Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Alianta Volkswagen - Ford
#73
Posted 26 June 2018 - 18:07
unbrutus, on 26 iunie 2018 - 16:30, said:
marete bumpobum, deci tot ce ai putut a fost sa ne spui ce a zis Nissan, si anume ca ei raman la minciuna publicata in cifrele oficiale? serios ma? Pai aia stiam deja, nu? Da ma ! Pana acum nu am vazut sa platesca nissan amenzi. Fata de VW. Pana acum vw a fost prinsa si a recunoscut in justitie ca triseaza noxele. Care sunt noxele reale pe drum la VW ca sa poti sa faci comparatie? Ai date concrete despre dispozitivul ilegal ? Daca vw avea noxe de 18 ori mai mici decat concurenta de ce sta cu depozitele pline si morcovul in dorsala ca nu trece de omologarea noxelor ? http://www.zf.ro/bus...rmania-17245347 Sa vad un proces in care nissan recunoaste si plateste amenzi. Baga mare aici ceva dovezi prezentate in justitie, condamnari de CEO, amenzi platite, referitoare la nissan si nu in diferite ziare.... Ai cuvantu ma.. Edited by bumpocbum, 26 June 2018 - 18:19. |
#74
Posted 26 June 2018 - 18:31
unbrutus, on 26 iunie 2018 - 16:30, said: marete bumpobum, deci tot ce ai putut a fost sa ne spui ce a zis Nissan, si anume ca ei raman la minciuna publicata in cifrele oficiale? serios ma? Pai aia stiam deja, nu? cam de aici am pornit... avem cifrele oficiale deja, nu trebuia sa ne mai spui o data ca ei zic ca alea sint deja au semnat pt ele, pana nu se da sentinta definitiva, o sa zica in continuare ca alea sint. nu aduci nimic nou in discutie! Eu vorbeam de teste reale pe drum, in conditii reale, unde VW polueaza si de 18 ori mai putin ca anumiti concurenti. si nissan, si Renault si multi altii. Pe standuri doar la vw. In conditii de drum reale, vw au iesit mai bine ca renault, nissan, Fiat etc |
#75
Posted 26 June 2018 - 19:11
MicroEdge, on 26 iunie 2018 - 18:31, said:
Dacă in condiții normale de drum VW e asa bun, de ce au utilizat acel soft? Adica era mai ușor pentru ei sa respecte normele |
#76
Posted 26 June 2018 - 19:23
ammaus, on 26 iunie 2018 - 19:11, said:
Pentru fiabilitate. Puteau sa traga putin de motor sa respecte normele dar atunci se loveau de problema #2, fiabilitate. Defineste cuvantul fiabilitate la motoarele VW. Ce sa inteleg din asta, un motor fara nici un fel de probleme pana la 50k km, 100k, ...sau ? Era la un moment dat un mit ca acel capac de plastic care acopera motorul se desface prima data la 500k km. La mine cei 500k km au insemnat doar 80 mii pana la prima pana de motor. Deci ? PS: Vad ca posesorii de vw de generatii noi sunt din ce in ce mai fericiti..... Attached FilesEdited by bumpocbum, 26 June 2018 - 19:36. |
#77
Posted 26 June 2018 - 20:18
Gen 1-2 ani fiabilitate. Citeste ce scrie pe ecran, inca 850 de km, pui ad-blue si mai mergi cateva mii bune dar ma rog, sa nu deviem de la subiect, pentru ad-blue si alte chitibusuri de diezel ai topic specific.
|
#78
Posted 26 June 2018 - 22:33
bumpocbum, on 26 iunie 2018 - 18:07, said:
Sa vad un proces in care Nissan recunoaste si plateste amenzi. tu crezi si ca dragnea e nevinovat pt ca nu recunoaste, nu? Am postat deja testele reale si articolul de la BBC cu studiul. Daca vrei sa il contesti, poti contacta atat BBC cat si firma care l-a efectuat. Observa insa ca Nissan nu a zis ca firma care l-a facut nu ar fi serioasa sau ceva de genul. Doar a postat o platitudine de la serviciul de presa aici nu discutam de ce ai vazut tu cu ochii tai de altfel... desi stiu ca ai impresia ca daca tu ai avut ceva probleme cu un Passat cumparat second hand la a nu stiu cata mana cu o gramada de km ai dreptul sa faci topicul despre tine MicroEdge, on 26 iunie 2018 - 18:31, said:
Dacă in condiții normale de drum VW e asa bun, de ce au utilizat acel soft? Adica era mai ușor pentru ei sa respecte normele Uita-te tot timpul la ce data au introdus ei in productie ultimele norme de poluare, si o sa vezi ca de ex fata de Renault au avut tot timpul un 1 an in fata, ca la orice alta tehnologie moderna de altfel Renault nu a inceput nici acum livrarea de DPFuri cu SCR... candva vor incepe si ei... nu se grabesc bumpocbum, on 26 iunie 2018 - 19:23, said:
PS: Vad ca posesorii de vw de generatii noi sunt din ce in ce mai fericiti..... incepi sa devii plictisitor, nu mai stii ce sa mai inventezi, povestea ta cu cazul tau de VW de care ai fost f multumit si mandru dar care s-a defectat e deja un eveniment cosmic... Ai avut ghinion, get over it |
#79
Posted 26 June 2018 - 22:48
#80
Posted 27 June 2018 - 11:00
unbrutus, on 26 iunie 2018 - 22:33, said:
desi stiu ca ai impresia ca daca tu ai avut ceva probleme cu un Passat cumparat second hand la a nu stiu cata mana cu o gramada de km ai dreptul sa faci topicul despre tine ...... incepi sa devii plictisitor, nu mai stii ce sa mai inventezi, povestea ta cu cazul tau de VW de care ai fost f multumit si mandru dar care s-a defectat e deja un eveniment cosmic... Ai avut ghinion, get over it De fapt cand se termina argumentele incepi sa bagi iar placa asta. Eu scriu doar 2-3 cuvinte tu 2-3 fraze..."ca asa e in tenis" .... Referitor la poza: De fapt era o poza de la un vw destul de nou care avea probleme cu sistemul de "citropish" . Culmea... sau poate ca nu ... multi au probleme cu acest sistem. Dupa ce pui 12l de "pish" in loc de 600km cat arata initial pana refuza motorul sa porneasca calculatorul de bord afisa 500km ... In loc de ceva mii de km. Ca vorbeam de motoare fara probleme.... Si e doar un exemplu..... Mai citeste si tu cum se distreaza baietii pe forumul monomarca cu motoarele de la 2012 pana in ziua de azi... Edited by bumpocbum, 27 June 2018 - 11:07. |
#81
Posted 27 June 2018 - 11:46
#82
Posted 27 June 2018 - 14:09
Era vorba forumul monomarca de la VW. Eu unul nu am nici cea mai mica problama cu renault/dacia....culmea nu ? Am intrat acum mai mult de curiozitate sa vad cum au evoluat baietii de la vw avand in vedere ca ii ridicati atat in slavi.
PS: forumul monomarca de la Dacia cu referinta directa la Duster s-a dus naibii. Ce poti sa scrii la o masina care nu se strica ? ... irulan_corrino, on 27 iunie 2018 - 11:46, said:
Stau și critică Dustere, ei având Passat ? PPS: de fapt critica toata gama dacia+ford+tesla + etc .... Edited by bumpocbum, 27 June 2018 - 14:15. |
|
#83
Posted 28 June 2018 - 16:55
#84
Posted 29 June 2018 - 05:54
Ce înseamnă plăcerea condusului? Ce trebuie sa aibă mașina pentru a simții plăcerea condusului?
|
#85
Posted 29 June 2018 - 07:55
Sunt o serie de factori,unii obiectivi, alții subiectivi.
Comportamentul rutier, confort, putere suficientă cât să nu stai stresat in depășiri, calitatea interiorului și a finisajelor, sistemul de climatizare, audio etc . De asta există piață pentru toate. Cerințele și exigențele sunt diferite. |
#86
Posted 29 June 2018 - 08:01
Asta cu stresatul in depasiri doar aici o aud. Fiecare a invatat sa depasesca in functie de puterea masinii, chiar crezi ca trebuie sa te stresezi din orice ? Pe mine ma irita mai mult faptul ca sunt o gramada de idioti care depasesc in scurt dupa care intra direct peste tine ca nu au spatiu suficient. Majoritatea au masini puternice. Ai idee de ce ?
Poate ca pe o autostrada in Germania as aprecia din plin ce zici tu aici, dar in traficul din romanica abia am timp sa ma feresc de tot felul de stupizi. Edited by bumpocbum, 29 June 2018 - 08:01. |
#87
Posted 29 June 2018 - 08:32
Mde, vezi, concepții diferite. In traficul din Germania e simplu,mergi frumos pe autostradă.
Abia în România,tocmai pentru că există acei stupizi, ai nevoie de o mașină cu ceva rezerve de putere. Ca la nevoie să poți să l ferești tu pe el și să l scoți din rahat. |
|
#88
Posted 29 June 2018 - 10:36
La ce ai nevoie de o rezerva de putere cand esti depasit si se baga unul in fata dand aproape peste tine la revenirea pe banda. Multe din aceste masini care depasesc "la mustata" sunt masini puternice, cu rezerve de putere gen kick-down. Si ca sa fie totul fain mai tranteste si o frana inainte sa intre sub tirul din fata lui.
Si eu zic ca e bine sa ai o masina cat mai puternica, dar sa o folosesti cu cap ! |
#90
Posted 04 July 2018 - 15:01
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users