lei si restul sunt intre 900-1100lei. |
|
#16
Posted 11 July 2018 - 11:26
https://www.epiesa.r...oart-398316174/
https://www.epiesa.r...oart-266079168/ Dupa cum vezi diferenta nu e asa cum spui ! P.S. Si probabil cere la schimb caseta veche ! Edited by Baxon, 11 July 2018 - 11:28. |
#17
Posted 11 July 2018 - 11:30
Uite aici casete la pret bun: https://www.autoeco....puri_piese=1590
Nu stiu daca am ales motorizarea corect, alege motorizarea ta si vezi daca iti convine ceva, trw este undeva la 1500 lei....nu stiu de unde ai scos tu preturile alea.... Edited by diegodanny, 11 July 2018 - 11:32. |
#18
Posted 11 July 2018 - 11:34
Baxon, on 11 iulie 2018 - 11:26, said:
https://www.epiesa.r...oart-398316174/ https://www.epiesa.r...oart-266079168/ Dupa cum vezi diferenta nu e asa cum spui ! P.S. Si probabil cere la schimb caseta veche ! Atentie ! Este posibil ca pentru acest produs sa se solicite piesa veche la schimb. Conditii de acceptare: sa fie asamblata si curata sa nu fie sparta sau crapata sa nu fie indoita sau rupta sa nu aiba urme de lovituri mecanice sa nu se fi incercat reconditionarea ei in prealabil ATENTIE! la alternatoare si compresoare - AXUL SA NU FIE BLOCAT! ATENTIE! la pompe de servodirectie - AXUL SA NU FIE BLOCAT! ATENTIE! la electromotoare - AXUL SA NU FIE BLOCAT! ATENTIE! la casete de directie - CREMALIERA SA NU FIE RUGINITA! ATENTIE! la montarea compresorului nou se recomanda inlocuirea uscatorului, a filtrului uscator, a supapei de expansiune, curatarea instalatiei de aer conditionat si uscarea acesteia cu azot! Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb sunt reconditionate de producator pe linia de fabricatie. Aceste produse beneficiaza de aceleasi conditii de vanzare si garantie ca si piesele noi ! Astia au niste cerinte de trebuie sa le dai o caseta de directie noua la schimb |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users