Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Facultatea de Psihologie din cadrul Universitatii Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
DianaM11

DianaM11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.07.2018
Buna ziua,

Am terminat Facultatea de Limbi Straine (zi) acum 7 ani si am inceput sa lucrez ca si profesor de Limba Engleza. Programul imi este incarcat, insa mi-ar placea sa ma inscriu la Facultatea de Psihologie de la Universitatea Bucuresti. Intrebarea mea, este daca stie cineva, cum se desfasoara cursurile la programele de studii "frecventa redusa" sau "ID". Se fac cu adevarat cursurile sau lasa de dorit ? Sau daca a terminat cineva facultatea la aceasta Universitate, la zi si a putut sa si lucreze.
Intreb asta pentru ca in Constanta unde am facut eu facultatea, la stat, pretentiile erau foarte mari si nu am putut lucra tocmai din aceasta cauza.
Va multumesc.

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,602
  • Înscris: 30.07.2003
Pai aici nu se fac, ti se da material de studiu si mai dezbateti impreuna cand si cand.

#3
flavius18

flavius18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,027
  • Înscris: 03.08.2013
ce asteptari de studiu ai la ID sau FR? acolo mai mult trebuie sa-ti dai tu silinta.

#4
DianaM11

DianaM11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.07.2018