Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Alianta Volkswagen - Ford

- - - - -
  • Please log in to reply
139 replies to this topic

#73
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 unbrutus, on 26 iunie 2018 - 16:30, said:

marete bumpobum, deci tot ce ai putut a fost sa ne spui ce a zis Nissan, si anume ca ei raman la minciuna publicata in cifrele oficiale?
serios ma? Pai aia stiam deja, nu?

Da ma !  Pana acum nu am vazut sa platesca nissan amenzi. Fata de VW.

Pana acum vw a fost prinsa  si a recunoscut in justitie ca triseaza noxele. Care sunt noxele reale pe drum la VW ca sa poti sa faci comparatie? Ai date concrete despre dispozitivul ilegal ? Daca vw avea noxe de 18 ori mai mici decat concurenta de ce sta cu depozitele pline si morcovul in dorsala ca nu trece de omologarea noxelor ?
http://www.zf.ro/bus...rmania-17245347

Sa vad un proces in care nissan recunoaste si plateste amenzi.

Baga mare aici ceva dovezi prezentate in justitie, condamnari de CEO, amenzi platite,  referitoare la nissan si nu in diferite ziare....

Ai cuvantu ma..

Edited by bumpocbum, 26 June 2018 - 18:19.


#74
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

 unbrutus, on 26 iunie 2018 - 16:30, said:


marete bumpobum, deci tot ce ai putut a fost sa ne spui ce a zis Nissan, si anume ca ei raman la minciuna publicata in cifrele oficiale?
serios ma? Pai aia stiam deja, nu?
cam de aici am pornit... avem cifrele oficiale deja, nu trebuia sa ne mai spui o data ca ei zic ca alea sint :) deja au semnat pt ele, pana nu se da sentinta definitiva, o sa zica in continuare ca alea sint. nu aduci nimic nou in discutie!

Eu vorbeam de teste reale pe drum, in conditii reale, unde VW polueaza si de 18 ori mai putin ca anumiti concurenti.


si nissan, si Renault si multi altii. Pe standuri doar la vw.
In conditii de drum reale, vw au iesit mai bine ca renault, nissan, Fiat etc
Dacă in condiții normale de drum VW e asa bun, de ce au utilizat acel soft? 😁 Adica era mai ușor pentru ei sa respecte normele 😁

#75
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008

 MicroEdge, on 26 iunie 2018 - 18:31, said:

Dacă in condiții normale de drum VW e asa bun, de ce au utilizat acel soft? �� Adica era mai ușor pentru ei sa respecte normele ��
Pentru fiabilitate. Puteau sa traga putin de motor sa respecte normele dar atunci se loveau de problema #2, fiabilitate. Totusi sa nu uitam ca Ford cu al lor pinto benzinar ce lua foc... le-a fost mai ieftin sa plateasca despagubiri decat sa cheme in service toate pinto-urile, acelasi pas l-au facut toti producatorii de tractorase intr-un fel mai sau altul mai evident sau mai putin evident (vw s-a intins mai mult decat e plapuma), de la japonezi pana la nemti, la nemti fiind cel mai evident ca na, sa scoata o masina cu motor de 2 litri 4 litri la suta de kilometri nu poti daca ai filtre peste filtre.

#76
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 ammaus, on 26 iunie 2018 - 19:11, said:

Pentru fiabilitate. Puteau sa traga putin de motor sa respecte normele dar atunci se loveau de problema #2, fiabilitate.

Defineste cuvantul fiabilitate la motoarele VW.  Ce sa inteleg din asta, un motor fara nici un fel de probleme pana la 50k km, 100k, ...sau ?

Era la un moment dat un mit ca acel capac de plastic care acopera motorul se desface prima data la 500k km.

La mine  cei 500k km au insemnat doar 80 mii pana la prima pana de motor. Deci ?

PS: Vad ca posesorii de vw de generatii noi sunt din ce in ce mai fericiti.....

Attached Files


Edited by bumpocbum, 26 June 2018 - 19:36.


#77
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
Gen 1-2 ani fiabilitate. Citeste ce scrie pe ecran, inca 850 de km, pui ad-blue si mai mergi cateva mii bune dar ma rog, sa nu deviem de la subiect, pentru ad-blue si alte chitibusuri de diezel ai topic specific.

#78
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 bumpocbum, on 26 iunie 2018 - 18:07, said:

Sa vad un proces in care Nissan recunoaste si plateste amenzi.
tre sa fii f special sa consideri ca cineva e vinovat numai daca recunoaste :)
tu crezi si ca dragnea e nevinovat pt ca nu recunoaste, nu?

Am postat deja testele reale si articolul de la BBC cu studiul. Daca vrei sa il contesti, poti contacta atat BBC cat si firma care l-a efectuat.

Observa insa ca Nissan nu a zis ca firma care l-a facut nu ar fi serioasa sau ceva de genul.
Doar a postat o platitudine de la serviciul de presa

aici nu discutam de ce ai vazut tu cu ochii tai de altfel... desi stiu ca ai impresia ca daca tu ai avut ceva probleme cu un Passat cumparat second hand la a nu stiu cata mana cu o gramada de km ai dreptul sa faci topicul despre tine

 MicroEdge, on 26 iunie 2018 - 18:31, said:

Dacă in condiții normale de drum VW e asa bun, de ce au utilizat acel soft? �� Adica era mai ușor pentru ei sa respecte normele ��
nu era usor. Era doar de 18 ori mai curat ca alte motoare.
Uita-te tot timpul la ce data au introdus ei in productie ultimele norme de poluare, si o sa vezi ca de ex fata de Renault au avut tot timpul un 1 an in fata, ca la orice alta tehnologie moderna de altfel

Renault nu a inceput nici acum livrarea de DPFuri cu SCR... candva vor incepe si ei... nu se grabesc

 bumpocbum, on 26 iunie 2018 - 19:23, said:

PS: Vad ca posesorii de vw de generatii noi sunt din ce in ce mai fericiti.....
adica? Care e problema ca trebuie sa adauge AdBlue o data la f multi km si ca te anunta pe displayul info de inalta rezolutie care e de 100 de ori mai misto ca la majoritatea marcilor, cu 1000 de km inainte?
incepi sa devii plictisitor, nu mai stii ce sa mai inventezi, povestea ta cu cazul tau de VW de care ai fost f multumit si mandru dar care s-a defectat e deja un eveniment cosmic...
Ai avut ghinion, get over it

#79
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

 unbrutus, on 26 iunie 2018 - 22:33, said:

Era doar de 18 ori mai curat ca alte motoare.
Dar trisa la greu cu noxele .... stim stim ... cele mai bune "evăr".

Edited by Dany_Darke, 27 June 2018 - 14:54.


#80
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 unbrutus, on 26 iunie 2018 - 22:33, said:

desi stiu ca ai impresia ca daca tu ai avut ceva probleme cu un Passat cumparat second hand la a nu stiu cata mana cu o gramada de km ai dreptul sa faci topicul despre tine
......
incepi sa devii plictisitor, nu mai stii ce sa mai inventezi, povestea ta cu cazul tau de VW de care ai fost f multumit si mandru dar care s-a defectat e deja un eveniment cosmic...
Ai avut ghinion, get over it

De fapt cand se termina argumentele incepi sa bagi iar placa asta. Eu scriu doar 2-3 cuvinte tu 2-3 fraze..."ca asa e in tenis" ....

Referitor la poza:

De fapt era o poza de la un vw destul de nou care avea probleme cu  sistemul de "citropish" .  Culmea... sau poate ca nu ... multi au probleme cu acest sistem. Dupa ce pui 12l de "pish"  in loc de 600km cat arata initial pana refuza motorul sa porneasca calculatorul de bord afisa 500km ... In loc de ceva mii de km. Ca vorbeam de motoare fara probleme.... Si e doar un exemplu..... Mai citeste si tu cum se distreaza baietii pe forumul monomarca cu motoarele de la 2012 pana in ziua de azi...

Edited by bumpocbum, 27 June 2018 - 11:07.


#81
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Stau și critică Dustere, ei având Passat ?
Orice mașină se poate defecta,ce ți am spus e că nu există probleme specifice.
Nu prea mi e clar nici ce tot faci tu pe forumul ăla monomarcă,eu neavând Duster n am accesat forumul specific nici macar o dată...  Sau Mazda, sa nu zici că bat apropouri :D

#82
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Era vorba forumul monomarca de la VW. Eu unul nu am nici cea mai mica problama cu renault/dacia....culmea nu ? Am intrat acum mai mult de curiozitate sa vad cum au evoluat baietii de la vw avand in vedere ca ii ridicati atat in slavi.

PS: forumul monomarca de la Dacia cu referinta directa  la Duster s-a dus naibii. Ce poti sa scrii la o masina care nu se strica ? ...

 irulan_corrino, on 27 iunie 2018 - 11:46, said:

Stau și critică Dustere, ei având Passat ?


PPS: de fapt critica toata gama dacia+ford+tesla +   etc ....

Edited by bumpocbum, 27 June 2018 - 14:15.


#83
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 irulan_corrino, on 27 iunie 2018 - 11:46, said:

Nu prea mi e clar nici ce tot faci tu pe forumul ăla monomarcă,eu neavând Duster n am accesat forumul specific nici macar o dată...  Sau Mazda, sa nu zici că bat apropouri Posted Image
Pai daca n-ar face-o si nu ti-ar spune, n-ai stii in ce situatii ridicole se pun altii, nu-i asa?

#84
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Ce înseamnă plăcerea condusului? Ce trebuie sa aibă mașina pentru a simții plăcerea condusului?

#85
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Sunt o serie de factori,unii obiectivi, alții subiectivi.
Comportamentul rutier, confort, putere suficientă cât să nu stai stresat in depășiri, calitatea interiorului și a finisajelor, sistemul de climatizare, audio etc .
De asta există piață pentru toate. Cerințele și exigențele sunt diferite.

#86
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Asta cu stresatul in depasiri doar aici o aud. Fiecare a invatat sa depasesca in functie de puterea masinii,  chiar crezi ca trebuie sa te stresezi din orice ? Pe mine ma irita mai mult faptul ca sunt o gramada de idioti care depasesc in scurt dupa care intra direct peste tine ca nu au spatiu suficient. Majoritatea au masini puternice. Ai idee de ce ?

Poate ca pe o autostrada in Germania as aprecia din plin ce zici tu aici, dar in traficul din romanica abia am timp sa ma feresc de tot felul de stupizi.

Edited by bumpocbum, 29 June 2018 - 08:01.


#87
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Mde, vezi, concepții diferite. In traficul din Germania e simplu,mergi frumos pe autostradă.
Abia în România,tocmai pentru că există acei stupizi, ai nevoie de o mașină cu ceva rezerve de putere. Ca la nevoie să poți să l ferești tu pe el și să l scoți din rahat.

#88
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
La ce ai nevoie de o rezerva de putere cand esti depasit si se baga unul in fata dand aproape peste tine la revenirea pe banda. Multe din aceste masini care depasesc "la mustata" sunt masini puternice, cu rezerve de putere gen kick-down. Si ca sa fie totul fain mai tranteste si o frana inainte sa intre sub tirul din fata lui.

Si eu zic ca e bine sa ai o masina cat mai puternica, dar sa o folosesti cu cap !

#89
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,451
  • Înscris: 15.01.2017
Inginerii de la Ford au nevoie sa fie învătați cum sa producă motoare diesel ECO. Muhahhaha.

#90
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007

 A10, on 20 iunie 2018 - 10:45, said:

Abia astept noul model Ford Passat
Si fonfagen focus

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate